هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready : زیبا و امن

نقد و بررسی 26 اسفند 1397 علی مظفری

هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready : زیبا و امن

هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready برای افرادی مناسب است که دائم در سفر هستند و همیشه می‌خواهند اطلاعات مورد نیاز خود را همراه داشته باشند. اگر به شما بگوییم که با خرید این محصول یک هارد اکسترنال با قیمت واقعی و امکانات باورنکردنی در اختیار خواهید داشت، شاید در لحظه اول تصور کنید که این گفته مقداری اغراق آمیز به نظر می‌رسد؛ اما برای بررسی صحت این گفته کافی است هارد اکسترنال توشیبا را با دیگر محصولات مشابه مقایسه کنید. هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready در ظرفیت های مختلف ارائه شده و شما می ­توانید بر اساس میزان حافظه ای که برای ذخیره سازی نیاز دارید، فیلم، فایل موسیقی و حتی کلیپ‌ها و عکس‌هایی که در آخرین مسافرت خود گرفته­ اید را روی آن ذخیره کنید. اگر لپ تاپی دارید که جدید است و به پورت USB3.0 مجهز می‌باشد، این نوید را به شما می‌دهیم که منتقل کردن چندین گیگابایت اطلاعات بین هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready و لپ تاپ (laptop) تنها به چند ثانیه زمان نیاز دارد؛ بنابراین با سرعت بالایی می‌توانید اطلاعات را از روی هارد اکسترنال توشیبا بخوانید یا روی هارد اکسترنال مورد نظر ذخیره کنید. سازگاری با نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز مانند Windows7 و Windows8، Windows10 و ظاهر فریبنده هارد اکسترنال از دیگر امکانات این محصول است که توجه کاربران را به سوی خود جلب می‌کند. هارد اکسترنال توشیبا منحصر به فرد، ابعاد 21.5 × 80 × 119 میلی‌متر و وزن 232.9 گرم دارد. اگر علاقه‌مند هستید با امکانات Toshiba Canvio Ready External Hard Drive بیشتر آشنا شوید و خرید هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready را انجام دهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه شده و قابلیت‌های هارد اکسترنال کانویو ردی توشیبا را بیشتر بشناسید.

 

هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready


هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready ، گزینه‌ای مناسب برای ذخیره تمام فایل‌ها

تکنولوژی پیشرفت کرده و با این پیشرفت کیفیت فایل‌های ویدیویی و تصاویر افزایش یافته است. به گونه‌ای که این روزها برای ذخیره سازی چند تصویر که با دوربین حرفه‌ای گرفته شده‌اند و فیلم‌های با کیفیت 4k باید به فکر تجهیزاتی فراتر از حافظه محدود کامپیوتر خانگی خود باشید.

در پی این پیشرفت، کمپانی مشهور توشیبا (Toshiba) که در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات ذخیره سازی همیشه یکه تاز میدان بوده، بیکار نمانده و هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready را ارائه کرده است. حافظه ذخیره سازی هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Ready در چهار ظرفیت از 500 گیگابات تا سه ترابایت ارائه شده است. بنابراین با خرید هارداکسترنال توشیبا در ظرفیت مناسب، دیگر نیاز نیست اطلاعات (data) غیر ضروری خود را روی لپ تاپ نگاه دارید. هارد اکسترنال توشیبا مکانی امن برای ذخیره سازی اطلاعاتی است که شاید در روز مبادا به آن‌ها نیاز داشته باشید.
 

هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready، سرعت بالای انتقال اطلاعات

همه ما کندی سرعت انتقال اطلاعات و دریافت آن را تجربه کرده‌ایم. به همان اندازه که کندی سرعت اینترنت و دیر دانلود شدن فایل‌های مورد نیاز عذاب آور است، کندی سرعت انتقال اطلاعات روی تجهیزات ذخیره سازی مختلف مانند هارد اکسترنال، فلش مموری و... می‌تواند باعث ناراحتی شود.

با توجه به این موضوع که کاربران به هارد اکسترنال نیاز دارند که در کنار زیبایی و مقاوم بودن ویژگی مانند انتقال سریع اطلاعات را داشته باشد، کمپانی توشیبا هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready را به بازار عرضه کرده است.

درگاه USB 3.0 که روی هارد اکسترنال کانویو ردی توشیبا قرار دارد سرعت انتقال و جابجایی اطلاعات بین لپ تاپ و هارد را به 5 گیگابایت بر ثانیه می‌رساند. با وجود این درگاه می‌توانید هارد اکسترنال توشیبا را به کمک کابل همراه آن به پورت USB 3.0 متصل کنید و تمام اطلاعات با حجم بالا را در عرض چند ثانیه روی هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready منتقل نمایید.


هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready
 

هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready ، آماده برای استفاده بدون نیاز به هیچ آداپتوری

هنگام خرید هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready درون بسته این محصول تنها هارد و کابل مربوط به اتصال آن به کامپیوتر را خواهید دید. این بسته بندی نشان می‌دهد که هارد اکسترنال توشیبا به هیچ منبع تغذیه‌ای برای استفاده نیاز ندارد و برای به کارگیری آن تنها باید هارد اکسترنال را با استفاده از کابل USB ارائه شده به کامپیوتر متصل کنید و به راحتی ذخیره سازی اطلاعات را انجام دهید.


هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready
 

هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready ، ذخیره سازی اطلاعات در بستری امن

هیچ چیز برای کاربران با ارزش‌تر از این نیست که بدانند اطلاعات مهمی که دارند در بستری امن ذخیره می‌شود. هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready دارای نمای ظاهری شکیل و زیبایی است و کیفیت ساخت مناسبی دارد. بنابراین اگر به دنبال این هستید که یک هارد اکسترنال با کیفیت را خریداری کنید، هارد اکسترنال توشیبا گزینه مناسبی می‌باشد.

قسمت‌های درونی و بیرونی این محصول به گونه‌ای طراحی شده که هارد اکسترنال به هیچ عنوان با وارد شدن ضربات خفیف هنگام استفاده بد سکتور نمی‌شود و کارایی آن کاهش پیدا نمی‌کند؛ بنابراین اطلاعاتی که روی هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready ذخیره می‌کنید همیشه و در همه حال قابل دسترس خواهند بود.

 

هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready

 

جمع بندی

اگر تمام بازار را برای خرید یک هارد اکسترنال مناسب زیر پا گذاشته‌اید و با وجود جستجوی فراوان نتوانسته‌اید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید، هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready می‌تواند خواسته‌های شما را برآورده کند. این محصول که توسط کمپانی شناخته شده توشیبا ساخته شده، کیفیت ساخت مناسب و ظاهری زیبا و جذاب دارد. درگاه USB 3.0 این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند که اطلاعات را در یک چشم بر هم زدن روی هارد اکسترنال توشیبا ذخیره کند. همچنین ظرفیت های مختلف این محصول امکان ذخیره سازی تمام فایل‌های حجیم و فیلم­ ها و تصاویر مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند تمام اطلاعات مورد نیازشان را در یک مکان و به صورت یکجا ذخیره کنند. اندازه مناسب هارد اکسترنال توشیبا به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی آن را با خود حمل کنید و سازگاری این محصول با تمام نسخه‌های ویندوز، هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready را به یک گزینه مناسب برای استفاده تمام کاربران تبدیل کرده است. قیمت هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready در ظرفیت های مختلف آن نسبت به قیمت هارد اکسترنال مدل ­های مشابه مناسب­تر است و با آسودگی خاطر کامل می­ توانید آن را خریداری کنید.

 

نقاط قوت

  • دارای کیفیت ساخت مناسب و ظاهر زیبا
  • سازگار با نسخه‌های مختلف ویندوز
  • مجهز به درگاه USB 3.0 و سرعت بالای اطلاعات 5 گیگابایت بر ثانیه

 

نقاط ضعف

  • عدم مقاومت در برابر آب
  • عدم مقاومت در برابر ضربه
  • عدم مقاومت در برابر گرد و غبار