معرفی محصولات برتر جایگزین آی پد پرو اپل

اخبار روز تکنولوژی 17 آذر 1394 علی مظفری

معرفی محصولات برتر جایگزین آی پد پرو اپل

2-این روزها جدیدترین تبلت اپل موسوم به آی پد پرو توسط مایکروسافت به چالش کشیده شده است. بنا به گزارشات رسیده، بازار تبلت و لپ‌تاپ‌های هیبریدی به‌ زودی با ورود رقبای سرسختی چون مایکروسافت، وارد فاز تازه‌ای می‌شود و رقابت در سال 2016 را سخت‌تر از قبل خواهد کرد. در اینجا تبلت ها و لپ‌تاپ‌هایی که می‌توانند جایگزین آی پد پرو باشند را فهرست کرده ایم. با ما همراه باشید تا این مصلات را بهتر و بیشتر بسناسیم.

 

1- مایکروسافت سرفیس پرو4

مایکروسافت سرفیس پرو4 بزرگ‌ترین آلترناتیو برای آی پد پرو است به‌خصوص برای علاقه‌مندان به سیستم‌عامل ویندوز 10 و نرم‌افزار آفیس که با حداکثر 16 گیگ رم (حافظه موقت)، ازلحاظ سرعت و عملکرد، آی پد پرو را جا می‌گذارد. سیستم 12.3 اینچی همراه با قلم دیجیتال و کیبورد برای کاربران ساخته‌شده است.

مایکروسافت سرفیس پرو4

 

2- آی پد ایر 2

آی پد ایر 2 تبلت 9.7 اینچی است که به‌اندازه آی پد پرو قوی نیست اما قیمت 499 دلاری برای علاقه‌مندان به سیستم‌عامل آی او اس مناسب به نظر می‌رسد.

 آی پد ایر 2

 

3- نکسوس 9 گوگل

 نکسوس 9 گوگل برای علاقه‌مندان به سیستم‌عامل اندروید مناسب است. این تبلت دارای صفحه‌نمایش 8.9 اینچی می باشد در صورتی که نمایشگر معرفی محصولات برتر جایگزین آی پد پرو اپل 12.9 اینچی است، همچنین معماری 64 بیتی، گرافیک انویدیا تگرا1 و سرعت 2.3 گیگاهرتزی و قیمت 399 دلاری مناسب و مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

نکسوس 9 گوگل

 

4- سامسونگ گلکسی وی یو

سامسونگ گلکسی وی یو؛ با نمایشگر 18.4 اینچی و سیستم‌عامل اندروید بدیل دیگری محسوب می‌شود.

سامسونگ گلکسی وی یو

 

5- گلکسی تب اس2

 گلکسی تب اس2 در دو سایز 9.7 و 8 اینچ ساخته شه است، که سیستم عامل اندروید، آفیس مایکروسافت و وان درایو نیز روی آن نصب شده است.

گلکسی تب اس2

 

6- مک بوک اپل

مک بوک اپل نیز می‌تواند بدیل آی پد پرو باشد که در سایز 12 اینچی و گرافیک اینتل 5300 و با ظرافت خاص خود و البته سیستم‌عامل مک او اس (قابل تجهیز به ویندوز) ساخته‌شده است.

مک بوک اپل

 

 

7- مک بوک پرو

مک بوک پرو 13.3 اینچی با عملکرد و گرافیک بسیار بالا نیز می‌تواند به‌جای آی پد پرو مورداستفاده قرار گیرد. در ضمن مدل 15 اینچی که دارای پردازنده i7 و حافظه داخلی 1 ترابایت، بسیاری از کارها را جوابگو است.

 مک بوک پرو

 

 

8- دل ایکس پی اس

 دل ایکس پی اس / Dell XPS با نمایشگر سیزده اینچی نیز می‌تواند جایگزین خوبی برای علاقه‌مندان ویندوزی باشد. در حال حاضر سبک‌ترین لپ‌تاپ 13 اینچی محسوب می‌شود که قدرتمند بوده و کارهای سنگین را نیز با بازدهی عمر باتری خوب جواب می‌دهد.

دل ایکس پی اس

 

9- سرفیس بوک مایکروسافت

 سرفیس بوک مایکروسافت، جدیدترین لپ‌تاپ بازار است که با ورود خود، بسیاری از محصولات موجود را کنار زده است. این سیستم بسیار قدرتمند می باشد. از ویژگی های سخت افزاری آن می توان به پردازنده i7 نسل ششم و گرافیک انویدیا و حافظه ی 1 ترابایتی اشاره کرد.

سرفیس بوک مایکروسافت

 

10- لنوو LaVie Z

لنوو LaVie Z لپ‌تاپ 13.3 اینچی است که به نسل پنجم پردازنده‌های اینتل مجهز شده است و با وزن بسیار کم و قدرت وعمر باتری بالا می‌تواند آلترناتیو ویندوزی خوبی برای آی پد پرو باشد.

لنوو LaVie Z