سبک اما سریع و پرقدرت؛ نقد و بررسی ASUS N501VW

نقد و بررسی 14 دی 1395 علی مظفری

سبک اما سریع و پرقدرت؛ نقد و بررسی ASUS N501VW

 

نقد و بررسی ASUS N501VW

 

طراحی:

لپ تاپ N501VW ازدستگاه های مولتی مدیا و قدرتمند سری N ایسوس میباشد ویژگی آشکار این سری استفاده از بدنه آلومینیوم و سیستم صوتی در کنار پردازنده و کارت گرافیک قوی برای مصارف حرفه ای میباشد. عمده ترین تفاوت این مدل با مدل N552VW در وزن سبک تر(2Kg) با حذف کردن DVD/RW و لمسی بود صفحه نمایش میباشد.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ‌تاپ Lenovo Ideapad 330 | ساده، زیبا و کارآمد!

نکته : بعلت باریک،سبک و الترابوک بودن این دستگاه در خانواده Zenbook ایسوس به نام  UX501VWنیز قرار گرفته است.

نقد و بررسی ASUS N501VW

 

سخت افزار:

ایسوس برای اینکه بتواند مانند دیگر سری های N یک محصول زیبا،سبک و قدرتمند روانه بازار کند باز هم از پردازشگر اینتل نسل ششم سری  Skylake مدل Core i7-6700HQ استفاده کرده است.

 

نقد و بررسی ASUS N501VW

با بکارگیری چیپست GTX 960 4GB GDDR5  از شرکت انویدیا  قدرت خود را در مدل N501VW مانند N552VW کامل کرده تا مخاطب بین این دو لپ تاپ براساس معیارهای دیگر یکی را انتخاب کند. با این گرافیک قوی شما یک لپ تاپ قدرتمند و سبک با وزن 2 کیلوگرم خواهید داشت که از پس هر کاری بر میاید.

با قرار دادن یک هارد 1 ترابایت به همراه دیسک حالت جامد 128GB SSD و ظرفیت مموری(رم) RAM 12GB DDR4 شما برای هر کاربردی میتوانید از این لپ تاپ بهره ببرید و لذت کار کردن با آن را تجربه کنید.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ تاپ HP ZBOOK 15 Studio G5-B: قوی‌تر از این می‌خواهید؟

نمایشگر:

شرکت ایسوس در N501VW برای اون دسته از افرادی که علاقه مند به تاچ هستند از یک پنل براق تاچ IPS 15.6”LCD با رزولوشن 4K(3840*2160) استفاده کرده است.

در بالای قاب این نمایشگر یک وب کم HD  قرار دارد.

 

نقد و بررسی ASUS N501VW

نقد و بررسی ASUS N501VW

 

صدا:

خب تا اینجای کار N501VW برخلاف وزن سبک خود نشان داده است که از پس تمام کارهای سنگین برمیاید ایسوس برای تکمیل کردن این سری از لپ تاپ های خود،که به مولتی مدیا معروف است تنها یک گام تا ایده آل شدن فاصله دارد و آن هم سیستم صوت این دستگاه است. ایسوس برای سیستم صوتی N501VW از فناوری و تکنولوژی شرکت دانمارکی Bang & Olufsen استفاده کرده است همچنین برای قدرت بخشیدن به صدای خروجی از سیستم ICE power بهره برده است.تا نمره کامل را هم در این بخش بگیرد.

 

نقد و بررسی ASUS N501VW

 

کیبورد و تاچ پد:

کیبورد کامل و جزیره ای این لپ تاپ نقره ای رنگ و یکدست با رنگ بدنه و تاچ پد آن میباشد از ویژگی های بارز این کیبورد نرم بودن هنگام تایپ و داشتن نور پس زمینه است. 

تاچ پد نرم و هوشمندِ بزرگ این لپ تاپ از حساسیت خوبی برخوردار است و کارایی با آن مثل سایر لپ تاپ های سری N شما را از موس جداگانه بی نیاز میکند. در این مورد هم ایسوس عالی عمل کرده است.

 

نقد و بررسی ASUS N501VW

 

باتری:

ایسوس برای این دستگاه سبک وزن و پرقدرت خود از یک باتری داخلی 4 Cell 60 Whrs استفاده کرده است. این باتری در تست فیلم تا 340 دقیقه شارژدهی این نوت بوک را تامین کرد که برای این لپ تاپ با مشخصات ذکر شده رضایت بخش است.

 

نقد و بررسی ASUS N501VW

 

پورت و اتصالات:

 

نقد و بررسی ASUS N501VW

 

در انتها:

نقد و بررسی ASUS N501VW