شیائومی black shark 3 5g احتمالا، اولین گوشی جهان با رم 16 خواهد بود

اخبار روز تکنولوژی 19 دی 1398 علی مظفری

شیائومی black shark 3 5g احتمالا، اولین گوشی جهان با رم 16 خواهد بود

شیائومی با ارائه گوشی های قدرتمند و در عین حال قیمت مناسب یکی از کمپانی های پر فروش در بازار است. سری گیمینگ black shark شیائومی به دلیل قیمت مناسب و ظاهری جذاب همواره مورد توجه بوده است. ظاهرا شیائومی (Xiaomi) قصد دارد نسل سوم بلک شارک را با فناوری 5 جی و رم بسیار بالایی ارائه کند. با ما همراه باشید.

همان‌طور که از عنوان خبر پیداست، فناوری 5 جی تنها مزیت این گوشی نسبت به نسل قبل نیست و جهشی دیگر نیز اتفاق افتاده است. black shark 3 اولین گوشی جهان خواهد بود که رم 16 گیگابایتی خواهد داشت. این مقدار برای رم گوشی عدد بسیار بالایی است و شاید از نظر خیلی از کاربران اصلا این‌چنین رمی نیاز نباشد ولی بسیاری از کاربران به خصوص افرادی که چندین سال از گوشی خود استفاده می کنند، از این اعداد استقبال می‌کنند.

 

شیائومی black shark 3 5g احتمالا با رم 16 گیگابایتی معرفی شود

 

اما در خصوص مشخصات دیگر، گفته می‌شود باتری این گوشی نیز 4700 میلی‌آمپر است که انتظار می‌رفت شیائومی یک باتری حداقل 5000 میلی‌آمپری روی این گوشی قرار دهد هرچند باید دید در عمل چقدر می‌تواند موفق عمل کند. پردازنده این اسمارتفون احتمالا اسنپدراگون 865 خواهد بود تا با یک هیولا از سمت شیائومی روبه‌رو باشیم.

درباره زمان عرضه هم فعلا اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. شما درباره این مشخصات و به‌خصوص رم این گوشی چه فکری می کنید، آیا واقعا این مقدار رم نیاز است؟

 

منبع: gsmarena