نقد و بررسی گلکسی A21s سامسونگ | Galaxy A21s

نقد و بررسی 05 مرداد 1399 علی مظفری

نقد و بررسی گلکسی A21s سامسونگ | Galaxy A21s

گوشی های سری Galaxy A سامسونگ در سال 2020 به مراتب متنوع تر از سال های قبل شده‌اند و سامسونگ سعی داشته تنوع این سری از اسمارتفون هایش را بیشتر از قبل کند تا پاسخگوی نیازهای علاقمندان به اسمارتفون های خوش قیمت و میان رده باشد. یکی از جدیدترین گوشی های سری A سامسونگ گوشی Galaxy A21s است. در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی گلکسی A21s بپردازیم و اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی آن را مشخص کنیم. با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

مقدمه

در ماه می (May) سال 2020 شرکت کره‌ای سامسونگ از گوشی جدیدی تحت عنوان Galaxy A21s رونمایی کرد. شرکت سامسونگ به دلیل تقاضای بالایی که در بازار برای خرید گوشی های خوش قیمت و میان رده وجود دارد سعی داشته تنوع سری محصولات گلکسی A خود را افزایش دهد و گوشی موبایل A21s یکی از اسمارتفون هایی محسوب می‌شود که با این هدف روانه بازار شده و خوشبختانه آمار فروش خوبی هم برای آن به ثبت رسیده است. اما نقاط قوت و ضعف اصلی این اسمارتفون چه هستند؟ آیا این گوشی ارزش خرید دارد؟ برای مشخص شدن این موارد باید به نقد و بررسی گلکسی A21s بپردازیم!

ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم تجربه یک هفته‌ای استفاده خود از گوشی A21s را با شما عزیزان در میان بگذاریم. بنابراین اگر قصد خرید این گوشی خوش قیمت را دارید بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید. در نظر داشته باشید که گوشی مذکور با توجه به رده قیمتی خودش و سایر اسمارتفون های هم رده خویش مورد بررسی قرار داده می‌شود و اینطور نیست که ویژگی های آن را با گوشی های رده بالای بازار مقایسه کرده و نتیجه‌گیری داشته باشیم. بنابراین نقاط قوت و ضعف این گوشی هم با توجه به رده کیفی و محصولات هم سطح خودش مشخص می‌شود. با فروشگاه اینترنتی هدف همراه شوید.

 

 نقد و بررسی گلکسی A21s سامسونگ: طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت 

بدون تردید یکی از اصلی ترین ویژگی های بارز و مثبت گوشی A21s مربوط به ظاهر شیک و جذابش می‌شود که واقعا حسی فراتر از یک اسمارتفون خوش قیمت و میان رده را به کاربر منتقل خواهد کرد. بدنه گوشی ابعاد 8.9 در 75.3 در 163.7 میلیمتری دارد و ضخیم و بزرگ به نظر می‌رسد. وزن گوشی هم به چیزی در حدود 192 گرم می‌رسد. گوشی از امکان اتصال همزمان دو سیم کارت پشتیبانی به عمل آورده و به سوکت 3.5 میلیمتری هندزفری و سوکت شارژر یو اس بی نوع سی (USB Type C) مجهز است. همچنین یک اسکنر انگشت فیزیکی هم برای گوشی در نظر گرفته شده که روی قاب پشت آن نصب خواهد بود.

 

نقد و بررسی گلکسی A21s سامسونگ | Galaxy A21s

 

در بررسی گلکسی A21s سامسونگ مشخص شد که اسکنر انگشت فیزیکی آن عملکرد خوب و قابل قبولی دارد، اما بدون باگ و تاخیر نیست و گاها در شناسایی جزئیات انگشت کاربر با مشکلاتی رو به رو می‌شود. بنابراین انتظار عملکرد خیلی روان و عالی از این اسکنر نداشته باشید. لبه های قاب پشت گوشی حالتی خمیده دارند و در قسمت فوقانی و سمت چپ قاب پشت آن هم بخش مشکلی و مستطیل شکلی تعبیه شده که لنز های دوربین اصلی و چراغ فلش LED دستگاه را در بر گرفته است. چهار لنز دوربین اصلی گوشی با سبکی خاص و شبیه به حرف L انگلیسی در گوشه قاب دستگاه نصب هستند.

متاسفانه علیرغم ظاهر براق قاب پشت گوشی، جنس آن از پلاستیک است و مقاومت خیلی بالایی توسط آن ارائه نمی‌شود. در بررسی گلکسی A21s کاملا مشخص شد که تماس با اشیای نوک تیز به سادگی روی قاب پشت این اسمارتفون خط و خش ایجاد می‌کند، بنابراین اگر نمی‌خواهید روی قاب پشت گوشی شما خط و خش به وجود آید بهتر است حتما از گلس محافظ قاب پشت گوشی یا گارد و کیف موبایل استفاده کنید. گوشی A21s سامسونگ در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و آبی روانه بازار شده و هر چهار رنگ آن جذاب و زیبا هستند. ضمنا فریم اصلی بدنه دستگاه هم پلاستیکی خواهد بود.

بنابراین کاملا مشخص است که در ساخت محصول سعی شده هزینه تولید به حداقل مقدار ممکن تقلیل داده شود. اما یکی از جذاب ترین بخش های گوشی A21s سامسونگ مربوط به پنل جلو و صفحه نمایش آن می‌شود که حاشیه های بسیار باریکی دارد و تقریبا چیزی در حدود 82.8 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را احاطه می‌کند. در گوشه سمت چپ و فوقانی صفحه نمایش دستگاه هم یک لنز دوربین سلفی تعبیه شده که کاملا درون ال سی دی قرار می‌گیرد. این سبک طراحی سبب شده که گوشی از نمای رو به رو واقعا جذاب و زیبا به نظر برسد.. در بررسی گلکسی A21s کاملا درک کردیم که این گوشی از نظر ظاهر و سبک طراحی واقعا زیباست و می‌تواند حس خوبی را به کاربر منتقل کند، اما از نظر کیفیت ساخت جای پیشرفت بیشتر در آن وجود دارد.

 

نقد و بررسی گلکسی A21s سامسونگ | Galaxy A21s

 

در مجموع با توجه به اینکه گوشی نام برده شده از اسمارتفون های خوش قیمت شرکت سامسونگ است و با قیمت نه چندان بالایی بازار موجود است، می‌توان گفت که دستگاه از این بخش نقد و بررسی ما سربلند خارج می‌شود. طبیعتا در تمام گوشی های خوش قیمت و مقرون به صرفه سعی می‌شود با کاهش کیفیت برخی موارد، هزینه تولید و در نتیجه قیمت نهایی کاهش داده شود و سامسونگ گلکسی A21s هم از این قاعده مستثنا نیست! ما گوشی Galaxy A21s را از نظر کیفیت ساخت، طراحی و ظاهر یک محصول خوب (با توجه به قیمت) می‌دانیم.

 

 نقد و بررسی گلکسی A21s سامسونگ: صفحه نمایش 

اگر به اسمارتفون های مجهز به صفحه نمایش بزرگ و با حاشیه های باریک علاقه داشته باشید، بدون تردید از گوشی A21s لذت خواهید برد و نمایشگر این اسمارتفون توجهتان را جالب می‌کند. سامسونگ یک پنل نمایشگر 6.5 اینچی نوع PLS TFT را در گوشی مذکور بکار برده که رزولوشن 1600 در 720 پیکسل توسط آن ارائه می‌شود. بدین ترتیب تراکم پیکسلی صفحه نمایش گوشی به چیزی در حدود 270 پیکسل در هر اینچ می‌رسد که مقدار کاملا معمولی است. ضمنا حاشیه های باریک صفحه نمایش دستگاه سبب شده‌اند که چیزی در حدود 82.8 درصد از کل مساحت پنل جلوی گوشی با نمایشگر آن احاطه شود.

حالا وقتشه! اینو بخون معرفی انواع صفحه نمایش گوشی

با توجه به اینکه صفحه نمایش گوشی از نوع TFT در نظر گرفته شده، خیلی نباید انتظار کیفیت عالی از سمت آن داشته باشیم چون پنل های TFT از ارزان ترین پنل ها برای تولید و استفاده به عنوان نمایشگر در اسمارتفون ها هستند. اما واقعیت این است که ما در بررسی گلکسی A21s اصلا ضعف محسوسی در صفحه نمایش گوشی مشاهده نکردیم! درست است که پنل TFT خیلی جالب نیست و رزولوشن و تراکم پیکسلی بالایی هم توسط صفحه نمایش دستگاه ارائه نمی‌شود اما با این حال محتوا با کیفیت قابل قبول و خوبی روی صفحه گوشی به تصویر کشیده خواهد شد و جذابیت بالایی در مقابل چشمان غیرمسلح یک کاربر عادی خواهد داشت.

 

نقد و بررسی گلکسی A21s سامسونگ | Galaxy A21s

 

بنابراین اگر خیلی حساس نباشید و فقط از جنبه کاربردی به گوشی نگاه کنید، صفحه نمایش A21s سامسونگ هم رضایت شما را جلب خواهد کرد. شارپنس، شادابی و کنتراست قابل قبول اما نه چندان عالی از سمت نمایشگر گوشی ارائه می‌شود و اگر خیلی حساس نباشید از مشاهده محتوا روی صفحه گوشی لذت خواهید برد. نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم مربوط به حساسیت بالای صفحه نمایش گوشی A21s در قبال تماس با اشیای نوک تیز و خراشیده شدن می‌شود. در بررسی گلکسی A21s مشخص شد که نصب گلس محافظ ال سی دی روی صفحه گوشی الزامی است و اگر به آن توجه نشود خیلی زود روی نمایشگر دستگاه خط و خش به وجود می‌آید.

سبک تعبیه لنز دوربین سلفی گوشی در گوشه سمت چپ و فوقانی نمایشگر Galaxy A21s سامسونگ هم می‌تواند جالب باشد و بر جذابیت های ظاهری آن بیفزاید. اما گذشته از این موارد باید کمی هم در مورد توان تولید روشنایی یا اصطلاحا برایتنس (Brightness) صفحه موبایل A21s صحبت داشته باشیم. در بررسی این گوشی همانطور که انتظار داشتیم مشخص شد که نمایشگر TFT آن خیلی قدرت بالایی در تولید روشنایی ندارد و به همین سبب باید حتما در محیط های باز و به ویژه تحت تابش نور مستقیم آفتاب، شدت روشنایی صفحه گوشی روی 100 درصد تنظیم گردد در غیر این صورت محتوای روی صفحه کاملا قابل رویت نمی‌شوند و تفکیک آن ها می‌تواند دشوار باشد. در مجموع ما عقیده داریم تعادل مابین کیفیت صفحه نمایش و قیمت گوشی Galaxy A21s سامسونگ برقرار است و این گوشی از این نظر هم وضعیت قابل قبولی دارد.

 

 نقد و بررسی گلکسی A21s سامسونگ: سیستم عامل و بستر نرم افزاری 

با توجه به اینکه گوشی A21s در ماه می سال 2020 رونمایی شده، جای تعجبی ندارد که جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید این دوره هم روی آن نصب و راه اندازی شده باشد. اندروید 10 سیستم عامل پیش فرض این اسمارتفون است و رابط کاربری One UI 2 هم به طور پیش فرض در کنار آن ارائه می‌شود. خوشبختانه رابط کاربری One UI 2 نسبت به نسخه های قدیمی تر رابط های سامسونگ به مراتب بهینه تر و بهتر طراحی شده و به عقیده ما در حال حاضر یکی از بهترین رابط های اندرویدی است. در بررسی گلکسی A21s مشخص شد که بستر نرم افزاری آن عملکرد خوب و روانی دارد و تا زمانی که منابع سخت افزاری مثل پردازنده، رم و حافظه داخلی گوشی تحت فشار قرار نگیرند، لگ و تاخیری هم در بستر نرم افزاری گوشی دیده نمی‌شود.

 

نقد و بررسی گلکسی A21s سامسونگ | Galaxy A21s

 

اما تحت فشار قرار گرفتن منابع سخت افزاری مثل پردازنده، رم و حافظه داخلی گوشی می‌تواند در بستر نرم افزاری دستگاه لگ و تاخیر ایجاد کند و حتی انجام کارهای ساده‌ای مثل وبگردی، پرسه زدن در یوتیوب، استفاده از اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام، تلگرام و غیره را هم با لگ و تاخیرهایی همراه سازد. بنابراین اگر می‌خواهید بهترین بازده را از بستر نرم افزاری گوشی دریافت کنید بهتر است تا حد امکان از تحت فشار قرار دادن منابع سخت افزاری دستگاه خودداری نمایید و به ویژه از پر شدن حافظه داخلی گوشی و افزایش حجم اطلاعات ذخیره شده در آن اجتناب ورزید. در بررسی گلکسی A21s مشخص شد که پر شن حافظه گوشی به شدت روی سرعت و کیفیت عملکرد بستر نرم افزاری آن تاثیرگذار است.

با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید بهترین بازده را از بستر نرم افزاری گوشی A21s سامسونگ دریافت کنید. پیش‌بینی می‌کنیم این گوشی حداقل تا یک سال آینده آپدیت های اندرویدی و آپدیت های امنیتی رابط One UI را دریافت کند و پشتیبانی نرم افزاری کاملی از آن به عمل آید. بنابراین در مجموع می‌توان گفت که بستر نرم افزاری گوشی وضعیت خوبی دارد اما اینکه چقدر عملکرد روان و بدون مشکلی داشته باشد کاملا وابسته به نوع استفاده شما از دستگاه بوده و می‌تواند برای یک کاربر کاملا خوب و قابل قبول بوده و برای کاربر دیگر چندان قابل قبول به نظر نرسد. با توجه به اینکه گوشی خوش قیمت و مقرون به صرفه تولید شده و منابع سخت افزاری نسبتا محدودی دارد، انتظار عملکرد بدون مشکل از سمت آن و بستر نرم افزاری دستگاه را نداشته باشید.

 

 نقد و بررسی گلکسی A21s سامسونگ: پردازنده، رم و حافظه داخلی

 سامسونگ در قبل گوشی Galaxy A21s از تراشه اگزینوس 850 استفاده کرده که طی فرآیند8 نانومتری تولید می‌شود و یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. هر هشت هسته پردازشگر مرکزی این تراشه از نوع Cortex-A55 هستند و فرکانس کاری 2 گیگاهرتزی دارند. پردازنده گرافیکی Mali-G52 هم به عنوان واحد پردازشگر گرافیکی در این تراشه مورد استفاده قرار گرفته است. گوشی سامسونگ گلکسی A21s از نظر رم در سه نسخه مختلف با ظرفیت های 3، 4 و 6 گیگابایتی روانه بازار شده و از نظر حافظه داخلی هم می‌تواند 32 یا 64 گیگابایتی باشد. ضمنا گوشی از اتصال حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند اما بهتر است برای اینکه دستگاه خیلی تحت فشار قرار نگیرد از نصب حافظه جانبی در آن خودداری کنید.

قبل از هر چیز باید بگوییم که ما در بررسی گلکسی A21s سامسونگ نسخه مجهز به رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی آن را در اختیار داشتیم. این نسخه دقیقا نسخه میانی گوشی محسوب می‌شود و به همین دلیل می‌تواند دید بهتری نسبت به قدرت عملکرد گوشی برایمان ارائه کند. با توجه به اینکه موبایل مورد نظر یک گوشی خوش قیمت و میان رده است، انتظارات خیلی بالایی از آن نداشتیم و صرفا بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) را در آن نصب و کیفیت اجرایش را مورد ارزیابی قرار دادیم. نتیجه بررسی نشان داد که گوشی از پس اجرای بازی مذکور بر می‌آید اما در حین اجرای بازی فشار زیاد روی منابع سخت افزاری گوشی کاملا قابل لمس می‌شود.

 

نقد و بررسی گلکسی A21s سامسونگ | Galaxy A21s

 

به ویژه اگر برای مدت زمان طولانی و فراتر از 10 یا 15 دقیقه بازی مثل پابجی موبایل را در گوشی اجرا کنید، فشار وارد بر منابع سخت افزاری دستگاه بیشتر ملموس می‌شود. در اینگونه مواقع بدنه گوشی داغ شده و سرعت مصرف شارژ باتری به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند و گاها لگ و تاخیرهایی هم در بازی به وجود می‌آیند. همچنین وقتی از بازی خارج می‌شوید تا چند ثانیه گوشی عملکرد خیلی روانی ندارد و تاخیرهایی در بستر نرم افزاری آن قابل رویت خواهند بود. بنابراین کاملا مشخص است که گوشی A21s سامسونگ قدرت پردازشی معمولی دارد و نباید خیلی انتظارات بالایی از آن داشته باشید.

حالا وقتشه! اینو بخون حافظه کش گوشی (Cache) چیست و چگونه آن را پاک کنیم؟

افزایش حجم اطلاعات ذخیره شده در حافظه گوشی هم می‌تواند منجر به بیشتر شدن لگ و تاخیرهای آن شود، به همین جهت است که توصیه داریم برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن از ذخیره سازی حجم بالای اطلاعات در گوشی خودداری نمایید. بهتر است تا حد امکان حافظه جانبی هم در دستگاه نصب نکنید چون انجام این کار خود به خود منجر به زیادتر شدن حجم اطلاعات ذخیره شده در گوشی و بیشتر شدن فشار وارد بر منابع سخت افزاری آن می‌شود و در نتیجه لگ و تاخیرهای بیشتری را در گوشی به وجود می‌آورد. در مجموع باید می‌توان اینطور گفت که گوشی Galaxy A21s سامسونگ بیشتر مناسب رفع نیازهای روزمره است و می‌تواند روزانه 5 الی 10 دقیقه بدون مشکل از پس اجرای بازی مثل پابجی موبایل بر آید اما نباید از آن انتظار بیشتری داشته باشید.

 

 نقد و بررسی گلکسی A21s سامسونگ: دوربین اصلی و سلفی 

ما در بررسی گلکسی A21s اصلا انتظار نداشتیم که دوربین گوشی کیفیت بالایی داشته باشد، اما واقعیت این است که دوربین گوشی نام برده شده واقعا خوب و فراتر از رده قیمتی دستگاه عمل می‌کند. مجموعه دوربین اصلی سامسونگ گلکسی A21s از چهار لنز تشکیل شده که به ترتیب 48 مگاپیکسلی واید (Wide)، 8 مگاپیکسلی اولتراواید (Ultrawide)، 2 مگاپیکسلی ماکرو (Macro) و 2 مگاپیکسلی عمقی (Depth) هستند. قابلیت هایی از قبیل عکسبرداری پرتره، عکسبرداری پانوراما، عکسبرداری با زاویه گسترش یافته، عکسبرداری ماکرو، HDR و ضبط ویدیو های فول اچ دی با نرخ 30 فریم در ثانیه هم توسط دوربین اصلی گوشی پشتیبانی می‌شود. ضمنا یک چراغ فلش LED اختصاصی هم برای دوربین اصلی گوشی در نظر گرفته شده است.

 

نقد و بررسی گلکسی A21s سامسونگ | Galaxy A21s

 

نحوه چینش لنز های دوربین اصلی گوشی که حالتی شبیه به حرف L انگلیسی دارد هم از نکات جالبی است که روی قاب پشت گوشی جلب توجه می‌کند. اما کیفیت عملکرد دوربین اصلی گوشی چطور خواهد بود؟ در بررسی گلکسی A21s مشخص شد که دوربین اصلی این گوشی واقعا پتانسیل خوبی دارد و به عقیده ما فراتر از قیمت گوشی عمل می‌نماید. با دوربین اصلی این گوشی می‌توانید در محیط های با نور مناسب واقعا عکس های معمولی، پرتره، ماکرو یا با زاویه گسترده عالی ضبط نمایید. جزئیات خوب، شادابی و شارپنس مناسب و طبیعی بودن تصاویر از اصلی ترین ویژگی هایی هستند که در اینگونه مواقع در عملکرد دوربین اصلی گوشی قابل رویت خواهند بود.

اما در محیط های با نور کم و نسبتا تاریک کیفیت عملکرد دوربین اصلی گوشی افت می‌کند و طبیعتا مثل حالت قبل نخواهد بود اما با این حال همچنان عکس های قابل قبول و مناسبی با دوربین اصلی دستگاه قابل ضبط هستند. نویزهای عکس در شرایطی که محیط تاریک و به ویژه بسته باشد زیاد می‌شود اما بروز این مسئله تقریبا طبیعی بوده و در هر دوربینی رخ می‌دهد. پس در مجموع عملکرد دوربین اصلی گوشی Galaxy A21s خوب است و فراتر از انتظاری بوده که ما به عنوان یک گوشی خوش قیمت و میان رده از آن داشتیم.

 

نقد و بررسی گلکسی A21s سامسونگ | Galaxy A21s

 

در سمت مقابل دوربین سلفی گوشی سامسونگ Galaxy A21s از یک لنز 13 مگاپیکسلی تشکیل شده که آن هم از نوع واید است و قابلیت ضبط عکس های سلفی پرتره و ویدیو های فول اچ دی با نرخ 30 فریم در ثانیه را دارد. عکس هایی که با دوربین سلفی این گوشی ضبط می‌شوند هم کیفیت مطلوبی خواهند داشت و به ویژه در محیط های با نور مناسب وضعیت بسیار مطلوبی دارند اما طبیعتا در محیط های تاریک و کم نور، کیفیت عملکرد دوربین سلفی گوشی هم افت می‌کند. ضمنا عکسبرداری سلفی پرتره هم با گوشی A21s سامسونگ با کیفیت مطلوبی قابل انجام خواهد بود. در مجموع ما عقیده داریم که دوربین اصلی و سلفی خوب یکی از اصلی ترین ویژگی های گوشی Galaxy A21s است و می‌تواند از نقاط قوت محسوس آن به شمار آید. اگر به کیفیت عملکرد دوربین اهمیت می‌دهید، در رده قیمتی A21s این گوشی می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد.

 

 نقد و بررسی گلکسی A21s سامسونگ: باتری و شارژدهی 

سامسونگ یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نوع لیتیوم پلیمری را در گوشی Galaxy A21s بکار برده تا بدین ترتیب قدرت شارژدهی باتری دستگاه را افزایش دهد. با توجه به ظرفیتی که باتری گوشی دارد، انتظار داریم که تامین انرژی مورد نیاز آن به خوبی صورت پذیرد و حداقل کاربران این اسمارتفون با مشکل زود خالی شدن شارژ باتری رو به رو نشوند. در بررسی گلکسی A21s مشخص شد که یک کاربر معمولی با سطح استفاده نرمال از دستگاه ضمن یک مرتبه فول شارژ باتری این گوشی تقریبا می‌تواند 1.5 الی 2 روز از آن استفاده کند. مقدار دقیق شارژدهی باتری گوشی طبیعتا به جزئیات نحوه استفاده از گوشی مرتبط خواهد شد.

اما چقدر زمان لازم است تا باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گوشی A21s سامسونگ فول شارژ شود؟ سامسونگ یک شارژر فابریک 15 واتی را برای گوشی A21s در نظر گرفته تا سرعت شارژ مجدد باتری آن را افزایش دهد. اما در بررسی ما سرعت شارژ باتری گوشی خیلی هم زیاد نبود و مشخص شد که باید برای فول شارژ باتری دستگاه حداقل 100 الی 110 دقیقه زمان صرف شود! با 30 دقیقه اتصال گوشی به شارژ هم تقریبا 30 درصد از ظرفیت اصلی باتری شارژ می‌شود. بنابراین درمجموع قدرت شارژدهی باتری گوشی Galaxy A21s خوب است اما سرعت شارژ مجدد آن خیلی مطلوب نیست و می‌توانست بهتر از این باشد.

 

نقد و بررسی گلکسی A21s سامسونگ | Galaxy A21s

 

حالا وقتشه! مشاهده قیمت و مشخصات گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A21s 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی گلکسی A21s سامسونگ پرداختیم. این گوشی به عنوان یکی از جدیدترین اسمارتفون های خوش قیمت شرکت کره‌ای سامسونگ روانه بازار شده و از ظاهری زیبا، صفحه نمایشی بزرگ، دوربین مناسب و باتری قدرتمند بهره می‌برد و می‌تواند گزینه خرید خوبی برای خیلی از کاربران باشد. برخی از اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی این اسمارتفون در بخش زیر طی دو دسته‌بندی مجزا مشخص شده‌اند. به نظر شما چه گوشی می‌تواند رقبا جدی برای سامسونگ Galaxy A21s باشد و گزینه خرید بهتری به شمار آید؟

 

نقاط قوت:

  • ظاهر زیبا
  • صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه
  • سیستم عامل به روز
  • دوربین خوب
  • شارژدهی خوب باتری
  • قیمت مناسب

 

نقاط ضعف:

  • بدنه حساس به خط و خش برداشتن
  • سرعت شارژ نه چندان بالای باتری

 

مشخصات کامل، قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A21s