نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 7S : میان رده‌ای با دوربین عالی

نقد و بررسی 28 خرداد 1398 علی مظفری

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 7S : میان رده‌ای با دوربین عالی

اگر می‌خواهید یک گوشی میان رده و خوش قیمت بخرید که از طراحی شیک و با دوامی بهره‌مند باشد و قدرت عملکرد مناسبی را هم ارائه کند. مطمئنا ردمی نوت 7S شیائومی (Xiaomi Redmi Note 7S) یکی از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان خواهد بود. در ادامه این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 7S بپردازیم. بنابراین با ما همراه باشید.

 

مقدمه

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش در مقاله "نقد و بررسی ردمی نوت 7 شیائومی (Redmi Note 7): یک خرید عالی!" به نقد و بررسی گوشی Redmi Note 7 شیائومی پرداختیم. این گوشی در ماه ژانویه (January) سال 2019 معرفی شده بود و بدون تردید یکی از بهترین گوشی های میان رده بازار است. اما در ماه می (May) سال 2019 شرکت چینی شیائومی از نسخه جدیدتر این اسمارتفون با نام اختصاصی Redmi Note 7s رونمایی کرد! شیائومی ردمی نوت 7S را می‌توان برادر دوقلوی ردمی نوت 7 محسوب کرد با این تفاوت که برخی ویژگی های آن تغییر کرده‌اند و قیمت گوشی هم کاهش یافته است.

قیمت شیائومی ردمی نوت 7S در مقایسه با قابلیت هایی که توسط این گوشی ارائه شده و پتانسیل دستگاه واقعا مناسب در نظر گرفته شده و این موضوع از اصلی ترین ویژگی های مثبت گوشی مذکور است. ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی ردمی نوت 7S شیائومی (Xiaomi Redmi Note 7s) بپردازیم و مروری بر نقاط قوت و ضعف اصلی آن داشته باشیم. بنابراین اگر قصد خرید یک گوشی میان رده و خوش قیمت جدید را دارید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و حتما ردمی نوت 7 اس شیائومی را به عنوان یکی از گزینه های خرید اصلی خود در نظر بگیرید. با ما همراه باشید.

 

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 7S : طراحی و ظاهر

شیائومی ظاهری زیبا را برای گوشی Redmi Note 7S به وجود آورده و از سمت دیگر سعی داشته کیفیت ساخت دستگاه را هم حفظ کند. اگرچه فریم اصلی این گوشی از پلاستیک تشکیل شده اما به هیچ عنوان حس و حال بدی را به شما منتقل نمی‌کند یا منجر به کاهش مقاومت و دوام دستگاه نشده است. جالب است بدانید که ردمی نوت 7S در خیلی از بررسی ها ثابت کرد که به شدت در برابر ضربه، استرس و افتادن از دست کاربر مقاوم است و به راحتی آسیبی به بدنه و فریم آن وارد نمی‌شود. یکی از ویژگی های بسیار خوب طراحی این گوشی که کمتر گوشی میان رده‌ای از آن بهره می‌برد مربوط به تجهیز هر دو پنل دستگاه به شیشه گوریلاگلس 5 می‌شود. شیائومی هم روی صفحه نمایش و هم قاب پشت Redmi Note 7s را با شیشه گوریلاگلس 5 پوشانده تا دستگاه در برابر خراشیده شدن هم به شدت مقاوم باشد و به راحتی روی آن خط و خش به وجود نیاید.

 

بررسی شیائومی ردمی نوت 7S

 

شرکت شیائومی اعلام کرده که گوشی Redmi Note 7S در برابر پاشش آب مقاوم است اما هیچ اشاره‌ای به پشتیبانی رسمی دستگاه از استانداردهای ضد آب نظیر IP68 نکرده، بنابراین شاید نتوان خیلی به این ادعا اعتماد کرد. وزن گوشی به چیزی در حدود 186 گرم می‌رسد و بدنه آن ابعاد 8.1 در 75.2 در 159.2 میلیمتری دارد. وقتی شیائومی Redmi Note 7S را در دست می‌گیرید کاملا حس در دست گرفتن یک گوشی با کیفیت و امروزی به شما منتقل خواهد شد و ضخامت نسبتا زیاد بدنه آن حس اعتماد به نقش خاصی را به شما منتقل می‌کند. شیائومی ردمی نوت 7S از اتصال همزمان دو سیم کارت پشتیبانی به عمل می‌آورد و به خشاب سیم کارت هیبریدی مجهز است. بنابراین امکان نصب رم میکرو اس دی (Micro SD) هم در آن وجود دارد و کاربر باید مابین رم میکرو اس دی و سیم کارت دوم یکی را برای نصب و استفاده انتخاب کند.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی گلکسی A20s سامسونگ: ظاهر خوب و دوربین سه‌گانه!

وقتی به قاب پشت گوشی نگاه کنید، براق بودن آن توجهتان را جلب می‌کند. براق بودن قاب گوشی به واسطه بهره‌گیری از شیشه گوریلاگلس 5 به وجود آمده و ظاهری شیک و جذاب را برای دستگاه به ارمغان می‌آورد. در گوشه سمت چپ و فوقانی قاب پشت گوشی دو لنز دوربین اصلی آن نصب هستند و اسکنر انگشت دایره‌ای شکلی هم تقریبا در وسط قاب پشت آن تعبیه شده است. در بررسی شیائومی ردمی نوت 7S مشخص شد که اسکنر انگشت این گوشی عملکرد خوب و قابل قبولی دارد و امکان آنلاک نمایشگر و عبور از لایه های امنیتی را با سرعت مناسبی امکانپذیر می‌کند. البته ممکن است به مرور زمان کمی سرعت و دقت عملکرد اسکنر انگشت Redmi Note 7s شیائومی کاهش یابد، اما مقدار افت کیفیت عملکرد آن به قدری نخواهد بود که آزاردهنده باشد. لازم به ذکر است که شیائومی Redmi Note 7s از اسپیکر واحد بهره می‌برد و این اسپیکر در لبه زیرین قاب گوشی نصب شده و قدرت و کیفیت صدای خروجی قابل قبولی دارد.

 

بررسی شیائومی ردمی نوت 7S

 

وقتی از نمای رو به رو به گوشی شیائومی Redmi Note 7s نگاه کنید بیشتر متوجه ظاهر و سبک طراحی به روز آن خواهید شد. صفحه نمایش گوشی حاشیه های باریکی دارد و در بخش فوقانی نمایشگر زائده‌ای تحت عنوان ناچ (Notch) برای نصب لنز دوربین سلفی تعبیه شده است. این سبک طراحی که در گوشی های مدرن و امروزی کاملا رواج یافته و مورد استقبال کاربران هم واقع شده منجر می‌شود که شیائومی ردمی نوت 7S جذاب تر به نظر آید. بنابراین در یک جمع‌بندی کلی باید گفت که گوشی شیائومی Redmi Note 7S یک گوشی با کیفیت و خوش ساخت است که ظاهری زیبا، جذاب و به روز دارد. نصب شیشه گوریلاگلس 5 در هر دو پنل جلو و قاب پشت گوشی از ویژگی های خاصی است که شیائومی Redmi Note 7s دارد و کمتر گوشی میان رده‌ای از آن بهره می‌برد.

 

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 7S : صفحه نمایش

در این بخش از نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 7S در رابطه با صفحه نمایش گوشی و کیفیت عملکرد آن صحبت می‌کنیم. صفحه نمایشی که در گوشی مذکور بکار رفته از نوع IPS LCD و 6.3 اینچی است. نسبت 19.5 به 9 توسط آن ارائه شده و رزولوشن نمایشگر دستگاه هم فول اچ دی پلاس یا 2340 در 1080 پیکسلی است. بدین ترتیب تراکمی در حدود 409 پیکسل در هر اینچ برای صفحه نمایش گوشی به ارمغان آورده می‌شود که تراکم بسیار خوب و قابل قبولی برای گوشی است که نمایشگر 6.3 اینچی دارد. همانطور که در بخش قبل هم اشاره کردیم، حاشیه های صفحه نمایش گوشی Redmi Note 7s بسیار باریک طراحی شده‌اند و بدین ترتیب چیزی در حدود 81.4 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه با نمایشگر آن احاطه می‌شود. ضمنا روی صفحه نمایش گوشی با شیشه گوریلاگلس 5 پوشانده شده و بدین ترتیب از آن در برابر خراشیده شدن محافظت به عمل می‌آید. البته توصیه می‌کنیم حتما برای اطمینان از به وجود نیامدن خط و خش روی صفحه نمایش ردمی نوت 7S یک گلس ال سی دی را بر روی آن نصب کنید.

 

بررسی شیائومی ردمی نوت 7S

 

در بررسی شیائومی ردمی نوت 7S مشخص شد که محتوای روی صفحه نمایش آن کیفیت مطلوبی دارند. کنتراست خوب و وضوح مناسب دو عاملی هستند که عملکرد خوب آن ها در نمایشگر گوشی به خوبی قابل درک است. تراکم پیکسلی مطلوب صفحه نمایش دستگاه کمک بسیار زیادی به افزایش وضوح و ارائه جزئیات دقیق‌تر می‌کند. شادابی و شارپنس خوبی هم از جانب نمایشگر گوشی ارائه می‌شود. بنابراین تماشای فیلم و ویدئوهای مختلف بر روی گوشی Redmi Note 7s شیائومی می‌تواند جالب و سرگرم کننده باشد، البته مطمئنا اگر اندازه نمایشگر گوشی کمی بزرگ‌تر بود، لذت بیشتری در حین تماشای فیلم و ویدئو به کاربر منتقل می‌شد.

یکی دیگر از ویژگی های خوب صفحه نمایش گوشی Redmi Note 7s مربوط به شدت مناسب روشنایی می‌شود که توسط آن ارائه شده است. با تنظیم روشنایی صفحه نمایش گوشی بر روی 100 درصد می‌توانید در محیط های باز و تحت تابش نور بدون مشکل از آن استفاده به عمل آورید و محتوای روی نمایشگر را مشاهده کنید. البته در برخی شرایط که شدت نور محیط خیلی زیاد باشد ممکن است کمی تعامل با گوشی و دیدن محتوای روی نمایشگر دشوار شود که این مسئله امری طبیعی بوده و تقریبا تمام گوشی های میان رده همین وضعیت را دارند. بنابراین در یک جمع‌بندی کلی از بررسی شیائومی ردمی نوت 7S در بخش صفحه نمایش باید گفت که این گوشی نمایشگری با کیفیت دارد که از نظر ظاهری هم بسیار شیک و مناسب طراحی شده است.

 

نقد و بررسی شیائومی Redmi Note 7S : سیستم عامل و بستر نرم افزاری

از آنجایی که گوشی شیائومی Redmi Note 7s محصول سال 2019 است طبیعتا از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید هم بهره می‌برد. اندروید 9 پای (Android 9 Pie) به طور پیش فرض روی این گوشی نصب شده و رابط کاربری MIUI 10 هم در کنار آن نصب و راه‌اندازی می‌شود. رابط MIUI 10 شاید رابط خیلی سبکی نباشد اما مجموعه‌ای از ویژگی های کاربردی را برای شخصی سازی دستگاه در اختیارتان قرار می‌دهد که استفاده از آن ها تجربه‌ای جالب را برایتان به ارمغان می‌آورد. به عقیده ما طراحی رابط MIUI 10 خیلی نزدیک به سیستم عامل iOS انجام شده و خیلی از ویژگی های این سیستم عامل در رابط MIUI 10 ارائه می‌شوند. به عنوان مثال حذف منوی اپلیکیشن ها (App Drawer) و لیست کردن تمام برنامه در هوم اسکرین یکی از این ویژگی هاست. عملکرد رابط MIUI 10 و سیستم عامل اندروید 9 پای در گوشی Redmi Note 7s کاملا روان و قابل قبول است و در حین استفاده عادی از گوشی و پرسه زدن در بخش ها و منوهای نرم افزاری آن هیچ لگ و تاخیری دیده نمی‌شود.

 

بررسی شیائومی ردمی نوت 7S

 

چینش لیست اپلیکیشن ها در بخش "Recent Apps" را همان "اپلیکیشن های اخیر" در رابط MIUI 10 به شیوه متفاوتی انجام شده و تقریبا یک لیست عمودی از اپلیکیشن های اخیر را در این بخش مشاهده خواهید کرد. این موضوع در حالیست که رابط اغلب گوشی های اندرویدی دیگر در این بخش یک لیست افقی را ارائه می‌کنند. قابلیت هایی مثل امکان استفاده از دستورات اشاره‌ای، کلون کردن برنامه ها و غیره در گوشی به طور پیش فرض ارائه شده‌اند و در مجموع می‌توانند تجربه‌ای خوب را در اختیارتان قرار دهند. استفاده از اپلیکیشن هایی مثل واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و غیره و انجام کارهایی مثل ارسال و دریافت پیامک، برقراری تماس و غیره هم با گوشی Redmi Note 7S بدون کوچک ترین مشکل قابل انجام خواهد بود. بنابراین گوشی نام برده شده از بستر نرم افزاری و رابط کاربری روان و مناسبی بهره می‌برد و به روز بودن سیستم عامل آن هم از دیگر ویژگی های مثبتش خواهد بود.

 

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 7S : پردازنده، رم و حافظه داخلی

یکی از مهمترین بخش های نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 7S مربوط به قدرت عملکرد آن می‌شود. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام بهره‌مند است که یکی از تراشه های میان رده جدید این کمپانی بوده و طی فرآیند 14 نانومتری تولید می‌شود. پردازنده مرکزی که در قلب آن بکار رفته هشت هسته‌ای است و از چهار هسته Kyro 260 با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتزی و چهار هسته Kyro 260 با فرکانس کاری تقویت شده 2.2 گیگاهرتزی بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی اختصاصی Adreno 512 هم در این تراشه وظیفه آنالیز داده های گرافیکی را بر عهده دارد. شیائومی ردمی نوت 7S از نظر رم شامل دو. نسخه 3 و 4 گیگابایتی می‌شود و از نظر حافظه داخلی هم در دو نسخه مختلف با ظرفیت های 32 و 64 گیگابایتی روانه بازار شده است. نسخه‌ای از گوشی مذکور که ما در بررسی شیائومی ردمی نوت 7S از آن استفاده کردیم نسخه مجهز به رم 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن بود. ضمنا Redmi Note 7S شیائومی از نصب رم میکرو اس دی هم پشتیبانی به عمل می‌آورد و بدین ترتیب می‌توان فضای ذخیره سازی اطلاعات آن را تا سقف 128 گیگابایت افزایش داد.

حالا وقتشه! اینو بخون ترفند هایی برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم گوشی Redmi Note 7S شیائومی برای انجام کار های روزمره و اجرای اپلیکیشن های معمولی مثل اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و غیره با هیچ مشکلی رو به رو نخواهد شد و اقداماتی مثل وبگرد، تماشای ویدئو در یوتیوب و غیره بدون مشکل در دستگاه قابل انجام هستند. از اینرو تصمیم گرفتیم که پتانسیل گوشی در اجرای بازی های سنگین اندرویدی را هم مورد بررسی قرار دهید. قبل از اینکه در مورد این موضوع صحبت کنیم دوباره خاطر نشان می‌شویم که شیائومی ردمی نوت 7S یک گوشی میان رده و مقرون به صرفه است و عملا نباید انتظار داشت که قدرت عالی در اجرای بازی های HD داشته باشد. برای تست قدرت عملکرد گوشی در اجرای این بازی ها ما بازی PUBG Mobile را روی دستگاه نصب و برای مدت زمان 10 دقیقه اجرا کردیم و سپس از بازی خارج شدیم و مابین اپلیکیشن های اخیر (Recent Apps) گوشی پرش هایی داشتیم تا کیفیت عملکرد رم گوشی هم بهتر به چشم آید.

 

بررسی شیائومی ردمی نوت 7S

 

نتیجه بررسی شیائومی ردمی نوت 7S نشان داد که گوشی به خوبی از پس اجرای بازی PUBG Mobile بر می‌آید و با تنظیمات گرافیکی متوسط تقریبا هیچ لگ و تاخیری در ین انجام بازی به وجود نمی‌آید. کیفیت عملکرد Redmi Note 7S شیائومی در این زمینه واقعا فراتر از چیزی بود که ما انتظار داشتیم. بعد از خروج از بازی و پرش مابین اپلیکیشن های اخیر، برای چند ثانیه تاخیرهایی در عملکرد گوشی نمایان شد و شاهد لگ های ریزی هم بودیم. اما این لگ و تاخیرها ظرف 2 الی 3 ثانیه به طور کامل برطرف شدند. یکی دیگر از مسائلی که در بررسی شیائومی ردمی نوت 7S به چشم خورد مربوط به پر شدن حافظه گوشی و ارتباط آن با ایجاد لگ و تاخیر در عملکرد دستگاه می‌شود. طبق بررسی صورت گرفته هرچقدر حافظه داخلی گوشی بیشتر تحت فشار قرار گیرد، امکان به وجود آمدن لگ و تاخیر در عملکرد آن هم بیشتر می‌شود. پس اگر می‌خواهید بهترین بازده را از Redmi Note 7S شیائومی دریافت کنید بهتر است از پر شدن حافظه آن جلوگیری به عمل آورید.

 

نقد و بررسی شیائومی Redmi Note 7S : دوربین

یکی از جالب ترین ویژگی های گوشی ردمی نوت 7 اس به عنوان یک گوشی میان رده مربوط به بهره‌مندی از دوربین اصلی دوگانه‌ای می‌شود که لنز مرکز آن 48 مگاپیکسلی است! شنیدن این مسئله که لنز دوربین مرکزی و اصلی دستگاه وضوح 48 مگاپیکسلی دارد منجر به جلب توجه و بالا رفتن سطح انتظارات کاربر از عملکرد دوربین گوشی می‌شود. لنز 48 مگاپیکسلی دوربین اصلی این اسمارتفون (smartphone) دیافراگم F/1.8 دارد و از قابلیت فوکوس خودکار مرحله‌ای (PDAF) پشتیبانی می‌کند. در کنار این لنز هم یک لنز دوربین عمقی 5 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 نصب است و امکان ضبط عکس های پرتره (با پس زمینه تار) را فراهم می‌کند. قابلیت هایی مثل عکسبرداری پانوراما، عکسبرداری در حالت شب (Night Mode)، قابلیت HDR و Gyro EIS هم توسط دوربین اصلی گوشی پشتیبانی می‌شوند. ضمنا یک چراغ فلش LED دوگانه هم برای دوربین اصلی گوشی در نظر گرفته شده است.

حالا وقتشه! اینو بخون دلیل بکارگیری چند لنز دوربین در گوشی ها چیست؟

یکی از نکات جالب در مورد دوربین اصلی شیائومی Redmi Note 7S مربوط به این می‌شود که با اپلیکیشن دوربین رسمی و اصلی دستگاه امکان ضبط ویدئو های 4K را نخواهید داشت و فقط ضبط ویدئو های فول اچ دی (Full HD) برایتان امکانپذیر خواهد بود. این موضوع در حالیست که تراشه اسنپدراگون 660 قابلیت آنالیز و ضبط ویدئوهای 4K را دارد. جالب تر از آن اینکه با نصب اپلیکیشن های دوربین ثانویه‌ای مثل Open Camera امکان ضبط ویدئو های 4K هم با دوربین گوشی ردمی نوت 7 اس در اختیارتان قرار داده می‌شود که این مسئله کمی عجیب به نظر می‌آید. اما دوربین اصلی گوشی چه کیفیتی دارد؟ در بررسی شیائومی ردمی نوت 7S مشخص شد که دوربین اصلی آن واقعا عملکرد بسیار خوبی دارد و در محیط های با نور مناسب و روشن می‌توان عکس های بسیار عالی با دوربین اصلی دستگاه ضبط کرد. در محیط های کم نور بهتر است حالت Night Mode را فعال کنید تا کیفیت عکس هایی که می‌گیرید حفظ شوند. عکسبرداری پرتره هم با دوربین اصلی این گوشی با کیفیت بسیار عالی انجام می‌پذیرد و در نوع و رده خود کم‌نظیر خواهد بود.

 

دوربین ردمی نوت 7 اس

 

پس دوربین اصلی شیائومی ردمی نوت 7S واقعا انتظارات شما را بر آورده می‌کند و کیفیتی فراتر از آنچه که در اغلب گوشی های میان رده و هم قیمت می‌بینید را در اختیارتان قرار خواهد داد. اما وضعیت عملکرد دوربین سلفی دستگاه چطور است؟ دوربین سلفی Redmi Note 7S شیائومی از یک لنز 13 مگاپیکسلی تشکیل شده که دیافراگم F/2.0 دارد و از قابلیت HDR و عکسبرداری پرتره پشتیبانی می‌کند. کیفیت عکس های سلفی که با دوربین 13 مگاپیکسلی این گوشی ضبط می‌شوند هم کاملا مطلوب و قابل قبول است و عکس های پرتره آن هم کیفیت خوبی دارند. به طور کلی اگر به کیفیت عملکرد دوربین گوشی اهمیت می‌دهید و می‌خواهید با صرف هزینه‌ای نه چندان زیاد یک گوشی مجهز به دوربین مناسب بخرید، مطمئن باشید Redmi Note 7s شیائومی یکی از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان است.

 

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 7S : باتری و شارژدهی

در آخرین مرحله نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 7S در رابطه با باتری گوشی و توان شارژدهی آن صحبت می‌کنیم. باتری که برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی Redmi Note 7s بکار رفته از نوع لیتیوم پلیمری است و ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد. با توجه به اندازه صفحه نمایش گوشی و دیگر ویژگی های سخت افزاری آن انتظار می‌رود که باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دستگاه به خوبی انرژی مورد نیاز آن را تامین کند. در بررسی شیائومی ردمی نوت 7S هم شاهد همین امر بودیم و مشخص شد که باتری این گوشی با یک بار شارژ می‌تواند 1.5 روز انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین نماید. طبیعتا اگر مقدار استفاده شما از گوشی زیاد باشد، سرعت خالی شدن شارژ باتری افزایش پیدا می‌کند اما در حالت عادی با یک بار شارژ باتری Redmi Note 7s می‌توانید 1.5 روز از آن استفاده کنید.

حالا وقتشه! اینو بخون روش‌های افزایش عمر باتری گوشی هوشمند

خوشبختانه گوشی Redmi Note 7S شیائومی قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع را دارد. تکنولوژی شارژ سریع 4 کوالکام (Quick Charge 4.0) توسط باتری این گوشی پشتیبانی می‌شود و به موجب آن می‌توانید تقریبا ظرف مدت زمانی در حدود 95 دقیقه باتری دستگاه را از صفر تا صد درصد شارژ کنید. بنابراین سرعت شارژ مجدد خوب باتری هم یکی دیگر از ویژگی های مثبت گوشی شیائومی ردمی نوت 7S است.

 

بررسی شیائومی ردمی نوت 7S

 

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی ردمی نوت 7S شیائومی (Xiaomi Redmi Note 7S) پرداختیم. این گوشی میان رده در مقایسه با خیلی از گوشی های هم رده خودش از کیفیت ساخت و سخت افزار بهتری بهره می‌برد و قدرت عملکرد خوبی هم دارد. ضمنا دوربین اصلی آن می‌تواند به خوبی نیازهای علاقمندان به عکسبرداری با گوشی های موبایل را برطرف سازد. پس اگر به دنبال خرید گوشی میان رده خوش قیمت و با کیفیت هستید، مطمئن باشید Redmi Note 7S شیائومی یکی از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان است.

 

نقاط قوت:

  • طراحی با کیفیت و ظاهر به روز
  • صفحه نمایش با کیفیت
  • سیستم عامل به روز و رابط کاربری روان
  • پردازنده و قدرت عملکرد خوب
  • دوربین بسیار خوب
  • شارژدهی خوب باتری
  • سرعت شارژ مجدد خوب باتری
  • قیمت مناسب

 

نقاط ضعف:

  • ندارد