نقد و بررسی لپ تاپ HP ENVY dv6t

نقد و بررسی 08 دی 1393 علی مظفری

نقد و بررسی لپ تاپ HP ENVY dv6t

طراحی و ساخت :

این سری از لپ تاپ ENVY مربوط به کمپانی HP، يكی از مجهز ترين و دوست داشتنی ترين سری لپ تاپ hp در بازار است و تمامی ظرايف لازم برای اطلاق عنوان لوكس در آن به كار گرفته شده است. امكاناتی چون، وروديها و خروجی های صوتی حرفه ای جهت اتصال به تجهيزات پيشرفته پخش و تنظيم موزيک، بدنه بسيار شكيل از فيبر كربن، درايو نوری مكشی و ...

جنس بدنه ی این لپ تاپ فلزی و مشکی رنگ می باشد و مقاومت خوبی در برابر ضربه از خود نشان می دهد.

نقد و بررسی لپ تاپ HP ENVY dv6t

صفحه نمایش:

اندازه ی این صفحه نمایش 15.6 اینچی و نوع آن LED-Backlit می باشد. رزولوشن تصاویر 1366*768 است به طوری که تصاویر را به وضوح و روشنی نمایش می دهد. از نظر زاویه دید، این صفحه نمایش زاویه دید گسترده دارد و دید شما را با مشکل رو به رو نخواهد کرد.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ‌تاپ Asus K550IK | زیبایی Asus، قدرت AMD!

نقد و بررسی لپ تاپ HP ENVY dv6t

صفحه کلید و تاچ پد:

صفحه کلید بسیار با کیفیت ساخته شده است و در هنگام کار کردن با این کیبورد صدای کمی از خود تولید می کند. همچنین این صفحه کلید، به دلیل وجود قسمت عددی جداگانه یک کیبورد کامل محسوب می شود.

یکی از ویژگی های دیگر این صفحه کلید، داشتن نور پس زمینه است که شما می توانید در مکان های کم نور به راحتی با این کیبورد کار کنید.

نقد و بررسی لپ تاپ HP ENVY dv6t

پورت ها و اتصالات :

این لپ تاپ دارای: سه پورت USB3، خروجی HDMI، خروجی VGA، یک جک هدفون، پورت شبکه RJ45 برای اتصال به اینترنت از طریق کابل و کارت خوان می باشد. در نهایت این سیستم یک لپ تاپ همه کاره است و تمام نیازهای شما را  برآورده می کند.

همچنین این لپ مجهز به بلوتوث برای ارسال و دریافت سریعتر فایلها می باشد.

باتری این محصول 6 سلولی از جنس لیتیوم یون می باشد و در تست های صورت گرفته روی این باتری تا 4:30 ساعت بدون استفاده از شارژر به شما کارایی می دهد.

به طور کلی این سیستم یک لپ تاپ همه چیز تمام به حساب می آید و تمام نیازهای شما بر طرف می کند.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ‌تاپ Lenovo Ideapad 520 |لپ‌تاپی قدرتمند برای همه‌کارها

سخت افزار:

پردازنده ی این لپ تاپ، نسل چهارم Intel Core i7 3630QM با سرعت فرکانس 2.4-3.4 گیگاهرتز، که سرعت فرکانس در حالت های مختلف کاربری به صورت خودکار تغییر می کند.

همچنین این لپ تاپ دارای 8 گیگابایت رم از نوع DDR3 می باشد، که این مقدار رم در کمتر لپ تاپی دیده می شود و شما بدون هیچ مشکلی می توانید فایلهای خود را ذخیره کنید. در ضمن شما می توانید این مقدار را تا 16 گیگابایت ارتقاء دهید.

این لپ تاپ 1000 گیگابایت حافظه داخلی از نوع هارددیسک را دارا می باشد.

پردازنده ی گرافیکی این محصول علاوه بر NVIDIA GeForce GT 630M، دارای کارت گرافیکی Intel HD Graphics 4000 برای کارهای سبک تر می باشد که در کنار آن 2 گیگابایت حافظه اختصاص یافته است. این پردازنده های گرافیکی تمام نیازهای شما برای بازی های رایانه ای سنگین، کارهای گرافیکی، نرم افزارهای سه بعدی و کارهای خانگی را به راحتی پشتیبانی می کند.