10 مورد از بهترین برنامه‌های اندرویدی 2018

آموزش و ترفندها 09 مرداد 1402 علی مظفری

10 مورد از بهترین برنامه‌های اندرویدی 2018

حال که سال 2018 به پایان رسیده، شاید بد نباشد که شما را با لیستی از بهترین برنامه‌های اندرویدی 2018 آشنا کنیم! برنامه‌هایی که در این مقاله معرفی می‌شوند کاربردی هستند و عموماً از دسته‌های موضوعی مختلف انتخاب شده‌اند. پس با ادامه این مطلب و معرفی 10 مورد از بهترین برنامه‌های اندرویدی 2018 همراه باشید.

 

مقدمه

سال 2018 به پایان رسیده و حالا در سال 2019 میلادی به سر می‌بریم. عموماً پس پایان هر سال در هر موضوع یک لیست از بهترین‌های آن قابل ارائه هستند. برای بهترین گوشی‌های سال 2018، بهترین لپ‌تاپ‌های سال 2018، بهترین تبلت‌های سال 2018 و غیره همگی می‌توانند انتخاب و مشخص شوند. اما به نظر شما بهترین برنامه‌های اندرویدی 2018 کدامند؟ در این مقاله ما می‌خواهیم یک لیست 10 موردی از بهترین برنامه‌های اندرویدی 2018 را خدمتتان ارائه کنیم. برنامه‌ها یا اپلیکیشن‌هایی که در این مقاله معرفی می‌کنیم عموماً از دسته‌های موضوعی متفاوت انتخاب شده‌اند تا پاسخگوی نیازهای تمام افراد باشند و محدود به دسته موضوعی خاصی نشوند. پس لطفاً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

بهترین برنامه های اندرویدی: اپلیکیشن 1Weather

 

بهترین برنامه های اندرویدی 2018

 

اپلیکیشن 1Weather یکی از بهترین برنامه‌های اندرویدی است که با آن می‌توانید وضعیت آب و هوای کلیه نقاط دنیا را به طور زنده مشاهده کنید و حتی یک پیش‌بینی 12 هفته‌ای دقیق از وضعیت آب و هوای مناطق مختلف دنیا داشته باشید! پیش‌بینی‌های جوی که توسط این اپلیکیشن ارائه می‌شوند عموماً بسیار دقیق خواهند بود و این مسئله از نقاط قوت اصلی آن به شمار می‌رود. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار مطلوب، زیبا و روان طراحی شده و ویجت اختصاصی آن قابلیت شخصی سازی را به شیوه‌های مختلفی ارائه می‌کند. بنابراین می‌توانید به هر شکلی که دوست دارید یک ویجت از اپلیکیشن 1Weather را روی هوم اسکرین گوشی اندرویدی خود قرار دهید. این برنامه به طور رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده اما شامل تبلیغات درون برنامه‌ای می‌شود که با پرداخت هزینه ناچیزی می‌توان این تبلیغات را از میان برداشت.

دانلود اپلیکیشن 1Weather از گوگل پلی استور

 

بهترین برنامه‌های اندرویدی: اپلیکیشن گوگل مپ (Google Maps)

 

پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید

 

احتمالا همه شما با اپلیکیشن گوگل مپ آشنایی دارید. این اپلیکیشن بدون تردید بهترین برنامه مسیریاب و موقعیت یاب اندروید است که قابلیت نصب در سیستم عامل iOS و آیفون‌های اپل را هم دارد. گوگل مپ فقط یک برنامه مسیریاب نیست بلکه مجموعه‌ای از قابلیت دیگر مثل پیدا کردن نقاط مختلف تاریخی، گردشگری، تفریحی و غیره را هم ارائه می‌کند. امکان اشتراک گذاری موقعیت مکانی، استفاده از نقشه مناطق خاص در حالت آفلاین، امکان ذخیره کردن آدرس نقاط و محل‌های خاص برای دسترسی سریع و مسیریابی بهتر، قابلیت نمایش وضعیت ترافیکی جاده‌ها و غیره همگی توسط اپلیکیشن گوگل مپ ارائه می‌شوند. بنابراین اگر به دنبال یک برنامه مسیریابی کامل و بی‌عیب و نقص هستید، اپلیکیشن Google Maps بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن Google Maps از گوگل پلی استور

 

بهترین برنامه‌های اندرویدی: اپلیکیشن LastPass Password Manager

 

پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید

 

یکی دیگر از بهترین برنامه‌های اندرویدی 2018 برنامه LaspPass Password Manager است که یک اپلیکیشن اختصاصی برای ذخیره سازی، ساخت و مدیریت رمزهای عبور شما محسوب می‌شود. این برنامه به صورت کراس پلتفرم (Cross-Platform) طراحی شده، بنابراین می‌توانید از آن به شیوه مشابه در گوشی، کامپیوتر و دیگر وسایل خود استفاده کنید. این برنامه علاوه بر اینکه پسوردهایتان را به شکل کاملاً امنی ذخیره می‌کند، قابلیت ساخت پسوردهایی را دارد که تقریباً حدس زدن و هک کردن آن‌ها غیرممکن خواهد بود. برنامه‌های زیادی با کارایی مشابه این برنامه هم اکنون در گوگل پلی استور موجود هستند، اما توصیه می‌کنیم اپلیکیشن LastPass Password Manager را یک بار هم که شده امتحان کنید تا متوجه دقت و قدرت عمل عالی آن شوید.

دانلود اپلیکیشن LastPass Password Manager از گوگل پلی استور

 

بهترین برنامه‌های اندرویدی: اپلیکیشن Nova Launcher

 

بهترین برنامه های اندرویدی 2018

 

برنامه نوا لانچر یا همان Nova Launcher یک لانچر اندرویدی است که امکان شخصی سازی رابط کاربری و ظاهر گوشی شما را به هر صورتی که فکرش را بکنید فراهم می‌کند. از اصلی‌ترین ویژگی‌های مثبت این لانچر باید به سرعت عمل بالا و رابط بدون تاخیر و باگ آن اشاره داشت که منجر می‌شود از شخصی سازی ظاهر گوشی خود لذت بیشتری ببرید. این برنامه قابلیت‌های جالبی همچون امکان گرفتن بکاپ (Backup) از تنظیمات هوم اسکرین و ریستور آن‌ها را هم ارائه می‌کند و یک برنامه کامل برای شخصی سازی همه چیز در گوشیهای اندرویدی است. پس نوا لانچر را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامههای اندرویدی 2018 به خاطر بسپارید.

دانلود اپلیکیشن Nova Launcher از گوگل پلی استور

 

بهترین برنامه های اندرویدی: اپلیکیشن اینستاگرام (Instagram)

 

پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید:اینستاگرام

 

شک نداریم همه شما عزیزان به خوبی با اپلیکیشن اینستاگرام آشنا هستید. برنامه اینستاگرام در حال حاضر پرطرفدارترین اپلیکیشن در حوزه شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود که در بین ایرانی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد. این برنامه به صورت رایگان قابل استفاده است و حتی می‌تواند در برخی شرایط به منبعی برای کسب درآمد یا ترویج بیزینس و کسب و کارتان تبدیل شود. روند کار برنامه هم بسیار ساده است. هر کاربر در این اپلیکیشن عکس‌ها و ویدئوهای خاصی که مد نظرش هستند را با دیگر کاربران اشتراک گذاری می‌کند و دیگران برای وی نظر ثبت می‌نمایند. پس یکی دیگر از بهترین برنامه‌های اندروید سال 2018 اپلیکیشن اینستاگرام است که احتمالاً روند رو به رشد عملکرد آن در سال 2019 هم حفظ خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن اینستاگرام از گوگل پلی استور

 

بهترین برنامه‌های اندرویدی: اپلیکیشن Pulse SMS

 

بهترین برنامه های اندرویدی 2018

 

اپلیکیشن Pulse SMS یک برنامه بسیار کاربردی و زیبا برای مدیریت پیامک‌ها در اندروید است. با استفاده از این برنامه می‌توانید ظاهری بسیار منحصر به فرد را برای بخش ارسال و دریافت پیامک‌ها یا همان اس ام اس‌های گوشی اندرویدی خود به وجود آورید. تقریباً تمام المان‌ها در قسمت‌های مختلف این برنامه قابل شخصی سازی هستند. علاوه بر این ویژگی، اپلیکیشن Pulse SMS به شما این امکان را می‌دهد تا برای برخی از گفتگوهای پیامکی خود رمز عبور تنظیم کنید تا دیگر افراد قادر به ورود به آن و مطالعه پیامک‌هایتان نباشند. پشتیبانی از دو سیم کارت و مجزا نشان دادن پیامک‌های آن‌ها، امکان ایجاد بلک لیست برای پیامک‌های تبلیغاتی و اسپم و غیره همگی در اپلیکیشن Pulse SMS ارائه شده‌اند و قابل استفاده هستند. بنابراین یکی دیگر از بهترین برنامه‌های اندرویدی 2018 برنامه Pulse SMS است.

دانلود اپلیکیشن Pulse SMS از گوگل پلی استور

 

بهترین برنامه‌های اندرویدی: اپلیکیشن Solid Explorer

 

بهترین برنامه های اندرویدی 2018

 

اپلیکیشن Solid Explorer یک برنامه اختصاصی برای مدیریت فایل در گوشی‌های اندرویدی است. این برنامه به دلیل کیفیت عملکرد و کارایی بالایی که دارد به نظر ما بهتر از اپلیکیشن‌های قدرتمند و مشابهی مثل ES File Explorer عمل می‌کند و به همین جهت پتانسیل لازم برای قرارگیری در لیست بهترین برنامه‌های اندرویدی 2018 ما را خواهد داشت. رابط کاربری برنامه بسیار خوب، زیبا و روان طراحی شده و استفاده از آن ساده است. امکانات بسیار زیادی در این اپلیکیشن ارائه شده‌اند که قابلیت پشتیبانی از اغلب سرویس‌های ذخیره سازی ابری یکی از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک برنامه مدیریت فایل اندرویدی قدرتمند هستید، شک نداشته باشید Solid Explorer یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن Solid Explorer از گوگل پلی استور

 

بهترین برنامه‌های اندرویدی: اپلیکیشن Swiftkey

 

بهترین برنامه های اندرویدی 2018

 

اپلیکیشن Swiftkey یکی از بهترین، پرطرفدارترین و انعطاف‌پذیرترین کیبوردهای مجازی اندروید را برایتان به ارمغان می‌آورد. المان‌های مختلف در کیبورد مذکور به طور دستی و بنا به سلیقه شخصی کاربر قابل تغییر هستند. یکی از ویژگی‌های بسیار عالی این اپلیکیشن مربوط به سرویس پیش‌بینی کلمات پیشرفته آن می‌شود که خیلی دقیق و با جزئیات کلماتی که شما قصد دارید تایپ شوند را پیشنهاد می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید سرعت تایپ متن شما چند برابر شود، اپلیکیشن Swiftkey این امکان را در اختیارتان قرار خواهد داد. اگر به دنبال نصب و استفاده از یک کیبورد حرفه‌ای، روان و قابل شخصی سازی برای گوشی اندرویدی خود هستید، شک نداشته باشید Swiftkey یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن Swiftkey از گوگل پلی استور

 

بهترین برنامه‌های اندرویدی: اپلیکیشن TickTick

 

بهترین برنامه‌های اندرویدی 2018 : اپلیکیشن TickTick

 

یکی دیگر از بهترین برنامه‌های اندرویدی 2018 می‌تواند برنامه TickTick باشد که یک اپلیکیشن اختصاصی برای ایجاد لیست اقداماتی است که باید انجام شوند و امکان تیک زدن هر یک از کارهای انجام شده را هم فراهم می‌کند. به این دسته از اپلیکیشن‌ها اصطلاحاً اپلیکیشنهای To-Do List گفته می‌شود، چون با آن‌ها می‌توانید کارهایی که باید در آینده انجام دهید را به صورت یادآور ذخیره کنید و از اپلیکیشن بخواهید تا شما را برای انجام کارهای آینده خود آگاه سازد. رابط کاربری عالی و قابل درک امکان شخصی سازی ظاهر برنامه، ویجت زیبا، عملکرد روان و غیره همگی از ویژگی‌های مثبت اپلیکیشن TickTick محسوب می‌شوند.

دانلود اپلیکیشن TickTick از گوگل پلی استور

 

بهترین برنامه‌های اندرویدی: اپلیکیشن واتساپ (WhatsApp)

 

پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید:واتساپ

 

آخرین برنامه‌ای که در لیست بهترین برنامه‌های اندروید 2018 ما جای دارد، اپلیکیشن واتساپ است که یک برنامه پیام رسان مناسب محسوب می‌شود. این برنامه بعد از مشکلاتی که برای تلگرام در ایران به وجود آمد می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب و استفاده باشد. واتساپ علاوه بر امکان ارسال پیام‌های متنی حول اینترنت از قابلیت‌های دیگری همچون امکان برقراری تماس‌های صوتی و تصویری هم پشتیبانی می‌کند. پس اگر به دنبال یک برنامه پیام رسان با کیفیت هستید که از تماس تصویری و صوتی رایگان حول اینترنت هم پشتیبانی کند، واتساپ یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن واتساپ از گوگل پلی استور

 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به معرفی 10 مورد از بهترین برنامه‌های اندرویدی 2018 پرداختیم. سعی کردیم اپلیکیشن‌هایی را در این لیست معرفی کنیم که در حوزه‌های مختلفی کاربرد داشته باشند. اگر فکر می‌کنید جای اپلیکیشن خاصی در این لیست خالیست، توصیه می‌کنیم نظر خود را با ما و دیگر عزیزانی که این مطلب را مطالعه می‌کنند به اشتراک بگذارید. در صورتی که قصد دارید در مورد واتساپ و اینستاگران بیشتر بدانید می توانید آموزش تصویری استفاده از اینستاگرام | راهنمای Instagram و آموزش نصب و استفاده از واتساپ روی کامپیوتر را بخوانید.