نقد و بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ: یک تبلت ارزان قیمت

نقد و بررسی 03 بهمن 1398 علی مظفری

نقد و بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ: یک تبلت ارزان قیمت

گلکسی تب ای 8 2019 سامسونگ (Samsung Galaxy Tab A 8.0 2019) یکی از تبلت های جدید این شرکت کره‌ای است که با قیمت فوق‌العاده عالی روانه بازار شده و به همین سبب توانسته توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کند. در این مطلب اختصاصی می‌خواهیم به نقد و بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ بپردازیم و مروری بر نقاط قوت و ضعف اصلی آن داشته باشیم. بنابراین با فروشگاه هدف همراه شوید.

 

مقدمه

شرکت سامسونگ هنوز هم تبلت های با کیفیتی را روانه بازار می‌کند و بدون تردید در این زمینه یکی از بهترین های دنیاست. این شرکت کره‌ای طی چند وقت اخیر به خوبی درک کرده که عرضه تبلت های خوش قیمت و مقرون به صرفه می‌تواند بازده عالی داشته باشد. در همین راستا سامسونگ در ماه جولای (July) سال 2019 به صورت رسمی از تبلت جدیدی تحت عنوان گلکسی Tab A 8 2019 رونمایی کرد. قیمت Galaxy Tab A 8.0 2019 در مقایسه با مشخصات فنی که دارد و کارایی که می‌تواند ارائه کند واقعا مقرون به صرفه و خوب در نظر گرفته شده و این مسئله از اصلی ترین ویژگی های مثبت آن محسوب می‌شود.

اما بدون شک کاهش قیمت یک گجت الکترونیکی نمی‌تواند بی‌دلیل باشد و هزینه تولید آن با کم کردن کیفیت خیلی از ویژگی های دستگاه امکانپذیر خواهد بود. پس شاید بهتر باشد نگاه دقیق تری به تبلت مورد نظر داشته باشیم و نقاط قوت و ضعف آن را بهتر بشناسیم. در ادامه این مطلب ما می‌خواهیم به نقد و بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ پرداخته و تجربه یک هفته‌ای استفاده خود از این محصول را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. بنابراین اگر به فکر خرید تبلت هستید و گلکسی Tab A 8 2019 سامسونگ یکی از گزینه های انتخاب شماست، با فروشگاه اینترنتی هدف همراه شوید.

 

 نقد و بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ: طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت 

کیفیت ساخت بدنه اغلب تبلت هایی که با قیمت ارزان روانه بازار می‌شود مناسب نیست و اغلب آن ها به بدنه‌ای کاملا پلاستیکی مجهز هستند، اما گلکسی تب ای 8 2019 اینطور نیست! سامسونگ قاب پشت این تبلت را کاملا آلومینیومی در نظر گرفته و روی پنل جلوی آن را هم با یک لایه شیشه ضد خش پوشانده اما اشاره دقیقی به جزئیات شیشه مذکور نداشته است، بنابراین خیلی نباید روی ضد خش بودن این شیشه حساب باز کنید و بهتر است حتما یک لایه گلس محافظ ال سی دی را روی آن نصب نمایید. علیرغم اینکه قاب پشت تبلت سامسونگ گلکسی Tab A 8 2019 از آلومینیوم ساخته شده، فریم اصلی آن پلاستیکی است. در بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 مشخص شد که بدنه و قاب پشت آن مقاومت خوبی در برابر تماس با اشیای نوک تیز و خط و خش برداشتن دارند. اما با این حال اگر می‌خواهید به نحوه احسن از تبلت نگهداری کنید بهتر است برای آن یک کاور یا کیف تبلت اختصاصی خریداری نمایید.

 

بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ

 

تبلت سامسونگ گلکسی تب ای 8.0 2019 یک تبلت 8 اینچی است، بنابراین ابعاد خیلی بزرگی ندارد. بدنه این تبلت ابعاد 8 در 124.4 در 210 میلیمتری را ارائه کرده و وزن آن به چیزی در حدود 345 گرم می‌رسد که وزن متوسطی برای یک تبلت 8 اینچی خواهد بود. دکمه های پاور (Power) و تنظیم صدا (Volume) در لبه سمت راست قاب تبلت تعبیه شده‌اند و در لبه سمت چپ قاب آن هم شیار نصب رم Micro SDXC دیده می‌شود. در لبه فوقانی قاب آن جک 3.5 میلیمتری هندزفری تعبیه شده و در لبه زیرین قاب تبلت هم پورت شارژر آن که از نوع میکرو یو اس بی (Micro USB) است قابل رویت خواهد بود.

در بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 مشخص شد که دستگاه قدرت صدای خوبی دارد. اگر به لبه زیرین قاب تبلت نگاه کنید متوجه خواهید شد که دو خروجی اسپیکر در این بخش نصب شده‌اند و تبلت از اسپیکر های دوبل بهره می‌برد که می‌تواند تجربه خوبی را در حین تماشای فیلم و سریال به کاربر منتقل کند. وقتی از نمای پشت به تبلت نام برده شده نگاه کنید هیچ ویژگی خاصی توجهتان را جلب نخواهد کرد. قاب پشت این تبلت کاملا ساده و صیقلی طراحی شده و لوگوی سامسونگ در وسط آن حک شده است. در گوشه سمت چپ و فوقانی قاب پشت تبلت هم لنز دوربین سلفی آن با حالتی مربعی شکل قابل رویت خواهد بود. هیچ چراغ فلش LED هم در کنار این لنز دوربین دیده نمی‌شود.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F : یک تبلت ارزان قیمت

وقتی از نمای رو به رو هم به تبلت سامسونگ گلکسی Tab A 8.0 2019 نگاه کنید خیلی با ویژگی خاصی رو به رو نخواهید شد و کاملا مشخص است که با یک تبلت معمولی سر و کار دارید. حاشیه های صفحه نمایش تبلت نسبتا ضخیم هستند و در بخش فوقانی پنل جلوی آن هم لنز دوربین سلفی، سنسور نور و خروجی اسپیکر آن دیده می‌شوند. روی پنل جلوی تبلت هیچ دکمه فیزیکی نصب شده و دستگاه از اسکنر انگشت هم بهره نمی‌برد، بنابراین برای قفل گشایی از آن ملزم به بکارگیری قفل الگویی (Pattern) یا پین (PIN) خواهید بود. اما وقتی تبلت سامسونگ Galaxy Tab A 8.0 2019 را در دست می‌گیرید چه حسی به شما منتقل خواهد شد؟

 

بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ

 

در دست گرفتن این محصول حس و حال خیلی خاصی را به شما منتقل نمی‌کند و با در دست گرفتن آن کاملا حس در اختیار داشتن یک تبلت معمولی و میان رده به شما دست می‌دهد. یکی از ویژگی های مهم تبلت سامسونگ گلکسی تب 8.0 2019 مربوط به پشتیبانی آن از اتصال سیم کارت، اتصال LTE و همچنین برقراری مکالمه تلفنی مستقیم می‌شود. این مسئله برای خیلی از افراد حائز اهمیت است و خوشبختانه تبلت نام برده شده از این قابلیت پشتیبانی می‌کند. بنابراین در مجموع می‌توان گفت که Samsung Galaxy Tab A 8.0 2019 کیفیت ساخت قابل قبولی دارد و با توجه به قیمت تبلت از نظر سبک طراحی و ظاهر هم از کیفیت مناسبی برخوردار است.

 

 نقد و بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ: صفحه نمایش 

یکی از ویژگی های مهمی که خیلی از کاربران در انتخاب تبلت به آن توجه می‌کنند مربوط به کیفیت صفحه نمایش می‌شود. عموما افرادی که در پی خرید تبلت هستند به انجام کارهایی مثل وبگردی، تماشای فیلم و ویدیو در تبلت، پرسه زدن در یوتیوب و غیره علاقه دارند و کیفیت صفحه نمایش برای ارائه تجربه بهتر در این راستا به مراتب حائز اهمیت خواهد بود. از آنجایی که تبلت Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ یک تبلت ارزان قیمت است، بنابراین خیلی انتظار بالایی از صفحه نمایش آن نداریم. نمایشگری که در این تبلت بکار رفته 8 اینچی بوده و متاسفانه از نوع TFT است. حتما می‌دانید که پنل های TFT در واقع ساده ترین نوع پنل های نمایشگر هستند و هزینه تولید آن ها هم به مراتب نسبت به پنل های دیگر کمتر خواهد بود.

بنابراین کاملا مشخص است یکی از اصلی ترین تدابیر سامسونگ برای کاهش هزینه تولید تبلت گلکسی تب ای 8 2019 مربوط به نمایشگر آن و بهره‌گیری از پنل TFT می‌شود. رزولوشن صفحه نمایش تبلت 1280 در 800 پیکسل در نظر گرفته شده و از این نظر هم خیلی وضعیت عالی را ارائه نمی‌کند. ترکیب اندازه و رزولوشن نمایشگر محصول سبب شده که تراکم پیکسلی آن به چیزی در حدود 189 پیکسل در هر اینچ برسد که مقدار زیادی نیست و می‌توانست بهتر از این باشد. همانطور که در بخش قبل هم گفتیم حاشیه های صفحه نمایش تبلت Galaxy Tab A 8.0 2019 نسبتا ضخیم هستند و این امر در دو لبه فوقانی و زیرین نمایشگر به شکل محسوس تری قابل رویت خواهد بود. طبق آمار نمایشگر این تبلت چیزی در حدود 71 درصد از کل مساحت پنل جلوی آن را در بر می‌گیرد. اما کیفیت عملکرد صفحه نمایش تبلت و وضوح آن در زمان به تصویر کشیدن محتوا چطور است؟

 

بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ

 

در بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 مشخص شد که صفحه نمایش تبلت خیلی شارپ و دقیق عمل نمی‌کند. اگر با دقت بالا به محتوای روی نمایشگر آن نگاه کنید حتی ممکن است پیکسل های ریز روی آن را هم ببینید اما طبیعتا این امر در حالت عادی و در زمان استفاده نرمال از تبلت قابل تشخیص نخواهد بود. محتوایی که روی صفحه نمایش گلکسی تب ای 8.0 2019 به تصویر کشیده می‌شود شارپنس خیلی بالایی ندارد، اما کنتراست مطلوبی توسط آن ارائه می‌شود. این امر سبب خواهد شد که تفکیک رنگ ها روی نمایشگر تبلت با کیفیت خوبی انجام گیرد و نقاط تیره و روشن هم بهتر قابل رویت باشند. ضمن اینکه صفحه نمایش تبلت از نظر شادابی تصویر هم وضعیت قابل قبولی دارد.

متاسفانه صفحه نمایش TFT تبلت سامسونگ گلکسی Tab A 8 2019 قدرت خیلی خوبی در تولید روشنایی ندارد و اصطلاحا برایتنس (Brightness) مطلوبی را ارائه نمی‌کند. این مسئله سبب می‌شود که استفاده از دستگاه در محیط های باز و تحت تابش نور به سادگی قابل انجام نباشد و بازتاب نور از نمایشگر تبلت به سمت چشم شما وضعیت آزاردهنده‌ای را به وجود آورد. در برخی مواقع حتی با تنظیم شدت روشنایی نمایشگر تبلت بر روی 100 هم نمی‌توانید به خوبی کل محتوای روی آن را مشاهده کنید و ملزم به تغییر مکانی خواهید بود که در آن حضور دارید. بنابراین در مجموع می‌توان از این بخش بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 اینطور نتیجه گرفت که دستگاه صفحه نمایش خیلی با کیفیتی ندارد و کاهش کیفیت نمایشگر آن یکی از اصلی ترین عواملی بوده که سامسونگ برای کاهش هزینه تولید دستگاه روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده است.

 

 نقد و بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ: سیستم عامل و بستر نرم افزاری 

با توجه به اینکه تبلت سامسونگ گلکسی Tab A 8.0 2019 محصول سال 2019 است، بنابراین به سیستم عامل قدیمی هم مجهز نخواهد بود. اندروید 9 پای (Android 9.0 Pie) به طور پیش فرض روی این تبلت نصب شده و رابط کاربری One UI سامسونگ هم در کنار آن نصب و راه اندازی شده است. سامسونگ در رابط کاربری One UI سعی کرده تغییراتی ایجاد کند که تجربه کاربری بهتری را برای کاربران به ارمغان آورد و واقعا هم باید اعتراف کرد که در این راستا موفق بوده است. در بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 مشخص شد که بستر نرم افزاری آن عملکرد روان و قابل قبولی دارد و در حالت عادی برای انجام کارهایی مثل وبگردی، پرسه زدن در یوتیوب، پرسه زدن در منو تنظیمات و غیره با لگ و تاخیری رو به رو نخواهید شد. حتی نصب و اجرای برنامه هایی مثل تلگرام و اینستاگرام هم بدون مشکل در تبلت نام برده شده قابل انجام است.

 

بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ

 

اما افزایش حجم اطلاعات ذخیره شده در حافظه دستگاه و تحت فشار قرار گرفتن حافظه داخلی تبلت می‌تواند منجر به بروز لگ و تاخیر در عملکرد نرم افزاری آن شود و حتی تاخیرهایی را در انجام ساده ترین دستورات به وجود آورد. بنابراین همیشه سعی کنید از پر شدن حافظه داخلی تبلت گلکسی Tab A 8 2019 ممانعت به عمل آورید تا بهترین بازده را از بستر نرم افزاری دستگاه دریافت کنید. اما بد نیست کمی هم در مورد قابلیت ها و ویژگی های نرم افزاری صحبت کنیم که رابط کاربری One UI ارائه می‌کند. یکی از کاربردی ترین و جالب ترین ویژگی هایی که رابط One UI در تبلت گلکسی تب ای 8 2019 ارائه کرده مربوط به امکان اجرای همزمان دو برنامه می‌شود. انجام این کار هم به صورت اسپلیت اسکرین (Split Screen) و هم به صورت فلوتینگ ویندو (Floating Window) امکانپذیر خواهد بود.

حالا وقتشه! اینو بخون نکات مهم برای خرید بهترین تبلت ویندوزی

در حالت اسپلیت اسکرین صفحه نمایش تبلت به دو نیم تقسیم خواهد شد و هر برنامه می‌تواند در یکی از این دو نیمه نمایشگر اجرا و به طور همزمان کنترل شود، اما در حالت فلوتینگ ویندو برنامه دوم به صورت یک پنجره شناور در گوشه‌ای از صفحه برنامه اول نمایش داده می‌شود. جالب است بدانید در این حالت حتی امکان تعیین میزان شفافیت پنجره شناور برنامه دوم هم توسط کاربر وجود دارد. از دیگر قابلیت ها و ویژگی های جالب رابط One UI در تبلت گلکسی Tab A 8.0 2019 می‌توان به امکان مخفی کردن سه دکمه مجازی لبه زیرین نمایشگر و تعامل با دستگاه از طریق دستورات اشاره‌ای نام برد. در این حالت سه دکمه مجازی لبه زیرین نمایشگر پنهان می‌شوند شما باید دستوراتی مثل بازگشت به عقب را با انجام کارهایی خاصی همچون کشیدن انگشت از لب نمایشگر به سمت وسط و غیره انجام دهید.

 

بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ

 

بنابراین به عقیده ما یکی از اصلی ترین نقاط قوت تبلت سامسونگ گلکسی Tab A 8 2019 مربوط به بستر نرم افزاری خوب آن می‌شود که هم عملکرد روان و سلیسی دارد و هم با ارائه قابلیت های مختلف و کاربردی تجربه‌ای عالی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. تنها نکته‌ای که باید به یاد داشته باشید این است که پر شدن حافظه داخلی تبلت و تحت فشار قرار گرفتن آن می‌تواند در عملکرد دستگاه لگ و تاخیر هایی را به وجود آورد. بنابراین از ذخیره سازی اطلاعات با حجم زیاد در حافظه تبلت خودداری کنید.

 

 نقد و بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ: پردازنده، رم و حافظه داخلی 

مطمئنا نباید از یک تبلت ارزان قیمت انتظار قدرت پردازشی بالا داشته باشید. گلکسی تب A 8.0 2019 سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 429 کوالکام بهره می‌برد که یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای دارد. هر چهار هسته پردازشگر این تراشه از نوع Cortex-A53 هستند و فرکانس کاری 2 گیگاهرتزی را ارائه می‌کنند. همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 504 هم در تراشه مذکور وظیفه تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را بر عهده دارد. لازم به ذکر است که تراشه اسنپدراگون 429 کوالکام یک تراشه میان رده رو به پایین محسوب می‌شود و قدرت و بازده خیلی عالی نخواهد داشت. اما وضعیت رم و حافظه داخلی تبلت گلکسی Tab A 8.0 2019 چطور است؟

حالا وقتشه! اینو بخون تعمیرات تخصصی تبلت با کمترین قیمت و هزینه

شرکت سامسونگ یک رم 2 گیگابایتی را برای این تبلت در نظر گرفته است و حافظه داخلی آن هم ظرفیت 32 گیگابایتی را ارائه می‌کند. ضمن اینکه دستگاه از اتصال حافظه MicroSDXC هم پشتیبانی به عمل می‌آورد و نصب این نوع حافظه در آن می‌توان فضای ذخیره سازی اطلاعات تبلت را تا سقف اسمی 512 گیگابایت افزایش داد. اما قدرت عملکرد تبلت چطور است؟ برای بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 ما بازی Minion Rush رو روی دستگاه نصب و برای مدت زمان 15 دقیقه اجرا کردیم. نتیجه بررسی نشان داد که تبلت نام برده شده بدون مشکل از پس اجرای بازی مذکور بر می‌آید اما طبیعتا پتانسیل لازم برای نصب و اجرای بازی های سنگین تر از قبیل پابجی موبایل (PUBG Mobile) را ندارد. شاید نصب بازی مذکور روی تبلت امکانپذیر باشد و حتی اجرای آن هم در قدم اول با تنظیمات گرافیکی سطح پایین صورت پذیرد اما مطمئنا در بازی لگ و تاخیرهایی زیادی به وجود می‌آیند.

 

بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ

 

متاسفانه رم تبلت ظرفیت پایینی دارد و این مسئله در خیلی از مواقع منجر به بروز تاخیرهایی در عملکرد دستگاه می‌شود. به عنوان مثال زمانی که از یک بازی خارج شوید و به بخش Recent Apps (اپلیکیشن های اخیر) بروید تا چند ثانیه با تاخیر و لگ مواجه خواهید شد. اما از سمت دیگر بهره‌مندی از حافظه داخلی 32 گیگابایتی وضعیت خوبی را در تبلت ایجاد کرده و سبب می‌شود خیلی زود حافظه آن پر نشود و شدت لگ و تاخیرهای دستگاه افزایش پیدا نکنند. بنابراین به طور کلی می‌توان اینطور گفت که تبلت سامسونگ گلکسی تب ای 8 2019 پتانسیل پردازشی خیلی بالایی ندارد و می‌توان روی آن برای اجرای بازی های معمولی و نه چندان سنگین و همچنین انجام کارهای روزمره نظیر وبگردی، تماشای ویدیو در یوتیوب و غیره حساب باز کرد.

 

 نقد و بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ: دوربین 

دوربین اصلی تبلت گلکسی Tab A 8 2019 از یک لنز 8 مگاپیکسلی تشکیل شده که از قابلیت فوکوس خودکار و همچنین ضبط ویدیو های فول اچ دی با نرخ فریمی 30 فریم در هر ثانیه پشتیبانی می‌کند. همانطور که می‌دانید عموما در طراحی تبلت ها به کیفیت دوربین اهمیت داده نمی‌شود چون تبلت ها گجت های الکترونیکی نیستند که خیلی برای عکسبرداری مناسب باشند. میزان توجه به کیفیت دوربین این محصولات در شرایطی که با یک تبلت ارزان قیمت رو به رو باشیم کمتر هم خواهد شد، بنابراین مطمئنا دوربین اصلی و سلفی سامسونگ گلکسی تب ای 8 2019 کیفیت خیلی خوبی نخواهند داشت.

در بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 مشخص شد که دوربین اصلی آن در محیط های با نور خوب عملکرد نسبتا قابل قبولی دارد اما این موضوع بدان معنا نیست که با دوربین اصلی دستگاه قادر به ضبط عکس های مناسب برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی باشید، بلکه دوربین اصلی تبلت فقط نقش یک دوربین کار راه انداز را ایفاء می‌کند. در محیط های با نور کم و تاریک هم افت کیفیت چشمگیری در عملکرد دوربین اصلی گلکسی Tab A 8 2019 ایجاد می‌شود و نویزهای عکس به شدت افزایش پیدا می‌کنند. بنابراین خیلی روی دوربین اصلی این تبلت حساب باز نکنید.

 

بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ

 

در سمت مقابل دوربین سلفی تبلت نام برده شده از یک لنز 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود که کاملا مشخص است کیفیت ضعیفی خواهد داشت. این لنز دوربین فقط برای برقراری تماس های تصویری از طریق واتساپ و دیگر اپلیکیشن های موبایل می‌تواند کاربردی باشد و در سایر شرایط بازده خوبی ندارد و بهتر است وجود آن را نادیده بگیرید. عکس هایی که با دوربین سلفی تبلت Galaxy Tab A 8.0 2019 قادر به ضبط آن ها خواهید بود بسیار کم کیفیت هستند. بنابراین تبلت نام برده شده از نظر دوربین حرفی برای گفتن ندارد.

 

 نقد و بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ: باتری و شارژدهی 

شارژدهی خوب یکی از ویژگی هایی است که اغلب کاربران در انتخاب تبلت به آن توجه ویژه‌ای دارند. خوشبختانه اگر به قدرت شارژدهی باتری اهمیت می‌دهید، تبلت سامسونگ گلکسی تب ای 8 2019 گزینه خرید عالی برای شماست. این تبلت از یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی نوع لیتیوم پلیمری بهره می‌برد که طبیعتا به دلیل یکپارچگی بدنه محصول قابلیت جداسازی و تعویض نخواهد داشت. با توجه به ویژگی های سخت افزاری محصول انتظار داریم که باتری 5100 میلی آمپر ساعتی به خوبی از پس تامین انرژی مورد نیازش بر آید. خوشبختانه در بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 هم شاهد همین امر بودیم و مشخص شد که بازده باتری دستگاه مطلوب است.

طبق بررسی صورت گرفته، یک کاربر معمولی با میزان استفاده نرمال از تبلت تقریبا می‌تواند با یک مرتبه شارژ باتری گلکسی تب A 8 2019 چیزی در حدود 1.5 الی 2 روز از آن استفاده کند. اگر مقدار استفاده شما از تبلت کمتر از حد نرمال باشد حتی ممکن است باتری آن بیش از 2 روز دوام هم داشته باشد و طبیعتا اگر از تبلت بیشتر از حد نرمال استفاده کنید، شارژ باتری آن هم زودتر خالی می‌شود. اما نکته بعدی که باید در مورد آن صحبت کرد مربوط به سرعت شارژ مجدد باتری تبلت می‌شود. متاسفانه گلکسی Tab A 8 2019 از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی به عمل نمی‌آورد و شارژر اورجینال آن از نوع معمولی است.

 

بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ

 

در بررسی محصول مشخص شد که برای فول شارژ کردن باتری آن با استفاده از شارژر فابریکش باید زمانی در حدود 160 دقیقه سپری شود که زمان زیادی خواهد بود. مطمئنا اگر این تبلت قابلیت شارژ سریع را تحت پشتیبانی قرار می‌داد به مراتب وضعیت بهتری برای کاربر به وجود می‌آمد. توصیه ما این است که برای جلوگیری از خالی شدن کامل شارژ باتری تبلت همیشه در بازه های زمانی کوتاه تر به شارژ بزنید یا از پاوربانک برای شارژ بی‌دردسر باتری تبلت در هر شرایط استفاده کنید.

 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ پرداختیم. این تبلت به دلیل قیمت مناسب، بستر نرم افزاری خوب و کیفیت ساخت مطلوبی که دارد می‌تواند گزینه خرید خوبی برای خیلی از علاقمندان به تبلت های اندرویدی باشد. ضمنا فراموش نکنید که گلکسی تب ای 8 2019 از یک باتری قدرتمند بهره می‌برد و می‌تواند برای مدت زمان طولانی بدون نیاز به شارژر مورد استفاده قرار گیرد. در بخش زیر برخی از اصلی ترین نقاط قوت و ضعف این تبلت مشخص شده‌اند. در نظر داشته باشید که این نقاط قوت و ضعف با توجه به قیمت دستگاه تعیین می‌شوند.

 

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت مناسب
  • بستر نرم افزاری خوب و نسبتا به روز
  • شارژدهی عالی باتری
  • قیمت بسیار مناسب

 

نقاط ضعف:

  • صفحه نمایش نه چندان با کیفیت
  • دوربین ضعیف
  • سرعت شارژ پایین باتری

 

مشخصات کامل، قیمت و خرید تبلت سامسونگ Galaxy Tab A 8.0 2019