فلش مموری 8 گیگابایت Pqi U602L :  زیبا و ظریف

نقد و بررسی 16 بهمن 1397 علی مظفری

فلش مموری 8 گیگابایت Pqi U602L : زیبا و ظریف

فلش مموری یکی از کوچک‌ترین تجهیزات ذخیره سازی است. فلش مموری 8 گیگابایت Pqi U602L یک محصول جذاب و زیبا است که به دلیل ابعاد کوچک و جمع و جوری که برای آن در نظر گرفته شده، از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردار می‌باشد. اگر می‌خواهید آهنگ‌های مورد علاقه خود را ذخیره کرده و آن‌ها را در طول سفر گوش کنید یا این که می‌خواهید فیلم مورد علاقه خود را در تلویزیون تماشا کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ازPqi U602L USB 2.0 8GB Flash Memory استفاده کنید. این فلش مموری ابعاد 7.4 × 14.5 × 24 میلی‌متر و وزن 2.6 گرم دارد و تا 8 گیگابایت اطلاعات را می‌توانید در آن ذخیره کنید. این محصول را می‌توانید به پورت USB یا USB 2.0 وصل کنید و اطلاعات را از روی فلش بخوانید یا روی فلش ذخیره کنید. استفاده از پورت USB 2.0 سرعت انتقال اطلاعات را به 480 مگابیت بر ثانیه می‌رساند. با وجود این سرعت کاربران با سرعت بیشتری می‌توانند اطلاعات مدنظرشان را روی فلش ذخیره کنند یا از آن بخوانند. فلش مموری 8 گیگابایت Pqi U602L در برابر آب و رطوبت مقاوم است و اگر هنگامی که دستتان خیس است فلش را لمس کنید، فلش مموری پی کیو آی دچار مشکل نمی‌شود. همچنین کمپانی پی کیو آی این فلش مموری را به گونه‌ای طراحی کرده است که در برابر شوک و ضربه نیز مقاوم است و وارد شدن شوک ناگهانی به فلش مموری سبب سوختن یا از کار افتادن آن نمی‌شود. این فلش مموری زیبا با تمام نسخه‌های ویندوز سازگار است و برای مک نسخه 10 و بالاتر نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. در ادامه ویژگی‌های این محصول برای آشنایی بیشتر ارائه شده است تا خرید فلش مموری 8 گیگابایت Pqi U602L را با اطمینان خاطر انجام دهید.
 

فلش مموری Pqi U602L، ظریف، زیبا و سازگار با نسخه‌های ویندوز و سیستم عامل مک ورژن 10 به بالا

یکی از نکاتی که کاربران هنگام انتخاب این محصول به آن توجه می‌کنند، زیبا بودن ظاهر فلش مموری است. فلش مموری 8 گیگابایت Pqi U602L زیبا و ظریف است و در دو رنگ آبی و صورتی که از رنگ‌های خاص برای خانم‌ها و آقایان جوان می‌باشد ارائه شده است.

از دیگر نکاتی که کاربران هنگام انتخاب یک فلش مموری مناسب به آن توجه می‌کنند سازگاری آن با سیستم عامل‌های مختلف است. در بین سیستم عاملی موجود در بازار محبوب‌ترین سیستم عامل ویندوز است و پس از آن سیستم عامل مک یکی از پرطرفدارترین سیستم عامل‌ها برای کاربران است. Pqi U602L USB 2.0 8GB Flash Memory را با ظرافت خاصی که دارد به راحتی می‌توانید به اولترابوک ها و لپ تاپ­ هایی که ورژن 10 مک و بالاتر روی آن‌ها نصب است متصل کرده و اطلاعات را روی فلش مموری ذخیره کنید.
 

pqi flash memory

 

فلش مموری Pqi U602L، اندازه کوچک و حمل راحت

این درست است که کاربران می‌خواهند یک فلش مموری به عنوان یکی از بهترین تجهیزات ذخیره سازی قابلیت ذخیره سازی انواع فایل‌ها را با انواع فرمت‌ها داشته باشد؛ اما در کنار این قابلیت و ویژگی‌های دیگر، فلش مموری باید اندازه‌ای مناسب داشته باشد تا کاربر بتواند به راحتی آن را حمل کند و همیشه همراه داشته باشد.

فلش مموری 8 گیگابایت پی کیو آی یو 602 ال بسیار ظریف و کوچک طراحی شده است و با وجود وزن کم و سایز جمع و جوری که دارد به راحتی می‌توانید آن را در جیب خود قرار دهید و همه جا همراه داشته باشید. این طراحی ظریف هیچ تاثیری روی کیفیت فلش مموری دارد و این محصول یکی از بهترین تجهیزات ذخیره سازی جمع و جور عرضه شده در بازار به حساب می‌آید؛ بنابراین اگر قصد خرید فلش مموری 8 گیگابایت Pqi U602L را دارید، باید بدانید که با آرامش خاطر می‌توانید اطلاعات مد نظرتان را روی این فلش مموری ذخیره کنید و جای نگرانی از بابت از بین رفت اطلاعات وجود نخواهد داشت.

فلش مموری 8 گیگابایت Pqi U602L


فلش مموری Pqi U602L، مقاوم در برابر آب و ضربه

تکنولوژی ضد آب بودن که تنها گوشی‌های تلفن همراه به آن مجهز شده بودن به تجهیزات ذخیره سازی نیز رسیده است. فلش مموری 8 گیگابایت Pqi U602L یک محصول ضد آب است و با آسودگی خاطر می‌توانید آن را همیشه همراه خود داشته باشید. در روزهای بارانی اگر این فلش مموری مرطوب شود، هیچ مشکل در کارایی آن به وجود نخواهد آمد.

دیگر فناوری که برای ساخت این فلش مموری 8 گیگابایت پی کیو آی در نظر گرفته شده، فناوری shockproof است. با وجود این فناوری وارد شدن ضربات احتمالی و شوک هنگام استفاده از فلش مشکلی برای آن به وجود نمی‌آورد. با وجود این دو فناوری می‌توانید سال‌ها از این محصول استفاده کنید.

قیمت فلش مموری 8 گیگابایت Pqi U602L در مقایسه با قیمت فلش های موجود در بازار با وجود این قابلیت ها بسیار مناسب است و کاربرانی که می ­خواهند یک فلش مموری خاص داشته باشند، به راحتی می ­توانند فلش مموری 8 گیگابایت USB 2.0 پی کیو آی را تهیه کنند.

 

فلش مموری 8 گیگابایت Pqi U602L

 

جمع بندی

اگر قیمت فلش مموری 8 گیگابایت Pqi U602L را ارزیابی کرده‌اید و علاقه‌مند هستید این محصول را خریداری کنید، باید به ویژگی‌های این فلش مموری توجه داشته باشید. Pqi U602L USB 2.0 8GB Flash Memory ضد آب است و در برابر شوک و ضربه نیز مقاومت خوبی دارد. این فلش مموری زیبا و سبک وزن در دو رنگ پرطرفدار صورتی و آبی طراحی و عرضه شده و با نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز سازگار است؛ بنابراین برای استفاده تنها باید این فلش مموری را به پورت USB وصل کنید و اطلاعات را روی آن ذخیره کنید یا اطلاعات ذخیره شده روی فلش را استفاده نمایید.
 

نقاط قوت

1-ظاهری زیبا و طراحی خاص و منحصر به فرد

2-مقاوم در برابر آب

3- مقاوم در برابر ضربه

4-مقاوم در برابر شوک و لرزش

5-سازگاری با نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز و سیستم عامل مک ورژن 10 و بالاتر


نقاط ضعف

1-عدم دارا بودن قابلیت OTG

2-عدم مقاومت در برابر گرد و غبار

3-سازگار نبودن با پورت USB 3.0