محصولات مرتبط
Lenovo IdeaTab A7600
ناموجود
Lenovo IdeaTab A7600
ناموجود
نقد و بررسی تبلت Lenovo IdeaTab A7600

نقد و بررسی 08 تیر 1394 علی مظفری

نقد و بررسی تبلت Lenovo IdeaTab A7600

شرکت لنوو Lenovo یک شرکت چینی بسیار موفق در زمینه تولید انواع کامپیوتر است که بعد از موفقیت در بازار لپ تاپ اکنون در بازار موبایل و تبلت هم خودنمایی می کند. تبلت های لنوو در ابتدا برای خیلی ها نا آشنا بودند و بعضی ها برای خرید این نوع برند تردید داشتند، اما کم کم قیمت پایین بعضی از تبلت های لنوو باعث شد که نام لنوو در بازار تبلت نیز جایگاهی پیدا کند . همراه فروشگاه اینترنتی هدف می خواهیم شما را با با تبلت  A7600 لنوو آشنا کنیم.   لنوو از نسخه ی 4.2.2 اندروید برای سیستم عامل این تبلت استفاده کرده است. البته شما می توانید این نسخه را به ورژن 4.4 آندروید، که با نام کیت کت معرفی شد ارتقاء دهید. این کمپانی درساخت این سری از تبلت های خود از پلاستیک براق استفاده کرده است. 

 

نقد و بررسی تبلت Lenovo IdeaTab A7600


 

صفحه نمایش :


نمایشگر 10.1 اینچی از نوع  IPS LCD و با رزولوشن 1280*800 پیکسلی تصاویر را به کاربر ارائه می دهد. این نمایشگر از قابلیت استفاده از چند انگشت به طور همزمان پشتیبانی می کند.

 

نقد و بررسی تبلت Lenovo IdeaTab A7600

 

دوربین:


این تبلت مجهز به دو دوربین است، یکی دوربین عقب برای فیلم برداری و عکس برداری با کیفیت 5 مگاپیکسل و دیگری دوربین جلویی با کیفیت 2 مگاپیکسل که به عنوان وب کم برای تماس های ویدیوئی استفاده می شود.

 

نقد و بررسی تبلت Lenovo IdeaTab A7600


 

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی تبلت Mi Pad 4 شیائومی (می پد 4): زیبا، پرقدرت و خوش قیمت

پورت ها و درگاه های ارتباطی:


دکمه روشن وخاموش کردن دستگاه و میکروفون بر روی لبه بالایی تبلت و در سمت راست این تبلت کلیدهای تنظیم کردن صدا، جک 3.5 هدفون، درگاه Micro USB و شیارهای کارت حافظه microSD و سیم کارت جا گرفته اند. لبه های پایین و سمت راست فاقد هرگونه دکمه یا درگاهی هستند. همچنین علاوه بر پورت Micro USB، این تبلت به بلوتوث نسخه ی 4 و وای فای نوع Wi-Fi 802.11 b/g/n برای ارسال و دریافت سریعتر فایل ها مجهز شده است. 

 

نقد و بررسی تبلت Lenovo IdeaTab A7600


 

سخت افزار و باتری:


در درون A7600، پردازشگر 4 هسته ای Mediatek MT8382 (مدیا تک) با سرعت فرکانس 1.3 گیگاهرتزی است.
همچنین این تبلت به 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است، که فضای مناسبی برای ذخیره ی فایل های شما و عکس و فیلم است. با توجه به مشخصات سخت افزاری که ذکر شد، این تبلت پاسخگوی کامل بازی کردن کاربران و وب گردی می باشد.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ: یک تبلت ارزان قیمت


باتری به کار رفته در این تبلت، لیتیوم یونی با ظرفیت 6340 میلی آمپر-ساعت می باشد که در تست های انجام شده روی کارکرد آن، تا حداکثر 9 ساعت در حالت گشت و گذار در اینترنت، به کاربر بازدهی می دهد.