ACER ASPIRE V3

نقد و بررسی 14 اسفند 1397 علی مظفری

ACER ASPIRE V3

طراحي و ساخت:

برخلاف آن چيزي که پيش‌تر انتظار داشتيم، طراحي تمام پلاستيکي V3 بسيار زيبا و جذاب است. روکشي نقره اي رنگ و مات، فضاي بين استراحتگاه مچ دست و صفحه نمايش را پوشش داده است که بلندگوهاي لپ‌تاپ نيز در اين قسمت نقره اي رنگ، خودنمايي مي‌کند. پشت صفحه نمايش به طور کامل از پلاستيک مشکي براق ساخته شده است که در وسط آن لوگويAcer ديده مي‌شود. متاسفانه اين براق بودن سطح باعث مي‌شود که لپ‌تاپ اثر انگشت را جذب و نشان دهد.

تکنولوژي Dolby  در ساخت بلندگوها به کار رفته  که منجربه کيفيت و سازگارتر شدن صدا مي شود. شما ميتوانيد موسيقي و ويدئو هاي خود را با صداي بلند پخش کنيد بدون اينکه صدا آزار دهنده و نامفهوم باشد.

در ضمن اين لپ تاپ با ابعاد 382*253*33.2 ميليمتر و وزن 2.6 کيلوگرم در بازار الکترونيک و ديجيتال موجود است.

قیمت ACER ASPIRE V3

 

صفحه نمايش:

نوع  اين صفحه از TFT LED-backlit  است که تصاوير را روشن تر نشان ميدهد.صفحه نمايش 15.6 اينچي است با رزولوشن 1366*768 است. براق بودن اين صفحه باعث مي شود، در زير نور ديد شما با کمي مشکل رو به رو شود اما اين موضوع در لپ تاپ هايي به صفحه نمايش براق کاملا طبيعي است و مشکل بزرگي نخواهد بود.

بررسی ACER ASPIRE V3

صفحه کليد و تاچ پد:

اين صفحه کليد داراي کليد عددي جداگانه است، کليد هاي انحنا دار که باعث ميشود انگشت به طور کامل روي آن قرار بگيرد و فاصله ي بين دکمه هاي کيبورد، همه ي اين ها باعث مي­شود تاپ کردن از دقت و صحت زيادي برخوردار شود. اصطلاحا به اين صفحه کليد، AccuType مي­گويند.

حالا وقتشه! اینو بخون 6 اقدامی که برای راه اندازی لپ تاپ یا کامپیوتر جدید باید انجام شود

تاچ پد دقيقا زير کيبورد قرار گرفته است و کار کردن با آن مانند کيبورد ساده است. اين تاچ پد حساسيت بالايي دارد و از فرمان هاي لمسي شما پشتيباني مي کند.

مشخصات ACER ASPIRE V3

پورت ها و باتري:

اين لپ تاپ داراي: دو پورت USB2، يک پورت USB3، خروجي HDMI، خروجي VGA، جک هدفون و ميکروفون به صورت مجزا، پورت شبکه RJ45 براي اتصال به اينترنت از طريق کابل و کارت خوان مي باشد. در نهايت اين سيستم يک لپ تاپ همه کاره است و تمام نيازهاي شما را  برآورده مي کند.

همچنين اين لپ مجهز به بلوتوث براي ارسال و دريافت سريعتر فايلها مي باشد.

باتري اين محصول 6 سلولي از جنس ليتيوم-يون مي باشد و در تست هاي صورت گرفته روي اين باتري تا 3 ساعت بدون استفاده از شارژر به شما کارايي مي دهد.

سخت افزار:

اين لپ تاپ با کانفيگ هاي متفاوني در بازار الکترونيک و ديجيتال وجود دارد. پردازنده هاي استفاده شده در اين لپ تاپ ها مربوط به شرکت اينتل، نوع i5 از نسل سوم تا i7 از نسل چهارم هستند، که بسته به مدل پردازنده، سرعت پردازنده متفاوت مي باشد.

بر روي کانفيگ‌هاي مختلف مي‌توانيد مقادير حافظه‌ي RAM مختلف از 6 تا 8 گيگابايت را هم بيابيد. چنين مقادير حافظه‌ي رمي به راحتي پاسخگوي اکثر وظايف سنگين مي‌باشند.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ تاپ Lenovo Ideapad L3: میان رده خوب بازار

مدل پردازنده ي گرافيکي مربوط به شرکت NVIDIA مي باشد، که همانند مقدار رم، بر روي کانفيگ هاي مختلف، مدل سري آن متفاوت است. اين نوع پردازنده ي گرافيکي نياز شما براي بازي هاي رايانه اي سنگين، کارهاي گرافيکي ونرم افزارهاي سه بعدي را به راحتي پشتيباني مي کند. 

 

بررسی لپ تاپ ACER ASPIRE V3