بازی Call of Duty : Warzone را به صورت رایگان تجربه کنید!

آموزش و ترفندها 25 اردیبهشت 1399 علی مظفری

بازی Call of Duty : Warzone را به صورت رایگان تجربه کنید!

از زمان پیدایش بازی‌های رایانه‌ای، نحوه ارائه بازی به شکلی بود که شما تنها پس از پرداخت وجه تعیین شده برای بازی، قادر به دریافت و اجرای بازی بودید. اما امروزه سیاست بازی سازان شکل جدیدی به خود گرفته که هم سودآوری آنان را بالا برده و هم با سلیقه گیمرها مطابقت بیشتری دارد. این سیاست جدید، با ارائه بازی فورتنایت (Fortnite) به طور چشم گیری مورد توجه شرکت‌ها و کاربران قرار گرفت. اینبار لازم نبود که برای تجربه بازی هزینه‌ای بپردازید اما با خرید اشتراک ویژه بازی یعنی چیزی که امروزه در میان کاربران با نام پرمیوم پس (premium pass) شناخته می‌شود؛ قادر خواهید بود که تجربه لذت بخش‌تری از بازی داشته باشید. شرکت بازی سازی اکتیویژن (Activision) نیز که خالق سری بازی‌های Call of Duty می‌باشد؛ با مشاهده سوددهی بالای این سیاست بیکار ننشست و در اقدامی غیرمنتظره بازی جدید خود را با روش پرداخت جدید منتشر کرد. اگر از اجرای بازی‌های کِرَک شده خسته شده‌اید و به دنبال تجربه رایگان بازی Call of duty آن هم به صورت آنلاین هستید؛ در ادامه با فروشگاه ادبازار همراه باشید.

 

حالا وقتشه! اینو بخون همه چیز در رابطه با فصل 4 بازی کال‌اف‌ دیوتی وارزون | COD : Warzone

 

برای اجرای بازی، چه مراحلی را باید طی کنیم؟

 

بازی Call of Duty : Warzone

 

در ابتدا لازم است بدانید، بازی جدید شرکت اکتیویژن که Call of Duty®: Warzone نام دارد؛ برای هر سه پلتفرم پلی استیشن 4 (PS4)، کنسول ایکس باکس 1 (Xbox1) و رایانه‌های شخصی (PC) عرضه شده است. بازی در سال 2020 ارائه شده و به صورت رایگان در فروشگاه‌های پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس بوده و شما به راحتی می‌توانید اقدام به دانلود و اجرای بازی نمایید. برای تجربه بازی کال اف دیوتی : وارزون، بر روی سیستم‌های خانگی مجبور به استفاده از لانچر بلیزارد (Blizzard) خواهید بود که از طریق وبسایت این شرکت در دسترس می‌باشد. لازم به ذکر است که دانلود و اجرای بازی کاملا رایگان بوده و در طول این مراحل نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهید داشت. حجم بازی در زمان عرضه نزدیک به 60 گیگابایت بود که در زمان حاضر و پس از ارائه آپدیت‌های متعدد به 80 گیگابایت نزدیک شده است. پس از اولین اجرای بازی، شما به صفحه ساخت حساب اکتیویژن هدایت خواهید شد و پس از ساخت اکانت این شرکت، شما به طور رسمی به مجموعه بازی کنندگان بازی Call of Duty®: Warzone اضافه خواهید شد. این تمام مراحلی بود که شما برای تجربه جدیدترین نسخه بازی Call of Duty باید طی کنید. در ادامه نگاهی به زبان طراحی بازی خواهیم داشت و با این بازی بیشتر آشنا خواهیم شد.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی کنسول پلی استیشن 5

 

سبک بازی چیست؟

 

بازی Call of Duty : Warzone

 

بازی در سبک تلاش برای بقا (Battle Royal) طراحی شده و همانند همه بازی‌های این سبک، هدف شما در بازی زنده ماندن خواهد بود. برخلاف سایر بازی‌های بتل رویال که حداکثر ظرفیت هر رقابت در آن‌ها 100 نفر بود؛ در بازی Call of Duty®: Warzone حداکثر ظرفیت 150 نفر می‌باشد. این موضوع سبب شده تا هیجان بازی بسیار بیشتر شده و تنش شدیدتری در بازی احساس شود. در بازی کال اف دیوتی : وارزون به سه شکل تک نفره، دونفره و سه نفره قادر به بازی خواهید بود که می‌توانید با همراهی دوستانتان به شکل تیم‌های 2 یا 3 نفره در بازی حاضر شوید و تجربه بسیار خوشایندی را از بازی گروهی به دست آورید. مکانیک کلی وارزون شباهت زیادی به بازی‌های بتل رویال دیگر دارد. در این بازی علاوه بر سلامت بازیکن، حفاظ ضدگلوله (Armor) نیز نقش به‌سزایی در دیرتر کشته شدن بازیکنان ایفا می‌کند. به این ترتیب باید همواره مراقب باشید تا با برداشتن Armor از روزی زمین در مواقع ضرروی به اصطلاح زره خودتان را ترمیم کنید. از طرفی هنوز هم حالت کلاسیک تلاش برای بقا در وارزون حفظ شده است. همانند همه بازی‌های بتل رویال، نقشه بازی به ترتیب کوچکتر می‌شود و گاز سمی موجود در محیط بازی شما را به سمت میدان نبرد هدایت خواهد کرد. با شروع بازی و نمایش یک انیمیشن، از هواپیما به زمین می‌پرید و می‌توانید هر زمان که خواستید چتر خود را برای رسیدن به نقطه‌ی مورد نظر باز یا بسته کنید. در حقیقت بازی Call of Duty: Warzone همان بازی است که گیمرها سال‌ها منتظر آن بودند!

 

گیم پلی بازی چطور است؟

 

بازی Call of Duty : Warzone

 

بازی از دو حالت مختلف بتل رویال و پُلاندر (Plunder) پشتیبانی می‌کند. حالت بتل رویال بازی بسیار شبیه به بازی‌های دیگر موجود در این سبک می‌باشد؛ بنابراین بر روی خلاقیت‌های این بخش تمرکز می‌کنیم. اولین نوآوری اکتیویژن در نحوه بازگشت به بازی دیده می‌شود. شما پس از اینکه کشته شدید به زندان Gulag خواهید رفت. در آنجا یک دوئل با پلیر دیگر بازی که کشته شده ‌است خواهید داشت و هر کس که در این دوئل زنده بماند به بازی بازخواهد گشت. بازیکنان خشمگین بازی بعد از برگشتن از نبرد تن به تن حالا انگیزه‌ی بیشتری برای اول شدن دارند و اتفاقا به‌ دنبال قاتل خود می‌گردند. سرعت بالای گیم‌ پلی حتی در زندان Gulag هم حفظ شده است و برخلاف بازی‌هایی مانند Battlefiled V با سرعت Respawn پایین، وقت بازیکنان را تلف نمی‌کند.

حالا وقتشه! اینو بخون 30 بازی پرطرفدار اندروید و iOS | با بهترین بازی های موبایل آشنا هستید؟

حالت Plunder، حالت جدیدیست که به تازگی در کنار سبک بتل رویال عرضه می‌شود. در این بازی شما هربار پس از مرگ دوباره به بازی بازخواهید گشت یا به عبارت حرفه‌ای تر Respawn خواهید شد. در این حالتِ بازی تنها یک هدف وجود دارد و آن جمع آوری مبلغ 1 ملیون دلار است. شما از 2 طریق قادر به جمع آوری این مبلغ خواهید بود که روش ساده‌تر جمع آوری آن از خانه‌ها و مناطق مسکونی است و روش خطرناکتر و البته هیجان انگیز‌تر، کشتن سایر بازیکنان و برداشتن پول جمع شده به واسطه آن‌هاست. نکته مهم در رابطه با حالت Plunder نمایش افرادی است که بیشترین پول را به جیب زده‌اند. در نتیجه بازیکنان می‌توانند با نگاه کردن به نقشه به سمت نفرات برتر حمله‌ور شوند و این موضوع تنش بازی را بیشتر خواهد کرد.

 

پرمیوم پس (premium pass) چیست؟

 

بازی Call of Duty : Warzone

 

همان طور که در ابتدا نیز اشاره کردیم؛ بازی Call of Duty : Warzone به صورت رایگان عرضه شده و پرمیوم پس تنها راه درآمدزایی شرکت اکتیویژن از محصول خودش است. زمانی که شما بازی را نصب می‌کنید، در دسته کاربران Free pass قرار می‌گیرید. اما اگر با خرید 1000CP که واحد پول بازی می‌باشد؛ حساب بازی خود را به کاربر ویژه ارتقا دهید، می‌توانید تجهیزات و امکانات جذاب‌تر و بهتری دریافت کنید. پس از تهیه پرمیوم پس، با انجام ماموریت‌های مختلفِ روزانه و یا هفتگی می‌توانید اسلحه‌هایی با ظاهری متنوع‌تر و کاراکترهای به خصوصی را دریافت کنید که تنها مختص کاربران ویژه طراحی شده‌اند. البته لازم به ذکر است که پرمیوم پس تنها ظاهر کاراکتر و اسلحه شما را تغییر خواهد داد و تاثیری در گیم پلی بازی نخواهد گذاشت پس در نتیجه، عدالت در بازی همواره برقرار خواهد بود.

 

سخن پایانی :

 

بازی Call of Duty : Warzone

 

تجربه بازی Call of Duty : Warzone یکی از بهترین تجربه‌های گیمینگ شما خواهد بود. اگر از سیستم رومیزی قدرتمندی برخوردار هستید؛ سریعا از طریق لانچر بلیزارد اقدام به دانلود بازی نمایید. اما اگر سیستم خوبی ندارید همین الان می‌توانید با مراجعه به لیست کنسول‌های گیمینگ ما، اقدام به خرید کنسول PS4 و یا Xbox 1 نمایید. بازی در هر دو کنسول عملکرد خیره کننده‌ای به نمایش می‌گذارد و قادر است که تا ساعت‌ها شما را بر روی صندلی میخکوب نماید. تجربه بازی کالاف دیوتی آنلاین، آن‌ هم با دوستانتان می‌تواند یکی از به یاد ماندنی ترین خاطرات زندگی شما باشد.
در نهایت، اگر هرگونه سوالی در رابطه با خرید کنسول بازی یا تهیه یک سیستم گیمینگ حرفه‌ای دارید؛ می‌توانید از طریق پشتیبانی آنلاین و یا بخش ارسال نظرات با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم پشتیبانی فروشگاه اینترنتی هدف، همواره آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز هستند.

 

منبع : callofduty