خلاصه‌ای از اخبار رویداد گیمزکام

اخبار روز تکنولوژی 07 شهریور 1400 علی مظفری

خلاصه‌ای از اخبار رویداد گیمزکام

چندی پیش، رویداد بزرگ گیمزکام، افتتاحیه خودش را آغاز کرد و طی این رویداد، علاقه‌مندان صنعت ویدیو گیم، اخبار جدیدی به دستشان رسید. در این رویداد بازی‌های بزرگی حضور داشتند و نمایشی از آن‌ها پخش شد و اخباری در مورد انتشار آن‌ها در رویداد افتتاحیه گیمزکام گفته شد. در ادامه به بیان مهم‌ترین اخبار رویداد گیمزکام می‌پردازیم. با فروشگاه هدف همراه باشید.

 

نمایش جدیدی از بازی Death Stranding: Director’s Cut

 

بازی Death Stranding: Director’s Cut در گیمزکام

 

چند روز پیش از آغاز رویداد گیمزکام، این خبر فاش شده بود که بازی Death Stranding: Director’s Cut در مراسم افتتاحیه این رویداد حضور دارد و قرار است اخبار و نمایش جدیدی را از این بازی مورد انتظار شاهد باشیم. ظاهرا این خبر درست بود و در مراسم گیمزکام، نمایش کوتاه و البته پر جزئیات از این بازی دیدیم.

در این نمایش کوتاه، اولین نکته مهمی که به چشم می‌خورد، گرافیک فوق العاده بهبود یافته بازی برای کنسول ps5 بازی است که نسبت به نسخه قبلی بازی Death Stranding بهتر و چشم نواز‌تر شده است. این نکته تنها با مشاهده مناظر بازی و مناطق کوهستانی و چمن‌های آن، قابل دریافت است.

نکته دیگر که در این نمایش شاهد آن بودیم، خلق المان‌ها و آیتم‌های جدید و اضافه کردن آن‌ها به بازی است. در واقع بازی Death Stranding نسخه کارگردان نسبت به نسخه قبلی تغییرات بسیار زیادی کرده که ارزش خرید و تجربه دوباره آن را بسیار بالا می‌برد. یکی از آیتم‌های جدید و البته کاربردی که به بازی اضافه شده، جت پک شخصیت سم است که در نسخه قبلی واقعا به آن نیاز داشتیم. این جت پک می‌تواند پرش سم را از صخره‌ها و کوه‌های بلند ایمن‌تر کند و بدون دمیج خوردن به زمین بشیند. 

علاوه بر آن، ربات‌های جدیدی به بازی اضافه شدند که می‌توانید از آن‌ها برای حمل بار استفاده کنید. اگر نسخه قبلی بازی را تجربه کرده باشید، حتما می‌دانید که بار بری یکی از اصلی‌ترین عناصر بازی Death Stranding است. اما اینبار در نسخه Director’s Cut این بازی، شاهد ربات‌هایی هستیم که بخشی از بار‌های ما را تا مقصد برای‌مان حمل می‌کنند. حتی از بعضی از این ربات‌ها می‌توان سواری گرفت و به گفته راوی نمایش، می‌توانید روی صندلی ربات ریلکس کنید و به اهداف بعدی خود در بازی فکر کنید تا به مقصد برسید.

سلاح‌های جدید با قابلیت‌های منحصر به فرد، ماموریت‌های جدید و چالش‌های جدید، از دیگر مواردی است که به بازی Death Stranding: Director’s Cut اضافه شده است. این بازی مورد انتظار در تاریخ 24 سپتامبر سال جاری برای کنسول ps5 عرضه خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: 10 تا از بهترین بازی‌های کنسول پلی استیشن 4

 

معرفی ریبوت بازی Saints Row

 

بازی Saints Row در گیمزکام

 

یکی دیگر از اخبار مهم رویداد گیمزکام، معرفی نسخه ریبوت شده بازی Saints Row است. پیش از این بازی Saints Row یه سری محبوب و متفاوت بود که در چندین نسخه به صورت شماره‌ای منتشر شد و آخرین نسخه آن در سال 2013 منتشر شده بود.

اما طبق اخبار گفته شده، ریبوت این بازی به طور کلی با نسخه اصلی بازی فرق دارد و سازندگان از اول بازی را طراحی کردند و المان‌های مختلف و جدیدی به آن اضافه کردند که باعث تمایز واقعی ریبوت بازی Saints Row با نسخه اصلی شده است.

در رویداد گیمزکام ما شاهد یک تریلر سینماتیک از این بازی بودیم که جزئیات خاصی از گیم پلی را توضیح نداد و صرفا حال و هوای بازی را نشان داد. در این تریلر ما شاهد شخصیت‌های جدید و یک شهر جدید در بازی بودیم که به گفته بازیگر نقش اصلی بازی، شاهد بزرگ‌ترین شهر در این سری بازی خواهیم بود.

این بازی قرار است در 25 فوریه سال 2022 برای کنسول‌های ps4، ps5، کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و در نهایت روی pc منتشر شود.

 

معرفی بازی جدید مارول با عنوان Midnight Suns

 

معرفی بازی جدید مارول با عنوان Midnight Suns در گیمزکام

 

هرچه از مراسم گیمزکام می‌گذشت، اخبار و نمایش‌های هیجان انگیزتری رو می‌شد. یکی از مهم‌ترین نمایش‌های گیمزکام، معرفی بازی جدید مارول با عنوان Midnight Suns بود. این بازی شامل چندین شخصیت ابرقهرمان از کمیک‌های مارول است. از جمله شخصیت ولورین، آیرون من، دکتر استرنج و دیگر شخصیت‌های محبوب استودیو مارول در این بازی حضور دارند. سبک این بازی، نقش آفرینی استراتژیک است. 

شما می‌توانید کنترل شخصیت‌های مختلف را بر عهده بگیرید و آن‌ها را شخصی سازی کنید. با توجه به نمایش بازی Midnight Suns، مهم‌ترین المان در این بازی، تعامل شما با دیگر شخصیت‌های بازی است که بسیار مهم و تاثیرگذار است.

هنوز چیز زیادی از گیم پلی این بازی نمی‌دانیم اما شرکت سازنده Firaxis بیان کرد که تا چند روز آینده، از گیم پلی این بازی رونمایی خواهد شد. بازی Midnight Suns قرار است در ماه مارس سال 2022 منتشر شود.

 

 

رونمایی از گیم پلی بازی Call of Duty: Vanguard

 

گیم پلی بازی Call of Duty: Vanguard در گیمزکام

 

یکی از داغ‌ترین اخبار چند هفته اخیر، خبر تایید شدن نسخه جدیدی از کالاف دیوتی بود که خیلی زود توسط یک تریلر داستانی از این بازی رونمایی شد. ظاهرا بازی مانند چند نسخه قبل سری کالاف دیوتی در بستر جنگ جهانی دوم قرار دارد. 

بازی Call of Duty: Vanguard چهار شخصیت اصلی دارد که داستان حول محور این چهار شخصیت روایت می‌شود. در تریلر گیم پلی منتشر شده در گیمزکام، از شخصیت پولینا پترووا رونمایی شد. گیم پلی نمایش داده شده، با محوریت این شخصیت جلو می‌رود و داستان‌هایی از او را در جنگ جهانی دوم و حمله آلمان نشان می‌دهد. 

در این نمایش، از سلاح‌های دور زن و تک تیرانداز بازی رونمایی می‌شود و شخصیت پولینا به عنوان یک تک تیرانداز با دشمنان خود مبارزه می‌کند و گیم پلی بازی را جلو می‌برد. همچنین از داستان این شخصیت نکاتی گفته شد؛ مثلا گفته شد که این شخصیت قبلا یک پرستار بوده و اکنون مجبور شده به عنوان یک ستوان تک تیر انداز بر علیه دشمن بجنگد.

بازی Call of Duty: Vanguard در سال جاری تاریخ 27 آگوست یا 14 آبان بر روی کنسول‌های نسل هشتم و نهم و همچنین پی سی منتشر خواهد شد.

 

اخبار منتشر شده دیگر در رویداد گیمزکام

  • بازی مورد انتظار Halo Infinite در تاریخ 8 دسامبر سال جاری یا همان 17 آذر برای پلتفرم ایکس باکس منتشر خواهد شد.
  • بازی فوتبالی UFL به عنوان یک رقیب جدید برای بازی‌های fifa و eFootball معرفی شد.
  • تاریخ عرضه بازی Horizon: Forbidden West به 18 فوریه 2022 موکول شد.
  • انتشار تریلر داستانی جدید از بازی Far Cry 6