مایکروسافت اعلام کرد همه کاربران روز 29 جولای یعنی 7 مرداد، به جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت (ویندوز )10 دسترسی خواهند داشت.

به گزارش خبرآنلاین مایکروسافت دست به فازبندی به‌روزرسانی ویندوز 10 زده و قرار است کاربرانی که زودتر از بقیه در برنامه تست بتا  ثبت‌نام کرده‌اند به این سیستم‌عامل دسترسی پیدا کنند.

 بیش از 1 میلیارد کاربر در جهان از ویندوز استفاده می‌کنند و تقریباً سرورهای مایکروسافت نمی‌تواند درآن‌واحد همه کاربران را ارتقاء دهد و به همین خاطر دست به فازبندی زده است.

ویندوز 10 ترکیبی از بهترین‌های ویندوز 7 و 8 است که به‌صورت پلتفرمی وسیع نسخه دسکتاپ ،موبایل و سرور را به صورت یکپارچه پشتیبانی می‌کند.