نقد و بررسی مانیتور Samsung LS22F355HN: عالی برای کاربران خانگی و اداری

نقد و بررسی 26 دی 1397 علی مظفری

نقد و بررسی مانیتور Samsung LS22F355HN: عالی برای کاربران خانگی و اداری

مانیتور Samsung LS22F355HN سامسونگ یکی از بهترین مانیتورهای بازار برای کاربران خانگی و اداری است که با توجه به مشخصات فنی و قیمت خود ارزش خرید بالایی دارد. اگر می‌خواهید با هزینه‌ای مناسب مادربردی زیبا با عملکرد خوب داشته باشید با نقد و بررسی مادربرد سامسونگ همراه ما باشید.

تمام قطعات یک سیستم کامپیوتری دست به دست هم می‌دهند تا در نهایت خروجی تمامی فعالیت‌ها، دستورات و پردازش‌ها در نمایشگری که پیش چشمان شما قرار دارد دیده شود. در بین قطعات و سخت‌افزارهای یکی سیستم کامپیوتری نمی‌توان میزان اهمیت هر قطعه را اولویت‌بندی کرد، ولی به‌تردید برخی موارد می‌توانند اهمیت بیشتری داشته باشند.

این ادعا زمانی بیشتر مهم می‌شود که برای کاربری خاصی بخواهید سیستم کامیپوتری یا سخت‌افزار مشخصی را خریداری کنید. کاربران خانگی و اداری همیشه تلاش می‌کنند سیستمی مقرون به صرفه داشته باشند تا در ازای هزینه‌ی پرداختی بتوانند به راحتی کارهای خود را انجام دهند.

کمپانی کره‌ای سامسونگ (SAMSUNG) بزرگترین تولیدکننده‌ی تلویزیون و نمایشگر در دنیا است که محصولات خود را با مشخصات فنی، طراحی ظاهری و قیمت متنوع روانه‌ی بازار می‌کند. این غول دنیای فناوری سهم زیادی از بازار مانیتورها را در اختیار دارد و با توجه به نیاز بازار و درخواست کاربران، محصولات متنوعی را برای بودجه‌های مختلف تولید کرده است.

مانیتور Samsung LS22F355HN یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار برای کاربران خانگی و اداری است که ویژگی‌های مثبت آن در کنار قیمت مناسب باعث شده تا ارزش خرید دوچندانی داشته باشد. ضمن اینکه کاربران دیگر نیز به راحتی می‌توانند از این مانیتور خوش‌قیمت برای کارهای مختلف خود استفاده کنند.

بهره‌مندی از پنل LED با رزولوشن Full HD، تکنولوژی Flicker Free، طراحی ساده و زیبا، زاویه‌ی دید خوب، نمایش 16.7 میلیون رنگ و حالت ECO Saving Plus باعث شده تا این مانیتور به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های بازار و یکی از بهترین گزینه‌ها برای طیف وسیعی از خریداران تبدیل شود.

اگر قصد خرید مانیتور Samsung LS22F355HN را دارید با نقد و بررسی این نمایشگر همراه ما باشید. ضمن اینکه می‌توانید قیمت مانیتور Samsung LS22F355HN را با قیمت مانیتورهای مشابه در بازار مقایسه کنید و تصمیم بگیرید.

 

طراحی مانیتور Samsung LS22F355HN

 

طراحی مانیتور ls22f355hn

 

مانیتور سامسونگ ال اس 22 اف 355 اچ ان، باوجود طراحی ساده‌ای که دارد، ولی در همان نگاه اول کاملاً جذاب و زیبا به نظر می‌رسد و بی‌تردید کاربران خانگی و اداری چیزی فراتر از این نمی‌خواهند. حاشیه‌ی نمایشگر این مانیتور 22 اینچی کاملاً منطقی در نظر گرفته شده است و به راحتی می‌توانید از فضای موجود برای کارهای خود استفاده کنید.

با اینکه مانیتور سامسونگ از پلاستیک ساخته شده ولی کیفیت و استحکام خوبی دارد و به راحتی می‌توانید چندین سال از آن استفاده کنید.

حالا وقتشه! اینو بخون 10 بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز 10، 8 و 7

در قسمت جلوی مانیتور علاوه بر لوگوی معروف Samsung که در قسمت وسط قرار گرفته است، کمپانی سازنده دکمه‌های فیزیکی را نیز برای تنظیمات رنگ، روشنایی، کنتراست (Contrast) و... در نظر گرفته است تا بتوانید به راحتی تنظیماتی که می‌خواهید اعمال کنید.

 

مانیتور سامسونگ ال اس 22 اف 355 اچ ان

 

در قسمت پشت دستگاه شاهد یک طراحی بافت‌گونه‌ی مات هستیم که لوگوی سامسونگ در قسمت بالا حک شده است. پایه‌ی براق و دایره‌ای شکل این مانیتور نیز طراحی ساده و زیبا و کیفیت خوبی دارد و به قسمت وسط پایین پشت صفحه نمایش متصل شده است. در قسمت سمت چپ پایه نیز می‌توان محل قرارگیری پورت‌ها را مشاهده کرد.

ابعاد سامسونگ ال اس 22 اف 355 اچ ان سیاه رنگ 78 * 302 * 508 میلی‌متر و وزن آن 2.8 کیلوگرم است که برای چنین مانیتوری کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

در نهایت مانیتور Samsung LS22F355HN نسبت به بسیاری از زقبای خود طراحی و کیفیت ساخت کاملاً بهتری دارد و می‌تواند کاملاً کاربران را راضی نگه دارد.

 

مشخصات فنی و ویژگی‌های مانیتور Samsung LS22F355HN

 

مشخصات مانیتور samsung ls22f355hn

 

مانیتور سامسونگ LS22F355HN از یک صفحه نمایش 22 اینچی LED با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل بهره می‌برد که کیفیت تصاویر خروجی روی آن بسیار خوب است. پنل‌ ال‌ای‌دی ((LED این مانیتور عملکرد خوبی دارد و فراتر از انتظار کاربران پایین یا میان‌رده ظاهر می‌شود.

کیفیت تصاویر، زاویه‌ی دید، شفافیت رنگ‌ها، میزان روشنایی و سرعت پاسخگویی مانیتور سامسونگ در سطح بسیار خوبی قرار دارد تا کاربران تجربه‌ای لذت‌بخش داشته باشند. سرعت پاسخگویی مانیتور Samsung LS22F355HN برابر 5 میلی‌ثانیه، نسبت تصویر آن 16 به 9 و کنتراست نمایشگر 1000:1 است.

از ویژگی‌های جذاب مانیتور ال اس 22 اف 355 اچ ان سامسونگ می‌توان به بهره‌گیری از تکنولوژی مجیک برایت ((Magic Bright و مجیک آپ‌اسکیل ((Magic Upscale اشاره کرد که براساس آن نه تنها روشنایی صفحه نمایش در سطح مطلوبی خواهد بود بلکه نمایش جزئیات و رنگ‌ها کاملاً خوب است.

حالا وقتشه! اینو بخون روش تبدیل فرمت MKV به MP4 در اندروید، ویندوز، IOS و مک

یکی دیگر از نقاط قوت مانیتور سامسونگ ال اس 22 اف 355 اچ ان، ویژگی Eye Saver Mode است که با حذف نور آبی باعث می‌شود هنگام کارکردن طولانی با مانیتور چشمان شما دچار خستگی نشود. البته قابلیت Eco Saving نه‌تنها میزان روشنایی را در سطح بهینه نگه می‌دارد بلکه به صرفه‌جویی در مصر انرژی نیز کمک می‌کند.

یکی دیگر از تدابیر سامسونگ برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی کاربری جذاب استفاده از تکنولوژی بدون لرزش ((Flicker Free است که به کمک آن تصاویر کاملاً بدون پرش و لرزش نمایش داده می‌شوند.

نرخ بازیابی (Refresh Rate) تصاویر در مانیتور LS22F355HN برابر 60 هرتز و سرعت پاسخگویی آن 5 میلی ثانیه است. با اینکه این اعداد برای یک مانیتور اداری خوب به نظر می‌رسند ولی هنگام بازی کردن یا تماشای فیلم به‌ویژه در صحنه‌های سریع و اکشن کمی چشمان شما اذیت خواهد شد.

یکی از مشکلات این مانیتور زاویه‌ی دید و دقت نمایش رنگ‌ها است که به اندازه‌ی پنل‌های IPS خوب نیست. ولی در مجموع هنگام کار کردن با این مانیتور مشکل آزاردهنده ای ندیدیم.

 

خروجی‌ها

 

پورت مانیتور ls22f355hn

 

مانیتور Samsung LS22F355HN از یک پورت HDMI، یک پورت VGA و یک جک صوتی 3.5 میلی‌متری برای اتصال هدفون بهره می‌برد و خبری از پورت‌های DVI و VGA نیست.

 

مصرف انرژی

مانیتور ال اس 22 اف 355 اچ ان سامسونگ در حالت عادی 30 وات مصرف انرژی دارد که این مقدار در حالت آماده به کار (Standby) 0.5 و در حالت خاموش 0.3 ثانیه است.

 

سخن پایانی

فرقی نمی‌کند جزو کدام گروه از کاربران باشید، بی‌شک نوع مانیتور و کیفیت تصاویر خروجی آن اهمیت ویژه‌ای برای شما خواهد داشت. گرچه میزان این اهمیت برای گیمرها، طراحان، تدوینگران و مهندسان و تمام افرادی که جزئیات برای آن‌ها مهم است، دوچندان می‌شود.

انتخاب یک مانیتور خوب یکی از مهمترین تصمیماتی است که هنگام خرید یک سیستم کامپیوتری باید اتخاذ کنید. سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون و نمایشگر در دنیا است که برای تمام کاربران با بودجه‌های مختلف و نیازهای متفاوت محصولی را در سبد خود دارد.

مانیتور Samsung LS22F355HN یکی از مانیتورهای خوش‌قیمت سامسونگ است که ارزش خرید بالایی دارد. طراحی این مانیتور در کنار ویژگی‌های فنی آن باعث شده تا بتواند نیاز بسیاری از کاربران را پاسخگو باشد و به یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران اداری و خانگی تبدیل شود.

این مانیتور با توجه به کیفیت و قیمت خود می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین مانیتورهای ارزان قیمت سامسونگ باشد.

 

نقاط قوت:

  • قیمت مناسب
  • کیفیت ساخت خوب
  • بهره‌گیری از تکنولوژی ضدلرزش تصویر
  • پنل LED
  • سرعت پاسخگویی 5 میلی ثانیه

 

نقاط ضعف

  • نداشتن پنل IPS
  • زاویه‌ی دید متوسط