نقد و بررسی لپ تاپ Asus K450LD

نقد و بررسی 08 بهمن 1393 علی مظفری

نقد و بررسی لپ تاپ Asus K450LD

لپ تاپ های ساخت کمپانی ایسوس همواره از لحاظ کیفیت بالای ساخت مشهور بودند. سری k این لپ تاپ ها به دلیل قیمت مناسب و تنوع کانفیگ، مناسب کاربری های عام از جمله: کاربری اداری، خانگی و یا انجام بازی های رایانه ای می باشد. نوت بوک های سری k در سایزهای 14.1، 15.6 و 17.1 اینچی ساخته شده اند، تا بتوانید بنا بر نیاز و سلیقه ای که دارید از هر سایزی نوت بوک  خود را انتخاب کنید. 


طراحی وساخت :


ساختار آلومینیومی بدنه، علاوه بر افزودن زیبایی بیشتر باعث می شود در استفاده های طولانی مدت نیز ظاهر خود را از دست ندهد. قسمت پشت درب و همچنین محل استراحت مچ نیز از فلز آلومینیوم ساخته شده است، به طور کلی کیفیت ساخت این سیستم بسیار بالاست.
سری K از فناوری ice cool بهره می برد که موجب می شود حتی در زمان استفاده خیلی زیاد و استرس شدید دمای لپ تاپ بالا نمی رود و همواره خنک است. 

 

نقد و بررسی لپ تاپ Asus K450LD


 

صفحه نمایش:


نمایشگرهای نوت بوک های سری k از کیفیت فوق العاده ای برخوردارند، این سری از لپ تاپ ها، 14 اینچی و دارای رزولوشن 1366*768 را می باشند. به علت براق بودن صفحه نمایش ممکن است در محیط بیرون و در زیر تابش مستقیم نور آفتاب، کار کردن با این دستگاه برای کاربر کمی مشکل زا باشد، البته این موضوع مشکل بزرگی نخواهد بود و در بیشتر سیستم ها وجود دارد.

 

نقد و بررسی لپ تاپ Asus K450LD
 

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس FX553VD

صفحه کلید: 


صفحه کلید عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد. در ضمن به دلیل سایز موجود، این کیبورد فاقد قسمت عددی جداگانه است. تاچ پد اندازه ی بزرگی ندارد اما درعوض بسیار حساس است و می تواند فرمان های چند لمسی شما را به راحتی انجام دهد. 

 

نقد و بررسی لپ تاپ Asus K450LD


 

پورت ها و باتری:


این لپ تاپ دارای: یک پورت USB3، دو پورت USB2، خروجی VGA، خروجی HDMI، جک هدفون، جک میکروفون، پورت شبکه RJ45 برای اتصال به اینترنت از طریق کابل و کارت خوان می باشد. در نهایت این سیستم یک لپ تاپ همه کاره است و تمام نیازهای شما را  برآورده می کند. 
همچنین این لپ تاپ مجهز به بلوتوث برای ارسال و دریافت سریعتر فایلها می باشد. 

 

نقد و بررسی لپ تاپ Asus K450LD

 

باتری این محصول 4 سلولی از جنس لیتیوم یون می باشد و در تست های صورت گرفته روی این باتری تا 4 ساعت بدون استفاده از شارژر به شما کارایی می دهد. 

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ‌تاپ Lenovo Ideapad 330 | ساده، زیبا و کارآمد!


سخت افزار و عملکرد:


بسته به شرایط و کاربری هایی که از لپ تاپ خود دارید می توانید نوع کانفیگ را انتخاب کنید، در سیستم های سری K می توان یا پردازنده های کم مصرف AMD یافت شود و یا هم پردازنده های شرکت اینتل که بنا به کاربری می توانید انتخاب کنید. در این سیستم مورد بررسی پردازنده ی، نسل چهارم Intel Core i5 4th Generation 4200U با سرعت فرکانس 1.6-2.6 گیگاهرتز، که سرعت فرکانس در حالت های مختلف کاربری به صورت خودکار تغییر می کند، قرار دارد.همچنین این لپ تاپ دارای 4 گیگابایت رم می باشد.
این لپ تاپ دارای 500 گیگابایت حافظه داخلی از نوع هارددیسک را دارا می باشد. پردازنده ی گرافیکی این محصول Nvidia Geforce 820M می باشد، که در کنار آن 2 گیگابایت حافظه به صورت جداگانه اختصاص یافته است. این پردازنده های گرافیکی، با توجه به مشخصات فنی و سخت افزاری دیگر، تمام نیازهای شما برای بازی های رایانه ای سنگین، کارهای گرافیکی، نرم افزارهای سه بعدی و کارهای خانگی را به راحتی پشتیبانی می کند.