بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی 2024 (راهنمای خرید + ۶ مدل برتر)

راهنمای خرید 16 اسفند 1402 کارشناس سایت

بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی 2024 (راهنمای خرید + ۶ مدل برتر)

راهنمای خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی (سریع و کوتاه)

اگر زمان کافی برای مطالعه تمام مقاله را ندارید و به دنبال یک راهنمای شسته و رفته جهت خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سنگین یا سبک هستید، موارد زیر می‌تواند برایتان مفید باشد:

  • اگر مبتدی هستید، حداقل لپ‌تاپی با پردازنده Core i5 از آخرین نسل‌ها یا AMD سری A8 یا A10 و با کارت گرافیکی میان‌رده مانند GTX1050 یا Radeon R7 AMD انتخاب کنید.
  • اگر حرفه‌ای هستید، پردازنده‌های Core i7 اینتل و سری FX AMD ، همچنین سری ۱۰ پردازنده گرافیکی GeForce NVIDIA مانند GTX 1060، GTX 1070 یا GTX 1080 یا کارت گرافیکی‌های AMD، سری ۹ از پردازنده‌های Radeon می‌تواند بهترین گزینه برایتان باشد.
  • بهتر است لپ‌تاپی با حداقل صفحه نمایش ۱۵ اینچی انتخاب کنید. البته اگر با حمل آن مشکل ندارید، نمایشگر ۱۷ اینچی می‌تواند گزینه ایده‌ال‌تری باشد.
  • شما باید به دنبال لپ‌تاپ‌هایی با وضوح تصویر ۹۰۰x۱۶۰۰ یا ۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل باشید.
  • داشتن هاردSSD  ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگابایتی یکی از مزیت‌های شاخصِ لپ تاپ خوب برای کارهای گرافیکی است.
  • رم بالاتر از ۸ گیگابایت از دیگر مشخصات لپ تاپ برای طراحی است.
  • برخی از بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی عبارتند از:
  1. Microsoft Surface Book 3؛  بهترین لپ تاپ برای گرافیست‌ها
  2. Lenovo LOQ Gaming؛ بهترین لپ تاپ برای طراحی صنعتی و دیجیتال
  3. Asus ROG Flow Z13 GZ301ZE؛ بهترین لپ تاپ برای طراحی لباس
  4.  Asus ZenBook Pro 14 Duo UX8402ZE؛ بهترین لپ تاپ برای طراحی جواهرات
  5. و ...

حال اگر زمان کافی در اختیار دارید، با خواندن کامل مقاله راهنمای خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی، اطلاعات کامل‌تری را به دست خواهید آورد. ما ابتدا به ۶ فاکتور مهم از مشخصات لپ تاپ برای گرافیست ها می‌پردازیم و سپس ۵ مدل از بهترین لپ‌تاپ‌های گرافیکی بین رنج قیمتی ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومان را بررسی می‌کنیم.

چرا یک طراح به لپ‌تاپ مخصوص گرافیکی نیازمند است؟

اگر مدتی است که از فتوشاپ، 3D Studio Max یا ... استفاده می‌کنید، می‌دانید که لحظات انتظار برای باز شدن یک پروژه یا زمانی که نرم‌افزار هنگ می‌کند، چقدر می‌تواند آزاردهنده و کلافه‌کننده باشد. 

این موارد از مشکلاتی هستند که یک طراح در مقاطعی از حرفه خود به دلیل نداشتن یک لپ‌تاپ قدرتمند با آن رو به رو می‌شود؛ بنابراین برای جلوگیری از بروز چنین اشکالاتی، توجه به سخت‌افزار قبل از خرید یک لپ‌تاپ مناسب برای کارهای گرافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است. 

برای کارهای گرافیکی لپ تاپ بهتر است یا کامپیوتر؟

این که شما لپ‌تاپ بخرید یا کامپیوتر کاملا به خودتان بستگی دارد. درست است که قدرت پردازشگرهای گرافیکی لپ‌تاپ ۷۰ تا ۸۰ درصدِ کارت گرافیک کامپیوتر است اما به دلیل قابلیت حمل، لپ‌تاپ می‌تواند انتخاب اول شما باشد.

راهنمای خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی (۶ فاکتور مهم)

ما در این بخش به ۶ فاکتور مهم از مشخصات لپ تاپ برای کارهای گرافیکی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

  1. CPU‌ برای کارهای گرافیکی
  2. کارت گرافیک برای کارهای گرافیکی
  3. صفحه نمایش
  4. درایو ذخیره‌سازی (SSD یا HDD؟)
  5. سیستم عامل (مک، ویندوز و ...)
  6. حافظه یا RAM

1. CPU برای کارهای گرافیکی

CPU مناسب برای کارهای گرافیکی، پردازنده‌ای سریع و قدرتمند است که بتواند نرم‌افزارهای طراحی پیچیده را به راحتی اجرا کند. شما علاوه بر قدرت پردازنده باید به تعداد هسته آن هم توجه کنید. برای کارهای گرافیکی، CPU باید حداقل ۴ هسته یا بیشتر داشته باشد. 

CPU مناسب برای کارهای گرافیکی باید سریع و قدرتمند باشد.

CPU  مناسب برای کارهای گرافیکی افراد مبتدی

اگر مبتدی هستید یا بودجه کافی در جیب ندارید، حداقل یک پردازنده Core i5 اینتل از آخرین نسل‌ها را در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید لپ‌تاپ‌هایی با پردازنده AMD سری A8 یا A10 انتخاب کنید. 

 

CPU  مناسب برای کارهای گرافیکی افراد حرفه‌ای

جهت داشتن بهترین CPU برای کارهای گرافیکی، می‌توانید بین پردازنده‌های Core i7 اینتل و سری FX AMD یکی را انتخاب کنید. همچنین پردازنده AMD سری A12 می‌تواند گزینه‌ای عالی به شمار رود. البته پیدا کردن آن ممکن است کمی سخت باشد.

2. کارت گرافیک برای کارهای گرافیکی

یکی از مشخصات یک لپ تاپ خوب برای کارهای گرافیکی، داشتن کارت گرافیکی کارآمد است. بسیاری از ما تصور می‌کنیم که کارت گرافیک فقط برای بازی است، در حالی که کارت گرافیک برای هر لپ تاپی که قرار است توسط یک طراح استفاده شود، ضروری است.

کارت گرافیک کارآمد لازمه یک لپ‌تاپ مناسب کارهای گرافیکی است.

کارت گرافیک برای طراحی و نقاشی دو بعدی 

برای طراحی و نقاشب دو بعدی می‌توانید از تراشه‌های گرافیکی یکپارچه استفاده کنید اما ما توصیه می‌کنیم لپ‌تاپی با کارت گرافیک میان‌رده مانند GTX1050 یا Radeon R7 AMD انتخاب کنید؛ زیرا برنامه‌ها نرم‌تر اجرا می‌شوند و می‌توانید پروژه‌های پبچیده را هم با کمک آن انجام دهید. همچنین با دیدی آینده‌نگرانه دیگر نیازی به هزینه کردن جهت ارتقا لپ‌تاپ در سال‎های آتی را نخواهید داشت.

کارت گرافیک برای پروژه‌های سه بعدی

اگر بسیار حرفه‌ای هستید یا روی پروژه‌های سه بعدی کار می‌کنید؛ حتما به کارت گرافیک مجزا نیاز دارید. پروژه‌های سه بعدی حاوی مش سیمی دقیق و بافت‌های عظیمی هستند که کارت گرافیک‌های یکپارچه پاسخ‌گوی آن‌ها نیست. برای این منظور به سخت‌افزار قوی‌تری احتیاج است. برای نمونه آخرین سری ۱۰ پردازنده گرافیکی GeForce NVIDIA مانند GTX 1060، GTX 1070 یا GTX 1080 یا کارت گرافیکی‌های AMD، سری ۹ از پردازنده‌های Radeon می‌توانند گزینه‌های مناسبی محسوب شوند.

3. صفحه نمایش لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی

اندازه صفحه‌نمایش، وضوح تصویر، دقت رنگ و ... از فاکتورهایی است که شما هنگام خرید یک لپ تاپ برای کارهای گرافیکی باید به آن توجه کنید. در ادامه هر یک را بررسی می‌کنیم.

اندازه صفحه نمایش لپ تاپ گرافیکی

صفحه نمایش برای کارهای گرافیکی نباید کوچک باشد؛ زیرا نرم‌افزارهای تخصصی گرافیکی حاوی تعداد زیادی منو، ابزار و پالت رنگی هستند که فضای کار را احاطه می‌کنند. اگر شما لپ‌تاپی ۱۳ اینچی داشته باشید، شاید برای کار با مشکل مواجه شوید. توصیه ما حداقل صفحه نمایش ۱۵ اینچی است. البته اگر با حمل آن مشکل ندارید، نمایشگر ۱۷ اینچی می‌تواند بهترین گزینه باشد.

حداقل اندازه صفحه نمایش لپ‌تاپ مناسب کارهای گرافیکی باید ۱۵ اینچ باشد.

وضوح تصویر صفحه نمایش برای کارهای گرافیکی

وضوح تصویر بالا یکی دیگر از مشخصات لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی است. اکثر صفحه‌ نمایش‌های لپ‌تاپ دارای رزولوشن ۷۶۸ x۱۳۶۶ پیکسل هستند اما مطمئنا این میزان وضوح برای هیچ ابزار طراحی مناسب نیست. شما باید به دنبال لپ‌تاپ‌هایی با وضوح تصویر ۹۰۰x۱۶۰۰ یا ۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل باشید.

دقت رنگ صفحه نمایش برای کارهای گرافیکی

دقت رنگ و پالت رنگ گسترده از دیگر ویژگی های لپ تاپ برای کارهای گرافیکی است که باید به آن توجه داشته باشید. مطمئنا مانیتور 100% Adobe RGB که از پالت رنگی گسترده‌تری نسبت به SRGB برخوردار است، برای کارهای گرافیکی مناسب‌تر است. البته اگر تمرکز شما روی رنگ نیست، می‌توانید از مانیتورهای SRGB استفاده کنید؛ چون این مانیتورهای بسیار ارزان‌تر از مانیتورهای Adobe RGB است.

همچنین شما باید به دقت رنگ مانیتور هم توجه کنید. دقت رنگ معمولا با Delta-E اندازه‌گیری می‌شود که نشان می‌دهد مانیتور چقدر از دقت کامل فاصله دارد؛ در نتیجه عدد کمتر بهتر است. سعی کنید مانیتوری با نمره دلتا ای زیر 5 بگیرید. البته دلتا ای را نباید به تنهایی در نظر گرفت بلکه باید همراه با پالت رنگ مقایسه شود. مانیتوری با پالت رنگی کوچک‌تر، امتیاز دلتا-ای بهتر (پایین‌تری) دارد، زیرا رنگ‌های کمتری هم برای درست شدن دارد.

صفحه نمایش لمسی لپ تاپ برای کارهای گرافیکی

اگر می‌خواهید از لپ‌تاپ به عنوان تبلت استفاده کنید یا برای طراحی‌های خود از یک دستگاه ورودی متفاوت مانند قلم بهره ببرید، لپ‌تاپ‌های صفحه لمسی می‌توانند محصولی مناسب به شمار آیند. با این حال به دلیل این که این لپ‌تاپ‌ها قیمت بالاتری دارند، در صورتی که نیاز به چنین قابلیتی ندارید، هزینه کردن اضافی توجیه‌پذیر نخواهد بود.

4. درایو ذخیره‌سازی لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی

 یکی دیگر از ویژگی های لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی، وجود درایو SSD است. هر چند که درایوهای HDD از نظر قیمت مقرون به صرفه‌تر هستند اما درایوهای SSD به دلیل داشتن مزایایی مانند سبکی، سرعت بالا در رندر و بارگذاری پروژه‌ها و دوام زیاد، هزینه بالای آن را توجیه می‌کند؛ بنابراین یک هارد SSD ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگابایتی می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای کارهای گرافیکی باشد.

هارد SSD در مقابل هارد HDD از مزایای بیشتری برخوردار است.

5. سیستم عامل لپ تاپ های گرافیکی

تمامی مشخصات لپ تاپ خوب برای کارهای گرافیکی و اکثر نرم‌افزارهای مرتبط با آن با سیستم عامل‌های IOS، Windows و Microsoft سازگاری دارند. مانیتور سیستم‌های مک تصاویری با دقت رنگ بالا و وضوحی فوق‌العاده به نمایش می‌گذارد. با این حال سیستم‌های غیر مک به دلایل زیر ممکن است طرفداران بیشتری داشته باشند:

  • اخیراً اپل پورت‌ها را از دستگاه‌های خود حذف کرده است. این به محصولات ظاهری براق و ساده می‌دهد اما هنگام وصل‌کردن چندین لوازم جانبی می‌تواند مشکل‌ساز باشد.
  • لپ‌تاپ‌های غیر مک قابلیت ارتقا بیشتری دارند که این ویژگی شما را قادر می‌سازد تا تنها یک بخش قدیمی یا خراب را بدون تعویض کل لپ‌تاپ ارتقا دهید.
  • نرم‌افزارهای طراحی سازگاری بیشتری با ویندوز و ماکروسافت دارند و کار با آن‌ها در این سیستم عامل‌ها به مراتب راحت‌تر است.

6. RAM لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی

رم بالاتر از ۸ گیگابایت از دیگر مشخصات لپ تاپ مناسب برای کارهای گرافیکی است. اگر معمولاً با چندین برنامه باز کار می‌کنید یا اگر با فایل‌های بسیار حجیم سر و کار دارید، به رم بیشتری نیازمندید تا امکان جابه‌جایی یکپارچه بین برنامه‌ها و پیمایش در میان فایل‌های پیچیده را فراهم کنید. در این حالت رم ۱۶ گیگابایتی می‌تواند بهترین گزینه باشد.

بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی

ما در این بخش از مقاله ۵ مدل از بهترین لپ تاپ ها مخصوص طراحی را معرفی و بررسی می‌کنیم.

  1. لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook Pro 14 Duo UX8402ZE
  2. لپ‌تاپ ایسوس مدل ROG Flow Z13 GZ301ZE
  3. لپ تاپ Microsoft Surface Book 3
  4. لپ تاپ ایسوس Creator Q540VJ
  5. لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 FX507ZV
  6. لپ تاپ لنوو LOQ Gaming

1. لپ تاپ دو مانیتوره ایسوس مدل ZenBook Pro 14 Duo UX8402ZE

لپ‌تاپ 14.5 اینچی ایسوس Zenbook Pro  مدل UX8402ZE با کیفیت بالایش مناسب برای فعالیت‌هایی همچون طراحی، تدوین و ویرایش فیلم و عکس است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش لمسی و دو قسمتی با تکنولوژی OLED است. همچنین از قلم هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند. 

مهم‌ترین مشخصات این لپ تاپ عبارتند از:

  • سری پردازنده: Core i7(12700H)
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce RTX 3050TI با 4 گیگ رم 
  • نوع رم: DDR5 
  • ظرفیت حافظه رم: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه: SSD 1  ترابایت
  • بهبود عملکرد CPU و GPU با سیستم خنک‌کننده AAS Ultra 
Caption

 

برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی لپ‌تاپ دو مانیتوره ایسوس مدل ZenBook Pro 14 Duo لطفا کلیک کنید.

2. لپ تاپ ۱۳ اینچی ROG ایسوس مدل GZ301ZE  

لپ‌تاپ ROG Flow Z13 GZ301ZE ایسوس یک دستگاه بالارده است که برای کاربردهایی همچون مهندسی، طراحی گرافیک، برنامه‌نویسی و سایر فعالیت‌های مشابه مناسب می‌باشد. وزن سبک و قابلیت جدا شدن کیبورد از صفحه نمایش از جمله ویژگی‌های متمایز و مورد توجه این دستگاه است. 

برخی مشخصات مهم این اولترابوک عبارتند از:

  • پردازنده i9-12900H 
  • رم DDR5 با حافظه 16 گیگابایت
  • حافظه SSD با ظرفیت 1 ترابایت
  • کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3050TI
  • میزان حافظه کارت گرافیک 4 گیگابایت
Caption

 

برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی لپ تاپ راگ ایسوس مدل ROG Flow Z13 GZ301ZE لطفا کلیک کنید.

3. لپ تاپ گرافیکی مدل Microsoft Surface Book 3

اگر از نظر هزینه و بودجه با محدودیت مواجه نیستید و می‌خواهید از بهترین و به روزترین محصولات روز دنیا برای انجام کارهای تخصصی خودتان مثل ادیت ویدیو و اقدامات گرافیکی استفاده کنید، لپ تاپ Microsoft Surface Book 3 هم می‌تواند یکی از گزینه های خرید خوب پیش رویتان باشد. تنها نقطه ضعف اصلی این لپ تاپ مربوط به قیمت فوق‌العاده بالای آن می‌شود که مطمئنا هر کاربری را دودل خواهد کرد. اما اگر از نظر قیمت با این محصول مشکلی ندارید، شک نداشته باشید که Surface Book 3 مایکروسافت یکی ازبهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی و ادیت فیلم در سال 2021 است! این محصول از نظر اندازه صفحه نمایش شامل دو نسخه 13.5 و 15 اینچی می‌شود که ما خرید نسخه 15 اینچی آن را به شما توصیه می‌کنیم.

رزولوشن صفحه نمایش نسخه 15 اینچی این لپ تاپ 2160 * 3240 پیکسل بوده و رم آن می‌تواند ظرفیت های 16 یا 32 گیگابایتی داشته باشد. تکنولوژی رم بکار رفته در این لپ تاپ از نوع LPDDR4x است و پردازنده مرکزی آن نسل دهم سری پردازنده های Intel® Core™ i7-1065G7 خواهد بود. کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 در این محصول بکار رفته و حافظه آن از نوع SSD است و می‌تواند در ظرفیت های 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی یا 2 ترابایتی انتخاب شود. طبیعتا هرچقدر کانفیگ قدرتمندتری از این محصول را تهیه کنید بازده بهتری هم از آن دریافت خواهید کرد اما فراموش نکنید که قیمت این لپ تاپ بالاست و با انتخاب کانفیگ های به روز تر و قوی تر، هزینه و قیمت آن هم افزایش بیشتری می‌یابد.

مهم‌ترین مشخصات این محصول عالی عبارتند از:

  •  پردازنده مرکزی اینتل i7-1065G7
  •  ۱۶ GB رم از نوع unified
  •  پردازنده گرافیک انویدیا ۴ گیگ مدل GTX 1650
  •  ظرفیت هارد دیسک ۲۵۶ گیگابایت SSD 
  •  صفحه نمایش ۱۳ اینچ با حداکثر رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل
لپ‌تاپ Microsoft Surface Book 3، یکی از بهترین لپ تاپ‌ها  برای طراحی گرافیک 
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی لپ‌تاپ Microsoft Surface Book 3 لطفا کلیک کنید.

4. لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل Creator Q540VJ 

لپ‌تاپ Creator Q540VJ ایسوس با پردازنده اینتل Core i9 13900H و حافظه RAM 16 گیگابایت DDR5 و صفحه نمایش OLED با کاهش 70 درصدی نور مضر آبی و طراحی NanoEdge یک انتخاب عالی برای گرافیست‌ها است. 

از دیگر مشخصات مهم این لپ تاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هارد SSD ۱ ترابایت
  • کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX  
  • حافظه کارت گرافیک ۶ گیگابایت 
  • دقت صفحه نمایش پیکسل ۲۸۸۰x۱۶۲۰
  • شارژدهی ۳ تا ۵ ساعت
Caption

 

برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی لپ‌تاپ ASUS Creator با پردازنده قوی و نسل جدید Core i9 13900H لطفا کلیک کنید.

5. لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی TUF Gaming F15 FX507ZV ایسوس 

لپ‌تاپ TUF Gaming F15 FX507ZV با مشخصات فنی قدرتمندی که شامل پردازنده نسل جدید Core i7 12700H، رم 16 گیگابایتی DDR4 و حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت است، یک گزینه مناسب برای علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای می‌باشد.

همچنین این لپ‌تاپ با بهره‌گیری از پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4060 و صفحه نمایش Full HD با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل، ترکیب فوق‌العاده‌ای از سخت‌افزار قدرتمند و قابلیت‌های گرافیکی بالا است. به همین دلیل برای طراحان گرافیک نیز یک گزینه عالی محسوب می‌شود.

مشخصات مهم این لپ تاپ عبارتند از:

  • پردازنده Core i7 12700H
  • رم 16 گیگابایتی DDR4
  • کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4060
  • حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت
Caption

 

برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی لپتاپ TUF Gaming F15 لطفا کلیک کنید.

6. لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی LOQ Gaming لنوو

 لپ‌تاپ LOQ Gaming i5  از برند لنوو، همانطور که از نامِ مدلش پیداست یک لپ تاپ گیمینگ با مشخصات فنی قوی است و به دلیل همین سخت‌افزار قوی برای کارهای گرافیکی نیز بسیار مناسب است. این لپ‌تاپ از پردازنده نسل جدید Core i5-13420H اینتل بهره می‌برد. یک پردازنده 8 هسته‌ای و 12 رشته‌ای با سرعت پایه 2.1 گیگاهرتز و سرعت بوست 4.6 گیگاهرتز است. 

دیگر مشخصات مهم این لپتاپ عبارتند از:

  • پردازنده Intel Core i5-13420H
  • رم DDR5 با 16 گیگابایت حافظه
  • کارت گرافیک  NVIDIA GeForce RTX 3050
  • حافظه کارت گرافیک 6 گیگابایت
Caption
برای مشاهده مشخصات کامل و خرید اینترنتی لپ‌تاپ LOQ Gaming i5 از برند لنوو لطفا کلیک کنید.

قیمت بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2022

قیمت لپ تاپ مناسب فتوشاپ، کارهای گرافیکی سنگین و سبک می‌تواند با توجه به برند و سخت‌افزارهای به کار رفته در آن متفاوت باشد. ما در این مقاله ۸ مدل از بهترین‌ها بین رنج قیمتی در حدود ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومان را معرفی و بررسی کردیم. در لیست ما دو مدل زیر بالاترین و پایین‌ترین قیمت را به خود اختصاص دادند:

  • Acer Aspire A715 i5؛ بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی ارزان با قیمت ۲۵ میلیون ۵۰۰ هزار تومان.
  • Asus VivoBook Pro؛ لپ‌تاپی مناسب برای کارهای گرافیکی دو بعدی و سه بعدی با قیمت ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان.

خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی

ما تا این قسمت از مقاله، سعی کردیم شما را با مشخصات لپ تاپ برای فتوشاپ و دیگر کارهای گرافیکی و همچنین بهترین مدل‌ها در رنج قیمتی متفاوت آشنا کنیم. امیدواریم توانسته باشید لپ‌تاپ مدنظر خود را انتخاب کنید. اگر قصد خرید دارید می‌توانید از طریق ادبازار به راحتی و با آسودگی خاطر ثبت سفارش کنید. اصالت کالا، گارانتی اصل، پرداخت اقساطی، امکان بازگشت کالا و ... از مزیت‌های خرید از ادبازار است.

جمع‌بندی

آن چه در مقاله راهنمای خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی آموختیم:

  • هر طراحی برای جلوگیری از هدر رفتن زمان و هنگی نرم‌افزارها به لپ‌تاپ مخصوص نیازمند است.
  • CPU، کارت گرافیک، صفحه نمایش و ... از مواردی هستند که هنگام خرید یک لپ‌تاپ مناسب کارهای گرافیکی باید به آن توجه کنید.
  • معرفی ۸ مدل از بهترین مدل‌ها برای کارهای گرافیکی در بازه قیمتی ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومان
  • ...

ما در این مقاله سعی داشتیم با ارائه مشخصات لپ تاپ طراحی و معرفی بهترین مدل‌ها در رنج قیمتی متفاوت شما را در مسیر انتخاب و خرید یاری رسانیم. اگر سوالی، پیشنهادی یا انتقادی در ذهن دارید، می‌توانید در قسمت نظرات کامنت کنید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخ‌گوی شما خواهند بود.