بازگرداندن Account اینستاگرام هک شده

آموزش و ترفندها 09 اردیبهشت 1396 علی مظفری

بازگرداندن Account اینستاگرام هک شده

هر تکنولوژی علاوه بر نقاط قوتی که دارد نقطه ضعفی را نیز به دنبال خواهد داشت. یکی از معایب شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام امکان هک شدن و از دست رفتن اکانت شخصی می باشد. برای همین است که امنیت در اینستاگرام دغدغه ی خیلی از کاربران و مصرف کنندگان بخصوص اکانت های شخصی شده است. ابتدا به این نکته می پردازیم که اکانت ایسنتاگرام به چه دلیل حذف شده است:

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

باید عنوان کرد که اکانت اینستاگرام هم می تواند حذف شود و هم غیر فعال شود در صورتی که شخصی اکانت خود را حذف کرده باشد امکان بازپس گیری این اکانت به هیچ وجه وجود ندارد. ولی در صورتی که فردی اکانت خود را غیر فعال کرده باشد، کاربری مورد نظر فرد حذف نخواهد شد و تنها فایل های به اشتراک گذاری شده ی وی قابل مشاهده و بازیابی مجدد نیست و می توان اکانت غیر فعال شده را بازیابی نمود.

در حالتی دیگر ممکن است که اکانت اینستاگرام هک شده باشد و یا ممکن است فرد از برنامه های ناشناس یا از صفحه های ناشناس جهت ورود به حساب خود استفاده کرده باشد در این صورت اطلاعات کاربری وی برای شخصی که برنامه یا صفحه را ایجاد کرده ارسال شده است و وی می تواند به اکانت مورد نظر دسترسی داشته باشد و ایمیل اکانت را تغییر دهد.

بازگرداندن Account اینستاگرام هک شده

 در صورتی که یکی از این گزینه های زیر در مورد شما صدق می کند از خواندن این مقاله جهت بازیابی اکانت هک شده خود صرف نظر کنید:

• اگر ایمیل ثبت نام را نمیدانید.

• اگر شما صاحب هیچکدام از تصاویر داخل اکانت نیستید (همه تصاویر از اینترنت جمع‌آوری شده‌اند.)

• اگر اکانت شما تصویری ندارد.

حال  در صورتی که اکانت شما شامل هیچ موردی از موارد بالا نمی شود با ما همراه باشید: 

در این خصوص ابتدا بایستی بدانید هنگامی که اکانت شما حذف می شود دو حالت مختلف برای اکانت شما به وجود می آید:

حالت اول: ممکن است هکر اکانت شما را حذف کرده باشد و شما همچنان قادر به استفاده از اکانت خود باشید ولی با این وجود متوجه می شوید که صفحه شما توسط فردی دیگر نیز کنترل می شود مثلا ممکن است پیج هایی بدون اختیار شما Follow و یا unfollow شوند . در این صورت شما به آسانی می توانید برای خارج کردن هکر تنها رمز عبور خود را تغییر دهید و تغییر رمز عبور از قسمت تنظیمات و انتخاب گزینه Change Password به آسانی انجام می پذیرد.

بازیابی پیج های هک شده اینستاگرام

حالت دوم: اکانت شما هک شده است و هکر ایمیل متصل به اکانت را با ایمیل خود عوض کرده است. در این حالت برای بازیابی اکانت خود در زمانی که هیچگونه اطلاعاتی از قبیل ایمیل و پسورد در دسترس نیست باید با ایسنتاگرام مکاتبه کنید و مشکل را با استفاده از فرم گزارش مشکل به آنها اطلاع دهید.در ادامه این مراحل توضیح داده شده است.

 مراحل لازم جهت بازپس گیری اکانت هک شده اینستاگرام:

مرحله اول: ابتدا باید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را دانلود و نصب نمائید و یا وارد سایت اینستاگرام شوید.

مرحله دوم: باید وارد قسمت Login در قیمت پایین صفحه شوید.

بازیابی اکانت هک شده

مرحله سوم:از قسمت Forget your login Details وارد لینک Get help singing شوید.

چگونه اینستاگرام هک شده را برگردانیم

مرحله چهارم:در پنجره Loge in Help گزینه Use Username or Email را انتخاب نمائید.

بازگرداندن Account اینستاگرام هک شده

مرحله پنجم:در پنجره Find Your Account نام کاربری خود را وارد  نمائید.

بازگرداندن Account اینستاگرام هک شده

مرحله ششم: ایسنتاگرام اکانت شما را پیدا کرده و عکس پروفایل شما نمایش داده می شود در این مرحله باید بر روی لینک Don’t Have Access To Any of These کلیک نمائید.

بازگرداندن Account اینستاگرام هک شده

مرحله هفتم: در این مرحله شما وارد پنجره Submit Request شده اید .

بازگرداندن Account اینستاگرام هک شده

 در اینجا، در کادر اول باید ایمیلی که با آن اکانت ساخته اید را وارد کنید. سپس در صورتی که در صفحه تان از خودتان عکس شخصی دارید گزینه with photos me Personal account را انتخاب نمائید. در کادر سوم نیز گزینه My account was hacked را انتخاب کنید و در کادری دیگر در این پنجره نیز توضیح مختصری در رابطه با مشکل پیش آمده برای اکانت خود بنویسید و در نهایت بر روی دکمه Submit Request  کلیک نمائید.

بازگرداندن Account اینستاگرام هک شده

در صورتی که ایمیل شما ثبت شده باشد، از طرف اینستاگرام یک ایمیل برای شما ارسال می شود که مشخصات حساب شما تغییر یافته است و کدی را ضمیمه ایمیل شما می نماید و از شما تقاضا می شود که عکسی از خودتان به همراه کدی که برای شما فرستاده شده است بگیرید و به آدرس ایمیل دریافت شده ضمیمه کنید.

بازگرداندن Account اینستاگرام هک شده

پس از آن در صورتی که اینستاگرام با عکس شما موافقت کند در ایمیلی به شما پاسخ می دهد که ایمیل شما در اینستاگرام تغییر داده شده که باید لینک Please secure your Account را انتخاب نمائید. با زدن این لینک وارد سایت اینستاگرام و صفحه ای با عنوان Change your Email می شوید و در این صفحه گزینه Secure Account را انتخاب کنید.

در صفحه Verify your account کلمات اعتبار سنجی را وارد کادر کرده و سپس گزینه Submit را انتخاب می نمائید.پس از آن اینستاگرام شما را وارد صفحه ای می کند تا بتوانید رمز خود را تغییر دهید با این کار ارتباط هکر با پروفایل شما قطع میشود.نکته حائز اهمیت این است که انتخاب رمزتان شامل حروف بزرگ و کوچک و همچنین اعداد باشد تا امکان هک شدن مجدد شما کاهش یابد یا بطور کلی از بین برود.

بازگرداندن Account اینستاگرام هک شده

در نهایت با انجام این مراحل شما توانستید کاربری هک شده خود را بازیابی نمائید کافی است وارد صفحه اول اینستاگرام شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را مجددا وارد نمائید.