بهترین مرکز تخصصی خرید و اسمبل کردن کامپیوتر

بهترین‌ها 19 تیر 1398 علی مظفری

بهترین مرکز تخصصی خرید و اسمبل کردن کامپیوتر

شاید خیلی‌ها فکر کنند اسمبل کردن سیستم کامپیوتری کار سختی نیست. اما در واقع این کار نیاز به تخصص ویژه دارد و همین کار به ظاهر ساده را هم خیلی‌ها سمبل می‌کنند!

فرقی نمی‌کند با توجه به میزان نیاز، تخصص یا بودجه خود دنبال قطعات کامپیوتر، خرید سیستم کامپیوتر، خرید کیس گیمینگ یا حتی خرید کیس کامل کامپیوتر باشید، مهم این است که در این آشفته‌ بازار که قیمت‌ سخت افزار سر به فلک گذاشته است و از سوی دیگر هر کسی ادعای متخصص بودن می‌کند، باید حسابی حواستان را جمع کنید.

این موضوع زمانی بغرنج‌تر می‌شود که با تنوع قطعات موجود در بازار، نظرات غیرکارشناسی فروشندگان، گارانتی‌های مختلف و محدودیت بودجه مواجه باشید. از سوی دیگر شاید در تهران کار برای خریداران راحت‌تر باشد، اما کاربران شهرهای دیگر به راحتی نمی‌توانند به هر فروشگاهی اطمینان کنند.

 

مشکلات کاربران هنگام خرید سیستم کامپیوتر

 

اسمبل سیستم در اصفهان

 

به طور کلی خرید کامپیوتر شامل دو بخش مهم خرید سیستم کامپیوتر و اسمبل کردن کامپیوتر می‌شود. با خواندن راهنمای خرید کامپیوتر می‌توانید نکات خوبی به دست آورید تا هنگام خرید قطعات کامپیوتر بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. اما مطالعه راهنمای خرید به تنهایی کافی نیست و شرایط در لحظه واقعی خرید همیشه می‌تواند متفاوت باشد.

برخی از خریداران به یک سیستم کامل نیاز ندارند و به خرید کیس کامل کامپیوتر یا قطعات کامپیوتر بسنده می‌کنند. اما برخی دیگر به دنبال خرید یک سیستم کامل هستند. در هر صورت فرقی نمی‌کند، بعد از این مرحله مهمترین موضوع به اسمبل کردن اصولی سیستم مربوط می‌شود.

حالا وقتشه! اینو بخون راهنمای خرید کارت گرافیک | کدام کارت گرافیک برای شما مناسب است؟

شاید تصور کنید اسمبل کامپیوتر خانگی، اسمبل سیستم اداری و اسمبل سیستم گیمینگ یکسان است. با اینکه به صورت کلی و در ظاهر ممکن است بسیاری از مراحل مشابه باشد، اما بی‌تردید اسمبل کامپیوتر خانگی با اسمبل سیستم اداری و اسمبل سیستم گیمینگ تفاوت‌های قابل توجهی دارد. علت اصلی این است که سخت افزار داخلی با هم تفاوت دارد و هر چه از قطعات حرفه‌ای‌تر استفاده کنید، برای اسمبل کردن سیستم به تخصص بیشتری نیاز دارید.

 

مهمترین مشکلات خریداران برای خرید سیستم کامپیوتر و اسمبل سیستم

  • تنوع زیاد قطعات سخت افزاری و آگاهی نداشتن از نیازهای اصلی
  • مشکل در پیدا کردن بهترین مشاوره فنی برای مشاوره و خرید بهترین سیستم
  • مشکل در خرید سیستم کامپیوتری متناسب با نیازهای تخصصی
  • خرید با کیفیت‌ ترین قطعات کامپیوتر
  • خرید و اسمبل سیستم با قیمت مناسب و گارانتی معتبر
  • خرید بهترین سیستم متناسب با بودجه در نظر گرفته شده

 

فروشگاه هدف؛ بهترین مشاوره فنی و اسمبل سیستم

 

اسمبل کردن سیستم در اصفهان

 

اگر با مشکلاتی که در بالا اشاره کردیم دست و پنجه نرم می‌کنید، فروشگاه هدف به عنوان یکی از بزرگترین و تخصصی‌ترین مراکز خرید سیستم کامپیوتر و اسمبل سیستم این آمادگی را دارد که با بهره‌گیری از تیم تخصصی فروش و اسمبل کامپیوتر به صورت آنلاین و آفلاین دغدغه شما را برطرف کند.

یکی از مزایای فروشگاه هدف این است که حتی اگر بعد از خرید قطعات کامپیوتر از این فروشگاه، بخواهید خودتان سیستم را جمع کنید، می‌توانید از مشاوره آنلاین اسمبل هدف کمک بگیرید. فروشگاه هدف با به‌کارگیری تیمی از متخصصان حرفه‌ای و استفاده از قطعات کامپیوتری اصل، نه تنها هنگام خرید با کیفیت ترین قطعات کامپیوتر خیال شما را از بابت مشاوره و خرید بهترین سیستم راحت می‌کند، بلکه به بهترین شکل اسمبل سیستم شما را انجام خواهد داد.

فرقی نمی‌کند دنبال خرید کیس اسمبل شده، کیس اسمبل شده گیمینگ، قطعات کامپیوتر، سیستم کامپیوتر، کیس کامل کامپیوتر، خرید سیستم کامپیوتر و... باشید، مهم این است که تیم فروشگاه هدف به بهترین شکل اسمبل کامپیوتر خانگی، اسمبل سیستم اداری و اسمبل سیستم گیمینگ را برای شما انجام می‌دهد.

از این جهت روی کیفیت اسمبل سیستم تاکید می‌کنیم که چون نصب هر کدام از قطعات کامپیوتری نیاز به آشنایی کامل با سخت افزار دارد. درست نصب نکردن پردازنده، رم یا حتی کارت گرافیک می‌تواند آسیب جدی به سیستم شما بزند. حتی اگر سیم‌ها به درستی جمع نشوند، ممکن است اتصالی کنند یا داخل فن پردازنده یا کیس گیر کنند!

 

مزایای خرید و اسمبل سیستم در فروشگاه هدف

  • مشاوره و خرید بهترین سیستم
  • خرید با کیفیت ترین قطعات کامپیوتر با گارانتی معتبر
  • بهترین مشاوره فنی
  • امکان خرید کیس اسمبل شده، کیس اسمبل شده گیمینگ، قطعات کامپیوتر، سیستم کامپیوتر، کیس کامل کامپیوتر، خرید سیستم کامپیوتر و...
  • اسمبل کامپیوتر خانگی، اسمبل سیستم اداری و اسمبل سیستم گیمینگ به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی
  • مشاوره آنلاین اسمبل
  • بهره‌گیری از خدمات تخصصی یکی از بهترین مراکز فروش اسمبل سیستم
  • و...

 

خدمات فروشگاه هدف به همین جا ختم نمی‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید تعمیر سیستم کامپیوتری خود را به متخصصان این مرکز بسپارید تا در کمترین زمان ممکن با قیمت مناسب و بهره‌گیری از قطعات اصلی، سیستم‌تان تعمیر شود.

حالا وقتشه! اینو بخون کدام پردازنده را خریداری کنیم؟ Intel core i5 یا Intel core i7

پیک رایگان فروشگاه هدف برای اسمبل سیستم در اصفهان

مرکز فروش و تعمیرات فروشگاه هدف به منظور رفاه حال مشتریان و صرفه جویی در وقت این عزیزان برای ساکنان شهر اصفهان سرویس پیک رایگان را برای دریافت و تحویل سیستم کامپیوتری در نظر گرفته است. بدین منظور ساکنین شهر اصفهان می توانند برای اینکه اسمبل سیستم خود را به کارشناسان این مرکز واگذار کنند بدون مراجعه حضوری برای تحویل و دریافت سیستم یا قطعات از پیک رایگان سرویس  فروشگاه هدف استفاده کنند.