6 دلیل برای خرید گلکسی نوت 9 سامسونگ|یک فبلت تمام عیار

آموزش و ترفندها 13 اسفند 1397 علی مظفری

6 دلیل برای خرید گلکسی نوت 9 سامسونگ|یک فبلت تمام عیار

اگر برای خرید گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) دچار شک و تردید شده‌اید، توصیه می‌کنیم این مطلب اختصاصی را مطالعه نمایید. در این مطلب می‌خواهیم به 6 دلیلی اشاره کنیم که نشان می‌دهند خرید گلکسی نوت 9 سامسونگ یک اقدام درست و مناسب است.

 

مقدمه

سری فبلت های گلکسی نوت سامسونگ همیشه از پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی هایی بوده‌اند که این شرکت کره‌ای روانه بازار می‌کند. گلکسی نوت 9 آخرین نسخه عرضه شده این سری از گوشی ها تا به این تاریخ است. اگر به خاطر داشته باشید ما پیش از این در مقاله "بررسی سامسونگ گلکسی نوت 9 : یک فبلت تمام عیار!" به نقد و بررسی Galaxy Note 9 پرداختیم و مروری بر نقاط قوت و ضعف آن داشتیم. اما در این مطلب اختصاصی می‌خواهیم به دلایلی اشاره کنیم که نشان می‌دهند خرید گلکسی نوت 9 سامسونگ یک انتخاب درست و مناسب خواهد بود. پس اگر در خرید این گوشی دچار شک و تردید شده‌اید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و دلایل قانع کننده ما برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی Note 9 را بشنوید.

 

دلیل اول خرید گلکسی نوت 9 سامسونگ: طراحی با کیفیت، زیبا و خوش دست

 

خرید گلکسی نوت 9

 

گوشی گلکسی Note 9 سامسونگ بسیار زیبا و خوش دست طراحی شده و زمانی که آن را در دست می‌گیرید حس عالی به شما منتقل می‌شود. این موضوع را تا وقتی که گوشی مذکور را در دست خودتان نگرفته باشید به طوری که باید و شاید درک نخواهید کرد. کافیست یک بار نوت 9 را در دست گرفته و از آن استفاده کنید تا عاشق نوع طراحی و ویژگی های ظاهری آن شوید. ابعاد و صفحه نمایش بزرگ، حاشیه های باریک نمایشگر دستگاه، بدنه فلزی و شیشه‌ای و ظاهر براق و جذاب، بهره‌مندی از اسکنر انگشت با کیفیت و همچنین پشتیبانی از قابلیت اسکن عنبیه چشم، طراحی ضد آب و خیلی ویژگی های دیگر نشان دهنده کیفیت ساخت بالای این گوشی هستند و منجر به زیبایی هر چه بیشتر آن شده‌اند. بنابراین اگر می‌خواهید یک گوشی خاص، زیبا، با کیفیت و خوش دست داشته باشید، شک نکنید سامسونگ گلکسی Note 9 یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

 

دلیل دوم خرید گلکسی نوت 9 سامسونگ: صفحه نمایش عالی و بزرگ

 

خرید گلکسی نوت 9

 

اگرچه صفحه نمایش گوشی های موبایل امروزه بسیار بزرگ شده‌اند اما زمانی این ویژگی مختص سری فبلت های گلکسی نوت سامسونگ بود. فبلت Note 9 یک صفحه نمایش 6.4 اینچی و با حاشیه های بسیار باریک دارد که تقریبا 83.4 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر گرفته است. رزولوشن 2960 در 1440 پیکسل توسط آن ارائه شده که بدین ترتیب تراکم پیکسلی آن به چیزی در حدود 516 پیکسل در هر اینچ می‌رسد.

حالا وقتشه! اینو بخون صفحه نمایش اینفینیتی چیست؟ (Infinity Display)

پنل نمایشگر این گوشی از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) و بسیار با کیفیت است و از قابلیت "Always on Display" هم پشتیبانی می‌کند. ضمنا روی نمایشگر این گوشی با شیشه گوریلاگلس 5 پوشانده شده و بدین ترتیب از آن در برابر خراشیده شدن محافظت می‌شود. بنابراین صفحه نمایش بزرگ، با کیفیت و عالی فبلت گلکسی نوت 9 یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی است و می‌تواند از دیگر دلایل خرید این محصول به شمار آید. پس اگر می‌خواهید گوشی شما صفحه نمایش بزرگ، با کیفیت و زیبا داشته باشید در خرید گلکسی نوت 9 سامسونگ شک نکنید.

 

دلیل سوم خرید گلکسی نوت 9 سامسونگ: قلم S Pen

 

خرید گلکسی نوت 9

 

یکی دیگر از ویژگی های خاص سری فبلت های گلکسی نوت سامسونگ مربوط به بهره‌مندی آن ها از قلم S Pen اختصاصی می‌شود که فبلت نوت 9 هم از این ویژگی بی‌بهره نیست و یک قلم S Pen اختصاصی دارد. قلم استایلوس این فبلت به شدت حساس و دقیق بوده و از طریق بلوتوث با گوشی در ارتباط خواهد بود و حتی می‌تواند نقش کنترل کننده شاتر دوربین را هم ایفا کند. قابلیت هایی مثل امکان یادداشت برداری حتی روی نمایشگر خاموش گوشی، امکان ایجاد طرح های نقاشی خاص و غیره از ویژگی هایی هستند که با قلم اختصاصی فبلت نوت 9 قادر خواهید بود که از آن ها استفاده کنید. ضمنا وبگردی با استفاده از این قلم هم واقعا لذت بخش است و تعامل آن با نمایشگر بزرگ گوشی تجربه‌ای عالی را در اختیارتان قرار می‌دهد. پس بهره‌مند بودن فبلت نوت 9 از قلم S Pen یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی بوده و می‌تواند از دلایل خرید آن باشد.

 

دلیل چهار خرید گلکسی نوت 9 سامسونگ: پردازنده و رم عالی

 

خرید گلکسی نوت 9

 

شرکت سامسونگ در قلب فبلت Note 9 تراشه اگزینوس 9810 را بکار برده است. البته نسخه دیگری از این محصول که مخصوص بازارهای خاص نظیر آمریکا است از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام بهره می‌برد اما نسخه اصلی و جهانی دستگاه که در بازار کشورمان هم عرضه شده مجهز به تراشه اگزینوس 9810 خواهد بود. تراشه اگزینوس 9810 یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد و از پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP18 هم بهره می‌برد. بدین ترتیب قدرت و بازده عالی را ارائه می‌کند و از قدرتمندترین تراشه های موبایلی فعلی محسوب می‌شود. پیش‌بینی می‌کنیم این تراشه حداقل تا 2 سال آینده از پس انجام تمام تسک هایی که انتظار می‌رود یک موبایل قادر به انجامش باشد بر آید. Galaxy Note 9 از نظر رم هم در دو نسخه مختلف عرضه شده که به ترتیب ظرفیت های 6 و 8 گیگابایتی دارند! رم با ظرفیت بالای این فبلت هم کمک به سزایی به پتانسیل پردازشی و عملکردی آن می‌کند. بنابراین اگر به قدرت عملکرد اهمیت می‌دهید، در خرید گلکسی نوت 9 سامسونگ شک نکنید.

 

دلیل پنجم خرید گلکسی نوت 9 سامسونگ: حافظه داخلی مناسب

 

خرید گلکسی نوت 9

 

ارائه ظرفیت مناسب حافظه داخلی یکی دیگر از نقاط قوت اصلی فبلت نوت 9 محسوب می‌شود. نسخه پایه این فبلت حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارد و نسخه برتر آن می‌تواند از حافظه 256 گیگابایتی هم بهره‌مند شود. ضمن اینکه دستگاه از اتصال حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند و با نصب رم میکرو اس دی (Micro SD) می‌توان فضای ذخیره سازی اطلاعات دستگاه را تا سقف 512 گیگابایت افزایش داد. بنابراین بهره‌مند بودن فبلت نوت 9 از حافظه داخلی با ظرفیت خوب و پایه 128 گیگابایتی یکی دیگر از نقاط قوت مهم آن به شمار می‌رود و می‌تواند از دیگر دلایل خرید دستگاه Galaxy Note 9 باشد.

 

دلیل ششم خرید گلکسی نوت 9 سامسونگ: دوربین عالی

 

خرید گلکسی نوت 9

 

آخرین مسئله‌ای که به عنوان یکی دیگر از دلایل قانع کننده خرید گلکسی نوت 9 به آن اشاره می‌کنیم، مسئله دوربین است. دوربین اصلی فبلت Note 9 از دو لنز 12 مگاپیکسلی تشکی شده که تقریبا در هر شرایط بهترین حالت عکسبرداری را برایتان مقدور خواهند کرد چون مجموعه دوربین اصلی این گوشی از قابلیت دیافراگم متغیر پشتیبانی می‌کند.

حالا وقتشه! اینو بخون بهترین ترفند ها برای گرفتن عکس سلفی بهتر

به موجب این قابلیت دیافراگم دوربین می‌تواند به طور خودکار با توجه به شدت نور محیط اندازه روزنه خودش را تنظیم کند و بهترین بازده را از نظر جذب نور به همراه داشته باشد. ضمنا دوربین سلفی فبلت نوت 9 هم از یک لنز 8 مگاپیکسلی با کیفیت تشکیل می‌شود که می‌توانید از آن برای ضبط عکس های سلفی زیبا استفاده کنید.

 

نتیجه‌گیری

شش دلیل فوق می‌توانند از اصلی ترین دلایلی باشند که خرید گلکسی نوت 9 سامسونگ را به یک انتخاب و رویکرد مناسب تبدیل می‌کنند. بنابراین اگر برای خرید این گوشی دچار شک و تردید شده‌اند و موارد فوق از ویژگی هایی هستند که از نگاه شما در خرید گوشی موثر خواهند بود، بهتر است شک و تردید را کنار بگذارید و همین حالا سامسونگ گلکسی Note 9 را خریداری کنید. نظر شما در رابطه با این فبلت چگونه است و به نظر شما چه محصولاتی در این بازه قیمتی می‌توانند رقیب Galaxy Note 9 باشند؟