پر فروش ترین لپ تاپ های سال 2014

اخبار روز تکنولوژی 06 آبان 1393 علی مظفری

پر فروش ترین لپ تاپ های سال 2014

لپ تاپ و تبلت ها جزو کالاهای اساسی و مورد نیاز شاغلان امروزی محسوب می شوند. اما به دلیل تنوع و گستردگی بسیاری که در دنیای فناوری وجود دارد، خریداران گاهی اوقات در انتخاب برند برتر با توجه به نیازی که دارند، دچار سردرگمی می شوند اما در این رقابت، محصولی می تواند نظر مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند که بتوانند عرضه بهتر و با کیفیت تری را در اختیار کاربران قرار دهد.یکی از نکته هایی که کاربران در خرید لپ تاپ ها مورد توجه قرار می دهند، میزان خرابی و همینطور عمر دستگاه است. بسیاری از لپ تاپ ها به دلایل مختلفی مانند عمر کوتاه باطری، عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب، حساس بودن و ... پاسخگوی نیاز کاربران امروزی که بیشتر وقت خود را با لپ تاپ یا تبلت هایشان می گذرانند، نیستند.

در نتیجه، کاربران ترجیح می دهند تا به سراغ لپ تاپ هایی بروند که از عمر بیشتری برخوردار بوده و نیاز چند ساله آنها را پاسخگو هستند.

هر ساله با نزدیک‌ شدن به ماه‌های پایانی سال میلادی، اسامی پرمخاطب ترین و همینطور پرفروش ترین محصولات فناوری معرفی می‌شوند. اسامی برندهای معروف در این رتبه بندی به چشم می خورد.

همانطور که در جدول زیر مشاهده می شود، کمپانی لنوو با سهم 20 درصدی در صدر لیست فروش قرار گرفته، HP با 18.8درصد، Dell با 13.3 درصد، Acer با 8.4 درصد و اپل نیز با سهم 6.3 درصد در رتبه های بعدی این فهرست قرار گرفته اند.