9 برنامه کاربردی رایگان برای حل مشکلات Wi-Fi - قسمت سوم

آموزش و ترفندها 20 اردیبهشت 1395 علی مظفری

9 برنامه کاربردی رایگان برای حل مشکلات Wi-Fi - قسمت سوم

در دو قسمت قبلی با 6 مورد از برنامه های رایگان و مفید برای حل مشکلات  Wi-Fi آشنا شدیم. آخرین موارد از نرم افزارهای رایگان که برای بر طرف کردن مشکلات  Wi-Fi و اینترنت به طور رایگان در دسترس کاربران سیستم عامل های ویندوز قرار می گیرد را در این مطلب معرفی می نماییم. با فروشگاه اینترنتی هدف همراه ما باشید.

 

1. نرم افزار TunnelBear

وی پی ان های زیادی هستند که شما برای استفاده از آنها باید مبلغی را پرداخت نمایید، اما اگر از آن دسته کاربرانی هستید که نیاز مداوم به وی پی ان ندارید می توانید از یک vpn رایگان استفاده نمایید. یکی از این وی پی ان های رایگان نرم افزار TunnelBear میباشد که در عین کاربری آسان دارای نسخه هایی برای اکثر سیستم عامل ها اعم از : ویندوز، مکینتاش، اندروید  و ios می باشد، مزیت دیگر این نرم افزار آن است که نیازی به نصب هیچ برنامه ای نیست فقط کافی است که از بخش توسعه (extension) مرورگر کروم یا اپرای خود استفاده نمایید به این ترتیب که بخش توسعه مرورگر خود را باز کرده و TunnelBear را روشن کنید. این نرم افزار ماهانه 500 مگابایت وی پی ان رایگان در اختیار شما قرار می دهد اگر شما به مقدار بیشتری از این وی پی ان احتیاج دارید باید ماهیانه مبلغ 99/6 دلار پرداخت نمایید.

 

 

دانلود

 

2. نرم افزار CyberGhost VPN 

اگر بطور مداوم از نرم افزار TunnelBear استفاده نمایید درخواهید یافت که مقدار 500 مگابایت به طور ماهیانه کافی نیست از طرفی اگر نمیخواهید که ماهیانه مبلغی پول بابت vpn بیشتر بپردازید باید بدانید که نرم افزار CyberGhost VPN یک جایگزین بسیار خوب می باشد. استفاده از  این نرم افزار بسیار آسان است کافی است آن را دانلود کرده و استفاده نمایید.

حالا وقتشه! اینو بخون رفع مشکلات رایج نصب ویندوز 10

برای استفاده از این نرم افزار حتی نیازی به ساختن اکانت جدید ندارید. نرم افزار CyberGhost برای سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش، لینوکس، اندروید و ios در دسترس می باشد. از لحاظ حجم استفاده برای این نرم افزار محدودیتی وجود ندارد اما برای زمان استفاده از آن محدودیت وجود دارد به این ترتیب که اگر شما سه ساعت به طور مداوم از این نرم افزار استفاده نمایید وی پی ان به طور خودکار قطع شده وامکان دارد شما را مجبور به مشاهده  تبلیغات آن بنماید!

 

مشاهده

 

3. نرم افزار Connectify Hotspot Lite ​

همه ما علاقه مندیم در هر مکانی که قدم میگذاریم به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشیم! اما همیشه اینطور نیست. برخی از مکان ها مانند هتل ها، فرودگاهها و برخی از کافی شاپ ها حجم محدودی از اینترنت رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهند اما اگر شما به اینترنت بیشتری نیاز داشته باشید باید پول بیشتری پرداخت نمایید!! یک راه حل ساده برای دور زدن این مشکل وجود دارد: استفاده از اینترنت Hotspot. رایانه خود را مانند همیشه به یک  هات اسپات متصل نموده و سپس نرم افزار Connectify Hotspot Lite را اجرا نمایید تا سیستم شما به طور اتوماتیک به اینترنت موجود بدون پرداخت هزینه ای اضافی متصل گردد. البته استفاده از این نرم افزار کمی مشکل است . صفحه نخست این برنامه برای دانلود رایگان آن کمی گیج کننده است در بالای صفحه دو کلید وجود دارد: Download  و Buy now، کلید دانلود را بزنید و برنامه را نصب نمایید در هر قسمت از نصب می توانید آپشن Lite را انتخاب کنید که این آپشن به شما اجازه به اشتراک گذاری اینترنت hotspot را می دهد.

 

 

دانلود

منبع : www.computerworld.com