محصولات مرتبط
معرفی لپ تاپ های جدید 2018 ایسوس سری VivoBook

نقد و بررسی 25 دی 1396 علی مظفری

معرفی لپ تاپ های جدید 2018 ایسوس سری VivoBook

لپ تاپ های سری VivoBook شرکت ایسوس که برای دانشجویان و کاربران خانگی و مالتی مدیا کاملا مناسب میباشند در اواخر سال 2017 با مدل های سری R542 ویژه منطقه خاورمیانه - ایران معرفی و روانه بازار گردید.مهمترین ویژگی این سری از دستگاه های ایسوس طراحی شیک و زیبا در کنار سیستم مالتی مدیای مناسب میباشد. تنوع بالا از رده های پایین تا بالا طیف وسیعی از مخاطبین را در بازار مورد هدف قرار داده است و برای هر سلیقه ای با رنگ های خاص معرفی شده است.

معرفی R542 ایسوس بر اساس کمپانی سازنده صورت گرفته است.برای آشنایی با امکانات و ویژگی های آن با نقد و بررسی  لپ تاپ های ایسوس سری VivoBook همراه فروشگاه اینترنتی هدف باشید.

 

معرفی R542 ایسوس

 

طراحی شیک ، کارایی هوشمند

لپ تاپ های Asus VivoBook 15 ترکیبی عالی از زیبایی و عملکرد هستند.پردازنده های نسل هشتم اینتل در کنار جدیدترین چیپست ارائه شده شرکت انویدیا جیفورس 150MX میتواند میان رده قدرتمند نیز محسوب گردد.با استفاده از ترکیب هاردهای HDD و SSD در کنار رم های DDR4 میتواند برای محاسبات روزانه و سرگرمی روی آن حساب ویژه ای باز کنید.

نکته: مشخصات تولید شده براساس منطقه میتواند متفاوت باشد.فروشگاه اینترنتی هدف مشخصات 3 مدل از پرفروشترین آنها را برای شما مورد بررسی قرار داده است.

Asus VivoBook 15 R542UR : i7(7500U)-8 or 12GB DDR4-VGA GT930MX DDR5 2GB-15.6 Full HD

Asus VivoBook 15 R542UQ : i7(7500U)-8 or 12GB DDR4-VGA GT940MX DDR5 2GB-15.6 Full HD

Asus VivoBook 15 R542UN : i7(8550U)-8 or 12GB DDR4-VGA 150MX DDR5 2GB-15.6 Full HD

 

نقد و بررسی R542 ایسوس

 

رنگ های پرجنب و جوش،پایان خیره کننده

ایسوس سری R542 را در چهاررنگ فوق العاده زیبا با نام های Rouge - Icicle Gold - Star Grey و Pearl White برای هر سلیقه ای به بازار عرضه کرده است.

بررسی ایسوس سری R542

 

 

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ‌تاپ Asus K570UD | لپ‌تاپ‌ حرفه‌ای برای حرفه‌ای‌ها!

فن آوری جدید در شارژ باتری

با قرار دادن یک لپ تاپ درحالت شارژ زمانی که باتری در حال حاضر به طور کامل شارژ شده است، ممکن است باتری را تضعیف کند و عمر باتری را کاهش دهد.همچنین ممکن است باعث تورم باتری به دلیل افزایش حجم گاز داخلی ناشی از اکسیداسیون شود، به طور بالقوه باعث پاره شدن یا آسیب رساندن به لپ تاپ شود. فن آوری شارژ باتری باتری ASUS شما می توانید حالت شارژ 60٪، 80٪ یا 100٪ را تنظیم کنید، طول عمر باتری را افزایش دهید و احتمال بروز مشکل برای باتری را کاهش دهید.

 

ایسوس سری VivoBook

 

ASUS VivoBook 15 دارای یک باتری لیتیوم پلیمر است که دارای 3 برابر باتری های استاندارد لیتیوم یون است. با فن آوری سریع شارژ ASUS، باتری کم را می توان تا 60 درصد در 49 دقیقه شارژ کرد.

 

بررسی ایسوس سری VivoBook

 

اتصالات کامل

یک پورت USB 3.1 با اتصال USB Type-C اتصال را سریع و آسان می کند. USB 3.1 سرعت انتقال داده ها به سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه را فراهم می کند - تا 10 برابر سریع تر از اتصالات USB 2.0! شما می توانید عکس ها، موسیقی ها و فایل های ویدئویی بزرگ را در یک لحظه منتقل کنید: انتقال فیلم با اندازه فایل 2 گیگابایتی کمتر از دو ثانیه طول می کشد. ASUS VivoBook 15 همچنین دارای پورت های HDMI و VGA و کارت خوان SD / SDHC / SDXC 3 در یک برای سازگاری بدون دردسر با طیف گسترده ای از لوازم جانبی، صفحه نمایش و پروژکتور است.

 

ویژگی های ایسوس سری VivoBook

 

 

حالا وقتشه! اینو بخون 6 اقدامی که برای راه اندازی لپ تاپ یا کامپیوتر جدید باید انجام شود

لذت بردن از دنیای رنگ با تکنولوژی ASUS Splendid

فن آوری بهینه سازی بصری Splendid بهترین تصاویر برای هر نوع محتوا را فراهم می کند. این ویژگی دارای چهار حالت نمایش است که می تواند با یک کلیک قابل دسترسی باشد. حالت عادی برای کارهای روزانه ایده آل است؛ حالت زنده کنتراست خوبی برای ارائه عکس های خیره کننده به شما نمایش میدهد و ویدئو؛ حالت مراقبت از چشم را با کاهش نور آبی همچنین به منظور کاهش فشار خون فراهم می آورد؛ و حالت دستی اجازه می دهد تا برای تنظیم رنگ های شخصی شما با سلیقه خودتان نور نمایشگر را تنظیم کنید.

 

ویژگی های ایسوس سری VivoBook

 

صوتی گسترده، تنظیم شده توسط کارشناسان

ASUS SonicMaster ترکیبی از سخت افزار، نرم افزار و تنظیم صدا است که با هدف ارائه بهترین تجربه های صوتی طراحی شده است. کدک حرفه ای با کیفیت رمزنگاری و رمزگشایی دقیق را تضمین می کند، در حالیکه تقویت کننده ها، بلندگوهای بلند و اتاق های رزونانس کاملا مناسب دستگاه خاص شما هستند که یک صدای قدرتمند صوتی و باس عمیق تر را تضمین می کنند. پردازش و تنظیم سیگنال اضافی کمک کردن جزئیات دقیق، فیلتر کردن نویز و بهبود وضوح صوتی - به طوری که شما واقعا صدای همهجانبه دریافت کنید.

 

ویژگی های ایسوس سری VivoBook

 

جادوگر صوتی ایسوس یک مجموعه نرم افزاری قدرتمند است که برای به دست آوردن تعادل ایده آل صوتی برای هر نوع محتوایی آسان می شود. همچنین گزینه های تنظیم دستی را ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید کنترل کامل ترکیب صوتی خود را داشته باشید. حالت موسیقی به ارمغان می آورد آهنگ های مورد علاقه خود را به زندگی؛ حالت فیلم تولید صوتی با کیفیت سینمایی؛ حالت ضبط بهینه سازی تنظیمات برای ضبط صدا صوتی کریستال؛ حالت بازی حقیقی همه جانبه در بازی صوتی را فراهم می کند؛ و حالت گفتار، وضوح گفتگو را افزایش می دهد.

 

ویژگی های ایسوس سری VivoBook

 

خنک باقی می ماند - حتی بعد از ساعتها استفاده

خنک کننده لپ تاپ مهم است زیرا به طور مستقیم بر تجربه محاسبات شما تاثیر می گذارد. ASUS IceCool با استفاده از کنترل کننده های هوشمند، لوله های گرمای نازک و یک طرح داخلی هوشمندانه برای ایجاد یک سیستم خنک کننده کارآمد که دمای پایه کف دست را زیر 36 درجه سانتیگراد پایین تر از دمای بدن نگه می دارد، به شما در ارائه عملکرد نهایی محاسباتی و تجربه کار احساس خوبی می دهد.

 

ویژگی های ایسوس سری VivoBook

 

طراحی شده برای دنیای واقعیت

تمام لپ تاپ های ASUS به شدت برای تضمین کیفیت و دوام در هر محیط آزمایش می شوند. VivoBook یک تست باز و بستن 20 هزاربار، یک تست 10 میلیون بار کلید تایپ کردن و یک آزمایش ارتفاع بالا (10،000 فوت در 24 ساعت) را انجام داده است.