رونمایی از گوشی جدید ال جی (LG L90)

اخبار روز تکنولوژی 10 آبان 1399 علی مظفری

رونمایی از گوشی جدید ال جی (LG L90)

شرکت ال جی گوشی های جدیدی را به نام LG L90 طراحی کرده است، این گوشی با ابعاد 13.15*6*0.9 و وزن 125 گرم، بسیار خوش دست طراحی شده است، به طوری که برای نگه داشتن در یک دست فوق العاده سبک و راحت است. 
دکمه های خاموش و روشن در سمت راست و تنظیم صدا در سمت چپ تعبیه شده اند. علاوه بر این، LG یک دکمه ی مفید در سمت چپ قرار داده است. دو کلید لمسی خازنی و یک کلید فیزیکی روی گوشی استفاده شده است که دکمه فیزیکی، کلید Home می‌باشد.
صفحه نمایش 4.7 اینچی دارای رزولوشن 960*540 می باشد، که تصاویری فوق العاده به کاربر ارائه می دهد، از این گذشته زاویه دید گسترده به بهبود کیفیت نمایشگر کمک می کند. همچنین این صفحه نمایش، تراکم پیکسلی قابل قبول 234ppi را ارائه می‌دهد. خوشبختانه این صفحه نمایش به وسیله‌ی محافظ صفحه‌ی Corning Gorilla Glass 2 پوشیده شده تا بتواند تا حدی در برابر افتادن خط و خش از خود محافظت نماید.  
ال جی ال90 در دو مدل و با دوربین‌های 5 و 8 مگاپیکسلی ساخته و روانه‌ی بازار شده است. یک فلاش LED این دوربین را همراهی می کند، که باعث باکیفیت تر شدن عکس ها در محیط های کم نور می شود. 


برای بررسی از نظر سخت افزاری، پردازنده ی این گوشی نوع چهارهسته ای اسنپ دراگون 400 با سرعت فرکانس، مقدار 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی داخلی که با استفاده از شیار Micro SD تا 32 گیگابایت قابل ارتقاء است، که می توانید برنامه های کاربردی و بازی های بیشتری را روی گوشی خود نصب کنید. 
ناگفته نماند که سیستم عامل نسخه ی 4.4.2 اندروید در نظر گرفته شده است، که با توجه به پردازنده‌ی قدرتمند این گوشی، به راحتی می‌توانید از قابلیت‌های این سیستم عامل محبوب استفاده نمایید.