یو واتساپ چیست؟ | آموزش آپدیت یو واتساپ

آموزش و ترفندها 17 تیر 1402 علی مظفری

یو واتساپ چیست؟ | آموزش آپدیت یو واتساپ

تا کنون برنامه‌های غیر رسمی زیادی از نرم افزار پیام رسان واتساپ منتشر شده و به کاربران قابلیت‌ها و امکانات جدید و منحصر به فردی را ارائه دادند. یو واتساپ (YOWhatsApp) یکی از این نرم افزار‌های غیر رسمی است که به تازگی محبوبیت خاصی بین مخاطبان واتساپ پیدا کرده است. یکی از مشکلات کاربران، نحوه آپدیت یو واتساپ است. با آموزش آپدیت یو واتساپ همراه فروشگاه هدف بمانید.

 

یو واتساپ چیست؟ | آموزش آپدیت یو واتساپ

 

یو واتساپ چیست؟

یو واتساپ یکی از نرم افزار‌های غیر رسمی واتساپ است که این روز‌ها بین طرفداران واتساپ محبوبیت بالایی پیدا کرده است. اپلیکیشن یو واتساپ به واسطه امکانات و قابلیت‌های منحصر به فرد خود، مخاطبان واتساپ را به سمت خودش جذب کرده و آن‌ها را مجاب به استفاده از این اپلیکیشن کرده است. 

یو واتساپ کاملا از روی واتساپ اصلی طراحی شده؛ با این تفاوت که در یو واتساپ ما شاهد امکاناتی جدید هستیم که استفاده از آن را برای مخاطبان آسان و ساده‌تر کرده است. مهم‌ترین دلیلی که ممکن است نسخه‌ غیر رسمی واتساپ را نصب کنید، ایجاد یک اکانت واتساپ دیگر با شماره دیگر است. شما با نصب یو واتساپ می‌توانید با شماره جدید خود یک اکانت دیگر واتساپ ایجاد کنید. اگر هم هنوز دلیلی برای دانلود و نصب یو واتساپ پیدا نکردید، در ادامه به چندتا از مهم‌ترین ویژگی‌های یو واتساپ اشاره می‌کنیم.

حالا وقتشه اینو بخون! آموزش انتقال اطلاعات واتس آپ به گوشی جدید (اندروید به اندروید / اندروید به آیفون)

امکانات یو واتساپ

یو واتساپ علاوه بر پشتیبانی از تمامی امکانات نسخه اصلی واتساپ، امکانات منحصر به فرد و ویژگی‌هایی دارد که ارزش دانلود و نصب آن را چند برابر می‌کند. پس اگر راه اندازی یک اکانت واتساپ با شماره دیگرتان به تنهایی دلیل خوبی برای نصب یو واتساپ نیست، در ادامه با امکانات یو واتساپ بیشتر آشنا شوید.

 

دو مرحله‌ای کردن اکانت

یکی از نگرانی‌های مهم کاربران واتساپ، مسئله امنیت و حریم شخصی اکانت‌شان روی واتساپ است. اپلیکیشن یو واتساپ این نگرانی‌ها را برای کاربران واتساپ برطرف کرده است و با در دسترس قرار دادن قابلیت دو مرحله‌ای کردن اکانت امنیت حساب را برای کاربران تامین کرده است.

شما با فعال سازی اکانت دو مرحله‌ای از هک شدن حساب و اطلاعات‌تان تا حدود زیادی جلوگیری می‌کنید. پیش از این در مقاله آموزش تایید دو مرحله‌ای واتساپ، به شما به صورت کامل نحوه فعال سازی اکانت دو مرحله را آموزش دادیم.

 

ارسال ویدیو با حجم بالا

یکی از بزرگ‌ترین محدودیت‌های نسخه اصلی واتساپ، محدودیت درفرستادن ویدیو‌های بالای 100 مگابایت است. این موضوع از دسترسی کاربران واتساپ کاهش می‌داد و کاربران به شدت از این موضوع نا راضی هستند. یکی از ویژگی‌هایی که ارزش دانلود یو واتساپ را چند برابر می‌کند، امکان ارسال ویدیو، بالای 100 مگابایت است. اما به دلایلی بازهم یو واتساپ در این مورد محدودیت دارد و شما نمی‌توانید بیشتر از 700 مگابایت ویدیو ارسال کنید.

 

قفل برنامه

با دانلود یو واتساپ دیگر نیازی به نصب یک برنامه دیگر برای قفل کردن اپلیکیشن واتساپ ندارید. ممکن است آن‌هایی که امنیت و حفظ حریم خصوصی اکانت واتساپ برایشان از اهمیت بالایی بر خوردار است، به دانلود اپلیکیشن‌هایی رو بیاورند که روی واتساپ قفل می‌گذارند و تنها با پین اجازه ورود می‌دهند. اما یو واتساپ نیازی به چنین اپلیکیشنی ندارد. یو واتساپ به گونه‌ای طراحی شده که خودش این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

بنابراین اگر احساس کردید که نیاز است روی اپلیکیشن یو واتساپ قفل بگذارید، می‌توانید با مراجعه به تنظیمات یو واتساپ و فعال کردن پین ورود، اینکار را انجام دهید. در آن صورت تنها با زدن پین، اجازه ورود به یو واتساپ را دارید.

 

تنظیم آخرین بازدید

شاید شما هم از آن دست افرادی باشید که دوست ندارند واتساپ آخرین بازدید یا به عبارتی زمان آنلاین بودن آن‌ها را نشان دهد. نسخه اصلی واتساپ این گزینه را دارد که آخرین بازدید شما را مخفی می‌کند، اما یو واتساپ قابلیت کارآمد تری در این مورد دارد. در یو واتساپ شما می‌توانید به صورت دستی آخرین بازدید خود را تنظیم کنید. در آن صورت هر موقع آفلاین باشید، آخرین بازدید را آنچه که شما تنظیم کردید نشان می‌دهد. این قابلیت ارزش دانلود یو واتساپ را دوچندان می‌کند.

 

قابلیت‌های یو واتساپ در یک نگاه

  • امکان تنظیم تم جدید برای صفحه چت
  • امکان استفاده از ایموجی‌های جدید
  • فرستادن ویدیو‌های بیشتر از 100 مگابایت
  • تنظیم پین برای ورود به برنامه
  • تنظیم آخرین بازدید

 

نصب یو واتساپ از بازار

 

نحوه دانلود یو واتساپ

اکنون که بیشتر با امکانات و قابلیت‌های یو واتساپ آشنا شدید، شاید دوست داشته باشید از این اپلیکیشن غیر رسمی استفاده کنید و از ویژگی‌های آن بهره ببرید. قبل از اینکه اقدام به دانلود یو واتساپ کنید، باید تاکید کنیم که این برنامه کاملا غیر رسمی است و زیر نظر اپلیکیشن اصلی نیست. برای دانلود این برنامه می‌توانید به مارکت‌های ایرانی و خارجی رجوع کنید. دانلود یو واتساپ کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت پول و یا خرید اشتراک ندارد. برای دانلود یو واتساپ برای اندروید روی لینک زیر کلیک کنید:

 

حالا وقتشه اینو بخون! جلوگیری از ذخیره خودکار عکس واتس اپ در گالری

چگونه یو واتساپ را به روز رسانی کنیم؟

برنامه یو واتساپ مانند هر برنامه دیگر، هر چند وقت یکبار یک آپدیت برای بهبود ویژگی‌های قبلی و اضافه کردن ویژگی‌های جدید به مخاطبان ارائه می‌دهد. برای بهتر شدن تجربه استفاده از یو واتساپ و استفاده از آخرین ویژگی‌های منحصر به فرد آن، بهتر است همیشه این اپلیکیشن را به آخرین نسخه موجود ارتقا دهید. در ادامه به چندتا از ویژگی‌ها و تغییرات اخیر یو واتساپ اشاره می‌کنیم.

  • بهبود رابط کاربری و راحتی استفاده از اپلیکیشن

  • حل شدن مشکل تاخیر در ارسال و دریافت پیام
  • اضافه شدن قابلیت ذخیره تصویر پروفایل
  • اضافه شدن والپیپر و تم‌های جدید
  • کپی کردن نوشته وضعیت با کلیک کردن روی آن
  • اضافه شدن ایموجی‌های جدید
  • مسدود کردن تماس‌های کاربران به دلخواه
  • مخفی کردن نام یوزر

برای دستیابی به امکانات و ویژگی‌های بالا کافی است یو واتساپ را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید. برای اینکار در ادامه به شما سه راه پیشنهاد می‌کنیم. اما قبل از آن بهتر است از اطلاعات داخل یو واتساپ بکاپ گیری کنید.

 

بکاپ گیری از یو واتساپ

به منظور حفظ اطلاعات و جلوگیری از پاک شدن چت‌ها، بهتر است از اطلاعات و چت‌های موجود بکاپ گیری کنید. برای اینکار کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

  • یو واتساپ را باز کنید و از طریق تب بالا وارد بخش تنظیمات شوید

بکاپ گیری یو واتساپ

 

  • در صفحه باز شده، وارد قسمت چت‌ها (chats) شوید

بکاپ گیری یو واتساپ

 

  • در ادامه روی تب chat backup کلیک کنید

بکاپ یو واتساپ

 

  • روی تب سبز رنگ بکاپ (backup) کلیک کنید تا فرایند بکاپ گیری آغاز شود

آموزش بکاپ گرفتن از یوواتساپ

 

بعد از تمام شدن فرایند بکاپ گیری، بهتر است سراغ روش‌های آپدیت یو واتساپ و نصب آن برویم.

 

1- آپدیت یو واتساپ از طریق خود برنامه

آسان‌ترین روش، آپدیت یو واتساپ از طریق خود برنامه است. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید.

  • از طریق تب بالا وارد قسمت yoMods شوید

آپدیت یو واتساپ

 

  • در صفحه باز شده وارد قسمت Updates شوید

آموزش آپدیت یو واتساپ

 

  • برای بررسی وجود آپدیت جدید روی گزینه Check for Updates بزنید

نحوه به روز رسانی یوواتساپ

 

اگر آپدیت جدیدی موجود باشد، از شما برای دانلود و نصب آپدیت جدید اجازه می‌خواهد. اما اگر خبری از آپدیت جدید نباشد، صفحه زیر را نمایش می‌دهد.

آپدیت یو واتساپ

 

2- آپدیت یو واتساپ از طریق مارکت‌های ایرانی و خارجی

برای آپدیت یو واتساپ به این روش، کافی است تا به یکی از مارکت‌های ایرانی یا خارجی که از این برنامه پشتیبانی می‌کنند مراجعه کنید و در صفحه خود برنامه آخرین آپدیت را دانلود و نصب کنید. اما به دلایل مختلف ممکن است این مارکت‌ها آخرین آپدیت یو واتساپ را نداشته باشند. در این صورت می‌توانید از راه دوم اقدام به آپدیت کنید.

 

3- آپدیت یو واتساپ از طریق سایت

بهترین راه همین گزینه است. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت yowayousef.com وجود آخرین آپدیت یو واتساپ را بررسی کنید و در صورت وجود آپدیت جدید آن را دانلود و نصب کنید. همچنین در این سایت می‌توانید از آخرین اخبار و ویژگی‌های اپلیکیشن یو واتساپ با خبر شوید.

 

چگونه یو واتساپ را به روز رسانی کنیم؟

 

سخن آخر

نسخه‌های غیر رسمی واتساپ، با اینکه زیر نظر نسخه اصلی نیستند، اما معمولا قابلیت‌ها و ویژگی‌های بهتر و کارآمدتری دارند. این گونه برنامه‌ها مثل یو واتساپ، با هدف بیشتر کردن دسترسی کاربر عرضه و ارائه می‌شوند. اگر امکانات محدود واتساپ مانع دسترسی بهتر شما شده، شاید بهتر باشد سری به یو واتساپ بزنید و از امکانات بیشتر آن استفاده کنید.