چرا خرید گلکسی J6 Plus سامسونگ یک انتخاب مناسب است؟

آموزش و ترفندها 20 اسفند 1397 علی مظفری

چرا خرید گلکسی J6 Plus سامسونگ یک انتخاب مناسب است؟

یکی از گوشی های میان رده و جدید شرکت سامسونگ، گلکسی جی 6 پلاس (Samsung Galaxy J6 Plus) نام دارد. این گوشی می‌تواند برای آن دسته افرادی که به دنبال خرید یک اسمارتفون با کیفیت، میان رده و خوش قیمت هستند یک گزینه عالی باشد. در ادامه این مطلب به دلایلی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهند خرید گلکسی J6 Plus سامسونگ یک انتخاب مناسب و درست است.

 

مقدمه

سامسونگ همیشه گوشی های موبایل خودش را در رده های کیفی و قیمتی مختلف روانه بازار می‌کند. سری گوشی های گلکسی جی این شرکت از محصولات میان رده و خوش قیمت آن به شمار می‌روند که در بین کاربران ایرانی هم به شدت محبوب هستند. در ماه سپتامبر (September) سال 2018 شرکت سامسونگ به طور رسمی از گوشی تحت عنوان گلکسی جی 6 پلاس (Galaxy J6 Plus) رونمایی کرد و این گوشی خیلی زود توانست به یکی از اسمارتفون های پرفروش سامسونگ در بازار تبدیل شود. ویژگی هایی مثل طراحی خوب، صفحه نمایش بزرگ، دوربین مناسب و قیمت مطلوب سبب شدند که گلکسی J6 Plus به یکی از گوشی های پرطرفدار شرکت سامسونگ تبدیل شود.

اما واقعا چه ویژگی های مثبتی در گوشی سامسونگ گلکسی جی 6 پلاس وجود دارند که خرید آن را به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کنند؟ ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم در رابطه با این موضوع صحبت کنیم و در این راستا 6 دلیل قانع کننده را نام ببریم که نشان می‌دهند خرید گلکسی J6 Plus سامسونگ یک انتخاب درست و مناسب خواهد بود. بنابراین اگر به فکر خرید یک گوشی جدید هستید و بر سری خرید Galaxy J6 Plus شک دارید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با شناخت نقاط قوت این گوشی قادر به تصمیم‌گیری بهتر باشید.

 

دلیل اول خرید گلکسی J6 Plus سامسونگ: طراحی زیبا و خوب

 

خرید گلکسی J6 Plus سامسونگ

 

سامسونگ سعی کرده که گوشی گلکسی جی 6 پلاس را تا حد ممکن زیبا و مبتنی بر معیارهای نوین و مرسوم طراحی کند. گوشی اندازه نسبتا بزرگی دارد و به صفحه نمایشی 6 اینچی مجهز است. نمایشگر 6 اینچی این گوشی حاشیه های باریکی دارد و تقریبا 73.6 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را تشکیل می‌دهد. قاب پشت این گوشی با یک لایه شیشه پوشانده می‌شود و بدین ترتیب براق خواهد بود و باز هم ظاهری شبیه به اسمارتفون های رده بالا و مدرن را ارائه می‌کند. شاید خیلی از افراد با نگاه اول تصور کنند که گلکسی J6 Plus از اسکنر انگشت بهره نمی‌برد، اما در واقع اینطور نیست و دستگاه اسکنر انگشت دارد و این اسکنر در به سمت راست قاب گوشی و به طور تلفیق شده با دکمه پاور آن ارائه می‌شود. تجهیز دوربین اصلی دوگانه هم از دیگر مسائلی است که بهره‌مندی گلکسی J6 Plus از یک سبک طراحی نوین را به تصویر می‌کشد. پس یکی از ویژگی های مثبت سامسونگ Galaxy J6 Plus مربوط به سبک طراحی زیبا و نسبتا مدرن آن می‌شود.

حالا وقتشه! اینو بخون خالی کردن حافظه گوشی اندرویدی با 5 ترفند ساده و موثر

 

دلیل دوم خرید گلکسی J6 Plus سامسونگ: صفحه نمایش بزرگ و خوب

 

خرید گلکسی J6 Plus سامسونگ

 

بکارگیری صفحه نمایش های بزرگ در گوشی های موبایل به یک ویژگی کاملا مرسوم این گجت ها تبدیل شده و این روزها اگر گوشی نمایشگری زیر 5.8 اینچی داشته باشد، به نوعی گوشی با نمایشگر کوچک تلقی می‌شود! در همین راستا گلکسی J6 Plus سامسونگ به نمایشگری 6 اینچی مجهز شده که رزولوشن 1480 در 720 پیکسل را ارائه می‌کند. بدین ترتیب تراکم پیکسلی آن به چیزی در حدود 174 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. سامسونگ سعی کرده نمایشگر گلکسی جی 6 پلاس را با حاشیه های باریکی طراحی کند و بدین سبب چیزی در حدود 73.6 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه با صفحه نمایش آن احاطه می‌شود که این امر منجر به زیبا شدن ظاهر گوشی از نمای رو به رو شده است. بنابراین بهره‌مندی از صفحه نمایش بزرگ و با حاشیه های باریک می‌تواند یکی از دلایل خرید گلکسی J6 Plus باشد. انجام کارهایی مثل وبگردی و تماشای فیلم در صفحه نمایش 6 اینچی این گوشی لذت بخش است.

 

دلیل سوم خرید گلکسی J6 Plus سامسونگ: سیستم عامل و بستر نرم افزاری خوب

 

خرید گلکسی J6 Plus سامسونگ

 

با توجه به اینکه سامسونگ گلکسی جی 6 پلاس از گوشی های جدید این شرکت است بنابراین جای تعجبی ندارد که از نسخه جدید سیستم عامل اندرویدی هم بهره‌مند باشد. اندروید 8.1 اوریو به طور پیش فرض روی این گوشی نصب است و رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس (Samsung Experience) هم روی آن نصب و راه‌اندازی شده که نسبت به رابط کاربری قدیمی این شرکت یعنی تاچ‌ویز (TouchWiz) به مراتب تجربه بهتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. همچنین با توجه به اینکه گوشی در سپتامبر سال 2018 رونمایی شده احتمالا حداقل تا سال آینده آپدیت های جدید اندروید را دریافت می‌کند و پیش‌بینی می‌کنیم آپدیت اندروید 9 پای هم برای این گوشی منتشر شود. بنابراین اگر می‌خواهید گوشی شما از نظر نرم افزاری و سیستم عامل به روز باشد، خرید گلکسی J6 Plus نتیجه مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی شیائومی Redmi Note 8 Pro (ردمی نوت 8 پرو)

 

دلیل چهارم خرید گلکسی J6 Plus سامسونگ: رم مناسب

 

خرید گلکسی J6 Plus سامسونگ

 

گوشی گلکسی جی 6 پلاس از نظر رم در دو نسخه مختلف 3 و 4 گیگابایتی عرضه شده که هر دوی آ ها بازده مطلوبی دارند. بهره‌مندی نسخه پایه این گوشی از رم 3 گیگابایتی و نسخه برتر آن از رم 4 گیگابایتی سبب شده‌اند تا گوشی سرعت عمل خوبی داشته باشد و به راحتی از پس مولتی‌تسکینگ بر آید. در حین استفاده از گلکسی جی 6 پلاس برخلاف گوشی های قدیمی تر سری Galaxy J سامسونگ تقریبا با هیچ لگ و تاخیری رو به رو نمی‌شوید و حتی جهش مابین اپلیکیشن های اخیر هم با سرعت مطلوبی در این اسمارتفون انجام می‌گیرد. بنابراین بهره‌مندی از رم 3/4 گیگابایتی یکی دیگر از نقاط قوت گلکسی جی 6 پلاس سامسونگ محسوب می‌شود و می‌تواند از دیگر دلایل قانع کننده خرید این گوشی به شمار آید.

 

دلیل پنجم خرید گلکسی J6 Plus سامسونگ: دوربین خوب

 

خرید گلکسی J6 Plus سامسونگ

 

مدعی نیستیم که دوربین گوشی سامسونگ گلکسی جی 6 پلاس کیفیت خیلی عالی دارد اما به شما اطمینان می‌دهیم با توجه به قیمت Galaxy J6 Plus و هزینه‌ای که برای خرید این گوشی پرداخت می‌کنید نتیجه عالی از دوربین آن به دست آورید. دوربین اصلی این گوشی از دو لنز 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و قابلیت عکسبرداری در حالت لایو فوکوس (Live Focus) را دارد که به موجب آن عکس های با پس زمینه تار توسط دوربین گوشی قابل ضبط می‌شوند. دوربین سلفی این گوشی هم از یک لنز 8 مگاپیکسلی تشکیل شده که کیفیت عملکرد مطلوبی دارد. بنابراین اگر می‌خواهید با صرف هزینه‌ای نه چندان زیاد گوشی داشته باشید که از دوربین اصلی دوگانه بهره ببرد و دوربین جلو و پشت آن عکس های خوبی ضبط کنند، در خرید گلکسی J6 Plus شک نکنید چون دوربین این گوشی نسبت به قیمت دستگاه واقعا کیفیت مطلوبی خواهد داشت.

حالا وقتشه! اینو بخون بهترین ترفند ها برای گرفتن عکس سلفی بهتر

دلیل ششم خرید گلکسی J6 Plus سامسونگ: قیمت مناسب

 

خرید گلکسی J6 Plus سامسونگ

 

سامسونگ گلکسی جی 6 پلاس نسبت به ویژگی هایی که ارائه می‌کند واقعا قیمت مناسبی دارد و این موضوع یکی از بارزترین نقاط قوت آن به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید با صرف هزینه‌ای مناسب یک گوشی با کیفیت، زیبا و مجهز به نمایشگری بزرگ از برند سامسونگ تهیه کنید، مطمئن باشید که Galaxy J6 Plus از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان خواهد بود. پس قیمت مناسب و مقرون به صرفه هم یکی دیگر از اصلی ترین دلایل قانع کننده موجود برای خرید گلکسی J6 Plus محسوب می‌شود.

 

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به معرفی 6 دلیل قانع کننده پرداختیم که نشان می‌دهند خرید گلکسی J6 Plus سامسونگ یک اقدام خوب و مناسب است. این گوشی نقاط قوت زیادی دارد که موارد نام برده شده از اصلی ترین آن ها هستند. نظر شما در رابطه با سامسونگ Galaxy J6 Plus چیست و به نظر شما چه گوشی های دیگری می‌توانند در این رده قیمتی با آن رقابت کنند؟