آشنایی با لپ تاپ های جدید محصولات لنوو

اخبار روز تکنولوژی 22 اردیبهشت 1398 علی مظفری

آشنایی با لپ تاپ های جدید محصولات لنوو

کمپانی لنوو لپ تاپ های جدید و هیبریدی خود به نام Lenovo's Yoga 3 Pro  تولید کرد. این سیستم یک لپ تاپ سبک وزن و در مقابل یک تبلت سنگین وزن می باشد. این لپ تاپ عملکرد فوق العاده ی خود را مدیون پردازنده ی با قدرت Intel Core M-70 است.

با وجود ضخامت کم، این لپ­تاپ ها استحکام فوق العاده ای دارند. لنوو در ساخت این سری از لپ تاپ ها نسبت به نسل قبل تجدید نظر کرد، YOGA دارای لولاهای ارزشمندی است، که به حفظ یکپارچگی فرم تاشوی آن کمک می‌کند وبه کاربراجازه می­دهد که موقعیت صفحه نمایش را تغییر دهد. این لولا با استفاده از 800 قطعه ساخته شده است و در شش مکان لپ تاپ تعبیه شده است.

این لپ تاپ با ابعاد 33*22.86*1.27 سانتی متر و وزن 1.18 کیلوگرم، در گروه محصولات سبک وزن قرار می گیرد و برای افرادی که زیاد در سفر هستند، توصیه می شود. نکته ی قابل توجه اینکه، وزن این لپ تاپ حتی کمتر از مک بوک های شرکت اپل است.

YOGA دارای صفحه نمایش 13 اینچی با کیفیت QHD و رزولوشن 3200*1800 می باشد، که این صفحه نمایش با همچین کیفیتی در کمتر لپ تاپی دیده می شود. همچنین این صفحه نمایش از قابلیت چند لمسی پشتیبانی می کند و به راحتی می تواند تا 360 درجه چرخش یابد.

صفحه کلید در این سیستم کارایی و بازده خوبی از خود نشان داده است. به دلیل سایز لپ تاپ این صفحه کلید تنها مجهز به پنج ردیف دکمه است، که تعداد و عملکرد این کلیدها به اشتراک گذاشته می شود.

از مشخصات سخت افزاری این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده ی دو هسته ای و قدرتمند Intel  M-5Y70  با سرعت پردازنده ی 2.6 گیگاهرتز
  • پردازنده ی گرافیکی Intel HD Geraphic 5300
  • 8 گیگابایت حافظه رم
  • 256 گیگابایت حافظه از نوع SSD
  • مجهز به پورت USB3، کارت خوان، خروجی HDMI، وب کم HD، اسپیکرهای JBL، بلوتوث ورژن 4 و شبکه ی بیسیم 802.11ac