محصولات مرتبط
نقد و بررسی لپ تاپ ASUS X554LJ

نقد و بررسی 07 دی 1394 علی مظفری

نقد و بررسی لپ تاپ ASUS X554LJ

طراحی و ساخت :


   کمپانی چند ملیتی تایوانی ASUSTeK، مادربردها، کارت های گرافیکی، تجهیزات نوری، PAD ها، مانیتورهای کامپیوتر، نوت بوک ها، سرورها، تجهیزات شبکه، تلفن های همراه، کیس های کامپیوتر و سیستم های خنک سازی کامپیوتر را تولید می کند. نوآوری های این کمپانی در سال 2007، سودی معادل با 6.9 میلیارد دلار به همراه داشت. ASUS همچنین قطعاتی را برای سایر سازندگان تولید می کند. Eee PC، اولین نوت بوک این کمپانی در سال 2008 شناخته شد. 
   خانواده سری X554 در راستای کاربردهای روزانه طراحی شده که قیمت آن نسبت به عملکرد این دستگاه، مقرون به صرفه می باشد. وزن این دستگاه، 2.3 کیلوگرم و ابعاد آن 38.2 x 25.6 x 2.48 سانتی متر اندازه گیری شده که ظاهری شکیل به آن می دهد. سیستم عامل پیش فرض  X554، DOS بوده و هر کاربر باید سیستم عامل انتخابی خود را برروی آن نصب کند. در نهایت، این نوت بوک، انتخابی فوق العاده برای کاربرانی است که به دنبال دستگاهی با کاربری  روزانه، عمر طولانی باطری و قابلیت حمل می باشند. اکنون که از حرف از طول عمر باطری این دستگاه به میان آمد، خالی از لطف نیست که از عمرآن تمجید نموده و رضایت بیش از پیش کاربران را نیز منعکس نماییم. مقادیر خوانده شده در دوره های تست این باطری نشان می دهند که شما قادر به استفاده طولانی مدت از این نوت بوک در حالت اجرایی و بدون نیاز به شارژ هستید.  X554تنها با رنگ مشکی عرضه شده و از تنوع رنگی بالایی بهره مند نشده است.  

بررسی لپ تاپ ASUS X554LJ

 

صفحه نمایش :


صفحه نمایش این لپ تاپ از نوع LED-Backlight با رزولوشن 1366*7687 بوده، با ابعاد 15.6 اینچ به بازار عرضه شده و تصاویری با کیفیت HD را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

حالا وقتشه! اینو بخون بچه غول ایسر VX5

صفحه کلید و تاچ پد :


این لپ تاپ، درب و صفحه کلید محکمی ندارد پس توصیه می شود که برای تست، آن را تحت فشار اشیاء سنگین قرار ندهید. تکنولوژی صفحه لمسی هوشمند این نوت بوک با حیطه وسیع خود می تواند پاسخی سریع و دقیق را به تنوعی از ورودی های تاچ بدهد. کیبورد جزیره ای این نوت بوک به دو قسمت تقسیم شده است.  

 

بررسی لپ تاپ ASUS X554LJ

پورت ها و اتصالات :


دو پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 برای اتصال لوازم جانبی در این دستگاه تعبیه شده اند. علاوه بر این، خروجی VGA و خروجی HDMI نیز در دسترس هستند. 

 

بررسی لپ تاپ ASUS X554LJ

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ‌تاپ Lenovo Ideapad 330 | ساده، زیبا و کارآمد!

سخت افزار و عملکرد : 


پردازنده Intel این نوت بوک از 8GB،  DDR3 RAM پشتیبانی می نماید. همچنین هاردیسک یک ترابایتی آن برای کاربرانی با میانگین محتوای ذخیره سازی شده برروی حافظه خارجی، مناسب است. کارت گرافیک NVIDIA GeForce 920M با 1GB VRAM تعبیه شده دراین نوت بوک می تواند چندین بازی جدید را اجرا کند. همچنین کارت گرافیک مجتمع (GT2) در پردازنده های هسته ای سری U از Broadwell تعبیه شده است. باطری آن از نوع پلیمری دو سلولی با توانی معادل با 37 وات ساعت می باشد.