بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019

بهترین‌ها 17 آذر 1398 علی مظفری

بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019

اگر قصد خرید یک گوشی اندرویدی جدید را دارید و می‌خواهید اسمارتفونی خوش قیمت و میان رده تهیه کنید، توصیه داریم که این راهنمای خرید اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019 بپردازیم. بنابراین با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019 : مقدمه

تنوع گوشی های اندرویدی بسیار بالاست و همین مسئله سبب می‌شود که خیلی از کاربران در انتخاب یک گوشی خوب و مناسب دچار شک و تردید شوند. طبق آمار اغلب کاربران در حین انتخاب یک گوشی به قیمت آن یا بهتر بگوییم ارزش خرید دستگاه اهمیت می‌دهند. همچنین همین آمار نشان می‌دهد که خیلی از کاربران خرید گوشی های میان رده اندرویدی را به خرید پرچمداران ترجیح خواهند داد. بنابراین تصمیم گرفتیم یک راهنمای خرید جامع برای این دسته از افراد آماده کنیم و در آن اشاره‌ای به بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019 داشته باشیم.

در نظر داشته باشید که منظور از میان رده بودن گوشی این است که دستگاه از نظر قابلیت های سخت افزار پتانسیل عملکرد مابین گوشی های رده پایین و رده بالا (پرچمدار) قرار می‌گیرد . منظور از خوش قیمت بودن دستگاه هم این است که قیمت آن در قبال مشخصات فنی و سخت افزاری که ارائه کرده رقابتی و مطلوب خواهد بود. پس اگر قصد دارید یک گوشی اندرویدی جدید تهیه کنید، توصیه می‌کنیم این راهنمای خرید اختصاصی را از دست ندهید و تا انتهای مطلب با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

بهترین گوشی سامسونگ: گلکسی A30s سامسونگ | Samsung Galaxy A30s

 

بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019

 

سامسونگ به خوبی اهمیت تقاضا در بازار گوشی های میان رده را درک کرده و به همین جهت در سال 2019 تنوع این سری از گوشی هایش را به شدت افزایش داد. گلکسی A30s یکی از بهترین گوشی های میان رده‌ای است که غول کره‌ای صنعت موبایل آن را معرفی و روانه بازار کرده و آمار فروش عالی این گوشی نشان می‌دهد که ارزش خرید بالایی دارد و می‌تواند گزینه عالی برای هر فردی باشد. این گوشی از صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل بهره می‌برد و ظاهر و سبک طراحی جذاب و مدرنی دارد. پنل نمایشگر آن از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) در نظر گرفته شده و تراشه اگزینوس 7904 در قلب آن بکار رفته است. گوشی از نظر رم شامل دو نسخه 3 و 4 گیگابایتی می‌شود و از نظر حافظه داخلی در سه نسخه 32، 64 و 128 گیگابایتی روانه بازار شده است.

یکی دیگر از ویژگی های خوب گوشی Galaxy A30s سامسونگ مربوط به دوربین اصلی آن می‌شود که از سه لنز 25، 8 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و در شرایط مختلف امکان ضبط عکس های با کیفیتی را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی های این گوشی زیبا و خوش قیمت می‌توان به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، اندروید 9 پای، بهره‌مندی از اسکنر نگشت و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. گلکسی A30s سامسونگ هم اکنون (در زمان تدوین این مطلب) با قیمتی در حدود 2.8 میلیون تومان در بازار کشورمان به فروش می‌رسد.

 

بهترین گوشی سامسونگ: گلکسی A30 سامسونگ | Samsung Galaxy A30

 

بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019

 

سامسونگ گلکسی A30 هم می‌تواند یکی دیگر از بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019 باشد. این گوشی که در ماه فوریه سال 2019 معرفی شده از یک نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل بهره می‌برد و پنل آن هم از نوع سوپر آمولد است. قاب پشت دستگاه پلاستیکی خواهد بود اما پنل جلوی آن با شیشه گوریلاگلس پوشانده می‌شود. گوشی ظاهری شیک و مدرن دارد و صفحه نمایش بدون حاشیه آن تقریبا 84.9 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر گرفته است. تراشه اگزینوس 7904 در قلب این اسمارتفون بکار رفته و گوشی از نظر رم در دو نسخه 3 و 4 گیگابایتی عرضه می‌شود.

گلکسی A30 سامسونگ از نظر حافظه داخلی هم شامل دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی می‌شود و از اتصال رم میکرو اس دی (Micro SD) پشتیبانی به عمل می‌آورد. دوربین اصلی آن دوگانه است و از دو لنز 16 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و دستگاه اسکنر انگشت دارد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. باتری گوشی گلکسی A30 هم ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. این گوشی هم اکنون (در زمان تدوین این مطلب) با قیمتی در حدود 2.9 میلیون تومان در بازار کشورمان موجود است.

 

بهترین گوشی شیائومی: شیائومی می 9 تی | Xiaomi Mi 9T

 

بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019

 

شرکت شیائومی به عنوان استاد تولید کننده گوشی های خوش قیمت و مقرون به صرفه بدون تردید محصولاتی دارد که در لیست ما جایگاه ویژه‌ای داشته باشند. یکی از این گوشی ها شیائومی می 9 تی است که به آن Redmi K20 هم گفته می‌شود. این گوشی از سبک طراحی عالی برخوردار بوده و ظاهر بسیار جذاب و شیکی دارد. قاب پشت و پنل جلوی آن با شیشه گوریلاگلس پوشانده شده و فریم اصلی دستگاه هم آلومینیومی است. صفحه نمایش گوشی 6.39 اینچی و بدون حاشیه در نظر گرفته شده و رزولوشن 2340 در 108 پیکسلی را ارائه می‌کند. ضمنا دوربین سلفی این گوشی به صورت پاپ آپ طراحی شده و شرایط لزوم از گوشه قاب آن خارج می‌شود. طبق آمار چیزی در حدود 86.1 درصد از کل مساحت پنل جلوی این گوشی زیبا با نمایشگر آن احاطه شده است.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی Mi 9T شیائومی: زیبا و خوش قیمت با سلفی پاپ‌آپ

روی قاب پشت این گوشی هم طرح های جالب و جذابی وجود دارد که منجر به خاص تر به نظر رسیدن دستگاه می‌شوند. اسکنر انگشت شیائومی Mi 9T داخل صفحه نمایش آن تعبیه شده و دوربین اصلی آن از سه لنز 48، 8 و 13 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. دوربین سلفی گوشی هم از یک لنز 20 مگاپیکسلی تشکیل شده است. یک باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر ساعتی هم وظیفه تامین انرژی مورد نیاز آن را بر عهده دارد. پردازنده مرکزی آن اسنپدراگون 730 بوده و دستگاه به رم 6 گیگابایتی مجهز بوده و از نظر حافظه داخلی در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی روانه بازار است. شیائومی می 9 تی هم اکنون (در زمان تدوین این مقاله) در بازار کشورمان با قیمتی در حدود 4.1 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

بهترین گوشی سامسونگ: گلکسی A40 سامسونگ | Samsung Galaxy A40

 

بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019

 

یکی دیگر از بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019 می‌تواند گوشی سامسونگ Galaxy A40 باشد. این گوشی که در ماه مارس سال 2019 معرفی شد از صفحه نمایشی 5.9 اینچی و سوپر آمولد بهره می‌برد که رزولوشن 2340 در1080 پیکسل را ارائه کرده و تراکم پیکسلی آن به چیزی در حدود 437 پیکسل در هر اینچ می‌رسد که تراکم عالی برای یک گوشی میان رده است. قاب پشت گوشی پلاستیکی بوده اما ظاهری شیک دارد. نمایشگر آن هم بدون حاشیه در نظر گرفته شده و چیزی در حدود 85.5 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر گرفته است. گوشی Galaxy A40 از تراشه اگزینوس 7904 با پردازنده مرکزی هشت هشته‌ای بهره می‌برد و رم 4 گیگابایتی دارد.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی گلکسی A40 سامسونگ: نسبتا کوچک اما خوش دست!

حافظه داخلی گلکسی A40 هم ظرفیت 64 گیگابایتی را ارائه کرده و دستگاه از اتصال رم میکرو اس دی (Micro SD) پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی دوگانه گوشی به ترتیب از دو لنز 16 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی دستگاه هم از یک لنز 25 مگاپیکسلی بهره می‌برد که تجربه عکسبرداری عالی را برای علاقمندان به سلفی گرفتن به ارمغان خواهد آورد. یک اسکنر انگشت فیزیکی روی قاب پشت گوشی نصب شده و باتری آن هم ظرفیت 3100 میلی آمپر ساعتی دارد. سامسونگ گلکسی A40 هم اکنون (در زمان تدوین این مطلب) با قیمتی در حدود 3.1 میلیون تومان در بازار کشورمان به فروش می‌رسد.

 

بهترین گوشی شیائومی می 9 تی پرو | Xiaomi Mi 9T Pro

 

بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019

 

گوشی می 9 تی پرو شیائومی با نام ردمی کی 20 پرو (Redmi K20 Pro) هم شناخته می‌شود و یکی دیگر از گوشی های میان رده، با کیفیت و خوش قیمت سال 2019 است. گوشی ظاهری بسیار شیک و جذاب دارد و بدنه آن از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده و جذابیت خاصی را ارائه می‌کند. نمایشگر گوشی 6.4 اینچی بوده و پنل آن از نوع سوپر آمولد در نظر گرفته شده و رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل توسط آن ارائه می‌شود. روی نمایشگر دستگاه هم با یک لایه شیشه گوریلاگلس 5 پوشانده شده است. تراشه‌ای که در قلب دستگاه بکار رفته، تراشه فوق قدرتمند اسنپدراگون 855 کوالکام است، بنابراین مطمئن باشید شیائومی Mi 9T Pro تجربه‌ای فراتر از یک گوشی میان رده برایتان به ارمغان می‌آورد اما با این حال قیمت عالی دارد.

دوربین اصلی گوشی از سه لنز 43، 8 و 13 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن از یک لنز 20 مگاپیکسلی پاپ آپ بهره می‌برد که از گوشه قاب دستگاه خارج خواهد شد و در شرایط نیاز ایفای نقش می‌کند. بخش زیرین صفحه نمایش گوشی قابلیت اسکن انگشت را خواهد داشت و باتری دستگاه هم ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد. شیائومی می 9 تی پرو از نظر رم در دو نسخه 6 و 8 گیگابایتی روانه بازار شده و از نظر حافظه داخلی شامل نسخه های 64، 128 و 256 گیگابایتی می‌شود که هیچ یک از اتصال حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کنند.نسخه پایه این گوشی هم اکنون با قیمتی در حدود 4.6 میلیون تومان در بازار کشورمان به فروش می‌رسد که قیمت عالی برای یک گوشی با مشخصات یاد شده است.

 

بهترین گوشی سامسونگ: گلکسی A50 سامسونگ | Samsung Galaxy A50

 

بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019

 

بدون شک سامسونگ گلکسی A50 هم می‌تواند یکی دیگر از بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019 باشد. این اسمارتفون با کیفیت از بدنه پلاستیکی بهره‌مند است اما ظاهری جذاب و شیک دارد. صفحه نمایش آن 6.4 اینچی و از نوع سوپر آمولد در نظر گرفته شده و رزولوشن 2340 در1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی پلاس را ارائه می‌کند. تراشه اگزینوس 9610 در قلب این محصول بکار رفته و رم آن می‌توانید ظرفیت های 4 و 6 گیگابایتی داشته باشد. گوشی از نظر حافظه داخلی هم شامل دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی می‌شود که هر دو از اتصال حافظه جانبی پشتیبانی می‌کنند.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی گلکسی A50 سامسونگ : بهترین میان رده کهکشانی‌ها!

دوربین اصلی Samsung Galaxy A50 از سه لنز 25، 8 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن هم از یک لنز 25 مگاپیکسلی بهره می‌برد. گوشی از اسکنر انگشت بهره‌مند است و اسکنر آن داخل صفحه نمایش تعبیه شده و به بیان دیگر مثل گوشی های رده بالای بازار، صفحه نمایش Galaxy A50 از قابلیت اسکن انگشت پشتیبانی می‌کند. یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هم برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی A50 در دستگاه بکار رفته است. نسخه پایه این گوشی هم اکنون (در زمان تدوین این مطلب) در بازار کشورمان قیمتی در حدود 3.3 میلیون تومان دارد.

 

بهترین گوشی هوآوی پی 30 لایت | Huawei P30 Lite

 

بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019

 

باید قبول کرد هوآوی در زمینه تولید و عرضه گوشی های میان رده از شرکت هایی مثل سامسونگ و شیائومی عقب مانده اما با این حال برخی از محصولاتش می‌توانند در لیست بهترین گوشی های میان رده سال قرار گیرند. گوشی هوآوی P30 Lite یکی از این دسته محصولات است. صفحه نمایش این گوشی 6.15 اینچی و از نوع LIPS IPS LCD انتخاب شده و رزولوشن 2312 در 1080 پیکسلی را ارائه می‌کند. تراشه Kiri 710 با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای در قلب این اسمارتفون بکار رفته و دستگاه از نظر رم شامل دو نسخه 4 و 8 گیگابایتی می‌شود و از نظر حافظه داخلی هم ظرفیت 128 گیگابایتی دارد.

هوآوی پی 30 لایت از اتصال رم میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند و دوربین اصلی آن از سه لنز 48، 8 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. البته در برخی مناطق لنز دوربین اصلی گوشی 24 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی دستگاه هم می‌تواند با توجه به منطقه عرضه آن 24 یا 32 مگاپیکسلی باشد و تجربه ضبط عکس های سلفی واقعا با کیفیتی را برایتان به ارمغان آورد. گوشی به اسکنر انگشت هم مجهز است و این اسکنر در قاب پشت دستگاه نصب شده و یک باتری 3340 میلی آمپر ساعتی هم انرژی مورد نیازش را تامین می‌کند. نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی این اسمارتفون هم اکنون (در زمان تدوین این مطلب) با قیمتی در حدود 3.8 میلیون تومان در بازار کشورمان موجود است.

 

بهترین گوشی نوکیا 7 پلاس | Nokia 7 Plus

 

بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019

 

یکی دیگر از گوشی های خوبی که باید در لیست بهترین های ما قرار گیرد گوشی نوکیا 7 پلاس است که با قیمتی در حدود 3.9 میلیون تومان در بازار کشورمان موجود است. این گوشی صفحه نمایشی 6 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل دارد و از بدنه‌ای زیبا، شیک و با کیفیت بهره می‌برد. تراشه اسنپدراگون 660 در قلب آن بکار رفته و رم دستگاه در دو ظرفیت 4 و 6 گیگابایتی عرضه شده و حافظه داخلی آن هم 64 گیگابایتی خواهد بود. ضمنا گوشی Nokia 7 Plus از اتصال رم میکرو اس دی هم پشتیبانی می‌کند. ظاهر این گوشی نسبت به اغلب گوشی های دیگر متفاوت است و این مسئله هم در سبک طراحی قاب پشت و هم در پنل جلوی آن مشخص و محسوس خواهد بود.

دوربین اصلی نوکیا 7 پلاس از دو لنز 12 و 13 مگاپیکسلی تشکیل شده و یک اسکنر انگشت درست زیر آن نصب است که کیفیت عملکرد مطلوبی دارد. دوربین سلفی دستگاه هم رزولوشن 16 مگاپیکسلی را ارائه می‌کند. یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی هم برای تامین انرژی مورد نیاز نوکیا 7 پلاس در نظر گرفته شده است. اگر به برند نوکیا و محصولات این شرکت فنلاندی علاقه دارید، مطمئنا Nokia 7 Plus می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد. لازم به ذکر است که این گوشی مبتنی بر اندروید وان (Android One) طراحی شده و آپدیت های اندروید را سریع دریافت خواهد کرد و تجربه مشابه با اندروید خام را برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

گلکسی A20s سامسونگ | Samsung Galaxy A20s

 

بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019

 

یکی دیگر از بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019 می‌تواند گوشی سامسونگ Galaxy A20s باشد. این گوشی که در سپتامبر سال 2019 شاهد رونمایی از آن بودیم صفحه نمایشی 6.5 اینچی دارد و پنل آن از نوع IPS LCD است. رزولوشن 1560 در 720 پیکسل توسط نمایشگر دستگاه ارائه شده و تراشه اسنپدراگون 450 کوالکام هم در قلب این اسمارتفون بکار می‌رود که یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. گوشی از نظر رم در دو نسخه مختلف با ظرفیت های 3 و 4 گیگابایتی عرضه شده و از نظر حافظه داخلی هم شامل دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی می‌شود که هر دو از اتصال رم میکرو اس دی پشتیبانی می‌کنند. علیرغم اینکه قاب پشت گوشی از شیشه ساخته نشده بسیار براق و چشم نواز به نظر می‌رسد و جذابیت خاصی دارد.

حاشیه های باریک صفحه نمایش گوشی هم بر زیبایی های آن می‌افزایند و سبب شده‌اند که دستگاه ظاهری مدرن داشته باشد. دوربین اصل سامسونگ گلکسی A20s از سه لنز 13، 8 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی دستگاه هم از یک لنز 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. یک اسکنر انگشت فیزیکی بر روی قاب پشت دستگاه نصب است و برای تامین انرژی مورد نیاز آن هم از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت استفاده به عمل می‌آید. هم اکنون نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی این گوشی در بازار کشورمان با قیمتی در حدود 4.3 میلیون تومان به فروش می‌رسد. بنابراین گلکسی A20s را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین گزینه خرید پیش رویتان به خاطر بسپارید.

 

گلکسی A70 سامسونگ | Samsung Galaxy A70

 

بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019

 

گوشی بعدی که در لیست ما قرار دارد گلکسی A70 سامسونگ است. این گوشی از صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی نوع سوپر آمولد با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل بهره می‌برد و تراشه اسنپدراگون 675 کوالکام در قلب آن بکار رفته است. گوشی از نظر رم در دو نسخه مختلف 6 و 8 گیگابایتی عرضه شده و حافظه داخلی آن هم ظرفیت 128 گیگابایتی دارد و دستگاه از اتصال حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی سه‌گانه متشکل از سه لنز 32، 8 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم از دیگر ویژگی های این گوشی هستند. سامسونگ Galaxy A70 به اسکن انگشت مجهز است و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد. علیرغم اینکه پنل جلوی گوشی با شیشه گوریلاگلس 3 پوشانده شده، قاب پشت آن پلاستیکی اما براق است. گوشی از سبک طراحی اسمارتفون های مدرن پیروی می‌کند و قاب پشت براق و صفحه نمایشی بدون حاشیه دارد. نسخه پایه این گوشی هم اکنون در بازار کشورمان با قیمتی در حدود 4.8 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

بهترین گوشی وان پلاس 6 تی | OnePlus 6T

 

بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019

 

یکی دیگر از بهترین گوشی های مقرون به صرفه فعلی بازار که شاید خیلی هم یک اسمارتفون میان رده نباشد و بیشتر شبیه به یک گوشی پرچمدار عمل کند، گوشی وان‌پلاس 6 تی است که قیمتی رقابتی دارد. این گوشی از صفحه نمایش 6.41 اینچی با رزولوشن 2340 در1080 پیکسل و از نوع Optic AMOLED بهره می‌برد و بدنه‌ای فلزی و شیشه‌ای براق و زیبا دارد. در قلب آن از تراشه فوق قدرتمند اسنپدراگون 845 استفاده شده و گوشی از نظر رم شامل دو نسخه 6 و 8 گیگابایتی می‌شود. از نظر حافظه داخلی هم OnePlus 6T در دو نسخه با ظرفیت های 128 و 256 گیگابایتی عرضه شده است.

دوربین اصلی این گوشی از دو لنز 16 و 20 مگاپیکسلی تشکیل شده و برای دوربین سلفی آن هم از یک لنز 16 مگاپیکسلی دیگر استفاده می‌شود. بخش زیرین صفحه نمایش گوشی قابلیت اسکن انگشت را دارد و نمایشگر دستگاه با حاشیه های باریکش چیزی در حدود 85.6 درصد از کل مساحت پنل جلوی آن را در بر می‌گیرد. یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی هم وظیفه تامین انرژی مورد نیاز گوشی را بر عهده خواهد داشت. نسخه پایه گوشی وان پلاس 6T با تمام ویژگی های عالی که نام بردیم در بازار کشورمان قیمتی در حدود 7 میلیون تومان دارد که قیمت واقعا رقابتی و مناسبی برای یک گوشی با مشخصات این چنینی است.

 

بهترین گوشی وییو 20 هوآوی | Huawei View 20

 

بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019

 

یکی دیگر از بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019 می‌تواند گوشی هوآوی View 20 باشد. این گوشی صفحه نمایشی 6.4 اینچی و از نوع IPS LCD با رزولوشن 2310 در 1080 پیکسل دارد و بدنه آن از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است. نمایشگر دستگاه بدون حاشیه بوده و بدنه گوشی براق و چشم نواز خواهد بود. تراشه کرین 980 در قلب دستگاه بکار رفته و رم آن در نسخه های 6 و 8 گیگابایتی موجود است. حافظه داخلی گوشی هم در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی موجود خواهد بود که هیچکدام از اتصال حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کنند. دوربین اصلی گوشی از یک لنز 48 مگاپیکسلی و یک لنز TOF تشکیل شده است و دوربین سلفی آن هم به یک لنز 25 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی هوآوی Honor View 20 : خوش دست و با کیفیت

یک اسکنر انگشت با کیفیت در وسط قاب پشت دستگاه تعبیه شده و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هم برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی در نظر گرفته شده است. اگر به دنبال یک گوشی زیبا و با کیفیت از برند هوآوی هستید که بتوان آن را به عنوان یک اسمارتفون میان رده رو به بالا طبقه‌بندی کرد و دستگاه از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد، هوآوی ویو 20 از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان خواهد بود. نسخه پایه این گوشی هم اکنون (در زمان تدوین این مطلب) در بازار کشورمان با قیمتی در حدود 6.8 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

بهترین گوشی هوآوی آنر 9 ایکس | Huawei Honor 9X

 

بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019

 

گوشی بعدی که به عنوان یک اسمارتفون خوش قیمت و میان رده معرفی می‌کنیم گوشی هوآوی آنر 9 ایکس است که یک صفحه نمایش 6.59 اینچی نوع LTPS IPS LCD دارد و رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل را ارائه می‌کند. تراشه Kirin 710F در قلب این گوشی بکار رفته و دستگاه از نظر رم شامل دو نسخه با ظرفیت های 4 و 6 گیگابایتی می‌شود. گوشی از نظر حافظه داخلی هم در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه شده است. فریم اصلی گوشی از آلومینیوم ساخته شده و قاب پشت و پنل جلوی آن شیشه‌ای، براق و جذاب خواهد بود.

دوربین اصلی Huawei Honor 9X از سه لنز 48، 8 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی دستگاه هم از یک لنز 16 مگاپیکسلی پاپ آپ بهره می‌برد. گوشی اسکنر انگشت فیزیکی دارد و این اسکنر در قاب پشت دستگاه نصب شده و کیفیت مطلوبی را ارائه می‌کند. یک باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر ساعتی هم برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی در آن بکار رفته است. هم اکنون (در زمان تدوین این مطلب) نسخه پایه این اسمارتفون با قیمتی در حدود 3.9 میلیون تومان در بازار کشورمان به فروش می‌رسد.

 

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله سعی داشتیم که چند مورد از بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019 را برایتان معرفی کنیم. به منظور جلوگیری از طولانی شدن مطلب از اشاره به برخی گوشی ها که شاید در بازار کشور پیدا کردن آن ها ساده نباشد و طرفداران کمتری هم نسبت به برند های موفق تر داشته باشند صرف نظر کردیم. به عنوان مثال گوشی هایی مثل Moto G8 Plus موتورولا، وان‌پلاس 7T، گوگل پیکسل 3a، شیائومی Mi 9، گلکسی A70s سامسونگ و برخی دیگر از اسمارتفون های مشابه هم پتانسیل لازم برای قرار گرفتن در این لیست را داشتند. اگر شما هم احساس می‌کنید جای خالی گوشی خاصی در این لیست احساس می‌شود، می‌توانید نام آن را در بخش نظرات همین مطلب ارائه کنید و نظرتان را با ما و دیگر همراهان فروشگاه اینترنتی هدف به اشتراک بگذارید. امیدواریم از این راهنمای خرید اختصاصی استفاده لازم را به عمل آورده باشید.