قدرت نمایی Dell در بازار All in one

اخبار روز تکنولوژی 18 دی 1395 علی مظفری

قدرت نمایی Dell در بازار All in one

قدرت نمایی شرکت آمریکایی Dell در نمایشگاه CES 2017 معرفی All in one XPS 27

 

نمیدانیم این کامپیوتر یکپارچه یا All in on کپی شده از روی دست مایکروسافت استودیو بوده است یا ایده آن را کمپانی دل قبلا در ذهن خود داشته است.

مهمترین خصوصیت این کامپیوتر یکپارچه که همه علاقه مندان به حوزه آی تی را مجذوب خود کرده است استفاده از 10 اسپیکر و سیستم صوتی با کمک گرفتن از  جک جوزف پویگ یکی از تهیه کنندگان دنیای موسیقی برای این کامپیوتر میباشد.

شرکت دل مدعی است که XPS 27 در بین تمام All in one های ارائه شده در بازار بهترین کیفیت صدا را دارد و حتی دو برابر بهتر از  27iMac Apple میباشد.

استفاده از پردازنده های نسل ششم اینتل corei5-6400/corei7-6700 کمی ما را سردرگم کرده است؛که چرا شرکت دل، از تراشه های نسل هفتم شرکت اینتل در این کامپیوتر بهره نبرده است و به همین دلیل فکر کردیم شاید قبل از استفاده مایکروسافت برای خم کردن نمایشگر شاید دل هم همین ایده را داشته است و مکانی برای معرفی بهتر از نمایشگاه CES پیدا نکرده است.برای پردازنده گرافیک این دستگاه از چیپست R9 شرکت AMD استفاده شده است.

XPS 27 در دو مدل نمایشگر ارائه گردیده است مدل اول نمایشگر لمسی با وزن حدود 17 کیلوگرم و مدل دوم نمایشگر بدون تاچ حدود 13 کیلوگرم میباشد.

در مدل لمسی پایه آن امکان خم شدن و کاربردهای طراحی و بهترین حالت استفاده از تاچ را فراهم کرده است که در ویدئو فوق مشاهده خواهید کرد.بدلیل طراحی های خاص و استفاده از لوازم مکانیکی و تجهیزات سخت افزاری برای این کاربرد در مدل لمسی وزن آن 4 کیلوگرم سنگین تر از مدل بدون لمس XPS 27 میباشد.

نمایشگر این کامپیوتر یکپارچه از Adobe RGB color به وسعت صد در صد پشتیبانی میکند.

پورت های این دستگاه از USB Type-C،تاندربولت 3،جک 3.5 میلیمتر،شبکه گیگابیت،HDMI/Display port و درگاه مموری SD تشکیل شده است.کامپیوتر XPS 27 فاقد درایور نوری(DVD/RW) میباشد.

این کامپیوتر با قیمت 1499 دلار شروع و در مدل های بالاتر به 2699 دلار میرسد.