بهترین مچ بند های هوشمند بازار (راهنمای خرید + معرفی ۵ مدل برتر)

راهنمای خرید 31 تیر 1402 نگار سلیمانی

بهترین مچ بند های هوشمند بازار (راهنمای خرید + معرفی ۵ مدل برتر)

چرا به یک مچ بند هوشمند نیاز دارید؟

مچ بند هوشمند (Smart Band) یا ردیاب سلامت به شما کمک می‌کند تصویر کاملی از میزان سلامت خود داشته باشید. آن‌ها می‌توانند اطلاعات جذابی از وضعیت سلامتی شما مانند ضربان قلب، تعداد قدم‌هایی که هر روز بر‌ می‌دارید، مدت زمانی که ورزش می‌کنید، مسافتی که در طول روز طی می‌کنید، میزان فشار خون و همچنین مدت زمان خوابیدنتان ارائه دهند.  

مزایای مچ بند هوشمند

به طور کلی مچ بندهای هوشمند به شما کمک می‌کنند تا:

  • عادات قدیمی و مضر برای سلامتی خود را کنار بگذارید.
  • دلگرمی و انگیزه لازم برای فعالیت‌های بدنی بیشتر را بدست بیاورید. 
  • تمامی داده‌ها و اطلاعات بدست آمده را به تلفن همراهتان ارسال کنید.
  • تغییرات بدنی خودتان را در طول یک بازه زمانی مشخص، بررسی کنید.
  • تغییرات کوچکی مانند بهتر خوابیدن، کاهش ضربان قلب، بهبود تناسب اندام ایجاد کنید.
  • به طور کلی حس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.
برای مشاهده انواع مچ بند هوشمند و مقایسه قیمت‌هایشان وارد لینک زیر شوید.

راهنمای خرید مچ بند هوشمند خوب (۱۲ مشخصه طلایی)

هنگام خرید مچ ‌بند هوشمند باید به ویژگی‌هایی مانند اندازه‌گیری فشار‌خون، شمارش ضربان قلب، تنظیم تنفس، میزان کالری مصرفی، نظارت بر میزان خواب، قابلیت اتصال و همگام‌سازی با تلفن همراه، گام‌شمار و... به خوبی توجه کنید.

ما در ادامه به ۱۲ مشخصه طلایی از مچ بندهای هوشمند می‌پردازیم که می‌توانند زندگی شاد‌تر و سالم‌تری را برای شما رقم بزنند.

۱. مچ بند هوشمند و شمارش ضربان قلب

پایش ضربان قلب یکی از ویژگی‌های مهمی است که تقریباً در اکثر مچ بند‌های هوشمند یافت می‌شود. بعضی از مچ بند‌های هوشمند با اندازه‌گیری نبض و ضربان قلب به شما کمک می‌کنند تا متوجه شوید که آیا ریتم تنفس خوب و عمیقی دارید یا نه.

این ویژگی برای ورزشکاران و بیماران دارای مشکلات قلبی و تنفسی می‌تواند بسیار مفید باشد؛ چرا که متوجه می‌شوند، آیا شدت تمرینات ورزشی یا فعالیت‌های بدنی مناسبی در طول روز داشته‌اند یا نه.

ساعت سنجش ضربان قلب
 شمارش ضربان قلب توسط مچ بند هوشمند، برای بیماران قلبی و تنفسی بسیار مفید است.

۲. بررسی میزان کالری با مچ بندهای هوشمند

اگر ورزشکار هستید یا تناسب اندام برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، باید به دنبال مچ بند هوشمندی باشید که دارای قابلیت محاسبه کالری است؛ چرا که میزان کالری که در طول روز مصرف می‌کنید، بستگی مستقیم به میزان فعالیت شما دارد.

 با دانستن میزان مصرف کالری روزانه می‌توانید بفهمید که آیا فعالیت بدنی کافی برای بهبود سلامتی و سوزاندن کالری اضافی بدنتان را انجام داده‌اید یا نه.

۳. مچ بند هوشمند با نظارت بر میزان خواب

ردیاب‌های موجود در  برخی از مچ بند‌های هوشمند مدت زمان خواب و کیفیت آن را بررسی می‌کنند. بزرگسالان به ۷ تا ۹ ساعت خواب در طول شبانه روز نیاز دارند.  شما می‌توانید با استفاده از داده‌های بدست آمده برای بهبود خواب خود برنامه‌ریزی کنید؛ چرا که میزان خواب بر متابولیسم، سطح انرژی و خلق و خوی شما تاثیرات مستقیمی دارد.

۴. مچ بند هوشمند با قابلیت مکالمه و اتصال به تلفن همراه

بسیاری از مچ بند‌های هوشمند دارای قابلیت اتصال به تلفن‌های همراه هستند. شما به این وسیله می‌توانید هنگامی که ورزش می‌کنید یا در حال پیاده‌روی هستید، وقتی که در یک جلسه یا مکان شلوغید و تلفن همراهتان در داخل جیب یا کیفتان است به راحتی اعلان‌های تماس، پیام و شبکه‌های اجتماعی خود را دریافت کرده و آن‌ها را بخوانید و پاسخ دهید. 

مچ بند هوشمند با قابلیت مکالمه
با مچ بند هوشمند به راحتی می‌توانید به تلفن همراهتان متصل شوید.

۵. مچ بند هوشمند گام شمار

قابلیت شمردن گام یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های یک مچ بند هوشمند است که می‌تواند به تناسب اندام کمک بسیاری کند. شما با استفاده از آن می‌توانید تعداد گام‌های روزانه هنگام انجام فعالیت‌های بدنی مانند پیاده‌روی، ورزش و حتی مسافت طی شده تا محل کار و منزل را بشمارید.

اگر حوصله و انگیزه کافی برای تحرک و فعالیت بدنی را ندارید، ردیابی اطلاعات فوق، روشی عالی برای افزایش و ایجاد انگیزه در شما است. 

گام شمار در مچ بند هوشمند
با مچ بند هوشمند به راحتی می‌توانید تعداد گام‌های روزانه و مسافت طی شده را بشمارید.

۶. مچ بند هوشمند ضدآب

یک مچ بند هوشمند خوب باید در برابر آب یا حداقل عرق کردن مقاوم باشد. تمامی مچ بندهای هوشمند معرفی شده در این مقاله از ادبازار ضدآب هستند. شما حتی زیر دوش آب یا استخر با خیال راحت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید در هنگام شنا و استحمام میزان ضربان قلبتان را ردیابی نمایید.

مچ بندهای هوشمند زیر با قابلیت ضدآب بودن تا عمق ۵۰ متر گزینه‌های بسیار مناسبی برای خرید هستند:

  • مچ بند هوشمند هواوی آنر بند ۶
  • مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۷
  • مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۸
مچ بندهای هوشمند ضدآب قادر به ردیابی وضعیت سلامتی شما تا عمق ۵۰ متری زیر آب هستند.

۷. مچ بند هوشمند جی پی اس دار

افرادی که عاشق ورزش‌هایی مانند دوچرخه سواری، دویدن، پیاده‌روی یا کوه‌نوردی هستند باید به دنبال خرید مچ بند هوشمند جی پی اس دار (GPS) باشند تا به راحتی و بدون همراه داشتن تلفن همراه بتوانند:

  • مسیر مورد نظرشان را دنبال کنند.
  • مسافت و سرعت طی شده را ردیابی کنند.
  • نقشه‌برداری دقیقی از مسیر خود داشته باشند.

نکته مهم:  هنگام خرید مچ بند هوشمند GPSدار حتما دقت کنید که GPS داخلی داشته باشد نه GPS متصل؛ چون در غیر این صورت برای متصل شدن به GPS نیاز به تلفن همراهتان خواهید داشت.

مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۷ و مچ بند هوشمند شیائومی می ‌بند ۶ گزینه‌های مناسبی برای این دسته از ورزشکاران هستند.

مچ بند هوشمند جی پی اس دار
با داشتن مچ بند هوشمند GPS‌ دار، می‌توانید تمام مسیر را روی مچ دستانتان داشته باشید.

۸. مچ‌ بند هوشمند فشار خون گیر

ردیابی فشار خون و سطح اکسیژن(Spo2)، ۲ ویژگی‌ کارآمد مچ بندهای هوشمند برای افرادیست که در معرض فشار خون بالا قرار دارند و می‌خواهند دائما وضعیت سلامتی خود را ردیابی کنند.

به عنوان راهنمای خرید مچ بند هوشمند اندازه گیری فشار خون، به دو موضوع زیر توجه کنید:

  • مچ بندهای هوشمند اندازه‌گیری فشار خون دستگاه پزشکی نیستند، بلکه فقط به عنوان مکمل برای نظارت سلامتی شما عمل می‌کنند.
  • نسبت به مچ بندهای دیگر قیمت بالاتری دارند؛ چون فناوری به کار رفته در آن‌ها بسیار پیچیده‌تر است.
مچ‌ بند هوشمند فشار خون گیر
مچ بندهای هوشمند فشارخون دارای تکنولوژی پیشرفته‌تر و قیمت بالاتری هستند .

۹. راهنمای خرید مچ بند هوشمند صفحه بیضی

اگر در کنار ردیابیِ سلامتی و راحت بودن، ویژگی‌های دیگری مانند زیبایی و متمایز بودن مچ بندی که به دستتان می‌اندازید هم برایتان مهم است، شکل صفحه‌نمایش (مربع یا بیضی بودن) یکی از نکاتی است که در هنگام خرید حتما باید به آن توجه کنید. 

بیشتر مچ بندهای هوشمند دارای صفحه نمایش مستطیل شکل هستند، پیشنهاد ادبازار به شما مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۷ است که با صفحه نمایش بیضی شکلی که دارد دستان شما را جذاب‌تر نشان خواهد داد.

 مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۷
 مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۷،  با صفحه نمایش بیضی شکل

۱۰. راهنمای خرید مچ بند هوشمند تاچ

وجود صفحه نمایش لمسی در مچ‎بندهای هوشمند به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و بدون زدن هیچ دکمه ای، به تماس های خود پاسخ دهید، اعلان و برنامه های خود را انتخاب کرده و بین آنها حرکت کنید. 

تمام مچ بندهای هوشمندی که در این مقاله معرفی شد، دارای قابلیت تاچ هستند؛ بنابراین اگر این ویژگی بسیار برایتان اهمیت دارد، می‌توانید با خیال راحت یکی از این محصولات را انتخاب نمایید.

۱۱. مچ بند هوشمند ضد ضربه

اگر مچ بند هوشمندی می‌خواهید که در برابر ضربه، خراش و ... مقاوم باشد، باید به سراغ محصولاتی بروید که با قاب‌‌های محافظ پوشانده شده‌اند. تولیدکنندگان این مچ بندها از متریالی استفاده می‌کنند که آن‌ها را از هرگونه آسیب مصون می‌دارند؛ بنابراین قبل از خرید، توضیحات محصول را بخوانید تا مطمئن شوید که مدل انتخابی شما ضد ضربه است.

۱۲. مچ بند هوشمند ضد حریق

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد برخی از مچ بندهای هوشمند ضد حریق بودن آن‌هاست. اگر آتش‌نشان، امدادگر و ... هستید، قبل از خرید یک مچ بند هوشمند حتما به وجود این قابلیت توجه کنید.

برای مشاهده انواع اسمارت واچ ها (ساعت های هوشمند) از برندهای اپل، سامسونگ، شیائومی و ... کلیک کنید:

راهنمای خرید مچ بند هوشمند چینی

مارک‌های مختلفی از مچ بند هوشمند چینی در بازار ایران وجود دارد که قیمت آن‌ها با توجه به کیفیت، ویژگی و کارآیی که دارند، بسیار مقرون به صرفه است.

اگر شما بودجه بسیار محدودی دارید، به دنبال خرید مچ بند هوشمند ارزان هستید و بررسی وضعیت سلامتی و تناسب اندام برای شما مهم است، در خرید یک مچ بند هوشمند چینی تردید نکنید.

کدام مارک مچ بند هوشمند چینی را بخریم؟ 

شما می‌توانید از بین مارک‌های مچ بند هوشمند زیر یکی را با توجه به بودجه، میزان فعالیت بدنی، تمرینات و هدف تناسب اندامتان انتخاب کرده و خریداری کنید:

انواع مچ بند هوشمند چینی
قیمت مچ بند هوشمند چینی در مقایسه با کیفیت و کارآیی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است.

مچ بند هوشمند زنانه خوب و ارزان 

یکی از چالش‌های خانم‌ها در هنگام خرید مچ بند هوشمند، انتخاب محصول مناسبی است که هم خوش قیمت و متناسب با نیازشان باشد، هم از نظر ظاهری بتواند توجه آن‌ها را جلب کند. خوشبختانه، گزینه‌های زیادی از مچ بندهای هوشمند مطابق با سلیقه بانوان در تمام سنین وجود دارد.

هر چند که بیشتر مچ بندهای هوشمند موجود در بازار زنانه، مردانه ندارد، با این حال اگر بانو هستید هنگام خرید به ویژگی‌هایی از جمله ابعاد، وزن، رنگِ بند و ردیابی سلامت زنان توجه کنید.

کدام مچ بند هوشمند برای زنان بهتر است؟

مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۶ (ردیابی سلامت زنان) و مچ بند هوشمند هواوی باند ۷ (وزن کم، ۱۶ گرم) گزینه‌های مناسبی برای بانوان به شمار می‌روند.

مچ بند هوشمند زنانه
مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۶، یک مچ بند پرطرفدار زنانه با قابلیت ردیابی سلامت زنان است.

راهنمای خرید مچ بند هوشمند حرفه‌ای

خرید مچ بند هوشمند ورزشی با قابلیت ضبط تمرینات مختلف ورزشی (مانند فوتبال، تنیس، شنا، موج سواری، دوچرخه سواری و...)، برای ورزشکاران و افراد بسیار‍ پر انرژی و تحرک، نقش مهمی در مدیریت و نظارت بهتر میزان پیشرفت فعالیت‌های بدنی و تناسب اندام ایفا می‌کند.

بهترین مچ بند هوشمند ورزشی

مدل‌های زیر گزینه مناسبی برای ورزشکاران حرفه‌ایست:

 

مچ بند هوشمند ورزشی
مچ بندهای هوشمند حرفه‌ای، بهترین مچ‎بند هوشمند با قیمت مناسب برای ورزشکاران در بازار هستند.

بهترین مچ‌ بند هوشمند بازار (معرفی ۵ مدل برتر) 

در این قسمت مقاله ما به معرفی ۵ مدل از مچ بندهای خوب با عملکردی بالا می‌پردازیم.

  • Xiaomi Mi Band 6 SmartBand
  • Huawei Honor Band 6 Smartband
  • Xiaomi Mi Band 7 SmartBand 
  • Huawei Band 7 Smartband
  • Xiaomi Mi Band 8 Smart Band

۱. مچ بند هوشمند شیائومی می ‌بند ۶ 

به عنوان راهنمای خرید مچ بند هوشمند قیمت مناسب، ما مچ بند هوشمند شیائومی می‌بند ۶ را معرفی می‌کنیم.

 مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۶
 مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۶: مچ بند هوشمند ارزان

از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید این نسخه، می‌توان به تغییرات در مشخصات نمایشگر (افزایش به قطر ۱.۵ اینچ)، بهبود عملکردهای تناسب اندام، پایش غلظت اکسیژن در خون یا شمارشگر ضربان قلب اشاره کرد.

مهم‌ترین مشخصات این مچ بند هوشمند کارآمد را در جدول زیر بخوانید.

مشخصات اصلی مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۶ ویژگی‌های مثبت ویژگی‌های منفی
برند Xiaomi
  • قیمت مناسب
  • ماندگاری خوب باتری
  • نمایشگر بزرگتر
  • پیگیری بسیاری از فعالیت‌های ورزشی
  • خواندن دقیق ضربان قلب در حالت استراحت
  • احتمال خاموش شدن ردیاب خواب
  • نبود نسخه NFC در خارج از چین
  • نداشتن حسگر سنجش نور محیط
ابعاد ۷/۱۲* ۶/۱۸* ۴/۴۷میلی‌متر
ظرفیت باتری ۱۲۵  میلی‌آمپر ساعت
شارژدهی باطری  ۱۴ روز
حسگر‌ها شتاب سنج، ژیروسکوپ،شمارش ضربان قلب
فرم صفحه مستطیل
مقاوم در برابر آب بله
صفحه نمایش لمسی بله
برای خرید مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 6 (بهترین مچ بند هوشمند ارزان) کلیک کنید.

۲. مچ بند هوشمند هواوی آنر بند ۶ 

مچ بند هوشمند هواوی آنر‌بند ۶، یک مدل مقرون به صرفه با قابلیت‌هایی مانند صفحه‌نمایش (AMOLED) ۱/۴ اینچی، سنسور SpO2 (سنسور ردیابی سطح اکسیژن خون) و نمایشگر ضربان قلب ۲۴ ساعته است. همچنین داشتن  ۱۰ حالت برای تمرین حرفه‌ای باعث شده تا این مدل مورد توجه بسیاری از ورزشکاران قرار گیرد.

 آنر بند 6
مچ بند هوشمند هواوی آنر بند ۶: بهترین مچ بند هوشمند هواوی مناسب ورزشکاران

مهم‌ترین مشخصات این مچ بند هوشمند فوق‌العاده را در جدول زیر بخوانید.

مشخصات اصلی مچ بند هوشمند هواوی آنر بند ۶ ویژگی‌های مثبت ویژگی‌های منفی
برند Huawei
  • صفحه نمایش بزرگ با پنل AMOLED
  • سنسور تشخیص سطح اکسیژن خون
  • اپلیکیشن‌های کاربردی برای بررسی وضعیت سلامتی و آنالیز فعالیت‌های ورزشی
  • ضد آب تا عمق ۵۰ متری
  • عدم استفاده از GPS بر روی خود مچ بند
ابعاد ۱۱*۲۵*۴۳ میلی‌متر
ظرفیت باتری ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعت
شارژدهی باطری ۱۰ تا ۱۴ روز
حسگر‌ها

شتاب سنج

ژیروسکوپ

شمارش ضربان قلب

فرم صفحه مستطیل
مقاوم در برابر آب بله
برای خرید مچ بند هوشمند هواوی Honor Band 6 کلیک کنید.

۳. مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۷

مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۷، یک مچ بند بسیار سبک و راحت با وزن کم‌تر از ۱۴ گرم است. 

اگر به ورزش شنا علاقه‌مندید و به دنبال یک مچ بند هوشمند سبک و در عین حال ضد آب هستید، این مدل با داشتن بدنه مقاوم در برابر آب، انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود. شما با خیال راحت می‌توانید آن را در استخر یا زیر دوش آب استفاده کنید. 

مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۷
مچ بند هوشمندشیائومی می بند ۷؛ بهترین مچ بند هوشمند مناسب شنا

مهم‌ترین مشخصات این مچ بند هوشمند عالی را در جدول زیر بخوانید.

مشخصات اصلی مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۷ ویژگی‌های مثبت ویژگی‌های منفی
برند Xiaomi
  • پردازنده قدرتمندتر
  • صفحه نمایش بزرگ‌تر
  • باتری بزرگ‌تر
  • پایش مداوم میزان اشباع اکسیژن خون
  • وزن بیشتر در مقابل با نسل قبلی (شیائومی می بند ۶ )
  • فاقد GPS داخلی
ابعاد ۲۵/۱۲* ۷/۲۰ * ۵/۴۶ میلی‌متر
نوع باطری لیتیوم یونی
ظرفیت باتری ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعت
صفحه نمایش AMOLED
فرم صفحه بیضی
مقاوم در برابر آب بله
صفحه نمایش لمسی بله
برای خرید مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7 (بهترین مچ بند هوشمند بازار) کلیک کنید.

۴. مچ بند هوشمند هواوی بند ۷ 

مچ بند هوشمند هوآوی بند ۷  با قابلیت پشتیبانی از ۹۶ حالت تمرینات ورزشی، یک گزینه مناسب برای علاقه‌مندان به ورزش و تناسب اندام است.

مچ بند هوشمند هواوی بند ۷
مچ بند هوشمند هوآوی بند ۷؛ مچ بند هوشمند حرفه‌ای

ویژگی‌های بارز مچ بند هوشمند هوآوی بند 7 عبارتند از:

  • ضد آب بودن (تا عمق ۵۰ متری)
  • وزن کم (فقط ۱۶ گرم) 
  • طراحی بدنه جمع و جور

در جدول زیر مشخصات این مچ بند حرفه‌ای را مشاهده کنید

مشخصات اصلی مچ بند هوشمند هواوی  بند 7 ویژگی‌های مثبت ویژگی‌های منفی
برند Huawei
  • دارای شیشه‌های مارکدار مقاوم در برابر آسیب
  • دارای NFC
  • استاندارد ضدآب 5 ATM برای مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری
  • دارای دکمه پاور و عملکرد دارای شارژ مغناطیسی 
  • مناسب برای زنان و مردان
  • دارای فناوری بلوتوث
 
ابعاد ۹/۹۹* ۲۶* ۴۴/۳۵میلی‌متر
سایز صفحه نمایش  ۱/۴۷ اینچ
وزن ۱۶ گرم
ظرفیت باتری ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعت
فرم صفحه مستطیل
صفحه نمایش لمسی بله
سنسورها سنسور شتاب سنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور نوری ضربان قلب
حسگرها

شتاب سنج، ژیروسکوپ

شمارش ضربان قلب

برای خرید مچ بند هوشمند هواویBand 7 (بهترین مچ بند هوشمند ورزشی) کلیک کنید.

۵. مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۸

مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۸ دارای ویژگی‌هایی مانند گام شمار، نظارت بر خواب، ضربان قلب، اکسیژن خون (SpO2)، ردیابی خودکار، ورزش و... است. این محصول به دلیل کیفیت بالاتر، کارآیی بیشتر و قیمت مناسب‌تر نسبت به رقبا باعث شده تا یک انتخاب عالی برای خریداران باشد.

مچ بند هوشمند Mi Band 8
مچ بند هوشمند Mi Band 8؛ مچ بند هوشمند شیائومی با کیفیتی عالی

مهم‌ترین مشخصات این محصول باکیفیت را در جدول زیر بخوانید.

مشخصات اصلی مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۸ ویژگی‌های مثبت ویژگی‌های منفی
برند Xiaomi
  • مناسب برای زنان و مردان
  • مقاوم در برابر آب تا عمق ۵۰ متری
  • پایش وضعیت سلامت بانوان
  • پایش وضعیت تناسب اندام
  • نداشتن GPS داخلی
مدل Mi Band 8
ابعاد   ۱۱* ۲۲.۵* ۴۸ میلی‌متر
وزن (گرم) ۲۷ گرم
شارژدهی باطری ۱۶ روز
سایز صفحه نمایش ۱/۶۲ اینچ
فرم صفحه بیضی
صفحه نمایش لمسی بله
سنسورها شتاب سنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور اپتیکال ضربان قلب
حسگرها شتاب سنج، شمارش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، حسگر نور محیط
برای خرید مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۸ کلیک کنید.

مچ‌ بند هوشمند را قسطی بخرید

اگر با خواندن این مقاله علاقمند شده‌اید تا یک مچ بند هوشمند داشته باشید، می‌توان از طریق سایت اینترنتی ادبازار اقدام به خرید نمایید. همچنان اگر نگران نحوه پرداخت آن هستید، باید خاطر نشان کنیم که ادبازار امکان خرید قسطی را هم برای شما عزیزان فراهم ساخته است تا فارغ از هر گونه دغدغه مالی، محصول موردنظر خود را خریداری کنید.

برای مشاهده لیست قیمت مچ بند هوشمند با شرایط قسطی لطفا کلیک کنید

جمع بندی

آن چه در مقاله راهنمای خرید مچ بند هوشمند آموختیم:

  • مچ بند هوشمند به شما کمک می‌کند، تصویر کاملی از میزان سلامت خود داشته باشید.
  • داشتن قابلیت تعیین ضربان قلب، فشار خون، گام شمار و ... از مواردی هستند که هنگام خرید یک مچ بند هوشمند باید به آن توجه کنید.
  • هواووی، شیائومی، دابل سیکس و ... از جمله برندهای مطرح چینی مچ بندهای هوشمند هستند.
  • بانوان هنگام خرید مچ بند هوشمند، باید به ابعاد، وزن، رنگِ بند و قابلیت ردیابی سلامت  توجه کنند.
  • معرفی ۵ مدل از بهترین‌ مچ بندهای هوشمند در بازه زیر یک تا ۳ میلیون تومان
  •  

ما در این مقاله از ادبازار سعی کردیم تا با بررسی تخصصی و معرفی تعدادی از بهترین مدل‌ها به تمامی دغدغه‌های شما در مورد خرید یک مچ بند هوشمند خوب پاسخ دهیم. اگر هنوز برای انتخاب و خرید سردرگم هستید یا سوالی دارید در بخش نظرات بنویسید. مشاوران ما همواره همراه شما هستند.

برای مشاهده‌ی لیست قیمت مچ بند هوشمند (و خرید قسطی به همراه گارانتی) کلیک کنید.