همه چیز در رابطه با فصل 4 بازی کال‌اف‌ دیوتی وارزون | COD : Warzone

آموزش و ترفندها 17 تیر 1402 علی مظفری

همه چیز در رابطه با فصل 4 بازی کال‌اف‌ دیوتی وارزون | COD : Warzone

همان طور که در جریان هستید، در روزهای گذشته شاهد انتشار فصل چهارم بازی COD:Black ops بودیم که مثل همیشه منجر به ارائه اپدیت جدید، برای بازی محبوب کال اف دیوتی : وارزون (Warzone) شد.

پس از بررسی کامل بازی کال اف دیوتی وارزون، اکنون می‌خواهیم نگاهی کامل به آخرین آپدیت ارائه شده برای این بازی با عنوان "Brace for Impact" داشته باشیم. چنانچه شما هم مثل ما مشتاق هستید که اطلاعات بیشتری در این رابطه به دست آورید، تا انتها با ما در فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

با اتمام فصل سوم بازی‌های Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone به‌طور رسمی فصل چهارم آن‌ها آغاز شد و مثل همیشه شاهد اضافه شدن محتویات جدیدی مثل اسلحه‌های جدید، نقشه‌های جدید، شخصیت‌های جدید و رویدادهای جدیدی به این بازی‌ها هستیم. این دو بازی چندنفره و بسیار محبوب درحال‌حاضر از پرمخاطب‌ترین بازی‌های آنلاین در سراسر جهان و به‌خصوص در کشور خودمان قلمداد می‌شوند و به‌همین‌دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به‌طور کامل به بررسی محتویات و تغییرات جدید آن‌ها در فصل چهارم بپردازیم. بازی کال اف دیوتی وارزون همچنان در شهر وردانسک (Verdansk) جریان دارد و شاهد اضافه شدن نقشه جدیدی به بازی نیستیم. در آپدیت فصل 4 بازی Call of Duty : Warzone، شاهد برخورد چندین ماهواره به نقاط مختلف شهر وردانسک هستیم که اثرات آن‌ها در نقاط مختلف نقشه بازی دیده می‌شود.

 

نهایتا موتورسیکلت به بازی اضافه شد!

 

بازی کال‌اف‌ دیوتی وارزون

 

شاید یکی از وسایل نقلیه‌ای که از ابتدا نبود آن در بازی کال‌اف‌ دیوتی وارزون حس می‌شد، موتورسیکلت بود. نهایتا پس از گذشت 3 فصل از بازی، اکتیویژن موتورسیکت‌ها را نیز به جریان بازی کال‌اف‌ دیوتی وارزون اضافه کرد و شاهد حضور این وسیله نقلیه دوست داشتنی در بازی هستیم.

حالا وقتشه! اینو بخون کنسول بخریم یا کامپیوتر؟ | مقایسه تجربه بازی کردن با کنسول و کامپیوتر در 7 بخش

 

درهای قرمز (Red Doors) به بازی اضافه شدند.

 

بازی کال‌اف‌ دیوتی وارزون

 

اگر از طرفداران سری Black Ops باشید، حتما با درهای قرمز رنگ این مجموعه آشنا هستید. با ورود به فصل 4 بازی کلدوار، این درهای قرمز رنگ به بازی کال اف دیوتی وارزون نیز، اضافه شدند. مکان این درها به‌هیچ‌وجه ثابت نیست و در هر بازی تغییر می‌کند، ولی اگر بتوانید یکی از آن‌ها را پیدا کنید و وارد آن شوید، می‌توانید به لوت‌هایی بسیار ارزشمند و مفید دست پیدا کنید. توجه داشته باشید که وقتی از این مکان خارج می‌شوید، در مکانی تصادفی از نقشه اسپاون خواهید شد و مکان ورود و خروج این درها در یک محل قرار ندارند.

 

دیگر بازی را ترک نکنید، شاید با فرار از زندان به بازی برگردید!

 

بازی کال‌اف‌ دیوتی وارزون

 

یکی از جدیدترین ویژگی‌هایی که در این فصل اضافه شده است، رویدادهای زنده و متغیر در Warzone هستند. فعلا سه نوع رویداد معرفی شده است که همگی بین اولین Loadout Drop و بسته شدن Gulag اتفاق می‌افتند:

Jail Break : تمام بازیکنان کشته شده، حتی آن‌هایی که در گولاگ هستند یا شکست خوردند را زنده می‌کند.

Fire Break : روی اکثر اجناس موجود در ایستگاه خرید، ۸۰ درصد تخفیف می‌زند و برگرداندن هم‌تیمی‌ها را هم کاملا مجانی می‌کند. تنها موردی که دست نخورده می‌ماند Loadout Drop است.

Supply Choppers : هلیکوپتر زره‌پوشی را ظاهر می‌کند که بازیکنان با نابود کردن آن به لوت‌های Legendary و بااهمیت دسترسی پیدا می‌کنند. این هلیکوپتر مقدار مقاوت (Health) بالایی دارد، اما به بازیکنان شلیک نمی‌کند.

 

زندان گولاگ (Gulag) باز هم تغییر کرد!

 

بازی کال‌اف‌ دیوتی وارزون

 

همچون فصل‌های گذشته، بار دیگر زندان بازی یا همان Gulag به‌طور کلی تغییر پیدا کرده و شاهد یک زندان جدید به نام Hijacked هستیم. زندان جدید به نسبت دارای دیواره‌های بیشتری می‌باشد و شرایط را برای بازی بازان سخت‌تر کرده است. بد نیست اشاره کنم که در زندان جدید، نقاط بیشتری برای کمپ کردن اضافه شده که عملا می‌تواند بازی را برای شما بسیار آزاردهنده کند.

 

رویداد Ground Fall به مدت 7 روز به بازی اضافه شد.

 

بازی کال‌اف‌ دیوتی وارزون

 

درابتدای فصل جدید، رویدادی تحت عنوان Ground Fall در هر دو بازی وارزون و کلدوار آغاز شده است. رویدادی که تقریبا مانند رویدادهای فصل‌های گذشته در بازی جریان دارد و شما باید چالش‌های مشخص شده در این قسمت‌های جدید از بازی را انجام دهید تا جایزه‌های مختلفی را کسب کنید. مانند رویدادهای قبلی، چالش‌های این رویداد، هم در بازی وارزون و هم در بازی کلدوار قابل انجام دادن هستند. این رویداد سه چالش مخصوص بازی وارزون و سه چالش مخصوص بازی Cold War دارد که با انجام آن‌ها محتوای جدیدی را دریافت خواهید کرد. این رویداد پس از گذشت هفت روز از ابتدای فصل چهارم به انتهای خود خواهد رسید.

حالا وقتشه! اینو بخون برترین بازی‌های سبک ماجراجویی در سال 2021

 

یک رایفل و یک LMG جدید، در فصل 4 به بازی اضافه شده است.

 

بازی کال‌اف‌ دیوتی وارزون

 

دو سلاح جدید، اولین دستاوردهای سیزن 4 برای بازیکنان کال اف دیوتی وارزون خواهد بود. اسلحه M82 که در کلاس LMG قرار دارد، به‌صورت رایگان در سطح پانزدهم بتل‌ پس در دسترس قرار گرفته است. همچنین اسلحه C58 که در کلاس سلاح‌های Assault Rifle قرار می‌گیرد، در سطح 31 بتل پس قابل دستیابی بوده و بدون نیاز به تهیه بتل پس پرمیوم، قابل بازی می‌باشد.

غیر از این ۲ اسلحه که از ابتدای فصل چهارم به بازی کال‌اف‌ دیوتی وارزون  اضافه شده‌اند، سلاح دیگری هم در طول فصل به بازی اضافه می‌شود. سلاح OTs9 که یک SMG به‌شمار می‌رود در زمانی نامشخص در طول فصل چهارم به بازی اضافه خواهد شد. این سلاح در میانه‌های فصل چهارم به بازی اضافه خواهد شد و می‌توانید در فروشگاه بازی با خرید باندل‌های جدید آن را به دست آورید و یا با انجام چالش‌های مربوط‌ به آن، این سلاح را دریافت کنید. همچنین سلاحی جدید به‌نام Nail Gun از روز اول به بازی اضافه شده است که به‌جای تیر، به سمت دشمنان شما میخ پرتاب می‌کند(!) و شما می‌توانید توسط چالش‌های مشخص شده آن را به اکانت خود اضافه کنید. علاوه بر تمام موارد ذکر شده، شخصیت‌های جدیدی به‌نام‌های Jackal ،Salah و Weaver به بازی اضافه شده‌اند که شخصیت Jackal در بتل‌پس پرمیوم و سایر شخصیت‌های جدید ازطریق فروشگاه بازی دردسترس شما خواهند بود.

 

سخن پایانی :

 

بازی کال‌اف‌ دیوتی وارزون

 

آپدیت فصل چهارم بازی کال اف دیوتی وارزون بسیار جذاب‌تر از آپدیت‌های قبلی این بازی به نظر می‌رسد. اضافه شدن موتور سیکلت، درهای قرمز سری Black Ops، رویدادهای زنده بازی و سلاح‌های جدید، همگی خبر از یک فصل طوفانی در بازی وارزون را می‌دهند. چنانچه هنوز اقدام به آپدیت بازی خود نکرده‌اید، بدانید که یک فصل بسیار مهیج از بازی کال اف دیوتی وارزون را از دست داده‌اید.
حجم اپدیت سیزن چهارم وارزون برای تمامی پلتفرم ها در ادامه برای شما آماده شده است.

 

در پایان چنانچه هرگونه سوالی در رابطه با این مقاله و آپدیت بازی کال اف دیوتی وارزون داشتید، می‌توانید از طریق یخش ارسال نظرات، با ما در ارتباط باشید. ما در تیم پشتیبانی فروشگاه اینترنتی، همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

 

منبع : Callofduty.com