تعمیرات تخصصی موبایل را با هزینه کم انجام دهید!

اخبار روز تکنولوژی 05 تیر 1398 علی مظفری

تعمیرات تخصصی موبایل را با هزینه کم انجام دهید!

تعمیر گوشی موبایل می‌تواند یکی از دردسرسازترین کارهایی باشد که گاها مجبورید به دنبال فرد متخصصی برای انجام آن بگردید. اما چطور می‌توان یک تعمیر مطمئن و کم هزینه را روی گوشی انجام داد؟ با خدماتی که فروشگاه هدف ارائه کرده می‌توانید تعمیرات تخصصی موبایل را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با ما همراه باشید.

 

اصلی ترین معضلات تعمیر موبایل برای کاربران

حتما برای شما هم پیش آمده که بنا به هر دلیل نیازمند تعمیر گوشی خود شوید. بروز مشکل در عملکرد ال سی دی گوشی، باتری گوشی، دوربین گوشی و خیلی اجزای دیگر می‌توانند برخی از رایج ترین دلایلی باشند که یک فرد را نیازمند تعمیر تلفن همراه می‌کنند. اما در این شرایط چطور می‌توان تعمیرات تخصصی موبایل را با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام داد؟ متاسفانه وضعیت بازار تعمیرات موبایل به هیچ عنوان جالب نیست. به عنوان مثال اگر هم اکنون برای تعمیر آیفون یا تعمیر آیپد خود به مراکز ارائه دهنده سرویس تعمیرات موبایل در اصفهان مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که هیچ ثباتی از نظر هزینه تعمیرات گوشی در بازار آزاد وجود ندارد و از سمت دیگر واقعا هیچ معیاری هم برای اعتماد سنجی و اطمینان از تخصصی تعمیرکاران قابل مشاهده نیست. در این شرایط هر تعمیرکار قیمتی و هزینه‌ متفاوتی را به شما پیشنهاد می‌دهد و مدعی است که تعمیرات تخصصی موبایل شما را با بهترین کیفیت انجام خواهد داد. این مسئله می‌تواند منجر به سردرگمی کاربر شده و تعمیر موبایل را برای وی به چالشی بزرگ تبدیل کند. برخی از اصلی ترین مشکلاتی که در صورت نیاز داشتن تعمیرات موبایل و تعمیر تبلت با آن ها رو به رو می‌شوید به شرح زیر هستند:

 

تعمیرات تخصصی موبایل

 

  • پیدا کردن تعمیرکار با تجربه و مطمئن: تعمیرات موبایل یک پروسه پیچیده و دقیق است که نیاز به دقت و تجربه بالایی دارد. متاسفانه حداقل 80 درصد افرادی که در بازار آزاد به عنوان تعمیرکار موبایل فعالیت دارند در این زمینه تجربه کافی را ارائه نمی‌کنند و این موضوع سبب می‌شود که پیدا کردن یک تعمیرکار خوب و مطمئن به یکی از اصلی ترین دغدغه های افرادی تبدیل شود که بنا به هر دلیل نیازمند تعمیر گوشی خود هستند.
  • هزینه تعمیرات موبایل: متاسفانه همانطور که قبل از این هم اشاره کوچکی داشتیم، هزینه و تعریف مشخصی برای تعمیرات گوشی در بازار آزاد وجود ندارد و برای انجام یک تعمیر مشابه شاهد ارائه چندین پیشنهاد قیمتی مختلف از سوی تعمیرکاران متفاوت باشید! عموما هم هزینه های تعمیرات موبایلی که توسط تعمیرکاران پیشنهاد می‌شود گزاف هستند.
  • سرعت عمل پایین: اغلب تعمیرکاران در بازار آزاد سرعت عمل پایینی دارند یا بنا به هر دلیل چندان تمایل ندارند که سریع تعمیر گوشی مشتریان را انجام دهند. این مسئله سبب می‌شود که شما مجبور شوید تا تعمیر شدن گوشی خود چندین روز منتظر بمانید. این مسئله یکی از آزاردهنده‌ترین بخش های تعمیرات تلفن همراه است.
  • کیفیت قطعات: تصور کنید برای تعویض باتری آیفون خود به نزد یک تعمیرکار مراجعه کرده‌اید و وی قرار است باتری ایفون شما را تعویض یک باتری اورجینال را در آن نصب کند. زمانی که تعویض باتری انجام شد و شما گوشی را از تعمیرکار تحویل گرفتید، چطور می‌خواهید مطمئن شوید که باتری اورجینال در گوشی شما نصب شده است؟ بنابراین مجهول بودن کیفیت قطعات تعویضی موبایل هم می‌تواند از دیگر مشکلاتی باشد که در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی موبایل به آن رو به رو می‌شوید.

موارد فوق تنها بخشی از اصلی ترین معضلاتی هستند که برای تعمیر گوشی های موبایل با آن ها رو به رو خواهید شد. اما چطور می‌توانیم این مشکل یا معضل ها را رفع کنیم و با کمترین هزینه و بهترین کیفیت موبایل خود را تعمیر نماییم؟

 

تعمیرات تخصصی موبایل توسط فروشگاه هدف

اگر ساکن اصفهان هستید می‌توانید با استفاده از سرویس تعمیرات تخصصی که از سوی فروشگاه هدف ارائه شده، یک تعمیر مطمئن و کم هزینه را تجربه کنید. کارشناسان تعمیر این مرکز با استفاده از جدیدترین متدها و با مدرن ترین تجهیزات روز دنبال انواع تعمیرات را روی گوشی مشتریان انجام می‌دهند و به آن ها اطمینان خواهند داد که تعمیر گوشی آن ها با بهترین کیفیت و رعایت تمام استاندارهای لازم انجام می‌شود. از سمت دیگر تمام قطعاتی که توسط کارشناسان بخش تعمیرات موبایل فروشگاه هدف در گوشی مشتریان نصب می‌شوند اورجینال هستند چون فروشگاه هدف سال هاست که در زمینه تامین و واردات قطعات اورجینال موبایل فعالیت دارد و تمام قطعات مورد نیاز گوشی مشتریانش هم توسط این فروشگاه تامین می‌شوند. بنابراین با خدمات تعمیرات تخصصی موبایل فروشگاه هدف می‌توانید تعمیر گوشی موبایلتان را با اطمینان از بهترین کیفیت و همچنین پایین ترین هزینه انجام دهید. برخی از اصلی ترین تعمیراتی که در مرکز تعمیرات موبایل فروشگاه هدف انجام می‌شوند به شرح زیر هستند:

  • تعمیرات تخصصی آیفون: عموما تعمیر آیفون ها نسبت به دیگر گوشی های اندرویدی حساس تر است و نیاز به دقت بیشتری دارد. با خدماتی که توسط فروشگاه هدف ارائه شده می‌توانید تعمیرات تخصصی آیفون را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام دهید. تعمیراتی مثل تعویض ال سی دی آیفون، تعویض باتری آیفون، تعمیر مادربرد آیفون، تعویض دوربین آیفون و غیره در این مرکز با بهترین کیفیت و هزینه انجام می‌شوند.
  • تعمیرات تخصصی آیپد: تعمیر آیپد های اپل هم نسبت به دیگر تبلت ها کمی دشوارتر است و باید با دقت انجام شود تا خدای نکرده مشکلات بیشتری را برای کاربر به همراه نداشته باشد. تعمیراتی مثل تعویض ال سی دی آیپد، تعویض باتری آیپد و غیره در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل فروشگاه هدف به راحتی و با کمترین قیمت قابل انجام هستند.

 

تعمیرات تخصصی موبایل

 

  • تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ: تعمیرات تخصصی گوشی های شرکت سامسونگ هم در فروشگاه هدف و به دست تعمیرکاران مجرب این مرکز انجام می‌شوند. تعمیراتی مثل تعویض باتری سری گوشی های گلکسی سامسونگ و تعویض تاچ و ال سی دی آن ها از رایج ترین تعمیراتی هستند که در این مرکز متقاضیان زیادی دارند و با اطمینان از کیفیت قطعات و بهترین قیمت قابل انجام هستند.
  • تعمیرات تخصصی دیگر موبایل ها و تبلت ها: تعویض ال سی دی و تاچ، تعمیر مادربرد، تعمیر گوشی های آب خورده، تعمیر دوربین و غیره تمام موبایل و تبلت های اندرویدی و حتی ویندوزی هم در مرکز تعمیرات تخصصی فروشگاه هدف قابل انجام است. بنابراین فرقی نمی‌کند که شما از چه گوشی استفاده می‌کنید، چون در هر حال تعمیرات آن به دست تیم متخصصین فروشگاه هدف قابل انجام خواهد بود.

بنابراین با خدمات ویژه‌ای که فروشگاه هدف در راستای تعمیرات تلفن همراه ارائه کرده می‌توانید با بهترین کیفیت ممکن انواع تعمیر های مورد نیازتان در گوشی ها، تبلت ها و حتی لپ تاپ ها را انجام دهید و از یک تعمیر مطمئن و کم هزینه لذت ببرید.

 

دریافت و تحویل گوشی مشتری با پیک رایگان

فروشگاه هدف سعی کرده تا به ساده ترین شکل ممکن شما عزیزان را قادر به استفاده از سرویس تعمیرات تخصصی موبایل خود کند. بدین منظور برای اینکه تعمیر گوشی خود را به کارشناسان این مرکز واگذار کنید نیازی به مراجعه حضوری و تحویل گوشی به آن ها نخواهید داشت، بلکه پیک رایگان بخش تعمیرات فروشگاه هدف اقدامات لازم نظیر تحویل گرفتن گوشی از شما را انجام می‌دهد. گوشی توسط پیک به شرکت ارجاع داده خواهد شد و تعمیرات لازم توسط کارشناسان بر روی آن انجام می‌شود. بعد از تعمیر شدن موبایلتان هم برای تحویل گرفتن گوشی هیچ نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و می‌توانید از پیک رایگان فروشگاه هدف بخواهید که موبایلتان را درب منزل به شما تحویل دهد. این سرویس دهی خاص که توسط تیم تعمیرات موبایل فروشگاه هدف ارائه شده نه تنها منجر می‌شود که شما در زمان صرفه جویی داشته باشید، بلکه منجر به کاهش هزینه هایتان هم می‌شود. فروشگاه هدف سعی دارد تا به ساده ترین شکل ممکن امکان انجام تعمیرات تخصصی موبایل در اصفهان را برای شما عزیزان فراهم آورد.