نقد و بررسی لپ تاپ G750 مربوط به کمپانی ASUS

نقد و بررسی 06 اسفند 1393 علی مظفری

نقد و بررسی لپ تاپ G750 مربوط به کمپانی ASUS

ایسوس همواره در ساخت لپ تاپ های گیمینگ نسبت به سایر برندها پیشتاز بوده است. در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از لپ تاپ های گیمینگ ایسوس با نام G750 را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. بنابراین با نقد و بررسی لپ تاپ G750 در فروشگاه اینترنتی هدف همراه ما باشید.

طراحی این سری از لپ تاپ های ایسوس کمی متفاوت تر از قبل است. اطراف قاب این لپ تاپ نسبتا گرد و همچنین درب آن به صورت غیرمحسوسی خم طراحی شده است. در ضمن تمام این قسمت ها به رنگ مشکی می باشد. این محصول با ابعاد 41*31*2.2 سانتی متر و وزن 3.8 کیلوگرم به بازار الکترونیک و مخصوص گیمرهای حرفه ای عرصه می شود. تکنولوژی subwoofer در ساخت بلندگوها، موجب تولید صدای بلند و بدون لرزش می شود.  
از نقاط مثبت G750، گرم نشدن آن حتی در بازی های رایانه ای سنگین معمولی می باشد.

 

نقد و بررسی لپ تاپ G750

 

در تست های صورت گرفته، صفحه نمایش 17.3 اینچی این لپ تاپ با رزولوشن 1920*1080، بازده زیاد خوبی را از خود نشان نداده، به طوری که رنگ تصاویر را به صورت واضح و پر رنگ نمایش نمی دهد. مات بودن صفحه نمایش موجب می شود که شما حتی در زیر نور زیاد، به راحتی بتوانید تصاویر را مشاهده کنید. 

 

نقد و بررسی لپ تاپ G750

 

کیبورد این سیستم، به دلیل داشتن قسمت عددی جداگانه، یک کیبورد کامل محسوب می شود. علاوه بر آن، وجود نور پس زمینه ی قرمز، امکان تایپ راحتر در محیط کم نور را برای شما فراهم می کند. همچنین کمپانی ایسوس برای دسترسی راحتر گیمرها دکمه های اختصاصی(WASD)  را قرار داده است، که کاربران در هنگام بازی به طور آسانتر از کیبورد استفاده کنند. کار کردن با تاچ پد به سادگی کیبورد است و دقیقا در زیر کیبورد قرار گرفته است. 

 

نقد و بررسی لپ تاپ G750


از لحاط پورت: در سمت راست، دو عدد پورت USB3، کارت خوان سه کاره و شیار قفل لپ تاپ در سمت چپ دو عدد پورت USB3، خروجی HDMI، خروجی VGA، جک میکروفون و هدفون، کلید روشن و خاموش، پورت شبکه و پورت Thunderbolt قرار گرفته اند. به طور کلی این سیستم  از لحاظ پورت، یک لپ تاپ همه کاره است و تمام نیازهای شما را برآورده می کند. 

 

نقد و بررسی لپ تاپ G750

 

از مشخصات سخت افزاری و قدرتمند این محصول می توان به: پردازنده ی Core i7-4710HQ مربوط به شرکت اینتل همراه با 2.5 گیگاهرتز سرعت پردازنده، و حداکثر مقدار 24 گیگابایت رم اشاره کرد. در این سیستم 1 ترابایت هارد دیسک و در کنار آن 256 گیگابایت حافظه ی SSD در G750 تعبیه شده است. 
 پردازنده ی گرافیکی این سیستم از سری 800 کمپانی Nvidia، به اسم Geforce GTX 880M انتخاب شده است، که در کنار آن 4 گیگابایت حافظه ی VRAM به کار رفته است. این پردازنده ی گرافیکی نیاز شما برای بازی های رایانه ای سنگین، کارهای گرافیکی ونرم افزارهای سه بعدی به راحتی پشتیبانی می کند.