محصولات مرتبط
پرفروش ترین مانیتورها در ایران + بررسی مشخصات و قیمت ۱۳ مدل

بهترین‌ها 10 تیر 1403 نسیم یزدانبخش

پرفروش ترین مانیتورها در ایران + بررسی مشخصات و قیمت ۱۳ مدل

مقاله بهترین مانیتورهای کامپیوتر در یک نگاه

بهترین نوع مانیتور کامپیوتر چیست؟

برای انتخاب بهترین مانیتورهای کامپیوتر جهان باید ابتدا هدفمان جهت خرید را مشخص کنیم؛ برای مثال مانیتور را برای مصارف عمومی می‌خواهیم یا حرفه‌ای، گیمینگ، گرافیک و ... . بعد از تعیین مقصود از خرید، گام بعدی توجه به مولفه‌هایی مانند سایز، رزولوشن، نوع پنل، فناوری‌های به کار رفته در نمایشگر و ... است. در نهایت با کسب آگاهی کامل می‌توانیم بهترین مانیتور را که نیازمان را کاملا برآورده می‌سازد و متناسب با بودجه در جیبمان است، خریداری کنیم.

جهت آگاهی و شناخت اهداف مختلف خرید مانیتور، فاکتورهای مهم انتخاب آن (سایز، رزولوشن، پنل و ...) و همچنین نکاتی کلیدی، توصیه می‌کنیم مقاله زیر از ادبازار را مطالعه فرمایید.

معرفی بهترین مانیتور کامپیوتر

ما در این قسمت با ارائه لیست بهترین مانیتورهای دنیا از نظر کارایی، سایز و نوع برند، قصد داریم شما را در راستای انتخابی هوشمندانه یاری رسانیم. اگر به دنبال معرفی مانیتورهای خوب هستید، ادامه مقاله را از دست ندهید. 

بهترین مانیتور خانگی یا اداری

بهترین مانیتورهای اداری یا خانگی نمایشگرهایی هستند که برای وب‌گردی، بهره‌وری عمومی، برنامه‌های فروش و محاسباتی، عملکردی عالی دارند. نگران قیمت این نوع مانیتورها نباشید؛ چرا که برای خرید، نیاز نیست هزینه زیادی را متحمل شوید.

 در ادامه به معرفی ۲ مانیتور از بهترین مدل‌ها با کارایی خانگی یا اداری می‌پردازیم.

1. مانیتور ال جی ۲۰ اینچ مدل 20MK400H-B

مانیتور LG مدل 20MK400H-B یکی از خوش ساخت‌ترین مانیتورهای خانگی برند ال‌ جی است. این نمایشگر با ابعادی مناسب، رزولوشن بالا و متناسب با نیاز‌های روزانه شما طراحی شده است. طراحی زیبا، ساده و کم حاشیه دارد و شما می‌توانید کلیه امکانات لازم برای یک مانیتور خوب خانگی را در آن مشاهده کنید.

مانیتور ال جی مدل 20MK400H-B
مانیتور ال جی مدل 20MK400H-B یکی از خوش ساخت‌ترین مانیتورهای خانگی
قابلیت های مانیتور ال جی مدل 20MK400H-B

برخی از قابلیت‌های کارآمد مانیتور ال جی مدل 20MK400H-B عبارتند از:

  • قابلیتOn Screen control : با این ویژگی می‌توانید به راحتی تنظیمات پیش‌فرض مانند میزان روشنایی،کنتراست و ... را تغییر دهید و شخصی‌سازی کنید.
  • قابلیتBlack Stabilizer : این ویژگی به شما دید بهتری در هنگام تماشای فیلمی با زمینه تیره یا بازی‌کردن در محیطی کم نور می‌دهد.
  • قابلیت AMD Free Sync: با فعال شدن این قابلیت، مانیتور پخش تصاویر را به گونه‌ای به تاخیر می‌اندازد که تمامی ایرادات مانند عدم هماهنگی بین کارت گرافیک و نمایشگر، تاری تصویر و ... برطرف می‌شوند.
  • ویژگی Anti Glare: با این قابلیت، انعکاس نور بسیار کاهش می‌یابد و کار با مانیتور در محیط‌هایی با شرایط نوری نامناسب که تحت تابش نور خورشید هستند، آسان می‌شود.
مشخصات مانیتور ال جی مدل 20MK400H-B

در جدول زیر برخی از مشخصات مانیتور ال جی مدل 20MK400H-B آورده شده است.

۵ میلی ثانیه زمان پاسخ‌دهی ۲۰ اینچ اندازه صفحه نمایش
۶۵ درجه عمودی و ۹۰ درجه افقی زاویه دید TN نوع پنل
۶۰ هرتز رفرش ریت ۱۶:۹ نسبت تصویر

پورت HDMI

پورت VGA

پورت خروجی هدفون

پورت‌ها ۱۳۶۶x۷۶۸ پیکسل رزولوشن تصویر

۱۹.۷ وات

صرف انرژی در حالت عادی ۲۰۰ cd/m² شدت روشنایی

همان‌طور که در جدول بالا مشاهده می‌شود، در مانیتور ال جی مدل 20MK400H-B از پنل TN استفاده شده است که کیفیت تصویر پایین‌تری نسبت به پنل‌های IPS و VA دارد. با این حال این مانیتور دارای کیفیت تصویر به نسبت خوبی است که برای مصارف خانگی و اداری بسنده می‌کند.

مزایا: معایب:
  • بهره‌مندی از پوشش Anti glare
  • بهره‌مندی از آخرین تکنولوژ‌های ال جی
  • برخورداری از خروجی صدای 
  • استفاده از پنل TN
 
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی مانیتور ال جی مدل 20MK400H-B لطفا کلیک کنید.

2. مانیتور ال جی ۲۲ اینچ مدل 22MR410-B

مانیتور ال جی مدل 22MR410-B، با قیمت ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، یکی از بهترین مانیتورهای اقتصادی شرکت ال جی محسوب می‌شود. این نمایشگر ظاهری جذاب و ابعادی مناسب دارد که کاملا سازگار با سلامت چشمان شماست. همچنین این مدل با بهره‌مندی از قابلیت‌های مختلف توانسته است در زمره یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربران خانگی و کارمندان شرکت‌ها قرار گیرد.

مانیتور ال جی مدل 22MR410-B
مانیتور ال جی مدل 22MR410-B یکی از بهترین مانیتورهای اقتصادی شرکت ال جی
قابلیت های مانیتور ال جی مدل 22MR410-B

امکاناتی که مانیتور ال جی مدل 22MR410-B در اختیار شما می‌تواند قرار دهد، عبارتند از:

  • قابلیت Black Stabilizer : این ویژگی باعث می‌شود پیکسل‌های مشکی رنگ مانیتور نور بیشتری منعکس کنند که به دنبال آن دید بهتر در فضاهای تاریک و فیلم‌هایی با پشت زمینه تیره را به همراه دارد.
  • قابلیت On Screen control : این ویژگی به شما اختیار شخصی‌سازی تمامی المان‌ها (نور پس زمینه، کنتراست و ...) را می‌دهد و شما به راحتی می‌توانید مقادیر آن‌ها را تغییر دهید.
  • قابلیت AMD FreeSync: با این قابلیت مشکلاتی نظیر عدم هماهنگی بین کارت گرافیک و نمایشگر مرتفع می‌شود.
  • قابلیت Split Screen : با این ویژگی شما قادر خواهید بود صفحه‌نمایش خود را به شکلی متنوع تقسیم و برنامه‌های مختلف را در کنار هم اجرا کنید.
  • روکش مات Glare Anti: این قابلیت کمک می‌کند در شرایطی که نور محیط زیاد است شما به راحتی بتوانید با مانیتور خود کار کنید، بدون آن که نور زیادی از صفحه‌نمایش منعکس شود.
مشخصات مانیتور ال جی مدل 22MR410-B

در جدول زیر برخی از مشخصات مانیتور ال جی مدل 22MR410-B آورده شده است.

۵ میلی ثانیه زمان پاسخ‌دهی ۲۲ اینچ اندازه صفحه نمایش
۶۵ درجه عمودی و ۹۰ درجه افقی زاویه دید TN نوع پنل
۷۵ هرتز رفرش ریت ۱۶:۹ نسبت تصویر

پورت VGA

پورت HDMI

جک هدفون

پورت‌ها ۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل رزولوشن تصویر
۱۵ وات مصرف انرژی در حالت عادی ۲۵۰ cd/m² شدت روشنایی

به دلیل استفاده از پنل TN، زمان پاسخ‌گویی مانیتور تنها 5 میلی‌ثانیه است. البته کیفیت تصویر به واسطه این پنل کمی کاهش می‌یابد اما برای کارهای روزانه کاملا مناسب است.

 باید توجه داشت که شرکت ال جی به دلیل عدم استفاده از پورت HDMI عملکرد خوبی در تامین پورت‌های خروجی در این مدل نداشته است و این  نقصی است که می‌توان در مانیتور ال جی مدل 22MR410-B مشاهده کرد.

مزایا: معایب:
  • ابعاد مناسب
  • بهره‌مندی از تکنولوژی‌های متنوع ال جی
  • عدم بهره‌مندی از ورودی تصویر HDMI
  • رزولوشن پایین تصویر
 
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی مانیتور ال جی مدل  22MR410-B لطفا کلیک کنید.

بهترین مانیتور خمیده 

خرید یکی از بهترین مانیتور های خمیده می‌تواند تجربه کاربری متفاوتی را برای شما رقم بزند. این مانیتورها برای بازی‌های فوق عریض بسیار کارآمد هستند. به دلیل کمی انعکاس نور در آن‌ها، فشار وارد شده به چشم کاهش می‌یابد. همچنین با توجه به طراحی منحنی که دارند، در فضای میز صرفه‌جویی می‌شود.

در ادامه به معرفی ۲ مدل از بهترین مانیتورهای منحنی می‌پردازیم.

1. مانیتور  خمیده سامسونگ Essential LS32C390EAMXUE سایز ۳۲ اینچ

مانیتور سامسونگ Essential LS32C390EAMXUE دارای ظاهری مینیمالیسم و در عین حال مدرن است که قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد. میزان خمیدگی آن به گونه‌ای است که با میدان دید طبیعی چشم شما هم‌خوانی دارد و باعث خستگی آن نمی‌شود. این مانیتور با داشتن نرخ بروزرسانی ۱۶۵ هرتز، گزینه‌ای فوق‌العاده برای گیمینگ و کاربردهای حرفه‌ای محسوب می‌شود.

 مانیتور سامسونگ Essential LS32C390EAMXUE
مانیتور سامسونگ Essential LS32C390EAMXUE، یکی از بهترین مانیتورهای گیمینگ خمیده
قابلیت های مانیتور خمیده سامسونگ مدل Essential LS32C390EAMXUE

برخی از ویژگی‌های خوب مانیتور سامسونگ مدل Essential LS32C390EAMXUE به شرح زیر است:

  • بهره‌مندی از ساندبار منحصر به فرد: این ساندبار دارای یک نوار نوری لمسی است که شما می‌توانید با لمس‌کردن آن، میزان بلندی صدا را تنظیم کنید. همچنین این نوار قادر به نمایش رنگ‌ها و جلوه‌های نمایشی مختلفی است که لذت بازی‌کردن و گوش‌دادن به موسیقی را دوچندان می‌کند. 
  • قابلیت Dark Field Control: این ویژگی امکان تغییر کنتراست صفحه‌نمایش را به گیمرها می‌دهد تا به راحتی بتوانند نواحی تاریک بازی را ببینند.
  • قابلیت AMD FreeSync Premium: این ویژگی با ایجاد هماهنگی بین کارت گرافیک و صفحه‌نمایش می‌تواند لحظات هیجان‌انگیزی را هنگام بازی برایتان رقم بزند.
مشخصات مانیتور خمیده سامسونگ Essential LS32C390EAMXUE

در جدول زیر برخی از مشخصات مانیتور سامسونگ مدل Essential LS32C390EAMXUE آورده شده است.

۴ میلی ثانیه زمان پاسخ‌دهی ۳۲ اینچ اندازه صفحه نمایش
۱۷۸ درجه عمودی / ۱۷۸ درجه افقی زاویه دید VA نوع پنل
۷۵ هرتز رفرش ریت ۱۶:۹ نسبت تصویر

پورت HDMI

پورت DisplayPort

جک هدفون / ورودی صدا

پورت‌ها ۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل رزولوشن تصویر

در نهایت مانیتور سامسونگ اسنشال LS32C390EAMXUE با قیمتی در حدود ۹ میلیون تومان می‌تواند با اقتدار نظر طراحان، کاربران حرفه‌ای و گیمرها را به خود جلب کند. اگر شما هم خواهان کیفیت تصویر بالا و تجربه بصری هیجان‌انگیز هستید، این مانیتور را از دست ندهید.

مزایا: معایب:
  • دارای ظاهری زیبا و مینیمالیسم
  • سازگار با سلامت چشم
  • دارای نرخ به روزرسانی مناسب
  • دارای قیمت مناسب
  • نرخ به روز رسانی و روزولوشن می توانست بالاتر باشد.
  • نامناسب برای تماشای گروهی
 
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی مانیتور سامسونک LS32C390EAMXUE لطفا کلیک کنید.

بهترین مانیتور بر اساس سایز 

در این قسمت قصد داریم بهترین مانیتورها را بر اساس سایز آن‌ها معرفی کنیم. نمی‌توان به طور دقیق و مشخص بیان کرد که بهترین سایز مانیتور کامپیوتر چقدر است. این امر کاملا به نوع نیاز و سلیقه شما بستگی دارد؛ به همین دلیل ما معرفی خود را در دو سایز ۲۴ و ۲۷ اینچ پیش می‌بریم. البته در طول مقاله مانیتورهایی با سایزهای دیگر هم معرفی کرده‌ایم.

بهترین مانیتور ۲۴ اینچ

مانیتور دل مدل E2420H و مانیتور جی پلاس مدل GDM-245LN از بهترین مانیتورهای ۲۴ اینچ محسوب می‌شوند. در ادامه ما به توضیحات بیشتری در مورد آن‌ها می‌پردازیم.

مانیتور دل ۲۴ اینچ مدل E2420H

مانیتور دل مدل E2420H در حدود ۷ میلیون تومان قیمت دارد. این مانیتور از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. شما می‌توانید از این نمایشگر در زمینه‌های اداری، طراحی، کارهای روزمره، ادیت، گیم‌هایی با اکشن متوسط و عکاسی استفاده کنید.

نماهای واضح، رنگ‌های سازگار، تجربه روان و آسان با فناوری AMD FreeSync و قابلیت نظم‌بخشیدن به برنامه‌ها با استفاده از Dell EasyArrang از دیگر ویژگی‌های عالی این مدل به شمار می‌روند.

مانیتور دل مدل E2420H
مانیتور۲۴ اینچ دل مدل E2420H با کیفیت ساخت بسیار بالا
مشخصات مانیتور دل مدل E2420H

در جدول زیر برخی از مشخصات مانیتور دل مدل E2420H آورده شده است.

۸ میلی ثانیه زمان پاسخ‌دهی ۲۴ اینچ اندازه صفحه نمایش
۱۷۸ درجه عمودی و ۱۷۸ درجه افقی زاویه دید IPS نوع پنل
۶۰ هرتز رفرش ریت ۱۶:۹ نسبت تصویر

پورت VGA

پورت Display Port

DVI

پورت‌ها ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل رزولوشن تصویر

۳۶ وات

مصرف انرژی در حالت عادی ۲۵۰ cd/m² شدت روشنایی

مانیتور دل مدل  E2420H به عنوان یکی از بهترین مانیتورهای واید، یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه عالی است. گواهینامه TUV دارد که صفحه‌نمایش بدون لرزش و به دنبال آن سلامت چشم‌ها را تضمین می‌کند. 

 اگر به دنبال خرید یک مانیتور با بهره‌روی بالا، کار در منزل یا انجام بازی‌های معمولی هستید،  شک نکنید که مانیتور دل مدل E2420H می‌تواند کاملا رضایت شما را جلب سازد.

مزایا: معایب:
  • کیفیت تصویر عالی
  • تجربه روان و آسان
  • سازگار با سلامت چشم
  • قیمت مناسب
  • نامناسب برای گیمرهای حرفه‌ای به دلیل نرخ به روزرسانی ۶۰ هرتز
 
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی مانیتور دل مدل E2420H لطفا کلیک کنید.
مانیتور الجی ۲۴ اینچ مدل 24MP400-B 

مانیتور الجی مدل 24MP400-B دارای قیمتی در حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که شما با خرید آن می‌توانید یکی از  گارانتی‌های اصلی و گلدیران ۱۸ ماهه را انتخاب نمایید. 

مانیتور الجی مدل 24MP400-B، طراحی بسیار زیبا و ساده‌ای دارد و برای کارهای اداری، وب‌گردی و آفیس ساخته شده است. به دلیل وجود قابلیت Anti Glare و فیلتر نور آبی خستگی‌ چشم را در حد مطلوبی کاهش می‌دهد. همچنین بهره‌مندی مانیتور از فناوری IPS، کیفیت و وضوح تصویر را تضمین می‌کند.

مانیتور الجی ۲۴ اینچ مدل 24MP400-B
مانیتور الجی ۲۴ اینچ مدل 24MP400-B ، مانیتوری مقرون به صرفه و کارآمد
مشخصات مانیتور الجی مدل 24MP400-B 

در جدول زیر برخی از مشخصات مانیتور الجی مدل 24MP400-B آورده شده است.

۵ میلی ثانیه زمان پاسخ‌دهی ۲۴ اینچ اندازه صفحه نمایش
۱۷۸ درجه عمودی و ۱۷۸ درجه افقی زاویه دید IPS نوع پنل
۷۵ رفرش ریت ۱۶:۹ نسبت تصویر

پورت HDMI

پورت VGA

پورت‌ها ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل رزولوشن تصویر

۱۹

مصرف انرژی در حالت عادی ۲۵۰ cd/m² شدت روشنایی

در نهایت می‌توان بیان کرد که مانیتور الجی مدل 24MP400-B دارای سه ویژگی فناوری نمایشگر IPS، اندازه بزرگ‌ و طراحی بسیار مدرن است که در کنار قیمت بسیار مناسب آن می‌تواند گزینه‌ای ایده‌ال برای استفاده روزانه به شمار آید.

مزایا: معایب:
  • کیفیت عالی
  • رنگ های شفاف
  • محافظ چشم با فیلتر نور آبی
  • صفحه صاف و بدون پرش و لرزش
  • فوق باریک و سبک
  • مقاومت متوسط پایه مانیتور
  • محل نامناسب کلید پاور و تنظیمات
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی مانیتور الجی مدل 24MP400-B لطفا کلیک کنید.

بهترین مانیتور ۲۷ اینچ

مانیتور اچ پی مدل V270 و مانیتور دل مدل P2719H از بهترین مانیتورهای ۲۷ اینچ به شمار می‌آیند. در ادامه ما به توضیحات بیشتری در مورد آن‌ها می‌پردازیم.

مانیتور ۲۷ اینچ ایسوس VA27EHF

مانیتور ایسوس مدل VA27EHF دارای قیمتی در حدود ۸ میلیون تومان است. اگر به دنبال نمایشگری با فضای نمایش بیشتر و کیفیت بصری بالاتر هستید، این مدل می‌تواند انتخابی مناسب برایتان باشد. درجه روشنایی بالا، زمان پاسخ‌گویی کم و وضوح تصویر عالی از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.

مانیتور ایسوس مدل VA27EHF
مانیتور ایسوس مدل VA27EHF، یکی از بهترین مانیتورهای ۲۷ اینچی
مشخصات مانیتور ایسوس مدل VA27EHF

در جدول زیر برخی از مشخصات مانیتور ایسوس مدل VA27EHF آورده شده است.

۱ میلی ثانیه زمان پاسخ‌دهی ۲۷ اینچ اندازه صفحه نمایش
۱۷۸ درجه عمودی و ۱۷۸ درجه افقی زاویه دید IPS نوع پنل
۱۰۰ هرتز رفرش ریت ۱۶:۹ نسبت تصویر

پورت HDMI

پشتیبانی از HDCP

پورت‌ها ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل رزولوشن تصویر
۱۴.۶۳ وات مصرف انرژی در حالت عادی ۲۵۰ cd/m² شدت روشنایی

اگر علاقه‌مند به کارهای گرافیکی هستید یا به صورت تفریحی و نیمه حرفه‌ای بازی می‌کنید، مانیتور ایسوس مدل VA27EHF می‌تواند گزینه ایده‌ال برایتان محسوب شود.

مزایا: معایب:
  • کیفیت بصری عالی
  • فضای بیشتر نمایش
  • نداشتن پورت های متنوع
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی مانیتور ایسوس مدل VA27EHF لطفا کلیک کنید.
مانیتور ۲۷ اینچ ایسوس مدل TUF Gaming VG279QM1A

مانیتور ایسوس مدل TUF Gaming VG279QM1A دارای قیمتی در حدود ۱۶ میلیون تومان است. این مدل وضوح تصویر Full HD دارد، از پنل IPS بهره‌ می‌گیرد و از نور پس‌زمینه LED تغذیه می‌کند. شما می‌توانید مانیتور ایسوس مدل TUF Gaming VG279QM1A را برای استفاده جهت گیمینگ، اداری، طراحی، ادیت و کاربری عمومی خریداری کنید. 

مانیتور ایسوس مدل TUF Gaming VG279QM1A
مانیتور ایسوس مدل TUF Gaming VG279QM1A، یکی از بهترین مانیتورهای ۲۷ اینچی
مشخصات مانیتور ایسوس مدل TUF Gaming VG279QM1A

در جدول زیر برخی از مشخصات مانیتور ایسوس مدل TUF Gaming VG279QM1A آورده شده است.

۱ میلی ثانیه زمان پاسخ‌دهی ۲۷ اینچ اندازه صفحه نمایش
۱۷۸ درجه عمودی و ۱۷۸ درجه افقی زاویه دید Fast IPS نوع پنل
۲۸۰ هرتز رفرش ریت ۱۶:۹ نسبت تصویر

پورت HDMI

پورت DisplayPort

جک هدفون

پورت USB 2.0 Type-A

پورت‌ها ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل رزولوشن تصویر
۲۰.۵ وات مصرف انرژی در حالت عادی ۳۰۰ cd/m² شدت روشنایی

بنابراین با توجه به مشخصات بالا، مانیتور ایسوس مدل TUF Gaming VG279QM1A می‌تواند برای اهداف عمومی و کارهای نیمه حرفه‌ای انتخابی ایده‌ال باشد.

مزایا: معایب:
  • کیفیت بصری عالی
  • فضای بیشتر نمایش
  • مناسب برای گیمینگ
  • دارای بلندگو
  • رزولوشن پایین
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی مانیتور ایسوس مدل TUF Gaming VG279QM1A لطفا کلیک کنید.

بهترین مارک مانیتور کامپیوتر

بهترین مارک‌ های مانیتور در ایران هم شامل برندهای ایرانی مانند جی پلاس و هم شامل برندهای خارجی مانند ال جی، سامسونگ، ایسوس و ... می‌شود. در این بخش قصد داریم از بهترین برندهای مانیتور کامپیوتر، یک مدل را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین برند مانیتور ایرانی

بهترین مانیتورهای ایرانی را برند جی پلاس تولید می‌کند. مانیتور ۲۷ اینچ جی پلاس مدل GGM-277 FN یکی از بهترین مانیتورهای جی‌پلاس محسوب می‌شود.

بهترین مانیتورهای خارجی

ما در این قسمت به معرفی مدل‌هایی از بهترین مارک‌های صفحه مانیتور خارجی و موجود در بازار ایران می‌پردازیم.

  • بهترین مانیتور دل
  • بهترین مانیتور سامسونگ
  • بهترین مانیتور ایسوس
  • بهترین مانیتور ال جی

بهترین مانیتور ایسوس و سامسونگ

مانیتور سامسونگ۳۲ اینچ LS32A600NAM و مانیتور سامسونگ ۲۷ اینچ TUF Gaming VG289Q از بهترین مانیتورهای برند SAMSUNG و ASUS محسوب می‌شوند که توضیحات آن‌ها پیش‌تر در قسمت معرفی بهترین‌ها از نظر سایز بیان شد.

بهترین مانیتور ایسوس؛ مدل VA27DQSB

مانیتور 27 اینچ ایسوس مدل VA27DQSB، محصولی کارآمد و قابل رقابت با همتایان خارجی خود در بازار است. این مدل در حدود ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد که همراه گارانتی ۱۸ ماهه گلدیران عرضه می‌شود.

اگر به دنبال مانیتوری هستید که بتواند اهدافی مانند طراحی و ادیت، کاربری عمومی و گیمینگ را برآورده سازد، مانیتور ایسوس مدل VA27DQSB می‌تواند انتخابی معقولانه باشد.

مانیتور ایسوس مدل VA27DQSB
مانیتور 27 اینچ ایسوس مدل VA27DQSB، یکی از بهترین مانیتورهای ایسوس

مشخصات مانیتور ایسوس مدل VA27DQSB

در جدول زیر برخی از مشخصات مانیتور ایسوس مدل VA27DQSB آورده شده است.

۵ میلی ثانیه زمان پاسخ‌دهی ۲۷ اینچ اندازه صفحه نمایش
۱۷۸ درجه عمودی و ۱۷۸ درجه افقی زاویه دید IPS نوع پنل
۷۵ هرتز رفرش ریت ۱۶:۹ نسبت تصویر

پورت HDMI

پورت DisplayPort

پورت VGA

جک هدفون / ورودی صدا

2xUSB 2.0 Type-A

پورت‌ها ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل رزولوشن تصویر

۱۲.۶۸ وات

مصرف انرژی در حالت عادی ۲۵۰ cd/m² شدت روشنایی

مانیتور ایسوس مدل VA27DQSB، دارای رزولوشن Full HD است، می‌تواند به خوبی تفکیک رنگ‌ها را انجام دهد که این ویژگی بیشتر از هر چیز به کمک ادیتورها و عکاسان می‌آید. این مدل مانیتور، تصاویری با رنگ‌هایی بسیار نزدیک به واقعیت (کالیبره شده) به نمایش می‌گذارد. در آن از صفحه‌نمایش IPS استفاده شده است که زاویه دید گسترده‌تر و دقت رنگ بالا را به دنبال دارد. همچنین فیلتر نور آبی موجود در آن، کار در شب را برای شما آسان می‌سازد.

بنابراین اگر کارهای گرافیکی انجام می‌دهید یا علاقه‌مند به بازی‌های نیمه حرفه‌ای هستید، این مانیتور را از دست ندهید.

مزایا: معایب:
  • تفکیک رنگ عالی
  • کیفیت تصویر خوب و ارائه رنگ‌های طبیعی
  • مناسب برای کار در شب
  • میزان رفرش ریت به نسبت پایین برای گیمرهای حرفه‌ای
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی مانیتور ایسوس مدل VA27DQSB لطفا کلیک کنید.

بهترین مانیتور سامسونگ؛ مدل LS32A600NAM

مانیتور ۳۲ اینچ سامسونگ مدل LS32A600NAM قیمتی در حدود ۱۲ میلیون تومان دارد که همراه با گارانتی کهکشان ۱۲ ماهه ارائه می‌شود. در ساخت این مانیتور از پنل VA استفاده شده است که کنتراست بالا و دقت رنگ عالی را به دنبال دارد. این مانیتور خوب از برند سامسونگ برای کارهای روزانه، تماشای فیلم، کار در فضاهای کم‌نور ایده‌ال است.

مانیتور ۳۲ اینچ سامسونگ مدل LS32A600NAM
مانیتور ۳۲ اینچ سامسونگ مدل LS32A600NAM، یکی از بهترین مانیتورهای سامسونگ

مشخصات مانیتور سامسونگ مدل LS32A600NAM 

در جدول زیر برخی از مشخصات مانیتور ۳۲ اینچ سامسونگ مدل LS32A600NAM آورده شده است.

۵ میلی ثانیه زمان پاسخ‌دهی ۳۲ اینچ اندازه صفحه نمایش
۱۷۸ درجه عمودی و ۱۷۸ درجه افقی زاویه دید VA نوع پنل
۷۵ هرتز رفرش ریت ۱۶:۹ نسبت تصویر

پورت HDMI

پورت DisplayPort

جک هدفون

پورت‌ها ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل رزولوشن تصویر

۲۶ وات

مصرف انرژی در حالت عادی ۲۵۰ cd/m² شدت روشنایی

مانیتور ۳۲ اینچ سامسونگ مدل LS32A600NAM دارای قابلیت Eye Saver Mode و Flicker Free (بدون سوسوزدن) است که باعث می‌شود خستگی بیش از اندازه چشم در هنگام استفاده طولانی از مانیتور را مرتفع سازد. از بلوتوث نسخه ۴.۲ و شبکه WiFi 5 پشتیبانی می‌کند. 

روی هم رفته مانیتور سامسونگ مدل LS32A600NAM دارای امکانات زیادی است که می‌تواند شما را جهت خرید قانع کند.

مزایا: معایب:
  • کنتراست بالا
  • دقت رنگ عالی
  • سازگار با سلامت چشم
  • میزان رفرش ریت به نسبت پایین برای گیمرهای حرفه‌ای
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی مانیتور ۳۲ اینچ سامسونگ مدل LS32A600NAM لطفا کلیک کنید.

بهترین مانیتور ایسوس؛ مدل TUF Gaming VG289Q

مانیتور ایسوس ۲۷ اینچ TUF Gaming VG289Q در حدود ۱۹ میلیون قیمت دارد که با گارانتی الماس عرضه می‌شود. این مانیتور برای کاربری گیمینگ و بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دارای پنل صفحه‌نمایش IPS با نور پس‌زمینه LED است که زنده بودن تصاویر را به دنبال دارد. حاشیه‌های بسیار باریک آن از دیگر نقاط قوت این مانیتور به شمار می‌آیند. 

اگر به سلامت چشمان خود اهمیت می‌دهید، مانیتور ایسوس VG289Q گزینه‌ای است که می‌توانید به آن فکر کنید؛ چرا که دارای تکنوژی‌های Flicker-free (بدون سوسوزدن) و  Low Blue Light (فیلتر نور آبی) است.

مانیتور ایسوس ۲۷ اینچ TUF Gaming VG289Q
مانیتور گیمینگ ایسوس ۲۷ اینچ VG289Q، یکی از بهترین مانیتورهای ایسوس

مشخصات مانیتور ایسوس TUF Gaming VG289Q

در جدول زیر برخی از مشخصات مانیتور ایسوس ۲۷ اینچ TUF Gaming VG289Q آورده شده است.

۵ میلی ثانیه زمان پاسخ‌دهی ۲۸ اینچ اندازه صفحه نمایش
۱۷۸ درجه عمودی و ۱۷۸ درجه افقی زاویه دید IPS نوع پنل
۶۰ هرتز رفرش ریت ۱۶:۹ نسبت تصویر

پورت HDMI

پورت DisplayPort

جک هدفون

پورت‌ها ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل رزولوشن تصویر

کمتر از ۶۵ وات

مصرف انرژی در حالت عادی ۳۵۰ cd/m² شدت روشنایی

زاوید دید مانیتور ایسوس TUF Gaming VG289Q برابر ۱۷۸ درجه است که باعث می‌شود شما بتوانید از زوایای کناری هم به مانیتور نگاه کنید و تصاویر را با وضوح کامل ببینید. پورت‌های مختلف تعبیه شده در آن، به شما امکان می‌دهد مانیتور خود را به انواع دستگاه‌های پخش قدرتمند متصل کنید.

در نهایت اگر مانیتور با ضخامت بسیار باریک و زیبا با پایه‌هایی جذاب و منحصر به فرد می‌خواهید و در عین حال بودجه‌ای زیادی در جیب ندارید، مانیتور ایسوس ۲۷ اینچ TUF Gaming VG289Q می‌تواند انتخابی ایده‌ال برایتان باشد.

مزایا: معایب:
  • محافظ چشم
  • زیبا و باریک
  • کیفیت بالای تصویر
  • قیمت مناسب
  • میزان رفرش ریت به نسبت پایین برای گیمرهای حرفه‌ای
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی مانیتور ایسوس ۲۷ اینچ TUF Gaming VG289Q لطفا کلیک کنید.

بهترین مانیتور ال جی؛ مدل 27MP400-B

مانیتور ال جی ۲۷ اینچ مدل 27MP400-B یکی از نمایشگرهای فوق‌العاده برند ال جی است که کارایی بالایی دارد و می‌تواند گیمرهای حرفه‌ای را به راحتی شیفته خود سازد. البته برای خرید آن کمی بیشتر از مانیتورهای معمولی باید خرج کنید. این مانیتور در حدود ۶ میلیون تومان قیمت دارد.

کیفیت تصویر در مانیتور ال جی مدل 27MP400-B بسیار بالاست. شما قادر هستید تصاویری با وضوح  FHD را تماشا کنید. در آن از پنل IPS استفاده شده است که کنتراست و روشنایی بالا را در پی دارد. همچنین ویژگی‌های Anti Glare و عدم سوسوکردن مانیتور، از خسته‌شدن چشم شما در زمان خیره‌شدن به مانیتور جلوگیری می‌کند.

 مانیتور ال جی ۲۷ اینچ مدل 27MP400-B
مانیتور ال جی ۲۷ اینچ مدل 27MP400-B، یکی از بهترین مانیتورهای برند ال جی

مشخصات مانیتور ال جی مدل 27MP400-B

در جدول زیر برخی از مشخصات مانیتور ال جی ۲۷ اینچ مدل 27MP400-B آورده شده است.

۵ میلی ثانیه زمان پاسخ‌دهی ۲۷ اینچ اندازه صفحه نمایش
۱۷۸ درجه عمودی و ۱۷۸ درجه افقی زاویه دید IPS نوع پنل
۷۵ هرتز رفرش ریت ۱۶:۹ نسبت تصویر

پورت HDMI

پورت VGA

پورت‌ها ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل رزولوشن تصویر

۲۲ وات

مصرف انرژی در حالت عادی ۲۵۰ cd/m² شدت روشنایی

 مانیتور ال جی ۲۷ اینچ مدل 27MP400-B در پردازش تصاویر، نمایش رنگ‌ها و فریم‌های تصویر عملکردی عالی دارد. زمان پاسخ‌گوییِ فقط ۵ میلی‌ثانیه و نرخ نوسازیِ ۱۴۴ هرتز، انجام مدرن‌ترن و حرفه‌ای‌ترین بازی‌ها را بسیار لذت‌بخش می‌سازد. شما می‌توانید بدون نویز، با کیفیتی بالا و با سرعتی زیاد بازی کنید. بنابراین اگر گیمر حرفه‌ای هستید، این مدل را از دست ندهید.

مزایا معایب
  • سازگار با سلامت چشم
  • کیفیت و وضوح بالای تصویر
  • نرخ رفرش ریت پایین و نامناسب برای گیمرهای حرفه‌ای
 
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی مانیتور ال جی ۲۷ اینچ مدل 27MP400-B لطفا کلیک کنید.

بهترین مانیتور در هر بازه قیمتی 

بهترین قیمت مانیتور بستگی به نیازتان، عملکردی که نمایشگر دارد و همچنین امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌تواند متفاوت باشد. ما در این بخش قصد داریم بر اساس قیمت، بهترین مانیتورها را دسته‌بندی و معرفی کنیم. با ما در ادامه همراه باشید.

  • بهترین مانیتور تا 4 میلیون تومان
  • بهترین مانیتور تا 5 میلیون تومان
  • بهترین مانیتور تا 10 میلیون تومان
  • بهترین مانیتور زیر 20 میلیون تومان
  • بهترین مانیتور بالای 20 میلیون تومان

بهترین مانیتور تا 4 میلیون تومان

امروزه به دلیل تورم مانیتوری خوب زیر ۴ میلیون تومان کمتر دیده می‌شود. با این حال  مانیتور ایسوس ۱۹ اینچ  S19A330NHM با قیمتی در حدود ۴ میلیون تومان را می‌توانیم به عنوان بهترین مانیتور ارزان و مناسب برای کارایی خانگی و اداری مطرح کنیم.

برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی مانیتور ایسوس ۱۹ اینچ S19A330NHM لطفا کلیک کنید.
مانیتور ایسوس ۱۹ اینچ S19A330NHM
مانیتور ایسوس ۱۹ اینچ S19A330NHM، بهترین مانیتور ارزان قیمت

بهترین مانیتور زیر 5 میلیون تومان

بهترین مانیتور های زیر ۵ میلیون تومان که در این مقاله معرفی شد، عبارتند از:

مانیتور بنکیو ۲۲ اینچ GW2280 با قیمت ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان؛ جهت مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی روی دکمه زیر کلیک کنید.

مانیتور ال جی ۲۰ اینچ 20MK400H-B با قیمت ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان؛ جهت مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی روی دکمه زیر کلیک کنید.

مانیتور جی پلاس ۲۴ اینچ GDM-245LN با قیمت ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان؛ جهت مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی روی دکمه زیر کلیک کنید.

بهترین مانیتور زیر 10میلیون تومان

بهترین مانیتورهای زیر ۱۰ میلیون تومان که در این مقاله معرفی شد، عبارتند از:

مانیتور خمیده ۲۷ اینچ سامسونگ LC27R500FH با قیمت ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان؛ جهت مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی روی دکمه زیر کلیک کنید.

مانیتور دل ۲۴ اینچ E2420H با قیمت ۶ میلیون تومان؛ جهت مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی روی دکمه زیر کلیک کنید.

مانیتور ۲۲ اینچ بنکیو GW2381 با قیمت ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان؛ جهت مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی روی دکمه زیر کلیک کنید.

مانیتور ایسوس ۲۴ اینچ TUF Gaming VG246H1A با قیمت ۹ میلیون تومان؛ جهت مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی روی دکمه زیر کلیک کنید.

بهترین مانیتور زیر 20 میلیون تومان

بهترین مانیتورهای زیر ۲۰ میلیون تومان که در این مقاله معرفی شد، عبارتند از:

مانتیور بنکیو GW2485TC سایز ۲۴ اینچ با قیمت ۱۳ میلیون تومان؛ جهت مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی روی دکمه زیر کلیک کنید.

مانیتور ایسوس ۲۷ اینچ VG279QM با قیمت ۱۸ میلیون تومان؛ جهت مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی روی دکمه زیر کلیک کنید.

مانیتور ۳۲ اینچ سامسونگ LS32A600NAM با قیمت ۱۲ میلیون تومان؛ جهت مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی روی دکمه زیر کلیک کنید.

بهترین مانیتور بالای ۲۰ میلیون تومان

بهترین مانیتور  بالای ۲۰ میلیون تومان که در این مقاله معرفی شد، مانیتور ایسوس ۳۲ اینچ ROG Strix XG32VC است که قیمتی در حدود ۳۰ میلیون تومان دارد. جهت مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید مانیتور

ما در این مقاله ۱۳ مدل از بهترین مانیتورهای موجود در بازار را معرفی کردیم. امیدواریم توانسته باشید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. جهت خرید می‌توانید از طریق ادبازار (بهترین سایت خرید مانیتور) اقدام نمایید و مزایای زیر بهره‌مند شوید.

  • اصالت کالا و گارانتی اصلی 
  • امکان مرجوع کردن کالا تا ۱۰ روز پس از خرید
  • پرداخت در درب منزل در صورت زندگی در اصفهان

جمع‌بندی

آن چه در مقاله بهترین مانیتور کامپیوتر آموختیم:

  • برای انتخاب بهترین مانیتور ابتدا باید هدفمان جهت خرید را مشخص کنیم.
  • بعد از تعیین هدف، بایستی به مولفه‌هایی مانند سایز، رزولوشن و ... توجه نماییم. 
  • مانیتورهای اداری یا خانگی باید برای وب‌گردی، بهره‌وری عمومی، برنامه‌های فروش و محاسباتی، عملکردی عالی داشته باشند. 
  • دقیقا سایز ایده‌الی برای مانیتور وجود ندارد؛ نوع نیاز و سلیقه شماست که تعیین‌کننده است.
  • جی پلاس، دل، سامسونگ و ... از جمله بهترین برندهای ایرانی و خارجی مانیتور در بازار ایران هستند
  • معرفی ۱۳ مدل از بهترین مانیتورها با توجه به کارایی، سایز و برندهای مختلف
  • دسته‌بندی قیمتی مدل‌ها از ۴ تا ۲۰ میلیون تومان
  • ...

امیدواریم توانسته باشیم در مقاله بهترین مانیتور کامپیوتر، شما را در جهت انتخابی درست و هوشمندانه یاری برسانیم. اگر پیشنهاد یا انتقادی برای بهترشدن مقاله در ذهن دارید، لطفا در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

همچنین اگر نیازمند توضیحات بیشتر هستید می‌توانید با استفاده از آیکون پایین صفحه در گوشه سمت راست با پشتیبانی آنلاین ما در ادبازار ارتباط برقرار کنید.