بهترین نوت بوک هایHP  کدام اند؟

بهترین‌ها 29 اردیبهشت 1399 علی مظفری

بهترین نوت بوک هایHP کدام اند؟

لپ تاپ های اچ پی امروزی حتی از قدرتمندترین کامپیوترهای دیروزی نیز قویتر هستند، البته سبک وزنی و صفحه فلزی آلومینیومی و طراحی زیبای روی آن ها را هم نباید نادیده گرفت و به همین دلایل است که بسیاری افراد ترجیح می دهند به جای استفاده از کامپیوتر از یک لپ تاپ اچ پی خوب استفاده کنند. اگر بین لپ تاپ های HP نمی دانید کدام را انتخاب کنید، برای کمک به انتخاب گزینه ی مناسب، این پنج سیستم جزء بهترین لپ تاپ های HP به شمار می روند.


HP Stream 11 :


کمپانی اچ پی لپ تاپ هایی را با قیمت 200 دلار طراحی کرده است، همچنین این شرکت ادعا می کند: استفاده از این لپ تاپ برای مصرف کننده به اندازه ی کروم بوک ها که از قیمتی پایین برخوردار بودند، لذت بخش است. 
از لحاظ سخت افزاری در این سیستم: پردازنده ی دو هسته ای  Intel Celeron N2840 با سرعت فرکانس 2.2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه، تعبیه شده اند. نکته ی قابل توجه اینکه، کاربران به مدت 1 سال امکان استفاده از برنامه ی آفیس 365 را دارند. 

بهترین نوت بوک هایHP


HP EliteBook Folio 1020 :


همانطور که کمپانی اپل به یکی از محصولات خود به نام MacBook Air افتخار می کند، شرکت HP هم به تازگی لپ تاپ های HP Elitebook Folio 1020 را تولید کرده است که به صورت یک سیستم فوق العاده باریک با شاسی نقره ای طراحی شده است. صفحه نمایش 12.5 اینچی رزولوشنی برابر با 2560 x 1440 را به کاربر ارائه می دهد، که نمایش رنگ ها به صورت واقعی است و از قابلیت استفاده از 10 انگشت به طور همزمان پشتیبانی می کند. در ضمن HP EliteBook Folio 1020، با مجهز شدن به استانداردهایی، می تواند در برابر گرما، سرما ، گرد و غبار و مقاومت نشان دهد.

بهترین نوت بوک هایHP

 

حالا وقتشه! اینو بخون لیست بهترین لپ تاپ های لنوو (Lenovo )

HP Omen :


شرکت های مختلف لپ تاپ هایی را مخصوص گیمرها رونمایی کردند، این بار نوبت به کمپانی HP برای تولید این سری از لپ تاپ ها، به نام Omen رسیده است. لپ‌تاپ اچ پی با صفحه نمایش 15.6 اینچی کیفیتی Full HD، با رزولوشن 1920*1080 را به شما ارائه می دهد و تصویر فوق‌العاده‌ای را در به نمایش درمی آورد. در درون لپ‌تاپ، پردازنده‌های اینتل Core i7-4710HQ با چهار هسته با سرعت پردازنده 2.5 گیگاهرتز، گرافیک انویدیا GeForce مدل GTX860M همراه با 2 گیگابایت VRAM، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه SSD را شاهد هستیم.این نکته را هم بدانید که شما این با پرداخت 100 دلار اضافه تر می توانید حافظه ی SSD را به 256 گیگابایت ارتقاء دهید. همچنین کاربران تشنه ی قدرت می تواند مقدار رم و همچنین VRAM را به مقدار دو برابر افزایش دهند.

بهترین نوت بوک هایHP


HP Stream 13 :


اما جنبش دیگر شرکت HP برای گسترش دستگاه‌های ویندوزی، این شرکت از دو مدل جدید لپ‌تاپ‌های HP Stream رونمایی کرد. صفحه نمایش 13.3 اینچی از جمله مشخصه‌های بارز این لپ‌تاپ‌ می باشد. HP در این دستگاه‌ از پردازنده‌های سری سلرون N2480 اینتل با سرعت فرکانس 2.16 بهره برده است که با این حساب نباید انتظار عملکرد بالایی از آن‌ها داشته باشیم. ناگفته نماند که در این لپ تاپ، شما امکان استفاده از برنامه ی آفیس 365 و همچنین 1 ترابایت فضای ابری را به مدت 1 سال دارید. قیمت نسبتا مناسب 299 دلار، می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به سمت این محصولات جلب کند.

بهترین نوت بوک هایHP

حالا وقتشه! اینو بخون 6 اقدامی که برای راه اندازی لپ تاپ یا کامپیوتر جدید باید انجام شود

HP Chromebook 14 :


این لپ تاپ با سیستم عامل کروم، به طور عمده برای کسانی که بیشتر از نوت بوک خود برای گشت و گذار در وب، تماشای فیلم و ارسال ایمیل، استفاده می کنند، مناسب است. یکی از نکات قابل توجه متنوع بودن رنگ این سیستم می باشد. همچنین در آزمایش های انجام شده، زمان بازدهی باتری، 7 ساعت و 57 دقیقه اندازه گیری شده است.

بهترین نوت بوک هایHP