نقد و بررسی هوآوی Honor Play (آنر پلی): قیمت و کیفیت عالی

نقد و بررسی 06 فروردین 1398 علی مظفری

نقد و بررسی هوآوی Honor Play (آنر پلی): قیمت و کیفیت عالی

یکی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه و با کیفیتی که هم اکنون قادر به خرید آن هستید، گوشی آنر پلی هوآوی (Huawei Honor Play) است. قیمت مناسب، کارایی خوب و کیفیت مطلوب از اصلی ترین ویژگی های مثبت این گوشی به شمار می‌روند. در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی هوآوی Honor Play (آنر پلی) بپردازیم و مروری بر نقاط قوت و ضعف اصلی آن داشته باشیم.

 

مقدمه

در ماه جولای (July) سال 2018 یکی از بهترین گوشی های میان رده شرکت هوآوی با نام اختصاصی آنر پلی (Honor Play) معرفی شد. این اسمارتفون از نظر سبک طراحی ویژگی های گوشی های مدرن را دارد و از طاهری زیبا و شیک هم بهره می‌برد. سخت افزاری که در این گوشی بکار رفته هم کیفیتی فراتر از یک گوشی میان رده را ارائه می‌کند. قیمت هوآوی Honor Play هم در مقایسه با قیمت گوشی های هم رده خودش واقعا رقابتی در نظر گرفته شده و شاید کمتر گوشی در این رنج قیمتی قادر به رقابت با هوآوی آنر پلی باشد. تمام این ویژگی ها سبب شده‌اند تا گوشی Honor Play هوآوی به یکی از گوشی های برتر و پرفروش این شرکت تبدیل گردد.

اما آیا خرید هوآوی Honor Play انتخاب مناسبی برای شماست؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید ابتدا ویژگی های مثبت و منفی گوشی نام برده شده را به خوبی بشناسید و سپس این ویژگی ها را با نیازها و انتظارات خودتان مقایسه کنید. چنانچه ویژگی های مثبت دستگاه با نیازها و انتظارت شما هم سو باشند، بنابراین خرید هوآوی Honor Play می‌تواند انتخاب خوبی برایتان به شمار آید و اگر اینطور نباشد، بهتر است به فکر خرید گوشی دیگری باشید. ما در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی هوآوی Honor Play بپردازیم و نقاط قوت و ضعف اصلی آن را برایتان مشخص کنیم. بنابراین با ما همراه باشید.

 

نقد و بررسی هوآوی Honor Play (آنر پلی): طراحی و ظاهر

هوآوی سعی کرده سبک طراحی مدرن و به روزی را در گوشی Honor Play بکار ببرد و دستگاه را از نظر ظاهر به گوشی های پرطرفدار بازار نزدیک کند. در همین راستا یک صفحه نمایش با حاشیه باریک در پنل جلوی دستگاه تعبیه شده که تقریبا چیزی در حدود 83 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر می‌گیرد. در بخش فوقانی صفحه نمایش این گوشی هم مثل طراحی که در آیفون X، آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR شاهد آن هستیم یک زائده کوچک مشکلی رنگ دیده می‌شود که مجموعه سنسورهای جلوی گوشی در این بخش نصب هستند و اصطلاحا به آن ناچ (Notch) گفته می‌شود. در لبه زیرین صفحه نمایش این گوشی هم با فونت بسیار کوچکی عبارت Honor حک شده و قابل رویت است. پس وقتی گوشی Honor Play را از نمای رو به رو مورد بررسی قرار دهید ظاهری شیک، زیبا و مدرن را مشاهده خواهید کرد و شاید فکرش را نکنید که یک گوشی میان رده در دست شماست.

 

بررسی هوآوی Honor Play

 

وقتی گوشی را برگردانید و از نمای پشت به آن نگاه کنید متوجه مات بودن قاب پشت آن می‌شوید که نشان می‌دهد قاب پشت گوشی برخلاف اغلب گوشی های امروزی شیشه‌ای نیست. کل بدنه یکپارچه هوآوی آنر پلی از آلومینیوم ساخته شده و قاب پشت آن هم از همین جنس بوده و حالتی صیقلی دارد. بنابراین وقتی از نمای پشت به گوشی نگاه کنید، بدنه‌ای براق را مشاهده نخواهید کرد. در بخش میانی و بالای قاب پشت این گوشی اسکنر انگشت دایره‌ای شکل آن نصب است و در گوشه سمت چپ و فوقانی قاب پشت دستگاه هم لنز دوربین اصلی و دوگانه آن دیده می‌شود که به طور عمودی در کنار هم نصب شده‌اند. زیر لنز دوربین اصلی دستگاه هم یک چراغ فلش LED وجود دارد.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی Galaxy A10 سامسونگ: ارزان قیمت و خوش ساخت

هوآوی Honor Play به غیر از قابلیت اسکن انگشت از قابلیت دیگری مثل قابلیت تشخیص چهره پیشرفته و غیره پشتیبانی نمی‌کند و عملکرد اسکنر انگشت آن هم قابل قبول است اما به مرور زمان ممکن است در دقت آن کمی افت به وجود آید. گوشی قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارد و بدنه آن ابعاد 7.5 در 74.3 در 157.9 میلیمتری را ارائه می‌کند. وزن آنر پلی هوآوی هم به چیزی در حدود 176 گرم می‌‌رسد. بنابراین گوشی هوآوی Honor Play ابعاد و وزن متوسطی دارد و از این نظر یک گوشی نسبتا خوش دست به شمار می‌رود. خوش دست بودن این گوشی زمانی بیشتر مشخص می‌شود که آن را در دستتان بگیرید و به خوبی از نمای رو به رو و پشت آن را مورد ارزیابی قرار دهید.

 

بررسی هوآوی Honor Play

 

به طور کلی باید گفت که گوشی هوآوی Honor Play از نظر سبک طراحی و ظاهر گوشی خوبی است و ظاهری مدرن و شیکی را ارائه می‌کند با توجه به مقرون به صرفه بودن قیمت دستگاه جای تعجبی ندارد که قابلیت هایی مثل طراحی ضد آب یا اسکن چهره توسط آن پشتیبانی نشوند. به عقیده ما آنر پلی هوآوی در رده قیمتی خودش از نظر سبک طراحی و ظاهر یک گوشی کاملا مناسب، زیبا و خوب است. این گوشی در رنگ های مشکی، آبی و قرمز در بازار موجود است.

 

نقد و بررسی هوآوی Honor Play (آنر پلی): صفحه نمایش

در این بخش از بررسی هوآوی Honor Play در رابطه با صفحه نمایش این گوشی صحبت می‌کنیم. نمایشگر این اسمارتفون 6.3 اینچی بوده و به دلیل حاشیه های باریکی که دارد در بدنه نسبتا متراکم دستگاه جای گرفته است. سبک طراحی صفحه نمایش دستگاه خیلی شبیه به سبک طراحی نمایشگر آیفون های جدید اپل از قبیل آیفون X به نظر می‌رسد. بهره‌مندی از ناچ (زائده بخش فوقانی صفحه نمایش) سبب شده تا نمایشگر آنر پلی بیشتر شبیه به آیفون های اپل باشد و به نوعی حس کپی برداری از سبک طراحی آن ها را به کاربر القاء کند. اما این مسئله به هیچ عنوان نمی‌تواند برای گوشی یک نقطه ضعف باشد چون به هر حال با گسترش تکنولوژی و تنوع گوشی های موبایل خیلی از شرکت ها از ویژگی های پرمخاطب دیگر شرکت ها در طراحی محصولاتشان استفاده می‌کنند و این مسئله کاملا طبیعی است.

صفحه نمایش هوآوی آنر پلی به دلیل حاشیه های باریکی که دارد چیزی در حدود 83 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر می‌گیرد. نسبت تصویر 19.5 به 9 توسط نمایشگر دستگاه ارائه شده و پنل آن از نوع IPS LCD خواهد بود. اما وضوح تصویر صفحه نمایش گوشی چه وضعیتی دارد؟ رزولوشن صفحه نمایش 6.3 اینچی گوشی هوآوی Honor Play معادل 2340 در 1080 پیکسل در نظر گرفته شده که به موجب آن تراکمی در حدود 409 پیکسل در هر اینچ برای آن وجود می‌آید. این تراکم پیکسلی قطعا برای یک گوشی میان رده و مجهز به نمایشگری 6.3 اینچی قابل قبول و مناسب است و می‌تواند از ویژگی های بارز دستگاه محسوب شود. اما کیفیت محتوایی که توسط صفحه نمایش گوشی ارائه می‌شود چگونه خواهد بود؟

 

بررسی هوآوی Honor Play

 

در بررسی هوآوی Honor Play مشخص شد که صفحه نمایش این گوشی واقعا کیفیت خوبی در ارائه محتوا دارد. با توجه به 6.3 اینچی بودن نمایشگر گوشی انجام کارهایی مثل وبگردی و تماشای ویدئو در آن لذت‌بخش هستند. تراکم پیکسلی و رزولوشن خوب صفحه نمایش هوآوی آنر پلی سبب شده‌اند تا محتوای آن شادابی و کیفیت مطلوبی داشته باشد. کنتراست و تفکیک‌پذیری رنگ ها هم در نمایشگر 6.3 اینچی آنر پلی با کیفیت مطلوبی ارائه می‌شود و این مسئله هم به افزایش شادابی و شارپنس صفحه نمایش کمک می‌کند. پس در یک جمله باید گفت که صفحه نمایش گوشی هوآوی آنر پلی از نظر کیفیت عملکرد و محتوا وضعیت کاملا خوب و قابل قبولی دارد و حتی به عقیده ما کیفیت آن فراتر از قیمت گوشی خواهد بود. نمایشگر IPS این گوشی توان خوبی هم در تولید روشنایی دارد که به موجب آن می‌توان در محیط های باز و تحت تابش نور بدون مشکل محتوای نمایشگر را مشاهده کرد. بهتر است برای دستیابی به بهترین نتیجه در محیط های باز و تحت تابش نور، شدت نور صفحه نمایش گوشی را روی 100 درصد تنظیم کنید. پس عملکرد خوب صفحه نمایش هوآوی Honor Play یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

 

نقد و بررسی هوآوی Honor Play (آنر پلی): سیستم عامل و رابط کاربری

سیستم عاملی که به طور پیش فرض روی گوشی آنر پلی هوآوی نصب است اندروید 8 اوریو خواهد بود و رابط کاربری EMUI 8.2 هم روی آن نصب و راه‌اندازی می‌شود. برخلاف اغلب گوشی های هم دوره آنر پلی، این گوشی آپدیت اندروید 9 پای و رابط EMUI 9 را دریافت نکرده و این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد و جای گلایه دارد. البته این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک آپدیت مذکور برای این گوشی منتشر شود، اما به هر حال تاخیری که در انتشار این آپدیت به وجود آمده خیلی جالب و مورد تایید نیست. اگر تجربه استفاده از گوشی های شرکت هوآوی را داشته باشید به خوبی با رابط کاربری EMUI آشنا خواهید بود. رابط کاربری EMUI یک رابط غنی و سنگین است که در طراحی آن بیشتر به ارائه قابلیت ها و ویژگی های متعدد توجه شده و خیلی روی بهینه و سبک بودن آن اهمیتی داده نشده است.

 

بررسی هوآوی Honor Play

 

این مسئله سبب می‌شود که در گوشی های میان رده و به ویژه گوشی هایی که سخت افزار ضعیف‌تری دارند، لگ و تاخیرهای زیادی در رابط گوشی و بستر نرم افزاری آن به وجود آید یا کاربر برای پیدا کردن آپشن های مختلف در منوی تنظیمات گوشی به مشکل بر بخورد و به دلیل ازدیاد آپشن های موجود قادر به پیدا کردن مسیر درست نباشد. قابلیت هایی مثل امکان کلون کردن اپلیکیشن ها، امکان حذف یا ایجاد منوی اپلیکیشن ها، امکان استفاده از حالت گیمینگ و غیره در رابط EMUI 8.2 ارائه شده‌اند. خوشبختانه چون گوشی آنر پلی سخت افزار قدرتمندی دارد، رابط کاربری و بستر نرم افزاری سنگین آن مشکلی برای کاربر ایجاد نمی‌کنند و به نوعی ضعف بهینه نبودن رابط و بستر نرم افزاری گوشی با پردازنده و رم خوب آن پوشانده می‌شود. بنابراین در حین پرسه زدن در منوهای مختلف گوشی آنر پلی با لگ و تاخیری رو به رو نخواهید شد و می‌توانید بدون مشکل از دستگاه استفاده کنید. به طور کی باید گفت که غنی بودن رابط گوشی و ارائه قابلیت های متعدد توسط آن می‌تواند ویژگی خوبی برای گوشی آنر پلی باشد اما طبیعتا بهینه نبودن رابط دستگاه، عدم انتشار آپدیت اندروید 9 و EMUI 9 برای گوشی و پیچیده بودن منوی تنظیمات آن از نقاط ضعف مرتبط با بستر نرم افزاری دستگاه به شمار می‌روند.

 

نقد و بررسی هوآوی Honor Play (آنر پلی): پردازنده، رم و حافظه داخلی

همانطور که قبلا هم اشاره داشتیم گوشی Honor Play به عنوان یک گوشی میان رده و مقرون به صرفه روانه بازار شده بنابراین نباید انتظار داشت که قدرت عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد، اما این گوشی ثابت کرده که هوآوی به کیفیت عملکرد دستگاه اهمیت می‌دهد و تمایل دارد گوشی های با قدرت خوب و قیمت مناسب را روانه بازار کند! تراشه‌ای که در قلب این گوشی بکار رفته تراشه کرین 970 است که در گوشی های گران قیمت تری مثل گوشی Huawei Nova 3 هم شاهد بکارگیری آن هستیم. این تراشه طی فرآیند 10 نانومتری تولید شده و یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ی دارد. چهار هسته پردازشگر آن از نوع Cortex-A53 هستند و فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتزی را ارائه می‌کنند و چهار هسته دیگر آن از نوع Cortex-A73 بوده و فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتزی را به همراه خواهند داشت. پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP12 هم در این گوشی وظیفه تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را بر عهده دارد.

حالا وقتشه! اینو بخون 10 برنامه فایروال اندروید برتر برای گوشی (Firewall)

پس تراشه‌ای که در قلب گوشی آنر پلی هوآوی بکار رفته یک تراشه با کیفیت است که در گوشی های رده بالاتر و گران قیمت تر هوآوی هم شاهد بکارگیری آن هستیم. این گوشی از نظر رم شامل دو نسخه 4 و 6 گیگابایتی می‌شود که ما نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی آن را مورد ارزیابی قرار دادیم. حافظه داخلی دستگاه هم به طور پیش فرض ظرفیت 64 گیگابایتی را ارائه می‌کند و دستگاه از اتصال حافظه جانبی هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. بدین ترتیب با نصب رم میکرو اس دی (Micro SD) می‌توان فضای ذخیره سازی اطلاعات دستگاه را تا سقف 256 گیگابایت افزایش داد. اما گذشته از ویژگی هایی که بر روی کاغذ وجود دارند، قدرت عملکرد گوشی در عمل چطور است؟

 

بررسی هوآوی Honor Play

 

در بررسی هوآوی Honor Play مشخص شد که این گوشی فراتر از انتظارات ما عمل می‌کند و قدرت و بازده بسیار مطلوبی دارد. جالب است بدانید که این گوشی از اولین اسمارتفون هایی (smartphone) محسوب می‌شود که به تکنولوژی GPU Turbo مجهز شده که به گفته هوآوی منجر می‌شود بازده گرافیکی پردازنده آن تا 60 درصد افزایش یابد و در عین حال مصرف انرژی پردازنده هم کاهش پیدا کند. در بررسی هوآوی Honor Play مشخص شد که واقعا این ادعای هوآوی صحت دارد و گوشی آنر پلی با تراشه کرین 970 خیلی خوب از پس آنالیز سنگین ترین داده های گرافیکی بر می‌آید. ما برای بررسی دقیق تر قدرت پردازشی این گوشی بازی هایی مثل پابجی و آسفالت 9 را روی آن نصب و راه‌اندازی کردیم و متوجه شدیم که این بازی ها تقریبا بدون هیچ لگ و تاخیری در گوشی مقرون به صرفه Honor Play قابل اجرا هستند که این موضوع بی‌شک یک نقطه قوت محسوس برای گوشی آنر پلی خواهد بود.

رم با ظرفیت مطلوب این گوشی هم کمک می‌کند تا دستگاه از نظر مولتی‌تسکینگ وضعیت بهتری داشته باشد. تفاوت مابین قدرت عملکرد نسخه مجهز به رم 4 و 6 گیگابایتی این گوشی شاید خیلی زیاد نباشد اما مطمئنا تفاوت های ریزی مابین آن ها وجود دارد و نسخه مجهز به رم 6 گیگابایتی آن می‌تواند بازده بهتری در مقایسه با نسخه بررسی شده توسط ما داشته باشد. بنابراین گوشی هوآوی Honor Play علیرغم اینکه یک گوشی مقرون به صرفه و میان رده است و قیمتی کاملا رقابتی دارد از پردازنده و رم مطلوبی بهره‌ می‌برد و قدرت عملکرد بسیار خوبی دارد. این موضوع بدون شک یکی از اصلی ترین نقاط قوت گوشی آنر پلی هوآوی خواهد بود و می‌تواند برای علاقمندان به گیم و بازی های اندرویدی یک مزیت باشد. ضمنا فراموش نکنید که گوشی هوآوی Honor Play از یک حالت اختصاصی گیم هم پشتیبانی می‌کند که به موجب آن امکان انجام هایی مثل دسترسی و اجرای سریع بازی ها، ضبط ویدئو از آن ها و غیره فراهم می‌شود.

 

نقد و بررسی هوآوی Honor Play (آنر پلی): دوربین اصلی و سلفی

دوربین اصلی گوشی Huawei Honor Play از دو لنز 16 و 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. لنز دوربین 16 مگاپیکسلی آن از دیافراگم F/2.2 بهره می‌برد و از قابلیت فوکوس خودکار مرحله‌ای (PDAF) پشتیبانی به عمل می‌آورد. لنز دوربین ثانویه و 2 مگاپیکسلی دستگاه هم از دیافراگم F/2.4 بهره‌مند است و یک لنز عمقی خواهد بود که عکسبرداری در حالت پرتره (Portrait Mode) یا با پس زمینه تار را امکانپذیر می‌کند. قابلیت هایی مثل عکسبرداری پانوراما، HDR و ضبط ویدئو های 4K با فریم ریت 30 فریم در هر ثانیه هم توسط دوربین اصلی هوآوی آنر پلی پشتیبانی می‌شوند. ضمنا در زیر دو لنز دوربین اصلی این گوشی یک چراغ فلش LED هم نصب است که در محیط های تاریک و کم نور می‌توانید از آن برای بهبود وضعیت نور محیط استفاده کنید. اما کیفیت عملکرد دوربین اصلی گوشی چطور است؟

 

بررسی هوآوی Honor Play

 

در بررسی هوآوی Honor Play مشخص شد که دوربین اصلی دستگاه در محیط های با نور مناسب می‌تواند عکس های بسیار خوبی ضبط کند و واقعا کیفیت عملکرد مطلوبی دارد. تصاویری که در محیط های با نور مناسب از طریق دوربین اصلی گوشی ضبط می‌شود شاداب، شارپ، زیبا و با جزئیات هستند.

حالا وقتشه! اینو بخون مهمترین ترفند های عکاسی با گوشی موبایل

لازم به اشاره است که دوربین آنر پلی از حالت AR Mode هم پشتیبانی می‌کند که به موجب آن امکان اضافه کردن انیمیشن های خاص به تصویر از طریق اپلیکیشن دوربین گوشی وجود دارد. اما در محیط های با نور کم و تاریک کیفیت عملکرد دوربین اصلی دستگاه در حالت پیش فرض افت می‌کند اما برای رفع این مشکل هوآوی حالت Night Mode را ارائه کرده است! با فعالسازی این حالت می‌توانید در محیط های با نور کم و تاریک هم عکس های خیلی خوبی با دوربین اصلی آنر پلی ضبط کنید. برای درک بهتر تاثیر حالت Night Mode دوربین اصلی هوآوی آنر پلی کافیست به عکس های زیر نگاهی بیندازید. عکس اول در حالت عادی (بدون Night Mode) ضبط شده و عکس دوم در شرایط مشابه با فعالسازی حالت Night Mode ضبط شده است.

 

بررسی هوآوی Honor Play

 

بنابراین اگر می‌خواهید در محیط های تاریک و شب بهترین کیفیت را از دوربین اصلی آنر پلی دریافت کنید حالت Night Mode آن را فعال نمایید. بدین ترتیب قادر به ضبط عکس های عالی خواهید بود. لازم به اشاره است که دوربین اصلی هوآوی Honor Play از حالت عکسبرداری پرتره هم پشتیبانی می‌کند و عکس هایی که در این حالت با دوربین اصلی گوشی ضبط می‌شوند هم بسیار با کیفیت هستند. اما در سمت دیگر دوربین سلفی دستگاه قرار دارد که از یک لنز 16 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 تشکیل می‌شود. در بررسی هوآوی Honor Play مشخص شد که دوربین سلفی آن هم کیفیت عملکرد بسیار خوبی دارد و با آن قادر به ضبط عکس های سلفی مطلوبی خواهید بود. لازم به اشاره است که دوربین سلفی این گوشی هم از قابلیت ضبط عکس های پرتره پشتیبانی می‌کند و این ویژگی هم می‌تواند از نقاط قوت آن به شمار آید. کیفیت عملکرد دوربین سلفی دستگاه در محیط های تاریک کمی افت می‌کند اما مقدار افت آن به قدری نیست که آزاردهنده باشد. بنابراین به صورت کلی باید گفت که کیفیت خوب عملکرد دوربین اصلی و سلفی گوشی Huawei Honor Play هم از دیگر نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

 

نقد و بررسی هوآوی Honor Play (آنر پلی): باتری و شارژدهی

در آخرین مرحله بررسی هوآوی Honor Play در رابطه با باتری این گوشی و توان شارژدهی آن صحبت می‌کنیم. باتری که در قلب گوشی آنر پلی بکار رفته از نوع لیتیوم یونی و جدانشدنی بوده و ظرفیت 3750 میلی آمپر ساعتی دارد. با توجه به ظرفیتی که باتری این گوشی ارائه کرده انتظار داریم که توان شارژدهی آن هم مطلوب باشد. در بررسی هوآوی Honor Play مشخص شد که باتری این گوشی با یک بار شارژ و در شرایط استفاده نرمال به راحتی تا 1.5 روز انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند و در اغلب مواقع تامین انرژی گوشی تا 2 روز هم توسط باتری دستگاه انجام می‌گیرد. بنابراین قدرت خوب شارژدهی باتری آنر پلی بی‌شک یکی از نقاط قوت آن خواهد بود. حتی در شرایط یکه شما علاقمند گیم و اجرای بازی های اندرویدی باشید هم با یک بار شارژ باتری این گوشی تقریبا تا یک روز می‌توانید بدون نیاز به شارژ مجدد دستگاه از آن استفاده کنید.

شارژر فابریک گوشی آنر پلی قابلیت شارژ سریع خاصی را ارائه می‌کند که 15 واتی است. بنابراین قابلیت شارژ سریع هم به نوعی توسط گوشی آنر پلی پشتیبانی می‌شود. در بررسی که انجام دادیم مشخص شد که برای شارژ مجدد باتری این گوشی باید مدت زمانی در حدود 120 دقیقه صرف شود. بنابراین توصیه می‌کنیم همیشه شارژر موبایل خود یا یک پاوربانک را به همراه داشته باشید و از هر فرصتی برای شارژ باتری دستگاه استفاده کنید تا مجبور نشوید 120 دقیقه برای فول شارژ شدن باتری گوشی از صفر تا صد درصد منتظر بمانید.

 

بررسی هوآوی Honor Play

 

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به نقد و بررسی هوآوی Honor Play (آنر پلی) پرداختیم. این گوشی با قیمت مناسبی که دارد واقعا قابلیت ها و سخت افزار مطلوبی را ارائه کرده است. به همین سبب می‌توان آنر پلی هوآوی را یک گزینه خرید عالی برای آن دسته افرادی محسوب کرد که می‌خواهند با صرف هزینه نه چندان زیاد یک گوشی با کیفیت و خوش دست داشته باشند. برخی از اصلی ترین نقاط قوت و ضعف این گوشی در بخش زیر طی دو دسته‌بندی ارائه شده‌اند.

 

نقاط قوت:

  • طراحی زیبا و خوب
  • صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه
  • وضوح و تراکم پیکسلی خوب نمایشگر
  • تراشه و رم خوب
  • دوربین اصلی و سلفی بسیار خوب
  • شارژدهی عالی باتری
  • قیمت عالی

 

نقاط ضعف:

  • سرعت شارژ نه چندان بالای باتری