بزرگترین کروم بوک تا به الان : Acer Chromebook 15

اخبار روز تکنولوژی 17 دی 1393 علی مظفری

بزرگترین کروم بوک تا به الان : Acer Chromebook 15

این لپ تاپ با وزن 2.1 کیلوگرم و ضخامت 2.4 سانتی متر در بازار وجود دارد و این سیستم  در این رده باریک ترین لپ تاپ محسوب نمی شود. یکی از موارد قابل ذکر در این سیستم، تعبیه شدن کلید هایی مناسب با بازدهی مناسب و قرار گرفتن تاچ پد با سایز بزرگ در زیر کیبورد می باشد. این موارد از آزمایش های انجام شده روی کیبورد بدست آمده است. 


Chromebooke 15 در دو نوع روانه ی بازار الکترونیک و دیجیتال می شود و شما امکان انتخاب بین دو نوع نمایشگر با کیفیت 1920*1080 و 1366*768 را دارید، که مدل Full HD زاویه دید گسترده تری نسبت به نوع دیگر را به شما ارائه می دهد. 


همانند مک بوک های قدیمی تر، دو اسپیکر در اطراف صفحه کلید، به منظور شنیده شدن بهتر صدا به شنونده ساخته شده اند. 
از لحاظ پورت و امکانات ارتباطی، لپ تاپ ایسر کروم بوک 15 دارای یک پورت USB2، یک پورت USB3، خروجی HDMI، کارت خوان SD، وای فای نسخه ی 802.11ac و بلوتوث می باشد.

حالا وقتشه! اینو بخون دل : پتنت (Patent) لپ‌تاپی با دو نمایش‌گر جداشونده ثبت کرد


از مشخصات سخت افزاری برجسته می توان به: پردازنده ی Celeron که به فناوری نسل پنجم مجهز شده، فضای 16 یا 32 گیگابایت حافظه از نوع SSD و باتری با بازدهی 8 ساعت بدون استفاده از شارژر اشاره کرد. 
همانطور که در بالا اشاره کردیم این سیستم با دو نسخه با کانفیگ های مختلف وارد بازار شده از این رو، در یکی 2 گیگابایت رم و دیگری به 4 گیگابایت رم مجهز شده است.