محصولات مرتبط
لپ تاپ برای ارز دیجیتال، بورس و فارکس  (راهنما + معرفی 10 مدل برتر)

راهنمای خرید 09 مهر 1402 نسیم یزدانبخش

لپ تاپ برای ارز دیجیتال، بورس و فارکس (راهنما + معرفی 10 مدل برتر)

لپ تاپ ترید چیست و چه کارایی دارد؟

لپ تاپ ترید به لپ‌تاپی گفته می‌شود که برای بازارهای مالی (بورس، فارکس و رمزارزها) مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما در این بازارها فعالیت دارید و می‌خواهید با موفقیت معاملات خود را به سرانجام برسانید، باید علاوه بر دانش کافی، یک لپ تاپ تریدر (لپ تاپ تریدینگ) در اختیار داشته باشید. 

شما با انتخاب درست یک لپ تاپ برای ترید، می‌توانید روند بازار را با صرف زمان اندکی تحلیل کنید و با کنترل خطرات احتمالی، یک معامله پرسود را برای خود رقم بزنید.

برای مشاهده قیمت و خرید لپ تاپ مخصوص ترید، فارکس، ارز دیجیتال و بورس لطفا کلیک کنید:

لپ تاپ مناسب فارکس و بورس

لپ تاپ مناسب فارکس و بورس به شما در سودآوری در بازارهای مالی کمک می‌کند؛ چرا که معاملات فارکس با نمودارها، محاسبات، داده‌ها، اندازه‌ها و اعداد سروکار دارد و یک لپ‌تاپ معمولی نمی‌تواند برای شما کارساز باشد. بنابراین اگر نمی‌خواهید شغل یا مشتریانتان را متحمل هزینه‌های گزاف کنید، باید به دنبال یک لپ‌ تاپ مناسب برای فارکس باشید. 

لپ تاپ مناسب ترید، بورس، فارکس و ارز دیجیتال
لپ تاپ مناسب ترید

نکته: اگر بحث جا به جایی برای شما مطرح نیست، می‌توانید به جای لپ‌تاپ از یک کامپیوتر برای فارکس استفاده کنید.

کامپیوتر مخصوص ترید

کامپیوتر مخصوص ترید، یک رایانه برتر و بسیار سریع است که برای معامله‌گران بازارهای مالی طراحی شده است. از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به سرعت بالا، قابلیت استفاده چند مانیتور و قابل اطمینان‌بودن اشاره کرد. اما اگر شما فردی هستید که مدام از جایی به جای دیگر می‌روید، یک سیستم برای ترید یا کامپیوتر برای بورس نمی‌تواند پاسخ‌گوی نیاز شما باشد و باید برای سهولت کار خود، به فکر یک لپ تاپ مناسب ترید هم باشید. 

لپ تاپ برای ترید ارز دیجیتال

لپ‌تاپ مناسب برای بورس و فارکس، باید برای ترید ارز دیجیتال هم مناسب باشد چون روند بازارهای مالی در جهان، به سمت رمزارزها است و در این بازار، ثانیه‌ها نقشی سرنوشت‌ساز را ایفا می‌کنند به طوریکه یک لحظه تاخیر می‌تواند تمام سرمایه شما را بر باد دهد.

بنابراین می‌توان گفت خرید لپ‌تاپی که مناسب برای ترید ارز دیجیتال و خرید و فروش سهام در بورس باشد، حکم یک سرمایه‌گذاری بلند مدت را دارد که شما می‌توانید بعد از هر معامله، نتیجه آن را ببینید.

در ادامه ویژگی‌های مربوط به این لپ‌تاپ‌ها را برمی‌شمریم تا شما بتوانید به راحتی تصمیم‌گیری کنید.

چه لپ‌تاپی برای ترید مناسب است؟

عملکرد لپ تاپ های مناسب ترید به پردازنده، کارت گرافیک، رم، داریوهای ذخیره‌سازی و باتری بستگی دارد. داشتن لپ تاپ مخصوص تریدر برای معاملات سهام، ارز دیجیتال و فارکس ضروری است. شما به دستگاهی نیاز دارید که اجازه دهد نمودارها را با وضوح بالا ببینید و چندین برنامه را به طور همزمان و بدون تأخیر در عملکرد، اجرا کنید. 

در ادامه به هریک از این فاکتورها به طور جداگانه می‌پردازیم.

۱. واحد پردازش مرکزی (CPU) لپ تاپ مناسب ترید 

CPU از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب لپ تاپ مناسب تریدینگ است. شما مطمئنا دوست ندارید هنگام انجام معاملات خود دچار هنگی سیستم شوید یا کندی سرعت، فرصت‌های طلایی معامله را از شما بگیرد. به همین جهت باید برای لپ تاپ مخصوص  ترید خود، CPU بالایی در نظر بگیرید. CPU مناسب برای لپ تاپ ترید، حداقل باید پردازنده Intel Core i5 یا آخرین پردازنده AMD Ryzen 5000 را که از Turbo Boost پشتیبانی می‌کند داشته باشد.

CPU  در لپ‌تاپ ترید
CPU فاکتوری مهم در لپ‌تاپ ترید

۲. پردازنده گرافیکی (GPU) لپ تاپ مناسب ترید

درست است که یک لپ تاپ خوب برای ترید نیازی به یک پردازنده گرافیک خیلی قوی ندارد اما به دلیل این که در بازارهای مالی با نمودارها و تصاویر زیادی سر و کار دارید، انتخاب یک پردازنده ضعیف هم ممکن است شما را دچار مشکل کند. بنابراین می‌توانید با یک تصمیم هوشمندانه هم هزینه را کاهش دهید و هم کارایی مورد نیاز را دریافت کنید.

بهترین پردازنده گرافیکی لپ‌ تاپ مناسب ترید

بهترین پردازنده‌های گرافیکی برای لپ تاپ مناسب تریدر عبارتند از:

  • کارت‌های GeForce GTX یا RTX  برند انویدیا (NVIDIA)
  • کارت‌های گرافیکی AMD Radeon RX Series  
  • Intel UHD 620 Integrated Graphics 

۳. حافظه (RAM) لپ تاپ مناسب ترید

لپ تاپ مناسب برای تریدر باید دارای حجم بالایی از حافظه اصلی (RAM) باشد؛ در این صورت شما قادر خواهید بود عملکرد بهتری در بازارهای مالی داشته باشید. تلاش کنید لپ‌تاپی را بخرید که کمی بیشتر از بودجه شما حافظه در اختیارتان قرار دهد تا بعدها نیازمند ارتقاء لپ تاپ و استفاده از حافظه‌های جانبی نشوید. به این ترتیب یک بار هزینه می‌کنید و سال‌ها از آن بهره می‌برید.

رم  4GB

لپ‌تاپی که دارای ۴ گیگابایت رم باشد، ممکن است عملکرد خوبی نداشته باشد اما تسک‌ها و معاملات روزانه را می‌تواند هندل کند.

رم 8GB

لپ تاپی که ۸ گیگابایت رم دارد، عملکرد مناسبی را در ترید از خود نشان می‌دهد. چرا که قادر است تمامی کارها را انجام دهد و اکثر نرم‌افزارهای معاملاتی بدون هیچ مشکلی روی آن اجرا می‌شوند.

رم 16GB

۱۶ گیگ رم برای هر لپ‌تاپی فوق‌العاده است. مطمئنا هیچ لپ‌تاپی با رم بالاتر، عملکردی ضعیف نخواهد داشت.

رم 32GB

۳۲ گیگابایت رم برای لپ‌تاپ‌های بسیار گران استفاده می‌شود. شما باید پول بیشتری را برای این کار هزینه کنید اما این امکان برای شما فراهم می‌شود که  ۵ تا ۱۰ سال آینده هم نیازی به ارتقا نداشته باشید.

۴. باتری لپ تاپ مناسب ترید

 باتری یکی از اجزای مهم لپ تاپ مناسب ترید به شمار می‌رود. اگر باتری به میزان کافی شارژ نگه ندارد چگونه می‌توانید در بازارهای مالی فعالیت کنید؟ بسیاری از معامله‌گران موفق لپ‌تاپ خود را روشن نگه می‌دارند و به صورت مداوم روند بازار را رصد می‌کنند. بهترین لپ‌تاپ‌ها برای ترید باید دارای باتری باشند که با یک بار شارژ حداقل ۶ ساعت دوام بیاورد. 

 لپ تاپ MacBook Pro با شارژدهی حدود ۱۸ ساعت می‌تواند سرآمد تمامی لپ‌تاپ‌های مناسب ترید از نظر باتری باشد.

لپ تاپ مک بوک پرو 2021
مشخصات لپ‌تاپ اپل مک بوک پرو مناسب ترید
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی لپ‌تاپ Apple MacBook Pro لطفا کلیک کنید.

۵. درایو ذخیره‌سازی لپ تاپ مناسب ترید

لپ تاپ مناسب برای ترید باید از ظرفیت ذخیره‌سازی بالا و سرعت قابل قبولی برخوردار باشد، در این صورت شما هرگز دچار مشکل نمی‌شوید و نیاز به خرید هارد دیسک خارجی یا کارت حافظه اضافی پیدا نخواهید کرد. بنابراین قبل از انتخاب یک هارد دیسک، باید در نظر داشته باشید که نوع درایو ذخیره‌سازی آن لپ‌تاپ چیست.

انواع درایوهای ذخیره‌سازی (هارد)

از انواع درایوهای ذخیره‌سازی می‌توان به درایوهای SSD و HDD اشاره کرد. SDDها سرعت بالاتری دارند و دسترسی فوری به داده‌ها را برای شما فراهم می‌کنند. اکثر کاربران با تجربه، SSD را برای سیستم عامل خود و HDDها را برای ذخیره فایل‌ها و اسناد که لزوماً نیاز به سرعت بالا ندارند، ترجیح می دهند. حال باید بدانید کدامیک از این دو برای لپ تاپ مناسب ترید کارایی بیشتری دارد؟

تفاوت اس اس دی و اچ دی دی
هارد درایو SSD در مقابل HDD
ظرفیت هارد اس اس دی 128GB, 256GB, 512GB,1TB, 2TB

برای داشتن یک لپ‌تاپ مناسب ترید، اگر بودجه شما خیلی پایین است، شما می‌توانید هارد 128GB یا 256GB را خریداری کنید. بهترین انتخاب، لپ‌تاپی با درایو ذخیره‌سازی SSD با ظرفیت 512GB است. اگر شما می‌خواهید فایل‌ها و اسنادی با حجم بالاتر را ذخیره کنید می‌توانید ظرفیت 1TB یا بیشتر را انتخاب کنید.

ظرفیت هارد اچ دی دی 512GB, 1TB, 2TB

برای یک لپ تاپ مناسب ترید، نیازی به هارد دیسک به این میزان نیست اما اگر شما فایل‌های زیادی را ذخیره می‌کنید، بهتر است هر دو نوع درایو HDD وSDD  را داشته باشید. قیمت HDD بسیار پایین است و می‌توانید جهت ذخیره فایل‌ها از آن استفاده کنید و برای کارهای مربوط به بازارهای مالی از SSD بهره ببرید که در این صورت از سرعت بالای آن هم برخوردار می‌شوید.

۶. صفحه نمایشگر لپ تاپ مناسب ترید

صفحه نمایش لپ تاپ مناسب ترید باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوانید همه نمودارها و اعداد را در یک نگاه بدون نیاز به پیمایش یا بزرگنمایی مشاهده کنید. همچنین باید کیفیت خوبی داشته باشد و تصاویر را با  وضوحی بیش از 1080پیکسل به نمایش بگذارد.

صفحه نمایش لمسی برای ترید ترجیح داده می‌شود زیرا قادر هستید سریع‌تر کار کنید. همچنین این نوع صفحه‌ها طول عمر باتری را افزایش می‌دهند و برای حمل مناسب‌تر هستند.

۷. صفحه کلید لپ تاپ مناسب ترید

لپ تاپ مناسب ترید باید دارای صفحه کلید با نور پس‌زمینه باشد تا شرایط نور مانع از عملکرد شما در هنگام کار در معاملات شبانه نشود. همچنین بایستی صفحه کلید نرم و راحتی انتخاب کنید تا برای ساعات طولانی معامله خسته نشوید. Soft Keyboard انتخاب ایده‌الی برای ترید خواهد بود؛ چرا که بیشتر اوقات شما در حال تایپ کردن هستید و این در حالی است که همیشه موس یا صفحه لمسی را با خود به همراه ندارید.

۸. تعداد و نوع پورت‌های لپ تاپ مناسب ترید

لپ تاپ ترید باید حداقل دارای یک درگاه USB، یک درگاه HDMI و یک درگاه Gigabit Ethernet باشد. تعداد بیشتر این درگاه‌ها، عملکرد بهتری را به دنبال دارد. همچنین وجود پورت USB-C که با Thunderbolt (رابط بسیار سریع برای انتقال همزمان تصاویر و اطلاعات) سازگاری داشته باشد، می‌تواند یک مزیت بارز محسوب شود.

۹. قابلیت اتصال بی‌سیم در لپ تاپ مناسب ترید

لپ تاپ مناسب ترید باید قادر باشد از طریق Wi-Fi و بلوتوث به صورت بی‌سیم به دیگر دستگاه‌ها متصل شود تا بتوانید برای اهداف تحقیقاتی و همچنین انتقال فایل‌ها بین رایانه، تلفن هوشمند یا لپ‌تاپ خود به اینترنت دسترسی داشته باشید. بهترین لپ‌تاپ‌ها برای ترید باید دارای جدیدترین بلوتوث داخلی باشند.

۱۰. سیستم خنک‌سازی لپ تاپ مناسب ترید

یک سیستم خنک‌ سازی مناسب می‌تواند جلوی بسیاری از زیان‌های مربوط به داغ شدن بیش از حد لپ تاپ ترید را بگیرد. اجرای سنگین برنامه‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها و همچنین نمایش مداوم نمودارهای زیاد، باعث گرم شدن بیش از حد لپ‌تاپ می‌شود و اگر به این موضوع دقت نکنید، ممکن است در حین انجام معاملات با مشکلات عدیده‌ای رو به رو شوید. 

بسیاری از لپ‌تاپ‌هایی که مخصوص ترید طراحی شده‌اند، دارای سیستم خنک‌کننده نصب شده هستند. اما اگر لپ‌تاپی که برای معامله انتخاب می‌کنید یکی از آن‌ها نیست، باید یک سیستم خنک کننده را برای مدیریت بهتر دمای آن در نظر بگیرید. 

برای دیدن انواع خنک کننده‌های موجود در ادبازار لطفا کلیک کنید:

بهترین لپ تاپ ترید برای شما کدام است؟

بهترین لپ تاپ برای ترید، قدرت پردازش (CPU) و ظرفیت حافظه (RAM) بالایی دارد تا بتواند چندین برنامه را همزمان اجرا کند. همچنین سبک است تا شما زمان حمل آن دچار مشکل نشوید. بهترین لپ تاپ ترید علاوه بر ویژگی‌های گفته شده باید با بودجه شما هم‌خوانی داشته باشد و این که آیا در بازار ایران موجود است یا نه؟ در ادامه مقاله، ما بهترین لپ‌ تاپ های ترید را از ۴ جنبه زیر معرفی می‌کنیم تا متناسب با نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

  1. لپ تاپ گیمینگ مناسب برای ترید
  2. لپ تاپ ترید سبک مناسب برای جابجایی
  3. لپ تاپ مناسب بورس تا ۲۰ میلیون تومان
  4. لپ تاپ مناسب بورس تا ۴۰ میلیون تومان

۱. بهترین لپ تاپ گمینگ مناسب ترید 

اگر بتوانید یک لپ‌تاپ گیمینگ با عمر باتری بالا بخرید، قادر خواهید بود کارهای مربوط به معاملات خود در بازارهای مالی را هم انجام دهید. چون اغلب لپ تاپ‌های گیمینگ علی رغم قدرت پردازش بالا، شارژ را به مدت زیادی نگه نمی‌دارند، به همین دلیل این لپ‌تاپ‌ها مناسب ترید محسوب نمی‌شوند.

اما با این حال اگر شما اشتیاق بازی دارید و همچنین به فعالیت‌های ترید مشغول هستید و علاقه ندارید برای هر یک، لپ‌تاپی جدا خریداری کنید، ما لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion 5 i7  را که هر دو کارایی را با هم دارد، به شما معرفی می‌کنیم.

لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion 5 i7 

لپ تاپ لنوو مدلLegion 5 i7 ، لپ‌تاپی طراحی شده برای گیمینگ است. با این حال  تمامی ویژگی‌های لپ‌تاپ ترید را با خود دارد. قیمت این محصول (پاییز ۱۴۰۲) در حدود ۶۳ میلیون تومان است. اما با توجه به نوسانات شدید بازار برای اطلاع دقیق از قیمت با ما در ادبازار تماس بگیرید.

مشخصات لپ تاپ لنوو لژیون 5
مشخصات لپ‌تاپ گیمینگ لنوو Legion 5 i7  مناسب ترید
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion 5 i7 لطفا کلیک کنید.

۲. بهترین لپ تاپ‌ ترید سبک برای جابه‌جایی

بهترین لپ‌ تاپ های مناسب تریدر ها دارای طراحی زیبا و باریک هستند که فضای زیادی را روی میز شما اشغال نمی‌کنند. لپ‌تاپ باید به اندازه کافی کوچک باشد تا بتوانید آن را به راحتی با خود حمل کنید و نگران وزن اضافی یا فشار اضافی هنگام نگه داشتن آن برای مدت طولانی نباشید. 

در ادامه دو لپ‌تاپ ترید سبک مناسب جابه‌جایی معرفی می‌کنیم.

لپ تاپ دل Latitude 3420

لپ تاپ دل Latitude 3420 i5 با پردازنده مرکزی Core i5 و ۸ گیگابایت رم، محصولی ایده‌ال در رنج قیمتی ۴۰ میلیون تومان است. وزن ۱/5 کیلوگرمی این مدل می‌تواند به عنوان یک مزیت برای افرادی که مدام در حال حرکت هستند، به چشم آید.

لپ تاپ dell Latitude 3420
مشخصات لپ تاپ دل Latitude 3420 i5 مناسب ترید
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی لپ تاپ دل Latitude 3420 i5 لطفا کلیک کنید.

لپ‌تاپ ایسوس مدل Vivobook X509FA i3

این لپ‌تاپ با وزنی در حدود ۱/۷ کیلوگرم، در دسته لپ‌تاپ‌های سبک قرار می‌گیرد که برای فعالیت در بازارهای مالی مناسب است. 

لپ تاپ ایسوس مدل x509fa
مشخصات لپ‌تاپ ایسوس مدل Vivobook X509FA i3 مناسب ترید
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی لپ‌تاپ ایسوس مدل Vivobook X509FA i3 لطفا کلیک کنید.

۳. بهترین لپ تاپ‌های مناسب ترید تا قیمت ۲۰ میلیون تومان

ما در این قسمت بهترین لپ تاپ های مناسب ترید تا قیمت ۲۰ میلیون تومان را معرفی می‌کنیم. اگر تازه به بازارهای مالی وارد شده‌اید یا به عنوان سرگرمی در آن‌ها فعالیت دارید، بهترین گزینه برای شما لپ‌تاپی با قیمت پایین است.

تذکر: قیمت‌های بیان شده در مقاله حدودی هستند و به دلیل نوسانات شدید بازار برای اطلاع از قیمت دقیق روز با ما تماس بگیرید.

لپ تاپ ایسوس VivoBook R565EA i3

لپ تاپ ایسوس VivoBook R565EA i3 با عملکردی قابل قبول با قیمتی در حدود ۱۹ میلیون تومان می‌تواند در ابتدای فعالیت در بازارهای مالی به شما کمک کند.

لپ تاپ ایسوس r565
مشخصات لپ تاپ ایسوس VivoBook R565EA i3 مناسب ترید
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی لپ تاپ ایسوس VivoBook R565EA i3 لطفا کلیک کنید.

لپ تاپ ایسر Aspire3 A315 i3 

لپ تاپ ایسر Aspire3 A315 i3 با قیمتی در حدود ۱۷ میلیون تومان می‌تواند برای افراد تازه‌کار در بازارهای مالی مناسب باشد. محصولی باریک و سبک است که برای جابه‌جایی گزینه‌ای ایده‌ال محسوب شود.

لپ تاپ acer aspire 3 a315
مشخصات لپ تاپ ایسر Aspire3 A315 i3  مناسب ترید
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی لپ تاپ ایسر Aspire3 A315 i3 لطفا کلیک کنید.

لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim 3

لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim 3 i3 باریک و سبک با رنج قیمتی ۱۷ میلیون تومان برای ترید مناسب است.

لپ تاپ لنوو ideapad Slim 3 i3
مشخصات لپ‌تاپ لنوو IdeaPad Slim 3 مناسب ترید
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی لپ تاپ لنوو ideapad Slim 3 i3 لطفا کلیک کنید.

۴. بهترین لپ‌ تاپ های مناسب ترید تا قیمت ۴۰ میلیون تومان

لپ تاپ‌ های مناسب ترید با قیمت بالا برای افرادی مناسب است که فعالیت گسترده‌ای در بازارهای مالی انجام می‌دهند. به همین علت خواهان سیستمی قوی هستند که بتواند بدون هیچ مشکلی از پس برنامه‌های مربوط به بازارهای مالی برآید. اگر شما هم جزو این افراد هستید با ما همراه باشید تا با بهترین لپ‌ تاپ های مناسب ترید تا ۴۰ میلیون تومان آشنا شوید.

تذکر:  قیمت‌های بیان شده در مقاله حدودی هستند و به دلیل نوسانات شدید بازار برای اطلاع از قیمت دقیق روز با ما تماس بگیرید.

لپ‌تاپ ایسوس مدل TUF Gaming F15 i5

لپ‌تاپ ایسوس مدل TUF Gaming F15 i5 در حدود ۳۸ میلیون تومان قیمت دارد. پردازنده این لپ‌تاپ Core i5 بوده و ۱۱ هسته با حافظه کش ۱۲ مگابایت دارد. پردازنده نسل ۱۱ این لپ‌تاپ گزینه مناسبی برای تریدینگ است.

لپتاپ asus مدل tuf gaming f15 i5
مشخصات لپ‌تاپ ایسوس مدل TUF Gaming F15 i5مناسب ترید
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی لپ‌تاپ ایسوس مدل TUF Gaming F15 i5 لطفا کلیک کنید.

لپ تاپ مایکروسافت Surface Laptop GO i5

این لپ‌تاپ قدرتمند در حدود ۲۹ میلیون تومان قیمت دارد و می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای شما در زمینه ترید باشد.

لپ تاپ 12.4 اینچی مایکروسافت مدل surface laptop go
مشخصات لپ تاپ مایکروسافت surface laptop go i5 مناسب ترید
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی لپ تاپ مایکروسافت surface laptop go i5 لطفا کلیک کنید.

لپ‌تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3 i7 

لپ تاپ قدرتمند IdeaPad Gaming 3 i7 با CPU و RAM بالا و قیمت حدودی ۴۷ میلیون تومان می‌تواند به خوبی از پس برنامه‌های سنگینِ مربوط به بازارهای مالی برآید.

نکته:  ادبازار امکان خرید اقساطی را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید با خیالی آسوده، محصولی را که باب میلتان است، خریداری کنید.

لپ‌تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3 i7
مشخصات لپ‌تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3 i7 مناسب ترید
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی لپ‌تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3 i7 لطفا کلیک کنید.

نکات تکمیلی خرید لپ تاپ مناسب ترید

اگر تا این جای مقاله آمده‌اید و هنوز در خرید لپ‌تاپ تریدی که مناسب شماست، مردد هستید، نگران نباشید! در این بخش، ما اطلاعات و نکات بیشتری را به شما ارائه می‌دهیم که می‌تواند در تصمیم‌‍‌گیری و خرید به شما کمک کند.

در کنار لپ‌تاپ، موس و پد موس بخرید

مقداری پول اضافی برای خرید ماوس و پد ماوس با کیفیت خوب کنار بگذارید. استفاده از صفحه لپ‌تاپ می‌تواند پس از مدتی سخت و آزاردهنده شود و این چیزی است که نمی‌توانید وقتی مشغول معامله هستید با آن کنار بیایید.

لپ تاپی را انتخاب کنید که با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد

یکی از مهم‌ترین جنبه‌ها هنگام تصمیم‌گیری برای خرید مناسب لپ‌ تاپ ترید این است که آیا با شرایط زندگی امروز شما سازگار است؟

•     اگر زیاد سفر می‌کنید و در حال حرکت از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید

لپ‌تاپ بزرگ و حجیم نمی‌خواهید. شما بایستی به دنبال یک لپ‌تاپ سبک و قابل حمل با عمر باتری خوب باشید.

•     اگر در خانه کار می‌کنید

تهیه یک لپ‌تاپ پر قدرت را هدف قرار دهید و از خرید لپ‌تاپی با صفحه نمایش بزرگ‌تر نترسید. اگر در خانه هستید، عمر باتری اهمیت چندانی ندارد، زیرا می‌توانید آن را در هر زمان شارژ کنید.

•     اگر آماتور هستید

با یک لپ‌تاپ معمولی هم می‌توانید کار کنید اما اگر برای آینده قصد حرفه‌ای شدن دارید و به عنوان شغل می‌خواهید وارد این حوزه شوید، از همان اول لپ‌تاپ مناسبی خرید کنید که بعدها متحمل هزینه برای تعویض یا ارتقاء نشوید.

•     اگر حرفه‌ای هستید

دیگر نباید به قیمت لپ تاپ مناسب بورس، ارز دیجیتال یا فارکس توجه کنید. باید به دنبال لپ‌تاپی با CPU و RAM بالا باشید که بتواند نیازهای شما را برآورده سازد.

از جای مطمئن و با گارانتی خرید کنید

لپ تاپ یا هر محصول دیجیتالی دیگر را باید از جایی معتبر خریداری کنید. محلی که تضمین‌کننده اصالت کالا باشد و بتواند بهترین قیمت را به شما به عنوان مشتری ارائه دهد. 

ما در گروه ادبازار مفتخریم که در خدمت شما عزیزان هستیم و باکیفیت‌ترین محصولات را با نازل‌ترین قیمت در کمتر از ۷۲ ساعت به دست مشتریان خود می‌رسانیم. اگر در شهر اصفهان زندگی می‌کنید می‌توانید هنگام تحویل، هزینه کالا را بپردازید. 

امکان خرید اقساطی از ادبازار

یکی از مزیت‌های بارز خرید لپتاپ از ادبازار این است که شما می‌توانید با خیالی آسوده لپ‌تاپ مورد نظر خود را انتخاب کنید و بدون این که نگران هزینه آن باشید، با توجه به توانایی‌تان در چندین قسط مبلغ را پرداخت کنید. 

مهلت تست ۷ روزه در ادبازار

ادبازار با مهلت تست ۷ روزه این امکان را به شما می‌دهد که با خیال راحت خرید کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله از ادبازار آموختیم که:

  • لپ تاپ ترید مناسب افرادی است که در بازارهای مالی (بورس، فارکس و رمزارزها) فعالیت دارند.
  • لپ تاپ مناسب Trade باید از سرعت بالایی برخوردار و قابلیت اجرای همزمان چندین برنامه را داشته باشد.
  • فاکتورهایی مانند CPU، GPU، هارد دیسک و باتری از جمله مواردی است که در هنگام خرید لپ تاپ مناسب ترید باید به آن توجه کنید.
  • برای انتخاب یک لپ‌تاپ مناسب ترید، بایستی سبک زندگی خود را در نظر بگیرید.
  • ۱۰ عدد از بهترین لپ‌تاپ‌های تردید معرفی شد که شما می‌توانید با توجه به نوع استفاده و بودجه خود یکی را برای خرید انتخاب کنید.

آیا شما هم تجربه شکست در معاملات به دلیل نداشتن یک لپ‌ تاپ مناسب ترید را دارید؟ در قسمت نظرات تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سوالی در مورد انتخاب لپ تاپ ترید دارید، بپرسید تا ما پاسخگوی شما باشیم.

اگر نیازمند توضیحات بیشتر هستید می‌توانید با استفاده از چت آنلاین یا شماره تماس ۰۲۱۴۵۳۲۴ با پشتیبانی ادبازار ارتباط برقرار کنید.