نقد و بررسی فلش مموری اپیسر مدل AH116 : کوچک و کاربردی

نقد و بررسی 06 اسفند 1397 علی مظفری

نقد و بررسی فلش مموری اپیسر مدل AH116 : کوچک و کاربردی

فلش مموری اپیسر AH116 و دیگر همنوعانش از تجهیزات ذخیره سازی هستند که از زمان اولین حضورشان در بازار تاکنون با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه بوده‌اند. به گونه‌ای که این روزها هر فردی چندین و چند فلش برای ذخیره سازی اطلاعاتی که می‌خواهد سریع به آن‌ها دسترسی داشته باشد، در اختیار دارد. درست است که یک فلش مموری حافظه‌ای به اندازه هارد اکسترنال ندارد، اما این محصول نیز خود کارآمدی‌های مخصوص به خود را دارد و دلیل انتخاب فلش مموری توسط کاربران نیز همین موضوع است. فلش مموری اپیسر (Apacer) مدل AH116 با حافظه‌ های مختلف ارائه شده است و با پورت USB 2.0 لپ تاپ و کامپیوتر سازگار است. به همین دلیل افرادی که می‌خواهند اطلاعات مورد نیازشان را بین کامپیوتر و فلش جابجا کنند، فلش مموری AH116 را خریداری می‌کنند. فلش مموری اپیسر در ابعاد 8.8 × 17 × 25.3 میلی‌متر طراحی شده و وزن آن 3.7 گرم است. همین موضوع نشان دهنده این است که حمل فلش مموری حتی از هارد اکسترنال نیز ساده‌تر است. Apacer AH116 برای نگه داری و حمل اسنادی مانند فایل‌های ورد و ... را در مکانی امن مناسب است. فلش مموری اپیسر AH116 ضد آب است و در برابر شوک نیز از مقاومت خوبی برخوردار می‌باشد. Apacer AH116 Flash Memory در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است و در صورتی که فلش از دستتان لیز بخورد و روی زمین بیفتد، نگرانی درباره نفوذ ذرات گرد و خاک درون فلش مموری و خراب شدن آن نخواهید داشت. در ادامه قابلیت‌های این محصول برای آشنایی بیشتر مورد بررسی قرار گرفته است تا با آگاهی کامل نسبت به خرید فلش مموری اپیسر مدل AH116 اقدام نمایید.
 

فلش مموری اپیسر AH116


فلش مموری اپیسر، یک محصول جمع و جور، ظریف و زیبا

حتماً تاکنون برای خرید فلش مموری مدل‌های مختلف موجود در بازار را ارزیابی کرده‌اید، در میان فلش مموری های مختلف که توسط کمپانی‌های معتبر ارائه شده، چه چیزی بیشتر توجه شما را جلب می‌کند؟

یکی از مواردی که کاربران به آن توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند طراحی ظریف و جمع و جور فلش مموری است. با وجود این که هیچ قانونی برای طراحی و ساخت این محصول وجود ندارد، اما کاربران علاقه‌مند هستند که فلش مموری را تهیه کنند که اندازه‌ای کوچک و جمع و جور دارد و آن را در جاکلیدی خود قرار داده و همیشه همراه داشته باشند. اندازه 8.8 × 17 × 25.3 میلی‌متری و وزن 3.7 گرم که برای فلش مموری اپیسر مدل AH116 در نظر گرفته شده، درست همان چیزی است که کاربران انتظارش را دارند. به همین دلیل این فلش مموری نسبت به مدل‌های دیگر فروش بیشتری داشته است و از طرفداران زیادی برخوردار است.

نمای ظاهری این فلش و سایز مناسب آن این حس را به شما القا می‌کند که یک سنگ قیمتی و با ارزش را در دست گرفته‌اید، اما این محصول برای زینت بخشیدن به جواهرات استفاده نمی‌شود. در عوض اطلاعات با ارزشی را حمل می‌کند که از طلا هم برای شما اهمیت بیشتری دارند. این طراحی خاص و چشم نواز کمتر در محصولات الکترونیکی و محصولات که بر پایه تکنولوژی ارائه می‌شوند دیده می‌شود و همین امر Apacer AH116 Flash Memory را دیگر همنوعانش متمایز و متفاوت می‌کند.

اپیسر AH116 با ظرفیت های مختلف 8 گیگابایت، 16 گیگابایت، 32 گیگابایت و 64 گیگابایت در بازار ارائه شده است. شما می توانید با توجه به نیاز خود و بر اساس قیمت فلش مموری اپیسر AH116 در ظرفیت های مختلف نسب به خرید فلش مموری مورد نظر خود اقدام کنید.

 

فلش مموری اپیسر AH116


فلش مموری اپیسر، مقاوم در برابر آب، گرد و خاک و شوک

کمپانی سازنده فلش مموری اپیسر مدل AH116 برای طراحی و ساخت این محصول از فناوری COB (Chip on Board) بهره گرفته است. این فلش مموری کوچک که ساختاری یکپارچه دارد در برابر آب، گرد و خاک و شوک مقاوم است؛ بنابراین اگر فلش مموری فلش مموری اپیسر به ناگهان از دستتان لیز بخورد و درون آب بیفتد، هیچ مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد و می‌توانید باز هم فلش را برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده کنید. همچنین با وجود فناوری Shockproof، اگر فلش را به یکباره زمانی که در حال استفاده است از درون کامپیوتر بیرون بکشید، فلش مشکل پیدا نمی‌کند و می‌توانید مجدداً Apacer AH116 Flash Memory را در مواقع لزوم استفاده کنید.

 

فلش مموری اپیسر AH116

 

سازگاری با نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز

فلش مموری اپیسر مدل AH116 با کل نسخه‌های سیستم عامل ویندوز مانند Windows 8 Windows 7،Windows Vista و  Windows XPs سازگار است؛ بنابراین برای استفاده از این فلش و ذخیره سازی فایل‌ها روی آن به هیچ نرم افزاری خاصی نیاز نخواهید داشت. این فلش مموری با ورژن Mac OS 10.4.x و بالاتر و ورژن Linux Kernel 2.6.x و بالاتر نیز سازگار است.
 

نرم افزار رایگان فشرده سازی ACE برای افزایش ظرفیت فلش مموری اپیسر مدل AH116

با استفاده از نرم افزار رایگان فشرده سازی می‌توانید اطلاعات را به صورت فشرده شده روی فلش مموری اپیسر مدل AH116 ذخیره کنید. این فشرده سازی ظرفیت فلش را افزایش می‌دهد و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که فایل‌های بیشتری بتوانند روی Apacer AH116 Flash Memory ذخیره کنند.

 

فلش مموری اپیسر AH116

 

جمع بندی

اگر به دنبال یک فلش مموری زیبا، ظریف، جذاب و باکیفیت هستید، فلش مموری اپیسر مدل AH116 بهترین گزینه پیش روی شما است. این فلش مموری را می‌توانید به پورت USB 2.0 لپ تاپ متصل کنید و به سرعت انتقال اطلاعات را انجام دهید. فلش مموری اپیسر در برابر آب، گرد و خاک و شوک مقاوم است و از کیفیت ساخت بالایی نسبت به محصولات مشابه برخوردار می‌باشد. این فلش مموری با کلیه نسخه‌های سیستم عامل محبوب ویندوز سازگار است و کاربران با آسودگی خاطر کامل می‌توانند از آن استفاده کنند. قیمت فلش مموری اپیسر مدل AH116 بسیار مناسب است و تمام افراد حتی دانشجویان می ­توانند به راحتی آن را تهیه کنند.

 

نقاط قوت

  • طراحی ظریف و وزن بسیار سبک
  • مقاوم در برابر آب
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
  • مقاوم در برابر شوک و لرزش
  • سازگاری با نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز

 

نقاط ضعف

  • عدم دارا بودن قابلیت OTG
  • عدم دارا بودن نشانگر LED
  • عدم مقاومت در برابر ضربه
  • سازگار نبودن با پورت USB 3.0