فلش مموری اپیسر AH118 : بندانگشتی و به روز

نقد و بررسی 18 بهمن 1397 علی مظفری

فلش مموری اپیسر AH118 : بندانگشتی و به روز

فلش مموریApacer AH118  برای افرادی مناسب است که اطلاعاتی که می‌خواهند ذخیره کنند، حجم بالایی ندارد و باید این اطلاعات را همیشه همراه داشته باشند. اسناد مربوط به دانشکده، جزوه‌های مختلف، فایل های صوتی که در کلاس‌های درسی ضبط شده است و ... را می‌توانید درون این فلش مموری جمع و جور ذخیره کنید و در مواقع لزوم از آن‌ها استفاده نمایید. آنچه کاربران را وادار می‌کند که از بین فلش مموری های مختلف موجود در بازار نسبت به خرید فلش مموری اپیسر AH118 اقدام کنند، کیفیت ساخت بالایی این محصول و زیبایی ظاهری آن است. ابعاد این فلش مموری 9.8 × 18.1 × 24.9 میلی‌متر و وزن آن 5.5 گرم است. سایز کوچک و وزن کم این فلش مموری این امکان را برای شما فراهم می‌کند که در همه جا آن را همراه داشته باشید و در مواقع لزوم از آن برای ذخیره سازی فایل‌های دلخواهتان استفاده کنید. Apacer AH118 USB2 Flash Memory ضد آب، مقاوم در برابر شوک و مقاوم در برابر گرد و غبار است. با وجود این مشخصه‌ها فلش مموری مد نظر در همه حال قابل استفاده خواهد بود، حتی اگر چند لحظه پیش این فلش از دست شما درون یک جوی آب افتاده باشد یا به طور کاملاً اتفاقی آن را گم کرده باشید و در میان انبوهی از گردو خاک فلش را روی زمین پیدا کنید، هیچ محدودیتی جهت استفاده از آن نخواهید داشت و فلش مموری اپیسر AH118 درست مانند روز اولی که آن را خریداری کرده‌اید قابل استفاده خواهد بود. در ادامه برخی از ویژگی‌های این محصول ارائه شده است تا با آگاهی کامل نسبت به خرید فلش مموری اپیسر اقدام نمایید.

 

فلش مموری اپیسر 8 گیگابایت AH118


ظاهر زیبا و جذاب فلش مموری اپیسر  AH118

فلش مموری اپیسر AH118 که به عنوان فلش مموری بند انگشتی نیز شناخته می‌شود، دارای ظاهری جذاب است. این محصول با فلش مموری های دیگر که نمای ظاهری ساده به شکل مربع یا مستطیل دارند متفاوت است و همین امر سبب شده که علاقه‌مندان به تجهیزات ذخیره سازی چندین رنگ از این فلش مموری را برای استفاده تهیه کنند.

اپیسر برای فلش مموری AH118 رنگ بندی متفاوتی را در نظرگرفته است که بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده دو رنگ صورتی و مشکی از محبوبیت بیشتری در بین آقایان و خانم‌ها برخوردار هستند.

 

فلش مموری اپیسر 8 گیگابایت AH118

 

ضد آب، مقاوم در برابر شوک و مقاوم در برابر گرد و خاک

اگر از شما سوال کنند که از یک فلش مموری مناسب چه انتظاراتی دارید چه مواردی را بیان می‌کنید؟ انتظار این که یک فلش مموری ساده و جمع و جور فضای ذخیره سازی به اندازه یک هارد اکسترنال داشته باشد غیر منطقی است؛ اما این که کاربران بخواهند فلش مموری خریداری شده در برابر شوک، گرد و غبار و نفوذ آب از مقاومت خوبی برخوردار باشد، امری منطقی است. به همین دلیل کمپانی اپیسر فلش مموری اپیسر AH118 را به گونه‌ای طراحی کرده است که در برابر شوک احتمالی که هنگام جدا کردن ناگهانی فلش از کامپیوتر رخ می‌دهد مقاوم است. با وجود این قابلیت حتی اگر هنگامی که نیمی از اطلاعات منتقل شده و فلش در حال استفاده است آن را از لپ تاپ (laptop) یا کامپیوتر جدا کنید مشکلی برای اپیسر ای اچ 118 رخ نمی‌دهد. مقاومت در برابر گرد و خاک و آب نیز این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که با آسودگی خاطر Apacer AH118 USB2 Flash Memory را در هر کجا همراه داشته باشند و در مواقع لزوم از آن استفاده کنند.

 

طراحی پوشش مناسب برای محافظت از فلش مموری

روی قسمت USB فلش به وسیله یک پوشش پلاستیکی پوشانده شده است. این پوشش شبیه به ابر طراحی شده و زیبایی این محصول را بیشتر کرده و در جذابیت فلش مموری Apacer AH118  نیز بی‌تاثیر نبوده است. برای استفاده از فلش مموری اپیسر AH118، کافی است این پوشش پلاستیکی را از آن جدا کنید و پس از استفاده مجدداً پوشش را روی قسمت USB قرار دهید.
 

فلش مموری اپیسر 8 گیگابایت AH118


ظرفیت، سرعت بالای انتقال اطلاعات و سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز

یکی دیگر از دلایلی که کاربران را نسبت به خرید فلش Apacer AH118 راغب می‌کند، امکان اتصال آن به پورت USB 2.0 لپ تاپ و کامپیوتر است. با وصل کردن فلش مموری به این پورت (port) می‌توانید اطلاعات را با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه بین کامپیوتر و فلش جابجا کنید. با وجود این سرعت ذخیره سازی نیازی نیست مدت زمان طولانی برای منتقل کردن اطلاعات بین کامپیوتر و فلش منتظر بمانید.

برای استفاده از فلش مموری اپیسر AH118 تنها باید آن را به کامپیوتر متصل کنید. Apacer AH118 با نسخه‌های مختلف ویندوز سازگار است و کاربرانی که از این سیستم عامل محبوب استفاده می‌کنند، مشکلی هنگام استفاده از این محصول نخواهند داشت.

 Apacer AH118 با دو ظرفیت 8 و 16 گیگابایت عرضه شده است. شما می توانید بر اساس میزان حافظه ای که نیاز دارید و با توجه به قیمت فلش مموری اپیسر پاور 16 گیگابایت AH118 و قیمت فلش مموری اپیسر 8 گیگابایت AH118 فلش مورد نیاز خود را تهیه کنید.

 

جمع بندی

اگر به یک فلش مموری زیبا و جذاب نیاز دارید که در برابر آب، شوک و گرد و غبار مقاوم باشد و ظاهری فریبنده و زیبا داشته باشد، فلش مموری اپیسر AH118 یک انتخاب مناسب است. این فلش مموری سبک و کوچک را می‌توانید همیشه همراه داشته باشید و در مواقع لزوم از آن استفاده کنید. فلش مموری اپیسر با نسخه‌های مختلف ویندوز مانند ویندوز XP، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 8.1 و ویندوز 10 سازگار است. همچنین فلش مموری اپیسر با پورت USB 2.0 نیز سازگار است. با وجود سازگاری با این پورت اطلاعات را می‌توانید در زمان مناسب بین فلش مموری و کامپیوتر جابجا کنید. قیمت فلش مموری Apacer AH118 از دیگر مواردی است که هنگام خرید این محصول مورد توجه قرار می گیرد. این فلش مموری جمع و جور در مقایسه با قیمت فلش مموری های موجود در بازار قیمت مناسبی دارد و با توجه به امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده، خرید این محصول مقرون به صرفه خواهد بود.
 

نقاط قوت

  • ظاهری زیبا و طراحی خاص و منحصر به فرد
  • مقاوم در برابر آب
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
  • مقاوم در برابر شوک و لرزش
  • سازگاری با نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز


نقاط ضعف

  • عدم دارا بودن قابلیت OTG
  • عدم دارا بودن نشانگر LED
  • عدم مقاومت در برابر ضربه
  • سازگار نبودن با پورت USB 3.0