برترین بازی‌های سبک ماجراجویی در سال 2021

بهترین‌ها 30 مرداد 1400 علی مظفری

برترین بازی‌های سبک ماجراجویی در سال 2021

پس از اینکه در مقاله‌ای به بررسی «برترین بازی‌های شوتر اول شخص» پرداختیم، اکنون می‌خواهیم نگاهی به برترین بازی‌های اکشن ماجراجویی در سال 2021 داشته باشیم. تنوع بازی‌های ماجراجویی بسیار بالاست، چراکه این سبک از بازی به راحتی با سبک‌های دیگر ترکیب می‌شود و عناوین مختلفی را ایجاد می‌کند. اما اگر اعتراف کنیم که برترین ترکیب بازی‌های ماجراجویی سری بازی‌های اکشن ماجراجویی یا Action adventure هستند، اشتباه نگفته‌ایم!
کمپانی سونی با خرید استودیوهای بازی سازی مختلف و برنامه زمانی بلند مدت توانسته با عناوینی همچون:

  • سری God of war
  • سری The last of us
  • سری Uncharted
  • عنوان Ghost of Tsushima

و بسیاری از بازی‌های دیگر به غول بی‌رقیب بازی‌های ماجراجویی تبدیل شود. پس در نتیجه برای تجربه این شاهکارهای صنعت گیم، مجبور به استفاده از کنسول‌های پلی استیشن 4 و یا پلی استیشن 5 خواهید بود. اما اگر از کاربران سیستم‌های رومیزی و یا کنسول‌های ایکس باکس هستید، نگران نباشید؛ چراکه ما در این مقاله سعی کرده‌ایم تا حد ممکن از اشاره به بازی‌های انحصاری پرهیز کنیم. از آنجاکه اکثر این بازی‌ها به دلیل قوانین سونی تنها بر روی کنسول‌های این شرکت قابل اجرا هستند، تبلیغات عظیمی برای این بازی‌ها صورت می‌گیرد و برای اکثر کاربران شناخته شده هستند. پس اگر می‌خواهید با برترین بازی‌های اکشن ماجراجویی که دست انحصار سونی به آن‌ها نرسیده آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما در تیم تحریریه فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

بازی Red Dead Redemption 2

 

برترین بازی‌های سبک ماجراجویی در سال 2021


شاید کمتر کسی باشد که بتواند ایرادی از بازی‌های ساخته شده به وسیله Rockstar بگیرد. این کمپانی آمریکایی که همه آن را با سری بازی‌های GTA می‌شناسیم؛ بازی Red Dead Redemption 2 را در سال 2020 عرضه نمود. این بازی دنباله‌ای بر داستان رد دد ردمشن 1 می‌باشد و از گرافیک، گیم‌پلی و طراحی فوق العاده‌ای بهره می‌برد. به قدری داستان این بازی جذاب و گیراست که می‌تواند ساعت‌ها شما را مجذوب خود کند. این بازی با حجم بسیار زیادی از فعالیت‌های مختلف همچون ماموریت‌های جانبی (Side Quest)، المان‌های جذاب همچون شکار، سوارکاری و... پر شده و می‌تواند روزها و حتی ماه‌ها شما را سرگرم نماید. توجه بالای راک استار به جزئیات بازی موجب شده که گشت و گذار در محیط‌های کوهستانی، بیایانی و یا دشت‌های سرسبز بازی Red dead redemption 2 خاطره یک بازی ماجراجویی غیرقابل وصف را برای شما به ارمغان آورد.

 

بازی Witcher 3

 

برترین بازی‌های سبک ماجراجویی در سال 2021


شاید تعجب کنید اگر بدانید که در لیست برترین بازی‌های ماجراجویی سال 2021، یک بازی از سال 2015 قرار گرفته است. بازی Witcher 3 یک اکشن ماجرایی به تمام معناست که برای مدتی زندگی تحت عنوان یک جادوگر قدرتمند با توانایی‌های فرابشری را برای شما ممکن می‌سازد. گیم دیزاین این بازی بسیار چشم‌گیر است. در این بازی می‌توانید مبارزه کنید، جادو کنید، طلسم بسازید، با هیولاها مبارزه کنید، به کمک پادشاهان بیایید، در ازای کشتن اهریمنان حقوق دریافت کنید و هرکاری که ممکن است به دست یک Witcher قابل انجام باشد را انجام دهید. ویچر 3 را شاید بتوانیم بزرگترین شاهکار استودیو CD Project RED بدانیم. این بازی علاوه بر اکشن ماجراجویی، یک بازی RPG است. انتخابات شما در طول بازی تاثیر مستقیمی بر روی داستان خواهد داشت، پس اگر به سراغ به Witcher 3 رفتید، حتما مراقب عواقب انتخابات خود باشید!

 

بازی Assassins creed Valhalla

 

برترین بازی‌های سبک ماجراجویی در سال 2021


اگر سریال Vikings و داستان‌های شاه رگنار برایتان جذاب بود، شاید از بودن در جایگاه یک فرمانده وایکینگ نیز لذت ببرید. سری اساسینز کرید از کمپانی یوبیسافت نیاز به هیچ گونه معرفی ندارد و شاید کمتر گیمری باشد که حداقل یک بار این سری را تجربه نکرده باشد. در آخرین داستان این مجموعه، شاهد ماجراجویی‌های Eivor هستیم که یک فرمانده نیرومند وایکینگ است. ساختار بازی همچون بازی Witcher 3، بر محورهای اکشن ماجراجویی و RPG قرار دارد و ساختار این دو بازی نیز بسیار به یکدیگر شبیه است. خوشبختانه در بازی اساسینز کرید والهالا، شاهد برگشت این سری به ریشه‌های خود هستیم و یوبیسافت پس از ضررهای بسیار، نهایتا دست از بی‌توجهی به نظرات گیمرها برداشته است. اگر از طرفداران سری بازی‌های اساسینز کرید هستید و پس از تجربه نسخه‌های Origins و Odyssey تصمیم گرفته‌اید که دیگر به سراغ این مجوعه نروید، بهتر است که با تجربه اساسینز کرید والهالا، دوباره با این مجموعه جذاب آشتی کنید.

 

بازی Wolfenstein 2

 

برترین بازی‌های سبک ماجراجویی در سال 2021


شاید این بازی در بین کاربران ایرانی کمتر شناخته شده باشد، اما در میان کاربران آمریکایی به شدت محبوب، و در میان کاربران آلمانی به شدت منفور است. ولفنشتاین 2، دنباله‌ای بر قسمت اول این مجموعه است. داستان بازی حول محور آزمایش‌های بسیار عجیب نازی‌ها جریان دارد. از ربات‌های انتحاری بگیرید، تا ماژولار کردن انسان‌ها و تعویض اجزای بدن با قطعات مکانیکی!
داستان بازی و گیم‌پلی آن تا حدودی تیره و ترسناک است و اصلا برای رده بندی کمتر از 13 سال پیشنهاد نمی‌شود. شاید بتوان ولفنشتاین را تنها بازی دانست که در آن با آدولف هیتلر روبه‌رو می‌شوید. این بازی تنها بازی معروفی است، که به طور اختصاصی به داستان جنگ جهانی و نازی‌های می‌پردازد. مجموعه Wolfenstein همواره مورد اعتراض جامعه سیاسی بوده و نقدهای بسیاری به آن وارد می‌شود. بر اساس گفته‌های سازندگان بازی این مجموعه ترکیبی از تخیل و واقعیات است و هیچ کدام از وقایع بازی قابل استناد نیستند. اما که می‌داند؟ تاکنون هیچ یک از اسرار آزمایشات نازی‌ها به طور کامل افشا نشده است!

 

بازی Far Cry 5

 

برترین بازی‌های سبک ماجراجویی در سال 2021


تجربه بسیار زیاد شرکت یوبیسافت در ساخت بازی‌های داستان محورِ ماجراجویی، سبب شده که این شرکت بازی سازی به خوبی با قلق ساخت این ژانر از بازی‌های کامپیوتری آشنا باشد. مجموعه فارکرای یکی از جذابترین سری‌های این کمپانی است. بدون شک فارکرای 3 یکی از عناوینی بود که در نسل خود قلب هر گیمری را در جریان بازی به تپش درمی‌آورد، و این قانون اصلی این مجموعه است!
هیجان، خشونت، سلاح‌های سرد، مافیا، مواد مخدر و جنگل‌های سبز استوایی از اجزای اصلی سری فارکرای هستند. در پنجمین قسمت از این مجموعه تمامی موارد عنوان شده وجود دارند. اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی با خشونت بالا، محیط جذاب و هیجان زیاد هستید؛ قطعا تجربه بازی فارکرای برای شما جذاب خواهد بود.
این شما هستید که انتخاب می‌کنید جریان بازی را با استفاده از مخفی کاری پیش ببرید و یا ورود خود را با شلیک یک RPG اعلام کنید!

 

سخن پایانی :


همان طور که در ابتدای این مطلب نیز اشاره کردیم، بسیاری از شاهکارهای ژانر ماجراجویی در انحصار کنسول‌های سونی هستند و همه کاربران قادر به اجرای آن‌ها نخواهند بود. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با بهترین بازی‌‌ها، و مجموعه‌های سبک Action Adventure آشنا کنیم، البته بازی‌هایی که در انحصار هیچ کمپانی نیست و هر گیمری با هر سیستم عامل و کنسولی می‌تواند آن‌ها را تجربه کند. بد نیست گاهی از هیاهوی گیم‌های آنلاین یا سیستم‌های رنکینگ خارج شویم و زمانی را به ماجراجویی در دنیای گیم اختصاص دهیم.
ما در تیم فروشگاه اینترنتی هدف آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما عزیزان در رابطه با خرید کنسول‌ها و یا اسمبل سیستم‌های گیمینگ هستیم، پس برای ارتباط با ما تنها کافیست که با شماره 03136674032 در ارتباط باشید.