نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ: یک میان رده عالی

نقد و بررسی 26 آبان 1400 علی مظفری

نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ: یک میان رده عالی

اگر به دنبال خرید یک گوشی موبایل جدید و خوش قیمت هستید، گلکسی M32 سامسونگ (Samsung Galaxy M32) می‌تواند یکی از گزینه های خرید پیش رویتان باشد. اما طبیعتا شما باید قبل از اقدام به خرید، بیشتر در مورد نقاط قوت و ضعف این محصول اطلاعات کسب کنید. در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ بپردازیم و مروری بر ویژگی های مثبت و منفی اصلی آن داشته باشیم. با فروشگاه اینترنتی هدف همراه شوید.

 

مقدمه

یکی از گوشی های جدیدی که شرکت سامسونگ در ماه ژوئن (June) سال 2021 رونمایی کرد، گلکسی M32 یا Galaxy M32 نام دارد. این اسمارتفون با قیمتی مناسب و مشخصات سخت افزاری خوب توانسته توجه خیلی از کاربران و علاقمندان برند سامسونگ را جلب کند و به رقیب جدی برای برخی از موبایل های شیائومی تبدیل شود. بنابراین بد نیست طی یک نقد و بررسی اختصاصی، تجربه یک هفته‌ای استفاده خودمان از این گوشی موبایل را با شما عزیزان به اشتراک قرار دهیم تا شما هم بهتر با نقاط قوت و ضعف این موبایل جذاب آشنا شوید.

لازم به ذکر است که گوشی Galaxy M32 در دو نسخه جهانی (International) و هند (India) عرضه شده که این دو ورژن در برخی از ویژگی های نسبتا جزئی مثل ابعاد، وزن، ظرفیت باتری و فست شارژ تفاوت هایی دارند که خیلی هم مهم و تاثیرگذار نیستند. ما نسخه جهانی این محصول را در این بررسی مورد استفاده قرار داده‌ایم. همچنین گوشی شامل یک نسخه پشتیبانی کننده از اتصال 5G هم می‌شود اما نسخه‌ای که ما به بررسی آن پرداختیم از قابلیت مذکور پشتیبانی به عمل نمی‌آورد. با فروشگاه اینترنتی هدف و بررسی Galaxy M32 سامسونگ همراه باشید.

 

نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ: طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت

سامسونگ سعی کرده که ظاهری نسبتا شیک و مدرن را به گوشی M32 بدهد اما انتظار نداشته باشید که این گوشی ویژگی خیلی خاص و متفاوتی را در سبک طراحی خودش ارائه کند یا با در دست گرفتن آن، حس در دست‌گیری یک گوشی پرچمدار و پریمیوم را دریافت کنید! بدنه نسخه جهانی گوشی ابعاد 8.4 در 74 در 159.3 میلیمتری را ارائه کرده و وزن آن به چیزی در حدود 180 گرم می‌رسد. سامسونگ پنل جلوی دستگاه را با شیشه گوریلاگلس 5 پوشانده که مقاومت خوبی در برابر خراشیده شدن و تماس با اشیای نوک تیز دارد اما متاسفانه فریم اصلی و قاب پشت دستگاه پلاستیکی است.

 

نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ

 

در بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ مشخص شد که قاب پشت گوشی حساسیت بالایی در قبال خراش برداشتن دارد و اگر مراقبت خوبی از آن به عمل نیاورید، خیلی زود روی قاب پشت دستگاه خط و خش ایجاد می‌شود. بکارگیری گارد و کیف موبایل می‌تواند اقدام مناسبی برای جلوگیری از به وجود آمدن این نوع مشکل باشد. گوشی به اسکنر انگشت هم مجهز شده و این اسکنر روی لبه سمت راست قاب دستگاه قرار گرفته است. در بررسی Galaxy M32 مشخص شد که سرعت و دقت عمل اسکنر انگشت آن خوب است اما بدون باگ و تاخیر نخواهد بود و گاها اختلال هایی در عملکردش ایجاد می‌شود که به وجود آمدن این نوع اختلال ها در اسکنر انگشت اسمارتفون های میان رده طبیعی محسوب می‌شود.

حالا وقتشه! اینو بخون معرفی انواع صفحه نمایش گوشی

قابلیت تشخیص چهره و قفل گشایی از این طریق هم توسط گوشی پشتیبانی خواهد شد اما این قابلیت به واسطه لنز دوربین سلفی گوشی ارائه شده و تکنولوژی خاص دیگری را به همراه ندارد، پس استفاده از آن نمی‌تواند خیلی امن، دقیق و پایدار باشد. گوشی از نمای رو به رو ظاهر شیکی دارد، اگرچه به عقیده ما سامسونگ می‌توانست حاشیه های صفحه نمایش آن را باریک تر هم کند. صفحه نمایش بزرگ و 6.4 اینچی این اسمارتفون تقریبا 83.9 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر گرفته و ظاهری به روز را برای آن ایجاد کرده است. در لبه فوقانی صفحه نمایش هم ناچ (Notch) کوچکی وجود دارد که لنز دوربین سلفی دستگاه را در بر می‌گیرد.

 

نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ

 

قاب پشت گوشی هم طراحی معمولی را ارائه کرده و همانطور که قبلا گفتیم جنس پلاستیکی دارد و خیلی مقاوم نیست. در گوشه سمت چپ و فوقانی قاب پشت آن چهار لنز دوربین در یک مربع مشکی رنگ تعبیه شده و زیر آن ها هم یک چراغ فلش LED قرار دارد. گوشی از اتصال همزمان دو سیم کارت پشتیبانی به عمل می‌آورد و پورت شارژ آن از نوع USB Type C است. ضمنا سامسونگ این اسمارتفون را به جک 3.5 میلیمتری هدفون هم مجهز کرده که این روزها در کمتر گوشی موبایلی شاهد ارائه آن هستیم.

به طور کلی می‌توان از این بخش نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 اینطور نتیجه‌گیری کرد که دستگاه ظاهر خوبی دارد و کیفیت ساخت معمولی را ارائه کرده است. برای اینکه بعد از چند ماه استفاده از این اسمارتفون با مشکلات ظاهری مثل خراشیده شدن صفحه نمایش یا قاب پشت آن رو به رو نشوید، بکارگیری گلس محافظ ال سی دی و قاب و گارد موبایل الزامی خواهد بود. ضمنا با در دست گرفتن گوشی هم حس خیلی متفاوتی به شما منتقل نخواهد شد، بنابراین انتظارانت خیلی بالایی نداشته باشید. به عقیده ما با توجه به قیمتی که برای Galaxy M32 در نظر گرفته شده، این اسمارتفون کیفیت ساخت، ظاهر و سبک طراحی قابل قبولی را ارائه کرده است و چیزی فراتر را ارائه نمی‌کند که در زمینه های نام برده شده ویژگی مثبت بارزی برای آن باشد.

 

نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ: صفحه نمایش

به عقیده ما یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت گوشی M32 سامسونگ می‌تواند مربوط به صفحه نمایش آن باشد. از آنجایی که سامسونگ یکی از بزرگ ترین شرت های تولید کننده نمایشگر موبایل و گجت های پوشیدنی است، همیشه در اسمارتفون هایش از پنل های نمایشگر خوبی استفاده به عمل می‌آورد و این امر در گوشی Galaxy M32 کاملا قابل لمس خواهد بود. پنل نمایشگر این موبایل 6.4 اینچی و از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) در نظر گرفته شده و رزولوشن 2400 در 1080 پیکسلی را ارائه می‌کند. بدین ترتیب تراکم پیکسلی آن به چیزی در حدود 411 پیکسل در هر اینچ می‌رسد.

بنابراین صفحه نمایش گوشی از وضوح تصویر و رزولوشن عالی و اندازه بسیار خوبی برخوردار است و این می‌تواند یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت آن باشد. نمایشگر این اسمارتفون تقریبا 83.9 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر گرفته و حاشیه های باریکی دارد. در قسمت فوقانی نمایشگر دستگاه هم لنز دوربین سلفی آن به صورت ناچ قابل رویت خواهد بود. سامسونگ روی صفحه نمایش گوشی را با یک لایه شیشه گوریلاگلس 5 پوشانده تا به راحتی خط و خش بر روی نمایشگر دستگاه ایجاد نشود. با این حال توصیه داریم برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش با کیفیت گوشی M32 سامسونگ حتما یک لایه گلس محافظ ال سی دی هم روی آن نصب کنید.

 

نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ

 

در نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ و مدت زمان یک هفته‌ای که ما از این اسمارتفون استفاده کردیم کاملا مشخص بود که نمایشگر آن عملکرد عالی دارد. وضوح تصویر، شارپنس، کنتراست و شادابی و تفکیک‌پذیری رنگ ها روی پنل نمایشگر 6.4 اینچی این اسمارتفون بسیار خوب انجام می‌شود. طبق بررسی های صورت گرفته، صفحه نمایش Galaxy M32 قابلیت دستیابی به ماکسی روشنایی معادل 800 نیت را دارد و از رفرش ریت 90 هرتزی هم پشتیبانی ب عمل می‌آورد. بدین ترتیب حتی در محیط های باز و تحت تابش نور مستقیم آفتاب هم می‌توانید با بالا بردن شدت روشنایی نمایشگر و تنظیم آن بر روی 80 درصد، بدون مشکل محتوای روی صفحه نمایش آن را ببینید.

بنابراین اگر به کیفیت صفحه نمایش اهمیت می‌دهید، گوشی Galaxy M32 سامسونگ در رده قیمتی خودش می‌تواند یکی از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان باشد. اگر اهل تماشای فیلم و سریال روی صفحه گوشی هستید، گلکسی M32 هم اندازه نمایشگر بزرگی دارد و هم رزولوشن و کیفیت عالی را ارائه می‌کند و بدین ترتیب می‌تواند گزینه عالی برای علاقمندان به این امر باشد. به عقیده ما اگر سامسونگ بخش زیرین صفحه نمایش این موبایل را به اسکنر انگشت مجهز می‌کرد، واقعا عالی می‌شد اما غول کره‌ای صنعت موبایل ترجیح داده که این قابلیت را در Galaxy M32 ارائه نکند آن را به اسکنر انگشت فیزیکی مجهز سازد که در لبه سمت راست قاب گوشی قرار دارد.

 

نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ: سیستم عامل و بستر نرم افزاری

اندروید 11 سیستم عامل پیش فرض نصب و راه اندازی شده روی گوشی M32 خواهد بود اما طبیعتا این اسمارتفون از اندروید خام بهره نمی‌برد و رابط کاربری اختصاصی شرکت سامسونگ روی آن پیاده سازی می‌شود. رابط کاربری One UI 3.1 سامسونگ در این پوشی ارائه شده که به عقیده ما یک رابط نسبتا بهینه، باثبات و مناسب است. سامسونگ تمام تلاش خودش را کرده که رابط مذکور را تا جای ممکن بهینه سازی کند و تجربه کاربری مطلوبی را برای کاربران ارائه دهد. باید اعتراف کنیم که در عمل هم می‌توان عملکرد سامسونگ در این حوزه را موفقیت آمیز دانست. در بررسی گوشی گلکسی M32 مشخص شد که بستر نرم افزاری این گوشی موبایل برای انجام کارهای روزمره با هیچ مشکلی رو به رو نمی‌شود.

 

نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ

 

بنابراین شما به راحتی می‌توانید اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و غیره را در آن نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید. برای وبگردی، تماشای ویدیو، ارسال و دریافت پیامک، برقراری تماس های تلفنی و سایر اقدامات این چنینی هم با این گوشی به مشکلی نخواهید خورد. بستر نرم افزاری گوشی از قابلیت امنیتی ناکس (Knox) هم پشتیبانی به عمل می‌آورد و انتظار داریم پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ از این اسمارتفون حداقل تا 2 سال آتی ادامه پیدا کند. به عقیده ما بستر نرم افزاری این اسمارتفون در رده قیمتی خودش ثبات و کیفیت عملکرد مطلوبی دارد و این موضوع را می‌توان از ویژگی های مثبت دستگاه به شمار آورد.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی شیائومی Redmi Note 8 Pro (ردمی نوت 8 پرو)

البته تجربه نشان داده عموما در گوشی های میان رده افزایش حجم اطلاعات ذخیره شده در موبایل که به مرور زمان اتفاق می‌افتد منجر به بروز لگ و تاخیرهایی در بستر نرم افزاری آن ها هم می‌شود. با توجه به اینکه وقوع این امر در گوشی مثل M32 هم خیلی دور از انتظار نیست، توصیه داریم همواره سعی کنید که از پر شدن حافظه داخلی دستگاه ممانعت به عمل آورده و حجم اطلاعات ذخیره شده در موبایلتان را با ترفندهای مختلف به حداقل برسانید. بدین ترتیب می‌توانید بهترین بازده را از بستر نرم افزاری موبایلتان دریافت کنید و از ثبات و سرعت عمل بستر نرم افزاری گوشی لذت ببرید.

 

نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ: پردازنده، رم، حافظه داخلی (قدرت پردازشی)

مطمئنا یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که باید در یک گوشی موبایل به آن اهمیت داده شود، قدرت عملکرد است. فاکتورهای زیادی می‌توانند روی قدرت و کیفیت عملکرد یک اسمارتفون تاثیرگذار باشند که برخی از مهمترین آن ها شامل نوع و مشخصات پردازنده، ظرفیت رم و ظرفیت حافظه داخلی می‌شود. تراشه‌ای که سامسونگ در قلب گوشی M32 از آن استفاده به عمل آورده تراشه Helio G80 مدیاتک است. این تراشه طی فرآیند 12 نانومتری تولید شده و یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. اگر بخواهیم دقیق تر ویژگی های آن را بررسی کنیم باید بگوییم که این پردازنده از دو هسته Cortex A75 با فرکانس 2 گیگاهرتز و شش هسته Cortex A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 هم در این تراشه به عنوان واحد پردازشگر گرافیکی بکار رفته است.

بنابراین کاملا مشخص است که گوشی Galaxy M32 از تراشه خیلی قدرتمندی بهره نمی‌برد و تراشه بکار گرفته شده در آن یک تراشه میان رده خواهد بود. گوشی از نظر رم در نسخه های 4، 6 و 8 گیگابابتی روانه بازار شده و از نظر حافظه داخلی هم شامل نسخه های 64 و 128 گیگابایتی می‌شود. لازم به ذکر است که ما در نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 از نسخه مجهز به رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن استفاده کردیم. ضمنا امکان نصب حافظه جانبی هم در گوشی وجود دارد و علاقمندان به این امر می‌توانند با نصب رم میکرو، قضای ذخیره سازی اطلاعات گوشی خود را بیشتر کنند. البته نباید فراموش کرد که افزایش حجم اطلاعات گوشی می‌تواند منجر به کند شدن تدریجی آن شود.

 

نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ

 

همانطور که قبلا هم در بخش مربوط به بررسی وضعیت بستر نرم افزاری گوشی عنوان کرده بودیم، موبایل Galaxy M32 برای انجام کارهای روزمره با مشکلی رو به رو نخواهد بود و عملکرد خوبی دارد. اما آیا می‌توان روی این اسمارتفون گیم های جدید و روز را هم نصب و اجرا کرد؟ طبیعتا نباید انتظار داشته باشیم گوشی در رده قیمتی گلکسی M32 بتواند قدرت پردازشی خیلی بالایی داشته باشد و اگر گوشی این چنینی بتواند از پس اجرای بازی های سنگین بر آید، کاری فراتر از حد خودش را انجام داده و این امر برایش یک نقطه قوت به شمار می‌رود. ما در بررسی گوشی گلکسی M32 بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) را روی آن نصب و برای مدت زمان 15 دقیقه اجرا کردیم. نتیجه بررسی نشان داد که گوشی قابلیت اجرای بازی مذکور را دارد و تقریبا در 5 الی 10 دقیقه ابتدایی هم بدون مشکل این کار را انجام می‌دهد. اما به تدریج و در 5 دقیقه آخر لگ و تاخیرهایی در عملکرد دستگاه نمایان شود.

همچنین وقتی تسک های سنگین روی گوشی اجرا می‌شود، بدنه آن بیش از اندازه داغ خواهد شد و سرعت مصرف شارژ باتری هم افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. بنابراین در مجموع باید گفت که گوشی M32 سامسونگ از نظر قدرت عملکرد در رده قیمتی خودش گوشی خوبی است و حتی می‌توان با آن چند دقیقه‌ای بازی های جذابی مثل پابجی را انجام داد، اما انتظار نداشته باشیم که این اسمارتفون پتانسیلی مشابه با اسمارتفون های پرچمدار بازار را داشته باشد یا برای انجام طولانی مدت بازی های سنگین مناسب باشد. استفاده از گوشی مثل Galaxy M32 بیشتر برای انجام کارهای روزمره و اقداماتی مثل وبگردی، پرسه زدن در اینستاگرام، اجرای واتساپ، تلگرام، تماشای فیلم و ویدیو و غیره توصیه می‌شود چون قدرت عملکرد معمولی دارد.

 

نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ: دوربین اصلی و سلفی

اغلب کاربران به کیفیت عملکرد دوربین گوشی که قصد خریدش رادارند اهمیت ویژه‌ای می‌دهند، بنابراین باید از این نظر هم خیلی دقیق به بررسی Galaxy M32 بپردازیم. سامسونگ برای دوربین اصلی این اسمارتفون از چهار لنز مختلف استفاده کرده که به ترتیب 64 مگاپیسلی واید (Wide)، 8 مگاپیکسلی اولتراواید (Ultrawide)، 2 مگاپیکسلی ماکرو (Macro) و 2 مگاپیکسلی عمقی (Depth) هستند. قابلیت هایی که توسط دوربین اصلی این اسمارتفون پشتیبانی می‌شوند هم شامل قابلیت فوکوس خودکار مرحله‌ای (PDAF)، عکسبرداری پرتره (Portrait)، پانوراما (Panorama)، عکسبرداری ماکرو (Macro)، قابلیت HDR و ضبط ویدیوی های فول اچ دی (1080p) با نرخ 30 فریم در ثانیه خواهند بود.

 

نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ

 

بنابراین با گوشی M32 نمی‌توانید تصویربرداری 4K داشته باشید و این موضوع شاید برای برخی افراد و کاربران مهم باشد. اما کیفیت عملکرد دوربین اصلی گوشی برای عکسبرداری چطور است؟ در بررسی گوشی گلکسی M32 مشخص شد که دوربین اصلی آن در محیط های با نور خوب و به ویژه باز واقعا عملکرد مطلوبی دارد و کیفیتی فراتر از انتظار ما را ارائه می‌کند. عموما تصاویری که در این شرایط با دوربین اصلی گوشی ضبط می‌شوند دقیق، با جزئیات، شارپ و با کیفیت هستند. در محیط های بسته و کم نور طبیعتا کیفیت عملکرد دوربین گوشی کمی افت می‌کند اما باز هم می‌توانید عکس های خوبی با آن ضبط کنید. این امر به ویژه زمانی که تنظیمات اپلیکیشن دوربین گوشی را به خوبی بهینه نمایید، به شکل مطلوب تری قابل انجام خواهد بود.

حالا وقتشه! اینو بخون آموزش عکاسی با موبایل به صورت حرفه ای

عکس های پرتره و ماکرویی که با دوربین اصلی گوشی قابل ضبط هستند هم کیفیت مناسبی دارند اما فوق‌العاده نخواهند بود. در اینگونه مواقع هم عموما اگر نور محیط خوب و کافی باشد، عکس های ضبط شده هم با کیفیت تر می‌شوند. در مجموع به عقیده ما دوربین اصلی گوشی Galaxy M32 سامسونگ با توجه به رده قیمتی دستگاه عملکرد خیلی خوبی دارد و کیفیتی فراتر از انتظار را ارائه می‌کند. بنابراین اگر به کیفیت عملکرد دوربین اصلی گوشی اهمیت می‌دهید، گلکسی M32 می‌تواند گزینه خرید عالی باشد. اما دوربین سلفی گوشی چطور است و آن هم مثل دوربین اصلی دستگاه عملکرد خوبی دارد؟

 

نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ

 

سامسونگ از یک لنز 20 مگاپیسلی واید (Wide) برای دوربین سلفی گوشی M32 استفاده کرده که از عکسبرداری پرتره و همچنین ضبط ویدیوهای فول اچ دی با نرخ 30 فریم در ثانیه پشتیبانی به عمل می‌آورد. در نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 مشخص شد که دوربین سلفی آن هم کیفیت عملکرد خوبی دارد و با استفاده از آن می‌توان در محیط های با نور خوب عکس های مطلوبی ضبط کرد که برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام مناسب هستند. کیفیت عکسبرداری دوربین سلفی در محیط های کم نور و تاریک افت می‌کند اما در مجموع عملکرد آن قابل قبول است. پس اگر به کیفیت عملکرد دوربین های اصلی و سلفی موبایلی که قرار است بخرید اهمیت می‌دهید، سامسونگ Galaxy M32 می‌تواند گزینه خرید خوبی برای شما باشد.

 

نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ: باتری و شارژدهی

نسخه جهانی گوشی گلکسی M32 سامسونگ از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که از نوع لیتیوم یونی است. با توجه به اندازه صفحه نمایش گوشی و سایر ویژگی های آن پیش‌بینی می‌کنیم که این ظرفیت باتری بتواند به خوبی تامین کننده انرژی مورد نیاز دستگاه باشد. در نقد و بررسی Galaxy M32 مشخص شد که با یک مرتبه شارژ باتری این اسمارتفون و بکارگیری نرمال آن تقریبا می‌توان 1.5 روز دستگاه را مورد استفاده قرار داد. اگر میزان استفاده شما از گوشی کم باشد شاید حتی بتوانید با یک مرتبه شارژ باتری تا 2 روز هم به بکارگیری دستگاه بدون نیاز به شارژ مجدد ادامه دهید.

البته فراموش نکنید که میزان نگهداری شارژ باتری گوشی عاملی است که مستقیما به نوع استفاده کاربر و تسک هایی که در موبایل وی اجرا می‌شوند بستگی دارد و مدت زمانی که ما به عنوان مدت شارژدهی باتری دستگاه عنوان می‌کنیم صرفا یک مدت زمان میانگین و منطبق با نوع استفاده ماست. اما مطمئن باشید در مجموع Galaxy M32 قدرت شارژدهی خوبی دارد. نسخه جهانی گوشی M32 از یک شارژر 25 واتی هم بهره می‌برد که تقریبا می‌تواند ظرف 60 الی 70 دقیقه باتری دستگاه را فول شارژ کند. پس در مجموع گوشی از نظر شارژدهی باتری و سرعت شارژ مجدد آن کیفیت خیلی خوبی را ارائه کرده و این مسئله یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله اختصاصی به نقد و بررسی گوشی گلکسی M32 سامسونگ پرداختیم و تجربه یک هفته‌ای بکارگیری این اسمارتفون توسط خودمان را با شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم. بدون تردید این گوشی در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت سامسونگ است که نقاط قوت زیادی دارد. این اسمارتفون واقعا می‌تواند رقیب جدی برای موبایل های میان رده دیگر موجود در بازار و به ویژه گوشی های برند شیائومی باشد. در بخش زیر اصلی ترین نقاط قوت و ضعف موبایل نام برده شده را ضمیمه کرده‌ایم.

 

نقاط قوت

  • صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت
  • سیستم عامل به روز و بستر نرم افزاری پایدار
  • قدرت پردازشی خوب
  • دوربین اصلی و سلفی وب
  • شارژدهی عالی باتری
  • سرعت شارژ خوب باتری
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • حساسیت بالای بدنه گوشی در قبال خراش برداشتن