امکان ایجاد پست اینستاگرام در دسکتاپ  به زودی فعال می شود

اخبار روز تکنولوژی 08 مرداد 1402 علی مظفری

امکان ایجاد پست اینستاگرام در دسکتاپ به زودی فعال می شود

طبق توئیتی از آلاساندرو پالوزی ، توسعه دهنده و خبرچین در توییتر ، اینستاگرام در حال کار بر روی روشی است که به کاربران امکان ایجاد پست اینستاگرام در دسکتاپ از طریق مرورگر را بدهد. گزارش شده است که این ویژگی در حال آزمایش داخلی است و تنها راه ایجاد پست در دسکتاپ در این لحظه از طریق راهکاری است که می تواند در یک مرورگر دسکتاپ مانند کروم نشان داده شود. برای استفاده از این راهکار به مقاله بارگذاری تصویر در اینستاگرام نسخه دسکتاپ مراجعه کنید.

 

امکان ایجاد پست اینستاگرام دردسکتاپ

 

اگر این مورد اتفاق بیفتد، یکی از محبوب ترین ویژگی های اینستاگرام محسوب می شود. پالوزی تصاویری را منتشر کرده که نشان می دهد ویژگی جدید در حال حاضر در آزمایش چگونه به نظر می رسد، اگرچه باید به این نکته اشاره کنیم که ممکن است قبل از کامل شدن ویژگی جدید، تغییراتی در اینستاگرام ایجاد شود. به نظر می رسد ایجاد یک پست از دسکتاپ در اینستاگرام مشابه نحوه ایجاد پست با استفاده از برنامه اینستاگرام روی موبایل باشد.

 

امکان ایجاد پست اینستاگرام دردسکتاپ

 

مشابه این برنامه ، یک دکمه در بالای نمای دسک تاپ وجود دارد (نماد "+" درون یک جعبه گرد) که به شما امکان می دهد از صفحه دسکتاپ یا لپ تاپ خود پست ایجاد کنید. کاربران دسکتاپ همچنین مجاز به کشیدن و رها کردن تصاویر و فیلم ها هستند و همچنین به یک ویرایشگر پیشرفته با پشتیبانی از برش و فیلترها دسترسی خواهند داشت. زیرنویس ها و مکان ها را می توان به یک عکس اضافه کرد و افراد موجود در یک تصویر را برچسب گذاری کرد.

 

امکان ایجاد پست اینستاگرام دردسکتاپ

در تنظیمات پیشرفته ، به نظر می رسد که کاربران می توانند نظرات را غیرفعال کنند. پالوزی تاریخ مشخصی را برای عمومی شدن این ویژگی ارائه نداده است اما انتظار داریم اینستاگرام این مورد را رسما اعلام کند. قبلتر کسانی که از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده می کنند از فیس بوک خواسته اند که به آنها امکان ارسال پست از طریق دسک تاپ یا دستگاه های لپ تاپ را بدهد. با این فکر ، انتظار داریم که این ویژگی جدید در آینده نزدیک اعلام شود و به طور عمومی در دسترس کاربران قرار گیرد.

 

امکان ایجاد پست اینستاگرام دردسکتاپ

 

منبع : phonearena