نقد و بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F : یک تبلت ارزان قیمت

نقد و بررسی 17 دی 1398 علی مظفری

نقد و بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F : یک تبلت ارزان قیمت

تبلت لنوو تب E10 TX X104F بدون تردید یکی از ارزان ترین تبلت های مجهز به صفحه نمایش 10.1 اینچی و اندرویدی بازار است. به همین دلیل این تبلت توانسته توجه خیلی از افراد و علاقمدان به دنیای تکنولوژی را به سمت خود جلب کند. در ادامه این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F بپردازیم و مروری بر اصلی ترین نقاط قوت و ضعف آن داشته باشیم. بنابراین با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

مقدمه

اغلب افرادی که به دنبال خرید تبلت هستند می‌خواهند از مزیت های بکارگیری گجتی هوشمند و مجهز به صفحه نمایش بزرگ بهره ببرند. اما متاسفانه اغلب تلبت هایی که به صفحه نمایش بزرگ مجهزند قیمت بالایی هم دارند. اما تبلت لنوو تب E10 TB X104F اینطور نیست و به همین دلیل توانسته به گزینه خرید بسیار خوبی برای علاقمندان به این محصولات تبدیل شود. قیمت Lenovo Tab E10 TB X104F به مراتب ارزان تر از آن چیزی خواهد بود که تصورش را دارد و این موضوع یکی از اصلی ترین نقاط قوت محصول به شمار می‌رود. اما آیا این تبلت می‌تواند گزینه خرید خوبی برای شما باشد؟

هم اکنون (در زمان تدوین این مقاله) نسخه پایه تبلت نام برده شده با قیمتی در حدود 1.5 میلین تومان در بازار موجود است که قیمتی بسیار ناچیز برای خرید یک تبلت 10 اینچی محسوب می‌شود. اما طبیعتا برای کاهش هزینه و قیمت تبلت خیلی از ویژگی های دیگر آن قربانی شده‌اند، بنابراین نباید انتظار خیلی بالایی از لنوو تب E10 X104F داشته باشید. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104Fبپردازیم و اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی آن را مشخص کنیم. بنابراین اگر قصد خرید این تبلت را دارید، توصیه می‌کنیم تا انتهای مطلب با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

 نقد و بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F : طراحی ظاهر و کیفیت ساخت 

طبیعتا افرادی که به دنبال خرید تبلت 10.1 اینچی هستند به خوبی می‌دانند که ابعاد و اندازه بدنه تبلت بزرگ خواهد بود و به نوعی از مشکلات حمل و نقل دستگاه آگاهی دارند. بدنه تبلت لنوو تب E10 TX X104F ابعاد 8.9 در 171 در 247 میلیمتری را ارائه کرده است. بنابراین از نظر اندازه و ابعاد با یک تبلت بزرگ و نسبتا ضخیم رو به رو هستیم. وزن تبلت هم نسبتا بالاست و به چیزی در حدود 530 گرم می‌رسد تا بدین ترتیب حمل و نقل آن به سادگی امکانپذیر نباشد. همچنین به دلیل ابعاد بزرگ و وزن زیاد محصول استفاده تک دست از آن تقریبا غیر ممکن بوده و استفاده طولانی مدت دو دستی از دستگاه هم می‌تواند خسته کننده باشد. بنابراین بهترین حالت این است که تبلت را روی میز قرار دهید و از آن استفاده کنید. البته کیف و کاور های اختصاصی هم وجود دارند که می‌توانید از آن ها استفاده کنید و بدین ترتیب تبلت را در وضعیت هایی مثل ایستاده قرار دهید با با آن در تعامل باشید.

 

بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F

 

طبیعتا تبلت Tab E10 TB X104F لنوو به طور پیش فرض از کیبورد و استند اختصاصی بهره نمی‌برد و در صورت تمایل باید این اقلام را با صرف هزینه اضافه و به عنوان لوازم جانبی خریداری کنید. بدنه تبلت از پلاستیک ساخته شده و نیاز به مراقبت بالایی دارد چون در بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F مشخص شد که قاب پشت پلاستیکی آن به شدت در برابر تماس با اشیای نوک تیز حساس بوده و به راحتی روی آن خط و خش ایجاد می‌شود. بنابراین بکارگیری یک کاور مناسب می‌تواند رویکرد خوبی برای مراقبت هر چه بیشتر و بهتر از قاب دستگاه باشد. ابن تبلت به دو اسپیکر هم مجهز شده که کیفیت صدای نسبتا خوبی را ارائه می‌کنند.

حالا وقتشه! اینو بخون 10 بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز 10، 8 و 7

تبلت نام برده شده از قابلیت هایی مثل اسکن انگشت یا تشخیص چهره پشتیبانی به عمل نمی‌آورد و قفل نمایشگر آن فقط می‌تواند به صورت پین (PIN) یا قفل الگویی (Pattern) انتخاب شود. ضمنا تبلت نام برده شده قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و شبکه موبایل دیتا را ندارد و فقط از اتصال وای فای پشتیبانی می‌کند. وقتی از نمای رو به رو به تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F نگاه کنید کاملا متوجه می‌شوید که این محصول یک تبلت معمولی است و حداقل از نظر ظاهری ویژگی خاص و منحصر به فردی ندارد. حاشیه های صفحه نمایش تبلت ضخیم هستند و یک لنز دوربین سلفی کوچک در بخش فوقانی نمایشگر دیده می‌شود.

قاب پشت تبلت هم هیچ سبک طراحی و ویژگی خاصی ندارد. چهار لبه قاب پشت تبلت کمی خمیده طراحی شده‌اند و در گوشه سمت راست و فوقانی قاب پشت دستگاه هم لنز دوربین اصلی آن قابل رویت است. لوگوی لنوو هم درست در وسط قاب پشت محصول رخ نمایی می‌کند. تبلت نام برده شده از استاندارد ضد آب پشتیبانی به عمل نمی‌آورد و اکیدا توصیه می‌کنیم که آن را از مایعات و آب دور نگه دارید و حتی با دست خیس و نمناک هم از دستگاه استفاده نکنید. روی صفحه نمایش تبلت هم هیچ شیشه ضد خشی بکار نرفته و به همین سبب نصب گلس محافظ ال سی دی بر روی آن الزامی خواهد بود و در غیر این صورت خیلی زود روی نمایشگر دستگاه خط و خش هایی ایجاد می‌شود که می‌توانند بسیار آزار دهنده باشند.

 

بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F

 

بنابراین در مجموع می‌توان از این بخش نقد و بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F اینطور نتیجه گرفت که دستگاه از نظر سبک طراحی و ظاهر کاملا وضعیت معمولی دارد و هیچ ویژگی خاصی را ارائه نمی‌کند. به عقیده ما تبلت نام برده شده با توجه به قیمتی که دارد از سبک طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت مطلوبی هم بهره می‌برد و به نوعی تعادل مابین این سه مقوله و قیمت دستگاه برقرار است. طبیعتا نباید انتظار داشت که یک تبلت 10.1 اینچی و 1.5 میلیون تومانی از طراحی خاص و کیفیت عالی بهره ببرد!

 

نقد و بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F : صفحه نمایش 

یکی از اصلی ترین ویژگی های بارز تبلت لنوو تب E10 TB X104F مربوط به صفحه نمایش بزرگ آن می‌شود. نمایشگر این تبلت اندازه 10.1 اینچی دارد و طبیعتا می‌تواند برای وبگردی، تایپ کردن و استفاده از برنامه هایی مثل ورد (Word)، تماشای فیلم و سریال و سایر اقدامات این چنینی که با نمایشگر های بزرگ بهتر قابل انجام هستند مناسب باشد. صفحه نمایش بزرگ این تبلت از پنل IPS تشکیل شده و رزولوشن 1280 در 800 پیکسل توسط آن ارائه می‌شود. بدین سبب تراکم پیکسلی صفحه نمایش دستگاه به چیزی در حدود 149 پیکسل در هر اینچ می‌رسد که تراکم پیکسلی خیلی بالایی نیست. همچنین طبق آمار چیزی در حدود 70.26 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه توسط نمایشگر آن احاطه می‌شود.

در بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F مشخص شد که صفحه نمایش تبلت حساسیت بالایی در قبال تماس با اشیای نوک تیز دارد و اگر روی آن گلس محافظ نصب نشود، خیلی زود مشکلاتی از قبیل خط و خش برداشتن بر روی آن نمایان می‌شود. بنابراین حتما روی صفحه نمایش تبلت یک لایه گلس LCD نصب کنید. اما کیفیت نمایش محتوا بر روی ال سی دی تبلت نام برده شده چگونه است؟ در بررسی لنوو تب E10 TX X104F به وضوح مشخش شد که کیفیت نمایشگر این محصول معمولی است. انتظار نداشته باشید که صفحه نمایش 10.1 اینچی این تبلت عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد و بتواند شما را شگفت زده کند. محتوای روی صفحه دستگاه شارپنس؛ شادابی و وضوح خیلی عالی را ارائه نخواهند کرد اما کیفیت بدی را هم ارائه نمی‌کنند.

 

بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F

 

ضریب کنتراست و تفکیک پذیری رنگ ها در نمایشگر 10.1 اینچی تبلت مورد نظر با کیفیت خوبی انجام می‌گیرد و این امر سبب می‌شود که بتوانید از تماشای فیلم و سریال در صفحه بزرگ تبلت لذت ببرید، اما از سمت دیگر وضوح و شارپنس نه چندان بالا و تراکم پیکسلی پایین صفحه نمایش کمی لذت مشاهده تصاویر بر روی ال سی دی آن را کاهش می‌دهند. اگر بخواهیم در یک جمله کیفیت صفحه نمایش تبلت نام برده شده را بیان کنیم می‌توانیم اینطور بگوییم که نمایشگر تبلت لنوو تب E10 TB X104F کیفیت معمولی دارد و چیزی فراتر از قیمتش را ارائه نمی‌کند. تنها ویژگی مثبت صفحه نمایش تبلت را می‌توان به بزرگ بودن آن نسبت داد که شاید برای برخی کاربران حائز اهمیت باشد.

حالا وقتشه! اینو بخون محدودیت های اینستاگرام (Instagram) را بهتر و کامل تر بشناسید !

در بررسی تبلت مذکور مشخص شد که متاسفانه نمایشگر آن کیفیت خوبی از نظر روشنایی هم ندارد و توان تولید روشنایی نمایشگر دستگاه هم به قدری نیست که بتوانید در محیط های باز و تحت تابش نور بدون مشکل از آن استفاده کنید. حتی با تنظیم شدت روشنایی صفحه نمایش بر روی 100 درصد هم در محیط های باز و تحت تابش نور با مشکل رو به رو می‌شوید. ظاهرا روی پنل نمایشگر IPS LCD این تبلت لایه ضد بازتاب نور به کار گرفته نشده که مسلما به دلیل کاهش هزینه های تولید بوده است. به همین سبب بازتاب نور در حین استفاده از آن در محیط های باز و تحت تابش نور می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد. در مجموع صفحه نمایش تبلت از نظر کیفیت نمی‌تواند یکی از نقاط قوت آن محسوب شود و به دلیل قیمت بسیار پایین دستگاه، نمی‌تواند آن را از نقاط ضعفش هم به شمار آورد.

 

نقد و بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F : سیستم عامل و بستر نرم افزاری 

در این بخش سعی می‌کنیم خیلی مختصر در مورد سیستم عامل و بستر نرم افزاری تبلت Tab E10 TX B104F لنوو صحبت کنیم و خیلی وارد جزئیات این امر نشویم. سیستم عامل پیش فرضی که روی این تبلت نصب شده نسخه گو اندروید 8.1 اوریو (Android Oreo 8.1 Go Edition) خواهد بود. شاید این سوال در ذهنتان به وجود آید که منظور از نسخه گو سیستم عامل اندروید چیست؟ ورژن گو در واقع نسخه‌ای از اندروید است که به طور اختصاصی برای استفاده در گوشی و تبلت هایی ارائه شده که بستر سخت افزاری ضعیفی دارند. به بیان دیگر اندروید گو را می‌توان نسخه سبک شده اندروید اصل محسوب کرد. با توجه به نصب اندروید 8.1 گو در تبلت لنوو E10 TX B104F فکر نمی‌کنیم که آپدیتی برای این محصول به روز رسانی سیستم عامل آن در آینده منتشر شود. اما کیفیت عملکرد بستر نرم افزاری تبلت چطور است؟

 

بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F

 

در بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F مشخص شد که متاسفانه عملکرد بستر نرم افزاری تبلت خیلی روان و بی‌عیب و نقص نیست. محدودیت هایی که برای انجام برخی اقدامات در بستر نرم افزاری تبلت ارائه شده‌اند. به عنوان مثال با توجه به اینکه نسخه گو سیستم عامل اندروید روی تبلت نصب است، امکان اجرای برنامه ها در حالت اسپلیت اسکرین (Split-Screen) وجود ندارد. همانطور که می‌دانید این حالت در اندروید عادی با دو نیم کردن صفحه تبلت منجر به ارائه امکان اجرای همزمان دو برنامه می‌شود. پرسه زدن در منوی تنظیمات تبلت نام برده شده تقریبا بدون مشکل قابل انجام است اما نصب و اجرای برنامه هایی مثل اینستاگرام و تلگرام و استفاده مداوم از آن ها با لگ و تاخیرهایی همراه خواهد بود.

نکته مهمی که در بررسی تبلت مذکور مشخص شد این بود که افزایش حجم اطلاعات ذخیره شده در حافظه دستگاه به شدت می‌تواند روی بازده آن تاثیرگذار باشد! اگر حافظه تبلت رو به پر شدن پیش برود، لگ و تاخیرهای بیشتری را در بستر نرم افزاری تبلت مشاهده خواهید کرد. بنابراین کاملا مشخص است که برای دستیابی به بهترین بازده از تبلت لنوو تب E10 TB X104F نباید استفاده سنگینی به عمل آورد و می‌بایست از پر شدن حافظه آن جلوگیری کرد. این تبلت از پس انجام کارهای ساده و روزمره مثل وبگردی و استفاده از برنامه هایی همچون واتساپ بر می‌آید اما تحت هر شرایط باید انتظار بروز لگ و تاخیر در عملکردش را داشته باشید.

 

نقد و بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F : پردازنده، رم و حافظه داخلی 

طبیعتا وقتی در مورد تبلتی صحبت می‌شود که صفحه نمایش 10.1 اینچی و قیمت 1.5 میلیون تومانی دارد، نمی‌توان انتظار قدرت عملکرد بالایی را از آن داشت. تراشه‌ای که در قلب تبلت نام برده شده بکار رفته تراشه اسنپدراگون 210 کوالکام است که یک تراشه رده پایین محسوب شده و پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای دارد. هر چهار هسته پردازشگر مرکزی این تراشه از نوع Cortex-A7 هستند و فرکانس کاری 1.1 گیگاهرتزی را ارئه می‌کنند. پردازنده گرافیکی آدرنو 304 هم در این تراشه وظیفه تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را بر عهده دارد. بنابراین یک تراشه کاملا معمولی و رده پایین در قلب تبلت لنوو Tab E10 TB X104F بکار رفته است.

 

بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F

 

تبلت مذکور از نظر رم شامل دو نسخه 1 و 2 گیگابایتی می‌شود و از نظر حافظه داخلی هم دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی دارد. ضمن اینکه امکان نصب رم میکرو اس دی (Micro SD) برای افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات آن وجود دارد اما تجربه نشان داده که نصب حافظه جانبی در تبلتی رده پایین می‌تواند شد لگ و تاخیرهای آن را با توجه به افزایش حجم اطلاعات ذخیره شده در دستگاه بیشتر کند. بنابراین شاید بهتر باید استفاده از حافظه جانبی در تبلت مذکور را فراموش کنید. لازم به ذکر است نسخه‌ای از تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F که ما در این بررسی از آن استفاده کردیم همان نسخه پایه محصول بود که از رم 1 و حافظه 16 گیگابایتی بهره می‌برد.

همانگونه که در بخش قبل گفتیم تبلت مورد نظر حتی در انجام کارهای عادی و روزمره و نصب اپلیکیشن هایی مثل تلگرام و اینستاگرام هم با لگ و تاخیرهایی همراه خواهد بود، پس مطمئنا اجرای بازی های اندرویدی هم در آن به راحتی امکانپذیر نیستند. در بررسی Lenovo Tab E10 TB X104F مشخص شد که این تبلت اصلا پتانسیل اجرای بازی مثل پابجی موبایل (PUBG Mobile) را ندارد و از پس اجرای بازی های HD اندروید بر نمی‌اید. اما برخی دیگر از بازی های ساده اندرویدی مثل بازی Subway Surfer بدون مشکل در آن قابل اجرا هستند، اما تحت هر شرایط باید انتظار لگ و تاخیر را داشته باشید.

 

بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F

 

بنابراین به طور کلی می‌توان اینطور گفت که تبلت لنوو تب E10 TB X104F برای انجام بازی های اندرویدی گزینه مناسبی نیست و اصلا پتانسیل خوبی برای انجام این کار ندارد. بهتر است روی این تبلت به عنوان یک تبلت کار راه انداز و مجهز به نمایشگر بزرگ حساب باز کنید که شاید بتواند برای وبگردی و استفاده از برنامه های نه چندان سنگین مناسب باشد. فراموش نکنید که Lenovo Tab E10 TB X104F یک تبلت 10.1 اینچی با قیمتی در حدود 1.5 میلیون تومان است، بنابراین نباید انتظار داشت که قدرت پردازشی خیلی بالایی داشته باشد و از پس اجرای بازی های HD بر آید.

 

 نقد و بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F : دوربین 

عموما در طراحی تبلت ها به کیفیت عملکرد دوربین خیلی اهمت داده نمی‌شود به خصوص اگر تبلت مورد نظر ابعاد و اندازه بزرگی داشته باشد! لنوو تب E10 TB X104F هم یک تبلت 10.1 اینچی و ارزان قیمت است و بدون تردید دوربین خیلی خوبی ندارد. دوربین اصلی این تبلت از یک لنز 5 اینچی تشکیل شده که از قابلیت هایی مثل عکسبرداری پشت سر هم، فوکوس خودکار، HDR، فوکوس لمسی و عکسبرداری پانوراما پشتیبانی می‌کند. در بررسی Lenovo Tab E10 TB X104F مشخص شد که دوربین اصلی تبلت در محیط های با نور مناسب آنقدرها هم عملکرد بدی ندارد و می‌تواند عکس های نسبتا خوبی را به ثبت برساند. اما در محیط های با نور کم کیفیت عملکرد دوربین اصلی دستگاه با افت رو به رو می‌شود و میزان افت کیفیت دوربین دستگاه هم زیاد خواهد بود. بنابراین در این شرایط عکس های خوبی با دوربین اصلی آن قابل ضبط نیستند.

شرکت لنوو در کنار لنز دوربین اصلی تبلت E10 TB X104F هیچ چراغ فلش LED را ارائه نکرده است تا حداقل در محیط های خیلی تاریک بتوان از آن برای بهبود شرایط نوری و ضبط عکس های واضح تر استفاده کرد. بنابراین در مجموع می‌توان اینطور گفت که دوربین اصلی تبلت مورد نظر کیفیت خیلی خوبی ندارد و یک دوربین معمولی خواهد بود که در اغلب مواقع عکس های ضبط شده با آن کیفیت خوبی نخواهند داشت. اما وضعیت دوربین سلفی تبلت چطور است؟ لنوو یک لنز 2 مگاپیکسلی را به عنوان دوربین سلفی تبلت Tab E10 TB X104F در نظر گرفته که طبیعتا نباید از آن هم انتظار بالایی داشت.

 

بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F

 

در بررسی Lenovo Tab E10 TB X104F مشخص شد که دوربین سلفی تبلت در محیط های با نور مناسب عملکرد نه چندان خوبی دارد و اغلب عکس هایی که با آن ضبط می‌شوند نویزهایی زیادی خواهند داشت. در محیط های با نور کم یا تاریک افت کیفیت محسوسی در عملکرد دوربین سلفی نمایان خواهد شد و طبیعتا در اینگونه مواقع به هیچ وجه نباید روی دوربین سلفی تبلت حسابی باز کنید. پس کاملا مشخص است که تبلت نام برده شده از نظر دوربین اصلی و سلفی وضعیت خیلی خوبی ندارد و کیفیتی در حد قیمت خودش را ارائه می‌کند.

 

 نقد و بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F : باتری و شارژدهی 

شارژدهی خوب یکی از اصلی ترین مسائلی است که انتظار می‌رود در طراحی تبلت ها به آن توجه شود. متاسفانه این ویژگی در تبلت لنوو تب E10 TB E104F خیلی مورد توجه واقع نشده است. باتری این تبلت از نوع لیتیوم پلیمری بوده و ظرفیت 4850 میلی آمپر ساعتی دارد. با توجه به اینکه صفحه نمایش تبلت 10.1 اینچی است، طبیعتا می‌توان حدس زد که باتری آن نباید قدرت و کیفیت عملکرد عالی داشته بشد. در بررسی Lenovo Tab E10 TB X104F هم شاهد همین امر بودیم و متاسفانه مشخص شد که باتری تبلت با یک مرتبه شارژ کمتر از یک روز انرژی مورد نیاز دستگاه را برای یک کاربر معمولی تامین می‌کند. اگر مقدار استفاده شما از تبلت بیشتر از استفاده یک کاربر عادی و نرمال باشد یابه اجرای بازی های اندرویدی بپردازید، شارژ باتری تبلت زودتر از آن چیزی که تصورش را داشته باشید خالی می‌شود.

حالا وقتشه! اینو بخون 7 نکته مهم برای شارژ صحیح باتری موبایل

بنابراین عدم شارژدهی مناسب می‌تواند یکی از نقاط ضعف تبلت لنوو تب E10 TB X104F باشد. متاسفانه شارژر تبلت مذکور هم از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و بدین سبب مجبور خواهید بود مدت زمانی در حدود 110 دقیقه برای فول شارژ شدن باتری تبلت منتظر بمانید که مدت زمان نسبتا طولانی خواهد بود. پس اگر به قدرت شارژدهی باتری و همچنین سرعت شارژ مجدد آن اهمیت می‌دهید، تبلت لنوو تب E10 TB X104F نمی‌تواند گزینه خرید تبلت خیلی خوبی برایتان باشد.

 

بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F

 

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی تبلت Lenovo Tab E10 TB X104F پرداختیم. این تبلت 10.1 اینچی با قیمت بسیار ارزان خود واقعا در نگاه اول توجه هر کاربری را جلب می‌کند، اما باید بدانید که تبلت نام برده شده از نظر مشخصات فنی و سخت افزاری خیلی قدرت بالایی ندارد و به نوعی تعادل مابین کیفیت و قیمت آن برقرار است. بنابراین انتظارات خیلی بالایی از آن نداشته باشید. این تبلت بیشتر برای افرادی مناسب است که می‌خواهند یک تبلت اندرویدی کار راه انداز و مجهز به نمایشگر بزرگ و البته قیمت ارزان داشته باشند. اصلی ترین نقاط قوت و ضعف این تبلت در بخش زیر طی دو دسته‌بندی مجزا مشخص شده‌اند.

 

نقاط قوت:

  • قیمت بسیار عالی
  • صفحه نمایش بزرگ

 

نقاط ضعف:

  • بازتاب نور شدید صفحه نمایش
  • قدرت پردازشی پایین
  • بستر نرم افزاری نه چندان روان و بدون لگ
  • شارژدهی نه چندان خوب باتری
  • سرعت شارژ پایین باتری

 

مشخصات کامل، قیمت و خرید تبلت لنوو Tab E10 TB X104F