نقد و بررسی دوربین کامپکت کانن SX620 HS

نقد و بررسی 16 مهر 1396 علی مظفری

نقد و بررسی دوربین کامپکت کانن SX620 HS

دوربین های کامپکت بدلیل راحتی در حمل و نقل مورد توجه افراد زیادی قرار میگیرند.شرکت چند ملیتی ژاپنی کانن در May سال 2016 دوربین کامپکت جدید SX620 HS خود را معرفی نمود.این دوربین عکاسی کوچک با وزن 180 گرم و ابعاد 97x57x28 میلیمتری خود یکی از با کیفیت ترین دوربین کامپکت با قابلیت تکنولوژی هوشمند وایرلس WiFi , NFC در بازار محسوب میگردد. با ادامه این نقد و بررسی در فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 بررسی دوربین کانن SX620 HS

در دوربین عکاسی SX620 HS از یک حسگر BSI CMOS و پردازشگر DIGIC 4 پلاس که توانایی ثبت بهترین کیفیت رنگ و نور در یک عکس را داراست و نسبت به پردازشگر نسل قبلی خود 60 درصد عملکرد سریع تر و بهتری دارد همراه با لنز عکاسی 20.2 مگاپیکسلی استفاده شده است.این کامپک قابلیت عکاسی از مناظر دوردست با زوم اپتیکال 25 برابری را به خوبی و با کیفیت بالا دارد.

 بررسی دوربین کانن SX620 HS

نمایشگر 3 اینچی TFT LCD این دوربین دارای 922 هزار نقطه میباشد.فیلم برداری 30 فریم بر ثانیه Full HD ،لرزشگیر تصویر و فوکوس دستی و خودکار هنگام عکاسی و 9 نقطه فوکوس از دیگر قابلیت های این دوربین میباشد.

حالا وقتشه! اینو بخون دوربین دیجیتال نیکون D5300 در قلب تصویر ، یک فنجان اینترنت

 بررسی نمایشگر دوربین کانن SX620 HS

این دوربین از خروجی USB،HDMI و خروجی تلویزیون بهره میبرد و از کارت SD-SDHC-SDXC نیز پشتیبانی میکند.باتری این کامپکت با ارزش از نو NB-13L شارژی میباشد.از دیگر قابلیت های کاربری Canon SX620 HS میتوان به مواردی همچون فیلترها و تنظیمات متنوع برای ایجاد یک عکس خلاقانه،پرتره،شاتر هوشمند،عکاسی پیوسته با سرعت بالا،عکاسی دستی در شب یا نور کم و فیلم برداری با یک کانال صدای مجزا میتوان اشاره کرد.