هدفون جدید سرفیس مایکروسافت : چالشی پیش روی هدفون های سونی و بوز

اخبار روز تکنولوژی 15 مهر 1397 علی مظفری

هدفون جدید سرفیس مایکروسافت : چالشی پیش روی هدفون های سونی و بوز

اگرچه تخصص اصلی شرکت مایکروسافت (Microsoft) درزمینه ساخت هدفون های تولید صدا نیست, ولی آخرین هدفون تولیدی این شرکت یعنی هدفون سرفیس( Surface Headphone ) دارای توانایی کاهش صدای اطراف (Noise Cancelling) و قابلیت های پیشرفته بسیاری است که به طور اجمالی آنها را معرفی خواهیم نمود.

هدفون سرفیس( Surface Headphone )

رنگ نقره ای تنها رنگ تولید شده این هدفون است و از دو ایرکاپ (aircup) بسیار پیشرفته جهت کنترل صدا و کابل 3.5 میلی متری و کابل شارژ به همراه کیف نگهداری و حمل و نقل تشکیل شده است.

قیمت فروش این هدفون پیشرفته,هم قیمت با هدفونهایی چون سونی (مدل1000xm3 ) و بوز مدل (Quiet Comfort 35 II) به قیمت 349 دلار تخمین زده شده است , با این حال زمان دقیق پیش فروش آن هنوز مشخص نیست.

هدفون سرفیس( Surface Headphone )

قابلیت کاهش صدای اطراف در این هدفون دارای 13 درجه مختلف است که با توجه به میزان صدا قابل انتخاب می باشد.

از دیگر توانایی های هدفون سرفیس همانند ایرپاد های اپل ( Apple’s AirPods) قابلیت قطع اتوماتیک صدا همزمان با برداشتن هدفون از گوش و پخش مجدد آنها با قرار دادن هدفون است. برگ برنده دیگر این هدفون, به کارگیری دستیار صوتی کورتانا (Cortana) جهت پخش یا توقف موسیقی انتخاب شده است.

هدفون سرفیس( Surface Headphone )

طبق ادعاهای شرکت سازنده,این هدفون به قابلیت های فراوان دیگری هم چون تنظیم میزان صدا از طریق کنترل چرخشی ایرکاپ سمت راست, توقف یا پخش موسیقی , تعویض قطعه موسیقی و پاسخ دهی به تماس های تلفنی با ضربه زدن روی ایرکاپ مجهز شده است.

 

منبع: DIGITAL TRENDS