نقد و بررسی لپ تاپ Acer E1-572G

نقد و بررسی 19 دی 1398 علی مظفری

نقد و بررسی لپ تاپ Acer E1-572G

شرکت بزرگ ایسر لپ تاپ های جدید خود را با نام Acer E1-572G روانه ی بازار کرد. این لپ تاپ ها در کنار قیمت مناسب، عملکرد خوبی دارد. علاوه بر عملکرد، طراحی این سیستم بسیار شکیل و زیبا است. کمپانی ایسر همواره قیمت های لپ تاپ های خود را به گونه ای انتخاب می کند، که کاربران بتوانند با هر قدرت خریدی آن را خریداری کنند. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی لپ تاپ Acer E1-572G می پردازیم با فروشگاه اینترنتی هدف  همراه باشید. 

 

نقد و بررسی لپ تاپ Acer E1-572G

 

صفحه نمایش:

این لپ تاپ با سایز 15.6 اینچ در حالت کلی از دقت تصویر 1366×768 با کیفیت HD استفاده می‌کند. روشنایی تصاویر مناسب است، اگرچه به علت براق بودن صفحه نمایش ممکن است در محیط بیرون و در زیر تابش مستقیم نور آفتاب، کار کردن با این دستگاه برای کاربر کمی مشکل زا باشد، البته این موضوع مشکل بزرگی نخواهد بود و در بیشتر سیستم ها وجود دارد. زاویه دید بیشتر در حالت عمودی کاهش کیفیت آن کاهش می یابد ولی در بقیه فضاها شما می توانید تصاویر باکیفیتی را مشاهده کنید.

 

نقد و بررسی لپ تاپ Acer E1-572G

 

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ تاپ G750 مربوط به کمپانی ASUS

صفحه کلید:

ایسر در سری E1 خود از کیبوردهای جزیره ای با کلیدهای بزرگ و فواصل مناسب استفاده کرده است که تجربه شیرینی را از عمل تایپ برای کاربر به جا می‌گذارد. وقتی کلیدها را بفشارید، نرمی آن را به خوبی حس خواهید کرد. کلیدهای Num-Pad نیز سرعت را در تایپ اعداد و انجام محاسبات توسط لپ تاپ بیشتر می‌کنند. تاچ پد نیز به دلیل حساسیت بالا به خوبی از فرمان های لمسی شما پیروی می کند.

 

نقد و بررسی لپ تاپ Acer E1-572G

 

پورت و باتری :

این لپ تاپ دارای: یک پورت USB3، دو پورت USB2، خروجی VGA، خروجی HDMI، جک هدفون، جک میکروفون، پورت شبکه RJ45 برای اتصال به اینترنت از طریق کابل و کارت خوان می باشد. در نهایت این سیستم یک لپ تاپ همه کاره است و تمام نیازهای شما را  برآورده می کند.

همچنین این لپ مجهز به بلوتوث برای ارسال و دریافت سریعتر فایلها می باشد.

همچنین این محصول مجهز به باتری 4 سلولی از جنس لیتیوم یون می باشد و در تست های صورت گرفته روی این باتری تا بیشتر از 4 ساعت بدون استفاده از شارژر به شما کارایی می دهد.

 

نقد و بررسی لپ تاپ Acer E1-572G

 

سخت افزار:

در درون این سیستم، پردازنده ی نسل چهارم و چهار هسته ای core i5-4200U با سرعت فرکانس 2.6 گیگاهرتز، وجود دارد.

علاوه بر آن در مورد ظرفیت حافظه رم این قانون صادق است که ظرفیت از‌ 4 گیگابایت در این لپ تاپ شروع می شود و تا 16 گیگابایت ارتقاء دارد، که شما می توانید بسته به کاربری خود از سیستم این مقدار را افزایش دهید. همچنین حداکثر به مقدار 1000 گیگابایت در این سیستم فضای هارد در نظر گرفته شده است. 

حالا وقتشه! اینو بخون 6 اقدامی که برای راه اندازی لپ تاپ یا کامپیوتر جدید باید انجام شود

پردازنده ی گرافیکی از مدل های ADM انتخاب شده است که در کنار آن  2 گیگابایت حافظه ی گرافیکی به صورت جداگانه و مستقل از رم قرار داده شده است، البته در بعضی از مدل ها 1 گیگابایت فضای جداگانه ی vram به گرافیک اختصاص داده شده است.

 

نقد و بررسی لپ تاپ Acer E1-572G

 

سخن پایانی:

همانظور که مشاهده کردید در این مطلب به نقد و بررسی تخصصی لپ تاپ ایسر E1-572G پرداختیم و ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن را بررسی نمودیم. این لپ تاپ در کنار مشخصات سخت افزاری قابل قبول می تواند نیازهای شما را برای انجام کارهای روزانه و سبک پاسخ دهد. امیدواریم از این ملب استفاده بهینه کرده باشید. اگر نظر یا پیشنهاد و انتقادی دارید در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.