با گوشی جدید LG G Flex 2 آشنا شوید

اخبار روز تکنولوژی 07 بهمن 1399 علی مظفری

با گوشی جدید LG G Flex 2 آشنا شوید

گوشی های جدید ال جی، به صورت خمیده طراحی شده است، که زیبایی این گوشی را چند برابر کرده است. علاوه بر زیبایی، از لحاظ سخت افزاری نیز بسیار قدرتمند ساخته شده است. اندازه ی این اسمارت فون نسبت به نسل قبلی کوچکتر است، که وزن کمتر آن را فراهم می کند، همچنین طراحی خمیده ی آن باعث می شود که هنگام تماس های طولانی، احساس راحت تری به شما دست خواهد داد.

صفحه نمایش 5.5 اینچی تمام پلاستیک است و از جنس P-OLED می باشد. عرض رزولوشن 1080 پیکسل براورد شده است، که تصاویری شفاف و واضح با رنگ های واقعی به کاربر ارائه می دهد. از نقاط مثبت دیگر، زاویه دید گسترده ی نمایشگر می باشد.

در درون این گوشی، پردازنده ی چهار هسته ای Qualcomm’s Snapdragon 810، 2 گیگابایت رم همراه با 16 گیگابایت حافظه داخلی و یا، 3 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی، که با استفاده از شیار Micro SD می توان تا 128 گیگ حافظه ی داخلی را ارتقاء داد، تعبیه شده اند. باتری به کار رفته 3000 میلی آمپری می باشد، که تقریبا تا 3 روز با یک بار شارژدهی بازدهی می دهد. یکی از قابلیت های باتری پشتیبانی از Quick Charge 2.0 است، با استفاده از این فناوری باتری در عرض 30 دقیقه 60 درصد شارژ می شود.

دو دوربین عقب و جلو به ترتیب با کیفیت 2.1 و 13 مگاپیکسل با قابلیت های تشخیص چهره، تثبیت کننده تصویر، dual-LED flash و فوکوس خودکار انجام وظیفه می کنند و تصاویر فوق العاده ای به کاربر ارائه می دهند.

اسپیکرهای دالبی کیفیت فوق العاده ای داشته و صدای تولید شده ی بسیار شفاف و رسایی را خارج می کنند، به طوری که بلندی صدا به قدریست که حتی در مکان‌های شلوغ نیز، تماسی را از دست نخواهید داد.

نسخه 5 از سیستم عامل اندروید، سیستم عامل منتخب ال جی برای این گوشی است که از ابتدا بر روی آن قرار دارد.

تاریخ عرضه ی این گوشی و فروش آن از اواخر ماه February آغاز می شود.